Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 14 Kesä 2012 16:37

Intti lähestyy ja kunto on mulla ihan onneton. Tänään sain kuitenkin kammettua itseni lenkille, joten pidän sitä iloisena asiana! :D Intin alkuun enää 3,5 viikkoa, eli aika mattimyöhäsiähän tässä ollaan, mutta parempi myöhään kuin ei milloinkaan, eiks jeh. [smilie=a_cool.gif]
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Kesä 2012 17:11

^ *huutoräkänaurua* hajoo sinne! Itellä onneksi noi päivät jo takana päin [smilie=a_teeth.gif] toivon, ettei vaan tuu koskaan kertauskutsua... kesäkuumalla se on varmasti vielä raivostuttavampaa, itse menin talvella ja se oli paljon helpompaa, kun tetsattiin lumella niin ei ollut joka paikka ruvella. Kunto siellä kohenee varmasti, ite lähin melkein nollasta silloin myös, joten ei huolta sen puoleen ;)
That damn fox!

Kuva

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Iloisia asioita

Viesti Kirjoittaja dertsi » 14 Kesä 2012 18:09

^ Oli mun oma valinta mennä kesällä! Mä hajoon sinne joka tapauksessa, niin mieluummin hajoan auringonpaisteella kuin pakkasella! Eikä tarvii hiihtää kuin korkeintaan ihan loppuaikoina, jolloin on jo toivottavasti vähän parempi kunto. :D
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2012 18:30

Jos olisin joutunut inttiin, niin olisin kyllä ehdottomasti ollut samoilla linjoilla dertsin kanssa! Todellakin intti kuulostaa vähemmän vittumaiselta kesällä kun talvella. Talvella olisi ihan kamalaa!

Tuo on silti aika kaukaa haettua (onkos tuo yhdyssana?) että olisin joutunut inttiin. Pienestä pitäen ajattelin meneväni sivariin ja intti ei oikeastaan koskaan ollut edes vaihtoehto. Sitten tulikin c-paprut, eli inttiä ennen oli kyllä aika monta vaihtoehtoa. :D

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Kesä 2012 18:31

Mä haaveilin joskus yläasteella inttiin menosta (olen siis nainen), mutta laiskuus vanhemmalla iällä taisi viedä voiton. :imrgreen:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2012 18:36

Minun on aina ollut mahdotonta käsittää miten joku nainen haluaa inttiin! Arvostan kyllä niitä naisia jotka haluavat ja se on hyvä juttu kun naisiakin sinne menee, mutta silti jotenkin vaikea ymmärtää miksi kukaan nainen sinne haluaisi.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 14 Kesä 2012 18:38

orgasmienkeli kirjoitti:Minun on aina ollut mahdotonta käsittää miten joku nainen haluaa inttiin! Arvostan kyllä niitä naisia jotka haluavat ja se on hyvä juttu kun naisiakin sinne menee, mutta silti jotenkin vaikea ymmärtää miksi kukaan nainen sinne haluaisi.
Kai se on joku näyttämisen halu ja toisaalta se, että tahtoo haastaa itsensä. Ja itselläni varmaan liittyi myös tavallaan siihen, että unelma-ammatti oli poliisi, joten olisi mennyt vähän samaan kategoriaan. :D
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2012 18:44

Ehkä se naisilla juuri on tuo, että haluaa kokea pystyvänsä siihen, vaikka se koetaankin miehiseksi asiaksi!
Ja kun tavallaan se ei ole mikään pakollinen juttu, niin se ei myöskään alunperin tunnu vittumaiselta hommalta.

Itse myönnän olevani sen verran kapinallinen, etten oikein pysty kokemaan koko ajatustakaan intistä tai sivarista mielekkääksi, koska se on pakollista ja vieläpä pelkästään miehille!
En nyt tässä väitä että systeemi olisi ihan paskakaan (tai että naisiakaan pitäisi siihen pakottaa) mutta jotenkin tuo "suoritat asepakkosi tai joudut samaan vankilaan missä on myös massamurhaajia" -asenne ärsyttää aika paljon.

