(Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Joulu 2012 18:10

Off topic:
Menee oftopiciksi kokonaan, mutta itsekin kyllä ihmettelen tuota vihamielisyyttä todella paljon. Kaulitzit on ehkä vähän hassuja enkä menisi sanomaan että olisi kovin coolia tykätä heistä, mutta ihan ihmisiä ne kuitenkin on, enkä ole mitään ärsyttävää kenenkään TH:n jäsenen suusta kuullut. Bill varsinkin saa kovasti paskaa niskaansa, vaikka vaikuttaa ihan herttaiselta pojalta!

Bieber-vihaakaan en ymmärrä ollenkaan. Vaikuttaa ärsyttävältä persoonalta enkä tykkää ollenkaan hänestä, mutta en senkään pojan suusta ole mitään niin kamalaa kuullut, että ymmärtäisin tuota vihaa.
Ja oikeastaan kaikkien Bieber-vihaajien argumentti on lähinnä sen pojan epämiehekkyys ja korkea ääni (joka oli lähinnä silloin uran alussa, onhan se nyt jo muuttunut) eikä todellakaan mikään mitä Bieber on suustaan päästänyt. Hiukan kohtuutonta vihata jotain nuorta poikaa epämiehekkyyden takia. Ainakin minun mielestäni!

Robin-vihan ymmärrän vielä vähemmän. Se poikahan on todella harmiton ja mukavan oloinen! Eihän Robinia sentään samassa määrin vihatakaan kun Bieberiä (ja Bieber kuitenkin on tunnettu koko maailmassa) mutta aika kummallista vihatekstiä olen lukenut netistä häneenkin liittyen.
Anna Abreukin sai tuollaista outoa vihaa Idols-aikaan. Hänelle ainakin uhattiin tehdä jotain jos eksyy samaan aikaan metrotunneliin yms ja todellakin toivon ettei se tyttö lukenut niitä juttuja netistä sen ikäisenä.
Eihän Annakaan välttämättä kaikkia miellytä ja olen kuullut että aikamoinen bitch kyseessä, mutta ansaitseeko silti mitään tuollaista shittiä?

mirian
Pääohjaaja
Viestit: 2210
Liittynyt: 29 Marras 2009 04:11

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja mirian » 21 Joulu 2012 18:31

orgasmienkeli kirjoitti:Off topic:
Menee oftopiciksi kokonaan, mutta itsekin kyllä ihmettelen tuota vihamielisyyttä todella paljon. Kaulitzit on ehkä vähän hassuja enkä menisi sanomaan että olisi kovin coolia tykätä heistä, mutta ihan ihmisiä ne kuitenkin on, enkä ole mitään ärsyttävää kenenkään TH:n jäsenen suusta kuullut. Bill varsinkin saa kovasti paskaa niskaansa, vaikka vaikuttaa ihan herttaiselta pojalta!

Bieber-vihaakaan en ymmärrä ollenkaan. Vaikuttaa ärsyttävältä persoonalta enkä tykkää ollenkaan hänestä, mutta en senkään pojan suusta ole mitään niin kamalaa kuullut, että ymmärtäisin tuota vihaa.
Ja oikeastaan kaikkien Bieber-vihaajien argumentti on lähinnä sen pojan epämiehekkyys ja korkea ääni (joka oli lähinnä silloin uran alussa, onhan se nyt jo muuttunut) eikä todellakaan mikään mitä Bieber on suustaan päästänyt. Hiukan kohtuutonta vihata jotain nuorta poikaa epämiehekkyyden takia. Ainakin minun mielestäni!

Robin-vihan ymmärrän vielä vähemmän. Se poikahan on todella harmiton ja mukavan oloinen! Eihän Robinia sentään samassa määrin vihatakaan kun Bieberiä (ja Bieber kuitenkin on tunnettu koko maailmassa) mutta aika kummallista vihatekstiä olen lukenut netistä häneenkin liittyen.
Anna Abreukin sai tuollaista outoa vihaa Idols-aikaan. Hänelle ainakin uhattiin tehdä jotain jos eksyy samaan aikaan metrotunneliin yms ja todellakin toivon ettei se tyttö lukenut niitä juttuja netistä sen ikäisenä.
Eihän Annakaan välttämättä kaikkia miellytä ja olen kuullut että aikamoinen bitch kyseessä, mutta ansaitseeko silti mitään tuollaista shittiä?
Off topic:
Niin, itselle tuo tosi obsessiivinen fanittaminen tai antifanittaminen tuntuu myös todella oudolta. Se on jotenkin voimistunut viime vuosien aikana. Silloin kun itse olin teinari-iässä, netti oli vielä aikamoinen kummastus, joten tietoa julkkiksista tuli lähinnä jonkun Suosikin kautta. Nythän sitä voi viettää päivät pitkät fanitus- tai antifanitusryhmissä internetissä keräten joko vihaa tai rakkautta, jota sitten kohdistaa anonyymina massana jotakin julkkista kohtaan. Eli ehkä sitä tietoa julkkiksista saa vähän liiankin helposti ja mittavasti, ja netissä saa vielä niin paljon vertaistukea sekä negatiivisille että positiivisille tuntemuksille, että se saattaa viedä mukanaan.

