Online meetti

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Helmi 2020 15:25

Jonkinlainen miitti vois kyllä olla jännä. Tosin en kyllä tiedä, uskaltaisinko loppujen lopuksi kuitenkaan. :D Jotenkin kun on jutellut ihmisten kanssa niin kauan (tai no kauan ja kauan) netissä, niin jotenkin kammottaa, että ihmisillä olisi ihan vääränlainen kuva minusta ja sit ne ois ihan äimänä kun tapaisikin aidon Wendlan. [smilie=a_makeitstop.gif]
Joitain nettituttuja oon kyllä yleisesti tavannut, mutta ei mitään pysyvämpää yhteyttä kuitenkaan ole tullut pidettyä. Suurin osa on kyllä ollut ihan kivoja tyyppejä. Yks tosin oli creepy ahdistelija, lopetin siinä kohtaa kyllä yhteydenpidon. Ja yhden sydämen onnistuin vahingossa särkemään. Mutta muuten kivoja kohtaamisia kyllä ollut.

Ja taisin taas eksyä sivuraiteille. Hyvä minä.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Helmi 2020 15:58

Olis kyllä kiva tavata porukkaa. Mennään kesällä pussikaljapicnicille.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Helmi 2020 16:09

Voisin ehkä lähtee pussisidukkapicnicille. Kaljasta pysyn kaukana.

Tai sitten olisin se creepy kyttääjä, joka seuraa teitä pusikosta valepukuun pukeutuneena, kun ei uskalla ilmaantua paikalle. Että ei mitään hätää, se oon sitten vain minä.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Helmi 2020 16:28

Minäkin haluan osallistua miittiin.

Jos kaikki BBplazalaiset pistettäisiin samaan tilaan naamatusten, niin olisi ihme, jos kukaan ei tuntisi ketään mistään muusta yhteydestä. Eikö tämän foorumin jäsenmäärä ole kuitenkin tuhansissa?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Helmi 2020 16:31

Jep, varmasti kyllä olisi todellisuudessa ainakin tutun tuttuja. Suomi on loppujen lopuksi hyvin pieni maa.

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja realityfan » 02 Helmi 2020 16:43

^Kyllä. Ja minkälainen BB-aiheinen tietämys tuolla joukolla olisi. Tuskin olisi sellaista BB-aiheista kysymystä mihin kukaan ei osaisi vastata. Itse osaan vastata kysymykseen: Satoiko vuoden 2005 kickoffissa? Satoi

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Helmi 2020 16:47

Ah, ois kyllä ihanaa olla porukassa, jossa sais ihan oikeasti puhua BB:stä ihan sydämensä kyllyydestä. Niin harva ihminen lähipiiristä tajuaa BB:n ihanuuden. Eivät kyllä tiedä hyvän päälle sitten mitään.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 02 Helmi 2020 18:08

Mour kirjoitti:
02 Helmi 2020 15:58
Olis kyllä kiva tavata porukkaa. Mennään kesällä pussikaljapicnicille.
Jooooo!

Ja ihan varmasti täällä pyörii tai on pyörinyt jokunen tuttukin. Ihan sama ilmiö kuin etelänlomilla. Aina sille omalle lomalennolle osuu sattumalta joku tuttava :D
:thumbsup

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Skygge » 02 Helmi 2020 18:11

Wendla kirjoitti:
02 Helmi 2020 16:47
Niin harva ihminen lähipiiristä tajuaa BB:n ihanuuden. Eivät kyllä tiedä hyvän päälle sitten mitään.
Samat. Avokin kanssa tulee ajatuksia BB:stä kauden aikana vaihettua, kun hän kyttäilee 24/7:aa aina kun voi. Pari kaveria katsoo kyllä BB:tä, mutta vain koosteita eivätkä lue mitään BB-juttuja netistä, joten ovat aika pihalla talon tapahtumista, niin ei niiden kansssa BB:stä voi puhua. Ei siinä mitään, jos katsoo vain koosteita, mutta tuolloin kannattaa selata vaikka BBPlazaa tai muuta mediaa samalla, niin saa paremman kokonaiskuvan. Sellaisten kanssa pystyykin sitten paremmin puhumaan BB:stä. ;)
:trollface:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 02 Helmi 2020 18:47