Itse sain kyllä todella yllättäen vapautuksen! Kuvittelin ettei se ikinä riittäisi ja olin kutsunnoissa ihan täysin sillä asenteella että saan 2-3 vuoden lykkäyksen ja sitten lopulta menen sivariin. :D Näin tuntui terkkaritkin ajattelevan, mutta lopulta se vapautus tulikin ihan ilman että olisin suutani avannut.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Kesä 2012 19:06

^ No mut jos Suomeen tulee sota niin eiköhän sut johonkin värvätä, C:llä ku saa vapautuksen ainoastaan rauhan aikana. En kyl usko että ainakaa pitkään aikaan pitäs mitään sotaa tulla ja sillo taidat ollaki jo niin vanha ukko, ettei sua oteta. Koskaan ei kyl tiedä.

Kesällä meneminen saattaa vaikuttaa aluksi vähemmän vittumaisemmalta, mutta kyllä talvella menossa on paremmat puolensa, vaikka saattaakin olla kylmä.

Talvella jos on kylmä, niin vaatteet auttavat asiaa, kesällä kun on kuuma niin ei auta vaikka heittäisi ittensä ihan alasti (mitä ei saa tehdä). Talvella tetsatessa ei tarvitse mennä mutalammikkojen läpi, eikä tule ruhjeita kovasta maasta, oksista, kivistä, kävyistä ja mistä lie, vaan on pehmeä lumi alla (paitsi sitten loska-aikaan... jonne on muuten harvinaisen huvittavaa hypätä X:nä jos on voimat loppu, been there, done that!). Leireillä talven vittumaisin puoli on pimeys ja jos kamina sammuu, mutta eipähän ole itikoita, joita kesällä taas on ihan liikaa (muista dertsi OFF! Jos et muista niin potkit itteäs viel).

Talvella leiriruuat myös menee paljon helpommin, jos on kylmä, koska tarvitsee lämmikettä (mehukin on lämmintä :Love: ) Hiihtämisen määrä riippuu ihan joukko-osastosta ja aselajista, mut ite laitoin intin lankut jalkaani vaan sen kaksi kertaa, mikä on vähän. Talvessa kyllä paras puoli on se, ettei parhain kesä mene hukkaan intissä [smilie=a_cool.gif]
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2012 19:38

Jonksu kirjoitti:^ No mut jos Suomeen tulee sota niin eiköhän sut johonkin värvätä, C:llä ku saa vapautuksen ainoastaan rauhan aikana. En kyl usko että ainakaa pitkään aikaan pitäs mitään sotaa tulla ja sillo taidat ollaki jo niin vanha ukko, ettei sua oteta. Koskaan ei kyl tiedä.
Eihän tässä mistään sodasta ollut kyse, vaan asevelvollisuudesta!
En edes lähde ottamaan kantaa sotajuttuihin, kun se alkaa olemaan jo aika loputon suo jos minun kanssa joku lähtee siitä vääntämään. :D En nimittäin voi olla ajattelematta miten ihmisarvoja loukkaavaa koko sota on muutenkin ja siihen vielä monet muut mielipiteeni päälle...

Ihan tietoinen olen että olen vapautettu vaan rauhan ajaksi, enkä kyllä lähde edes arvailemaan miten turvallinen maa Suomi tulee jatkossa olemaan. Tuskin sotaa meidän elinaikana tulee, mutta ei sitä tosiaan voi tietää.