Omituista vaan, että juurikin noita tosi nuoria tähtiä näytetään vihaavan kaikkein raivokkaimmin. Ehkä siinä on jotain sellaista, että heidän ei ajatella ansaitsevan menestystään kun ovat niin nuoria tms... Mutta silti. Luulis, että siinäkin tapauksessa reaktio olis enemmän alentuva, ärsyyntynyt tai huvittunut näitä lapsitähtiä kohtaan eikä suoranaista vihaa kuten esim. noissa sun esimerkkitapauksissa.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 27 Joulu 2012 19:16

Juuri selvisi kuka-ketjusta, että Jonksukin on mies. Myös tässä mielikuva puhtaasti nimimerkistä, mikä taas tulee siitä, että erästä tuntemaani Johannaa (ei bb) on kutsuttu joskus Jonksuksi.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
JVDS
Jebou
Viestit: 2680
Liittynyt: 20 Syys 2007 16:47
Paikkakunta: Pori

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja JVDS » 27 Joulu 2012 21:19

Jonksu oli mulle pitkään myös nainen. No ei ole eka kerta, kun olen tällaisen virhepäätelmän tehnyt. Monesta muusta käyttäjästä voisin sanoa samat sanat. Kirjoitustyylistä päättelin, että melko nuori henkilö siellä ruudun toisella puolella kirjoittelee. En kovin usein tällaisia asioita pohdi, mutta aina silloin tällöin tulee vain mieleeni. Ainakin sitten kun asia tulee ilmi jotakin kautta.
Suosikit: Lintsi (BB1), Kaarlo (BB2), Naikou (BB3/BB6), Johan (BB4), Sami (BB5), Janica (BB7) & Jouko (BB8)

Inhokit: Iina (BB1), Mira (BB2), Kadi (BB3), Manta (BB4), Tuija (BB5), Marika (BB6), Annika (BB7) & Teija (BB8)

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 24 Tammi 2013 17:18

Risto kirjoitti:Tää on nyt ihan naurettavan pelle juttu, mut pakko avautua. Nykyäänhän kaupoissa on se juttu että myyjät kysyy paperit jos näyttää alle 30-vuotiaalta, siis alkoo tai röökii ostettaessa. Mun ongelma ei tosiaan ole siinä että ne kysyy niitä papereita, vaan siinä että ne ei kysy! Mä en todellakaan näytä yli 30-vuotiaalta, enkä haluaiskaan näyttää. Kauhee ikäkriisi nyt päällä, huh huh. Tohon kolmeenkymppiin on kuitenkin yli viisi vuotta aikaa. Yyyhhh, oon kohta haiseva vanhus.
Oho, mieshän on paljon nuorempi kuin oletin. Luulin, että kiikkustuolissa istut piippua poltellen ja kommentoit Reinot jalassa.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Tammi 2013 20:14

aadeehoovee kirjoitti:Oho, mieshän on paljon nuorempi kuin oletin. Luulin, että kiikkustuolissa istut piippua poltellen ja kommentoit Reinot jalassa.
:o

Mistäs moinen mielikuva on oikeen syntynyt? Omasta mielestäni mun tekstit on välillä kuin 13 vuotiaan kynästä.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 24 Tammi 2013 20:17

Risto kirjoitti:
aadeehoovee kirjoitti:Oho, mieshän on paljon nuorempi kuin oletin. Luulin, että kiikkustuolissa istut piippua poltellen ja kommentoit Reinot jalassa.
:o

Mistäs moinen mielikuva on oikeen syntynyt? Omasta mielestäni mun tekstit on välillä kuin 13 vuotiaan kynästä.
No ehkä siinä oli vähän värikynää. Sanotaan, että +10 vuotta oisin veikannut enemmän. Eikä siinä mitään, kohteliaisuushan se enemmänkin on :D . En kyllä osaa sanoa mistä syystä, ehkä sun ammatti oli ainakin yksi syy.
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Tammi 2013 20:29

aadeehoovee kirjoitti:Eikä siinä mitään, kohteliaisuushan se enemmänkin on :D . En kyllä osaa sanoa mistä syystä, ehkä sun ammatti oli ainakin yksi syy.
Juu, en mä sitä mitenkään loukkauksena ottanut. ;) Ja tottahan se on että meidän alalla on ihan helvetisti vanhoja patuja töissä. Meidän firmassa taitaa olla vaan kaks mua nuorempaa tyyppiä töissä silleen ihan semi-vakituisesti. Kesällä toki noita junioreita pyörii jaloissa enempikin, mut harvaa enää sen kesän jälkeen näkee.