Mie en oo oikeestaan tavannut ihan livenä ketään, joka olisi tiettävästi ihan kunnon BB-fani. Kavereita ei kiinnosta, tai no yksi kyllä seuraa aktiivisesti jotain pilavideoita BB:stä. Yhdellä kaverilla BB aiheuttaa oikeastaan jopa jonkinlaisen välittömän ja voimakkaan inhoreaktion, mikä vallan hämmentää minua.
Äiti toki onneksi katsoo myös BB:tä, mutta vain koosteita. Ja puoliso nyt puolestaan joutuu seuraamaan vähän pakollakin, kun samassa kämpässä asutaan, mutta ei kyllä ole kovin innostunut siitä. Tosin lähtee kyllä aina silti mukaan analyyseihini. Varsinkin yhteiset kahvituokiomme BB-aikaan painottuvat usein aika paljon yhteisiin BB-analyyseihin. Kahvin ääressä on hyvä spekuloida.

Mutta mitä miittiin tulee, niin ihan vakavasti sanottuna voisin tulla paikalle, jos sellainen vaikka järjestetään. Ainakin jos ajankohta sattuu sopivaksi.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 02 Helmi 2020 23:34

Mä oon tavannu internetistä tutuksi tulleita tyyppejä todella harvoin ja äärimmäisen valikoivasti. Jos en kauheasti narraa, niin kolme henkilöä. Yhdelle ostin keikkalipun ja luovutin sen baarissa ja sen lisäksi tapasin yhden pariskunnan kahvilla. Lisäksi joitain tutun tuttuja, joiden kans ollut netin välityksellä yhteydessä, mut niissä on ollu irl linkki.


Muuten, onko tää koko viikonlopun formaatti online meeteissä mielestänne toimiva? Ehdotuksia seuraavasta online meetistäkin otetaan vastaan.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Wendla » 03 Helmi 2020 07:00

Mie oon laskelmieni mukaan tavannu 5 nettituttua. Neljä on tullut tavattua kahvilassa/baarissa. Yhden kotiin menin. Ei todellakaan fiksua se, vaikka ihan harmiton ja vaaraton tyyppi olikin.

Miusta tää koko viikonlopun onlinemiitti on ihan jees. Töiden takia viikolla en ainakaan itse välttämättä ehtisi/jaksaisi käydä niin paljoa. Tosin toki ymmärrän senkin, että joillakin taas voi olla juurikin viikonloppuna enemmän menoa. Mutta toki mie täällä arkipäivinäkin käväisisin. Ehkä se ois vaan jopa tietystä näkökulmasta hyväkin, että en koko ajan roikkuisi täällä. :D
Ja kannatan myös muutenkin sitä, että miitti on kerrallaan ainakin parisen päivää. Toimivuuden kannalta en kyllä tosin osaa ottaa kantaa.

Ja se on moro nyt! 10 tunnin toimistopäivä kutsuu... [smilie=a_makeitstop.gif]

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Online meetti

Viesti Kirjoittaja Marjo » 03 Helmi 2020 08:34

Mä tapasin nuorempana nettituttuja eri puolilla Suomea, suurin osa parista äitiryhmästä. Nykyään en varmaan jaksaisi lähteä mihinkään. En vaan jaksa olla kovin sosiaalinen, kun töissä joutuu olemaan niin paljon tekemisissä ihmisten kanssa. Tosin ehkä kesällä jaksaisi paremmin, mutta syksyllä ja talvella menee muutenkin sellaisessa virransäästötilassa, ettei silloin jaksa mitään muutakaan ylimääräistä.

Viikonlopun mittainen miitti on siinä mielessä hyvä, että paremmin ehtii paikalle. Mutta toisaalta sitten jos olisi lyhyempi aika, keskustelu voisi olla vilkkaampaa kun useampi olisi samaan aikaan paikalla. Puolensa molemmissa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”