Nyt kun tämä sota sitten tuli puheeksi, niin pakko sanoa etten edes tiedä mihin c-miehet värvättäisiin! Jotenkin vaikea uskoa että ihan intin käyneiden kanssa samoja juttuja sodassa tehtäisiin, mutta luultavasti siellä jotain hommaa löytyisi.
Ei tuo sota ole aiheena niin paljon koskaan kiinnostanut, että olisin ottanut edes selvää.
Talvella jos on kylmä, niin vaatteet auttavat asiaa, kesällä kun on kuuma niin ei auta vaikka heittäisi ittensä ihan alasti (mitä ei saa tehdä). Talvella tetsatessa ei tarvitse mennä mutalammikkojen läpi, eikä tule ruhjeita kovasta maasta, oksista, kivistä, kävyistä ja mistä lie, vaan on pehmeä lumi alla (paitsi sitten loska-aikaan... jonne on muuten harvinaisen huvittavaa hypätä X:nä jos on voimat loppu, been there, done that!). Leireillä talven vittumaisin puoli on pimeys ja jos kamina sammuu, mutta eipähän ole itikoita, joita kesällä taas on ihan liikaa (muista dertsi OFF! Jos et muista niin potkit itteäs viel).


Koko tämänkin tekstin lukiessa tuli fiilis, että itse kuitenkin kestäisin tuon kaiken paremmin kesällä! :D

Kylmyys talvella on jotain niin mahdottoman ärsyttävää ja pelkäänpä että lämpimissä vaatteissa hilluessa vasta kuuma tulisikin!

Kamalalta se kyllä kuulostaa kesämeininkikin, eli onneksi ei tarvitse mennä. :imrgreen:

Olen kyllä ollut partiossa ala-asteella ja se ei yhtään paskaa ollut! Luulen silti että intissä olisi vähän eri meininki, vaikka tuo erähenkisyys voi vapaa-ajalla omasta tahdosta ollakin hauskaa!
Talvessa kyllä paras puoli on se, ettei parhain kesä mene hukkaan intissä [smilie=a_cool.gif]
Tämä on kyllä se syy miksi kesällä tuo ärsyttäisi! Menisi kesä jotenkin hukkaan.
Talvi nyt muutenkin on aika paskaa, mutta jos ei ole intissä, niin voi ainakin mököttää himassa ja juoda teetä, eikä tarvitse väkisin lähteä minnekään. :imrgreen:

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 14 Kesä 2012 19:56

Itsellä ikää jo 33v, ja inttiin menin kutsunnoista seuraavassa saapumiserässä, eli olin 18-vuotias. Eli aika kaukaiselta ajalta se jo tuntuu. :D Mutta siis, jos haluaa nopeasti hoitaa veks, niin ehkä niin nopee kuin vain mahdollista sinne. :tu
Itsellä meinasi vaan kääntyä työuraksi. Mutta tulin sitten järkiini kuin sukulaisukko, everstiluutnantti totesi, ettei hän kokonaisuudessaan kadu sitä, että valitisi puolustusvoimat työpaikakseen. :D

Naisille pitäisi kanssa saada joku kansalaisvelvollisuus 6-12kk pituudeltaan. Sivareita en kovin paljoa arvosta, vaikka niitä on hyvinäkin kavereina. Mutta totaalikieltäytyjillä on pallit tallella, kun noin radikaalisti seisoo asenteidensa takana, arvostan.
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Kesä 2012 20:02