Avatar
aadeehoovee
Guru
Viestit: 3552
Liittynyt: 29 Syys 2008 21:57
Paikkakunta: Oulu

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja aadeehoovee » 24 Tammi 2013 20:32

Lisään vielä, että vuoden kuiva kausi ja kirjoitukset kypsymisestä töihin on just mun ikäisten juttuja. Eli lopetappa se nuoruuden tuhlaus, jumalauta!
Elämme kovia aikoja, ystävä hyvä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 24 Tammi 2013 20:37

aadeehoovee kirjoitti:Eli lopetappa se nuoruuden tuhlaus, jumalauta!
Tätä ne kaikki toitottaa ja itsekin asian tiedostan. Oon vaan semmonen vätys etten saa mitään aikaseks muuttaakseni tilannetta. :D

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Huhti 2013 20:22

knocker oli mun mielestä ennen tosi tylsä ja ärsyttävä, mut viimeaikoina (abaut n. 6kk tai enempi) oon alkanut arvostaa ihan helvetisti. Annan sulle yläpeukkua tosi paljon :tu :tu :tu :tu , tolleen. Ja sydän :Love: , noin.
Edit: Niin, väärä mielikuva koska luulin tyhmäks.
Edit: Ja kai tässä ketjussa sai pyllyä nuolla? Vai?

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 05 Huhti 2013 20:33

Mun persettä ainakin saa nuolla. :abow:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Huhti 2013 20:34

Pitääks sun tulla sikailemaan joka ketjuun? Ihme h o m o sapiens . :imrgreen:

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Huhti 2013 20:39

Risto kirjoitti:
Edit: Niin, väärä mielikuva koska luulin tyhmäks.
Tyhmäksi! Sun päänuppi on sekasin. :jkmatami:
Mutta koska huomasit viimeinkin olleesi väärässä, niin voin kertoa, että susta on tullut ihq (toisinaan).
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Huhti 2013 20:47

knocker kirjoitti:Mutta koska huomasit viimeinkin olleesi väärässä, niin voin kertoa, että susta on tullut ihq (toisinaan).
Kiitos (ehkä). Toi toisinaan vähän häiritsee mua, mutta kun en parempaakaan ansaitse niin tyydyn siihen. :)))

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja knocker » 05 Huhti 2013 20:59

^ Älä ota sitä liian vakavasti. Jälkikäteen siihen lisäsin, kiusallani. :abow:
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Huhti 2013 21:00

No en mä ees haluis olla mikään ihq, ku oon ÄIÄ.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Huhti 2013 23:26

Kaikki tietää mitä mieltä oon Nokkerista. Eikä se ole muuttunut, koskaan. I Love You & You Know It!

Silloin joskus 1½ vuotta sitten pidin Ristoa vähän sellasena ylimielisenä angstina (BB-alueesta saatu mielikuva), mutta nykyäänhän se on pelkkä turhanpäiväisyyksiä kirjoittava angsti. :3 No ei nyt oikeesti, tulee sieltä suusta sentäs joskus jotain järkeväksi luettavaa. Ja satunnaisesti jopa jotain hauskaakin. *kaksoispisteviivadeedee*
orgasmienkeli kirjoitti:Mun persettä ainakin saa nuolla. :abow:
No en nuole, härnäät vaan koko ajan Ristoa. :| Enkä oo vieläkään unohtanut sitä, mitä sanoit P!nkin Sober-biisistä. Etkä laittanut ees sitä ehdottamaani sulle sopivaa avaa ittelles, jatkat vaan tolla tylsällä linjalla. Mikä sua riivaa, guy?