orgasmienkeli kirjoitti:En nimittäin voi olla ajattelematta miten ihmisarvoja loukkaavaa koko sota on muutenkin ja siihen vielä monet muut mielipiteeni päälle...
En taho loukata mielipidettäs tai mitään, mut en oikein usko, että niitä pahemmin kiinnostais sun mielipitees :D
orgasmienkeli kirjoitti:Nyt kun tämä sota sitten tuli puheeksi, niin pakko sanoa etten edes tiedä mihin c-miehet värvättäisiin!
eiköhän sieltä sivaripuolelta ainakin jotain löydy.
orgasmienkeli kirjoitti:Koko tämänkin tekstin lukiessa tuli fiilis, että itse kuitenkin kestäisin tuon kaiken paremmin kesällä! :D
Niinhän sitä luulis, mut kummasti se kumoutuu kun sen kokee :D Ne intin vaatteet on nimittäin yllättävän kuumat, vaikka olis vaan t-paita ja maastopuvun housut ja maiharit. Ite ainaki pidin tetsaamisesta talvella lumessa, kesällä se oli ihan hirveää kun piti olla paljon varusteita päällä ja aurinko porotti täysiä.
orgasmienkeli kirjoitti:Olen kyllä ollut partiossa ala-asteella ja se ei yhtään paskaa ollut! Luulen silti että intissä olisi vähän eri meininki, vaikka tuo erähenkisyys voi vapaa-ajalla omasta tahdosta ollakin hauskaa!
Mä ajattelin, että mun telttailuyöpymiset ennen inttiä ois auttanu asiaa, mut kyl se silti vitutti ihan täysiä olla leirillä. En oo ite partiota käyny nii siitä en tiiä, mut on se ihan eri maailmansa.
Velipuolikuu kirjoitti:Naisille pitäisi kanssa saada joku kansalaisvelvollisuus 6-12kk pituudeltaan.
Ollaan kaverin kanssa mietitty, että ihan hyvin naisilla vois olla jotkut Lotta Svärdit tms. Naispuolinen kaverini sanoi siihen, että ei kuulosta yhtään hullummalta hänen mielestään.

johan tuli lainailtua tekstiä... :oops:
That damn fox!

Kuva

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja dertsi » 14 Kesä 2012 20:07

Velipuolikuu kirjoitti: Sivareita en kovin paljoa arvosta, vaikka niitä on hyvinäkin kavereina. Mutta totaalikieltäytyjillä on pallit tallella, kun noin radikaalisti seisoo asenteidensa takana, arvostan.
No johan kuulostaa oudolta. Eikö sivarit seiso ihan yhtä radikaalisti asenteidensa takana valitsemalla sivarin eikä armeijaa tai totaalikieltäytymistä? Sama koskee myös armeijan valinneita.
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2012 20:08

^^
No tuskin niitä minun mielipide kiinnostaa, mutta en alunperin edes lähtenyt puhumaan sodasta! Otin kantaa pelkästään asevelvollisuuteen.
Sota on niin paljon vaikeampi asia (jossa aina ihmisarvolla leikitään) etten oikein osaa tällä foorumilla edes pukea ajatuksiani sanoiksi.

Kuka on oikeasti valmis päättämään onko yh-isä tärkeämpi kun 18-vuotias lapseton poitsu? Ja kuka on valmis päättämään onko 15-vuotias yläastelainen hätätapauksessa parempi vaihtoehto sotaan uhrattavaksi kun 30-vuotias nainen?
Nämä on oikeasti vaikeita juttuja ja luulen etten lähde tästä keskustelemaan. Eikä minulla ole edes mielipidettä asiaan, kun kaikki vaihtoehdot on vääriä! Kaikkien pitäisi vaan olla kaltaisiani hippejä.
Velipuolikuu kirjoitti:Naisille pitäisi kanssa saada joku kansalaisvelvollisuus 6-12kk pituudeltaan. Sivareita en kovin paljoa arvosta, vaikka niitä on hyvinäkin kavereina. Mutta totaalikieltäytyjillä on pallit tallella, kun noin radikaalisti seisoo asenteidensa takana, arvostan.
No ääääh, sanotaan nyt sitten se omakin mielipide asiaan kun joku muukin tukee edes vähän tällaista ajatusmaailmaa! :D
Hassua miten edes harkitsin etten nyt sanoisi tähän mielipidettäni, kun sanon sen kuitenkin aina lähes kaikkeen.

Olen siis periaatteessa sitä mieltä, ettei se kovin paljon edistäisi tasa-arvoa että naisillekin tulisi joku kansalaisvelvollisuus. Ennemminkin lähtisin helpottamaan naisten pääsyä inttiin ja tekisin helpommaksi miehille kieltäytyä intistä. Täysin törkeää että esim jehovan todistajat saavat olla inttiin menemättä, kun joku totaalikieltäytyjä taas joutuu vankilaan.

Totaalikieltäytyjät saavat todella ison rangaistuksen siitä, että seisovat aatteidensa takana! Täysin ylimitoitettua, kun miettii miten helpolla tappajat ja raiskaajat pääsevät.
Naisilla taas ei ole mitään aatetta, mistä he joutuisivat vankilaan. Se ei mielestäni ole kovin tasa-arvoista. Ja nyt kukaan ei tule sanomaan minua sovinistiksi, vaan ymmärtää etten tässä ole naisia inttiin väkisin laittamassa. En vaan näe nykyistäkään systeemiä kovin tasa-arvoisena.

Sivareista silti olen kanssasi eri mieltä Velipuolikuu.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Kesä 2012 20:11

Sivareitahan tarvitaan kuiteskin ja itse arvostan niitä siinä mielessä, jos menee aluksi. Se, että tulee ensin inttiin ja sitten luovuttaa ja lähtee sivariin paremman syyn puutteessa menee vähän yli :D mutta kukin tavallaan... Ite ainaki inhosin inttiä, mut päätin silti että minähän en sivariin mene. Hyvin siellä intissä kestää, vaikka pää hajoais, sitpähän sitä saa mennä vaikka salille purkamaan kiukkua rautaan :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Velipuolikuu
Kroisos
Viestit: 1693
Liittynyt: 02 Touko 2008 21:29

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Velipuolikuu » 14 Kesä 2012 20:20

dertsi kirjoitti:
No johan kuulostaa oudolta. Eikö sivarit seiso ihan yhtä radikaalisti asenteidensa takana valitsemalla sivarin eikä armeijaa tai totaalikieltäytymistä? Sama koskee myös armeijan valinneita.
Lähinnä siis siinä on kaverilla pokkaa jos on niin kovasti sitä mieltä, ettei ihmistä saa tappaa missään olosuhteissa, että kieltäytyy myös siviilipalveluksesta.
Toki sivariinkin menijöillä on syynsä. Ja ehkäs liika jyrkkäsanaisesti asian ilmaisin. :D

Juu orkku, on toi 181 vrk, vai paljon olikaan, tiilenpäitä lukien liika rankka. Varsinkin kun käsittääkseni tuomio aloitetaan ns.kivitalosta, eli korkeimman turvallisuustason laitoksesta. Samoissa tiloissa oikeiden pahisten kanssa. :?
Enkelin kasvot, ja kolmoismurhasta kakkua istuvan kroppa
-Juufin Laura ärrästä

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2012 20:44

^ Niinpä! Meillä on vankiloissa ihan oikeitakin rikollisia.
Hassua että Suomessakin on sananvapaus eikä esimerkiksi rasismista joudu vankilaan, mutta toteelikieltäytymisestä joutuu.
Jonksu kirjoitti:Sivareitahan tarvitaan kuiteskin ja itse arvostan niitä siinä mielessä, jos menee aluksi. Se, että tulee ensin inttiin ja sitten luovuttaa ja lähtee sivariin paremman syyn puutteessa menee vähän yli :D mutta kukin tavallaan... Ite ainaki inhosin inttiä, mut päätin silti että minähän en sivariin mene. Hyvin siellä intissä kestää, vaikka pää hajoais, sitpähän sitä saa mennä vaikka salille purkamaan kiukkua rautaan :D
Minusta taas se on vähän niin, että jos huomaa että jokainen päivä intissä vituttaa ja sivari olisikin parempi, niin ihan hyvä ratkaisu se on vaihtaa!

Sivari kuitenkin kestää aika paljon pidempään kun intti, eli sivareita vähän rangaistaan siitä päätöksestä. Moni siksi haluaa yrittää inttiä, vaikka sivari jo alunperin tuntuisi enemmän omalta jutulta.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 14 Kesä 2012 20:53

Armeija vapaaehtoiseksi ja niin vaikeaksi, että sieltä valmistuisi ihan oikeasti sellaista porukkaa josta on muutakin hyötyä kuin tykinruokana oleminen. Veikkaan, että hakijat olisi vähän enempi tosissaan hommassa mukana ja niitä voisi olla yllättävän paljon.