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Huhti 2013 23:36

Marika1 kirjoitti:Silloin joskus 1½ vuotta sitten pidin Ristoa vähän sellasena ylimielisenä angstina (BB-alueesta saatu mielikuva), mutta nykyäänhän se on pelkkä turhanpäiväisyyksiä kirjoittava angsti. :3 No ei nyt oikeesti, tulee sieltä suusta sentäs joskus jotain järkeväksi luettavaa. Ja satunnaisesti jopa jotain hauskaakin. *kaksoispisteviivadeedee*
Mulle ei oo koskaan sanottu mitään näin kaunista. :victorianfalls: :Love:

Mun eka mielipide Marika1:stä taisi olla joku perus Marika-fanaatikko, joka on ihan tyhmä. No onneks et ollut. Oot oikeesti yks kivoimmista tyypeistä täällä. Oot aina iloinen etkä koskaan kiukuttele niinku mä. Tai jos kiukuttelet niin ihan syystä. Älä vaan muutu, koska oot ihan mahtava. Antasin sulle 30 pistettä seuraavissa vaaleissa, mut täällä on muitakin ääliöitä joille pitää antaa pisteitä, eiku herrasmiehiä. JA naisia. Naisia ei saa unohtaa. :abow:
Marika1 kirjoitti:en nuole, härnäät vaan koko ajan Ristoa.
Miten mua hämätään? Kerro. Oon vähän hidas!
Edit: Hämäät ja härnäät on täysin sama sana. On ne. Älkää väittäkö muuta.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Huhti 2013 23:55

Pidin Ristoa fiksuja kirjoittavana asiallisena nuornamiehnä, mut kun se sen vuoden (tms. evm) alkoholiselibaatti meni ohi ni sehän on ihan hirvittävä hölösuu ja örveltäjä. Hui kauhistus.

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Mardis » 05 Huhti 2013 23:59

^^ No aaawww. [smilie=a_smitten.gif] Oikeesti oon samaa mieltä susta kuin Jonksusta: ei tässä paikassa oo mitään järkeä ilman teitä, vaikka välillä teidän postaukset meneekin yli (kuten äsken Jone Ullakko -ketjussa [smilie=a_teeth.gif] ). Varsinkin sun jutut noin kännipäissäsi. Siis pikkasen, silleen kivasti. Mun mussut. :3 Ihanaa!! (Johanna-äänellä varustettuna, toivottavasti et Teija-fanina pahastu.)
Risto kirjoitti:Mun eka mielipide Marika1:stä taisi olla joku perus Marika-fanaatikko, joka on ihan tyhmä.
Et kai sä oikeesti muista niitä mun ekoja viestejä? Siis niitä 2010-vuoden? Tai oikeestaan mä en oo varma, muuttuko mun nimi Marika1:seksi vasta 2011, koska jossain vaiheessa loin uuden käyttäjän ja jätin vanhan (syytä en muista), mutta sitten se liitettiin siihen vanhaan. Poikkesi vähän aiheesta, mutta joka tapauksessa en haluaisi, että olisin ikinä kirjoittanut 2010-vuoden viestejäni.
Risto kirjoitti:
Marika1 kirjoitti:en nuole, härnäät vaan koko ajan Ristoa.
Miten mua hämätään? Kerro. Oon vähän hidas!
Edit: Hämäät ja härnäät on täysin sama sana. On ne. Älkää väittäkö muuta.
No varmasti hämää! Jotain suurta varmaan, ei me jutella silleen. :scry: Härnää ja hämää.
Edit: Ignooraa sitten.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: (Väärät?) mielikuvat BBplazalaisista

Viesti Kirjoittaja Risto » 05 Huhti 2013 23:59

Punde kirjoitti:Pidin Ristoa fiksuja kirjoittavana asiallisena nuornamiehnä, mut kun se sen vuoden (tms. evm) alkoholiselibaatti meni ohi ni sehän on ihan hirvittävä hölösuu ja örveltäjä. Hui kauhistus.
Pahoittelut, but this is real me. Se no-alcohol Risto oli joku vastenmielinen irvikuva oikeasta minästäni. Toivottavasti sopeudut tähän nykyiseen omasta mielestään niin hauskaan Ristoon. Minä ainakin pidän Pundesta edelleen, olinpa humalassa tai en.
Edit: Kiva Marika jos tykkäät. En kuitenkaan itseäni kategorioisi Jonksun kanssa samaan ryhmään. Jos nää Jonksun viimeisimmät hölmöilyt jätetään huomiotta niin onhan hänen merkitys tälle foorumille paljon isompi kuin mulla. Mä oon vaan tämmönen huutelija-tyyppi jolla harvoin on mitään oiketa asiaa, paitsi musiikista puhun pelkkää kylmää faktaa.

Unohin loput mitä piti sanoa. Niin joo en mä sun vanhoja viestejä muista mut ton nickin muistan kyllä. Eka en tykänny, mut nyt en vois kuvitellakaan tätä paikkaa ilman Marika1:stä.

Joo Punde ja muut ei tämmösestä homoilusta tykkää, mut mä nyt vaan rakastan kaikkia (ainakin melkein), jopa Pundea.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”