Pakolliseksi sitten joku yleinen kansalaisvelvollisuusleiri jossa opeteltaisiin muitakin kriisiajan tehtäviä kuin metsässä ryömimistä, kuten terveydenhoitoa, ruuanlaittoa sellaisista aineista mitä käsiinsä saa, juomaveden löytämistä, tulen tekemistä, itsepuolustusta... Vähän sellanen sudenpentumeininki johon on kaikkien osallistuttava, aseiden käsittely olisi vapaaehtoista niin ei tulisi pasifisteillekaan ongelmia kieltäytymisistä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 14 Kesä 2012 21:15

orgasmienkeli kirjoitti:Minusta taas se on vähän niin, että jos huomaa että jokainen päivä intissä vituttaa ja sivari olisikin parempi, niin ihan hyvä ratkaisu se on vaihtaa!
Mua vitutti joka päivä intissä, mut silti kestin sen, koska tiesin että joka aamu vie lähemmäs sitä että pääsee pois. ;) ja TJ-kalenteri oli mukana tottakai ja tarpeeks lähellä loppua sit oli aamukampaki.
That damn fox!

Kuva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 14 Kesä 2012 21:30

Mitä täällä keskustellaan siitä, että onko kesä vai talvi kivempaa aikaa olla intissä? Kyllä se on poijjaat molempi parempi. Jos sinne inttiin kerran menee, niin miksi ei samalla olisi siellä koko vuoden. Se vuosi ei edes oikeasti tunnu pitkältä ajalta, koska koko ajan on jotain tekemistä. Mä viihdyin intissä ja voisin mennä sinne vaikka vuodeksi uudestaan, varsinkin kun Vekaranjärvellä on nykyään täysmittainen frisbeegolfrata.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
jaiba
Isoveli
Viestit: 2897
Liittynyt: 12 Maalis 2007 03:52

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja jaiba » 14 Kesä 2012 21:51

Itse kävin intin silloisen pisimmän kaavan mukaan, syksyllä menin ja seuraavan vuoden alkusyksystä pääsin pois, melkein vuosi siinä vierähti. Kolme kertaa olen käynyt sen jälkeen kertailemassa. Kaikki opit eivät tainneet upota meikäläisen kaaliin heti ekalla kierroksella.

Näin jälkikäteen kelattuna se touhu oli ihan kokemisen arvoista. Jos ei pojasta saada miestä kasvatettua, niin ainakin sopeutumiskykyä typeriinkin tilanteisiin se kasvatti.

Kyllä ne monissa firmoissa vielä nykyäänkin työhaastattelussa ottavat ainakin miesten kohdalla sen asevelvollisuuden suorituksen/ohituksen puheeksi, vaikkei se maailmanrauhan kannalta niin merkittävää olisikaan.

Suosittelen käymään rimpuilemassa, hyvät muistot siitä jää.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Forumistit armeijan harmaissa - Armeijakeskustelua

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 14 Kesä 2012 22:02

Sehän on periaatteessa tietääkseni laitonta kysyä työhaastattelussa hakijalta intistä mitään! En minä ainakaan halua että tuollaista kysytään, kun ei nämä c-paprut vaikuta mitenkään siihen miten hyvin duunit hoidan. Ei vaan sattunut niin paljon intti tai sivari kiinnostavan, että olisin sinne omasta tahdostani mennyt vaikka c-paperit suorastaan tyrkytettiin käteen. :D

Mieheksi uskon meidän vapautettujen, sivareiden ja toteelikieltäytyjienkin kasvavan! Jos joku kuvittelee että se on intti, niin eiköhän sellaisella ihmisellä ihan itsellään ole vielä elämästä opittavaa ja kasvettavaa. :imrgreen:

Mutta pakko sanoa, että joidenkin kavereiden kuvia jossain fb:ssä on hauska katsoa, kun intistä saa ihan rentojakin kuvia napattua!
Ylivoimainen suosikkikuvani löytyy kyllä Plazan Juusolta! :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”