Asioita joita en voi ymmärtää

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Syys 2011 07:33

No, tuo on niin kovasti mua monessa forumistissa ärsyttävä piirre että kyllä sun huomautus osui arkaan paikkaan [smilie=thefinger.gif]

Mä oon kyllä ihmisenä ylipäätäänkin hyvin kaksinaismoralistinen oikeudenmukaisuudesta huolimatta, mutta tässä mun mielipiteessä tähän on selvä logiikka ;)
On tyhmää miettiä ekojen MINUUTTIEN aikana tommosta ja suoraan ilmoittaa siitä kaikille, sanomatta mitään muuta mielipidettä.
Mutta mä kyllä keskustelen tosta aiheesta jos joku asian ottaa puheeksi! Vaikka jo ekassa kommentissani :?

(esim Benin kohdalla ei tullut heti ekana koko asia mieleen, mutta tyypissä on jotain niin limasen teennäistä että häntä arvioin mielelläni ;))

Hmmm, tänään en voi ymmärtää sitä miten voi olla aina pirteä lyhkäsillä yöunilla! En ikinä jaksa nousta aamuisin jos on pitkät unet otettu.

Avatar
sindin
Tuotannon kätyri
Viestit: 580
Liittynyt: 30 Syys 2006 18:49

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja sindin » 02 Syys 2011 17:06

Mä en voi ymmärtää miksi jotkut naiset pistävät silikoonia huuliin?! Ja näyttävät sen jälkeen kammottavilta epämuodostumilta. En voi ymmärtää miten se jonkun mielestä näyttää kauniilta.

Ja toinen huuliin liittyvä asia jota en ymmärrä on se, että miksi monet tytöt ottavat sellaisen ihme töröhuuli-ilmeen valokuvaan. Näyttää ihan hölmöltä :keineahnung:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Syys 2011 23:12

^ Ei kai niihin huuliin juuri ikinä mitään silikonia laiteta? Vaan niihin ruiskutetaan käsittääkseni ainetta joka saa nesteen kertymään niihin huuliin. Tuloksena sellaiset "ankanhuulet" joista se turvtus sitten pikkuhiljaa laskee (eli vaikutus heikkenee).

Yhtä kaikki, typerän näköistä kyllä.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja knocker » 03 Syys 2011 00:54

Käsittääkseni botoxia. Tai oli mitä hyvänsä, niin täysin naurettavaa kuitenkin. Minusta toi näkyy järkyttävän selvästi henkilöllä, kuin henkilöllä, jos ja kun huulia on paksunnettu. Ei näytä yhtään luonnolliselta, joten en vaan tajua. Ja että joku 21v tekee noin. Ei jaksa ymmärtää.
a walking disaster

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Syys 2011 20:16

Jep, ei huulet semmosta kaipaa! Jotkut tytöt ehkä vaan kuvittelee sitä jotenkin seksikkääksi...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Punde » 11 Syys 2011 03:48

Saatan ymmärtää, mut on niin cooli silent hill-sumu päällä et tuli yllätyksenä vahingossa salamalla otetun kuvan sisältö (yllä ilman (melko pitkä valotus käsivaralla), alla salamalla, suunta suunnilleen sama):

Kuva

Aika jännä efekti, salama heijastelee ties mistä noinki villisti.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 16 Syys 2011 02:14

Päivä 18 ja asukkaat tukkineet jo toisen kerran talon vessanpytyn. Heille kerrotaan mitä sinne saa laittaa ja mitä ei.
tuusannuuska kirjoitti:Hei nyt ihan oikeasti ton vessanpytyn kanssa?!

Siis ihanko oikeasti aikuiset ihmiset eivät tiedä, että vessaan EI SAA laittaa muuta kuin "sitä itteensä" ja vessapaperia?

Oikeasti?

Ei mitään muuta. Ei tamponeja, ei vanulappuja, ei kortsuja, ei mitään mikä ei hajoa/sula osuessaan veteen.
On se kiva maksella jätevesimaksuja ja etenkin puhtaasta vedestä älyttömästi ylimääräistä vain siksi, että sieltä täytyy vuosittain siivilöidä käsittämätön määrä roskaa.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 16 Syys 2011 02:16

Toi menee samaan kategoriaan kun jätteiden lajittelu roskavajassa. Ihmiset vaan on tyhmiä, vittumaisia tai molempia. Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, kun lehtiroskikseen laitetaan sekajätepussi.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 16 Syys 2011 02:41

En ymmärrä miksi ihmiset nappaavat kaupassa reilunkaupan banskuja, mutta punnitsevat ne normaaleina! [smilie=a_doh.gif]
Sehän on toiselta varastamista. Köyhältä varastamista!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 16 Syys 2011 02:43

DosterMan kirjoitti:Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, kun lehtiroskikseen laitetaan sekajätepussi.
En mäkään, enkä ymmärrä myöskään sitä, että keräyskartonkitonkkaan heitetään kaljalaatikko täynnä tyhjiä pantittomia alumiinitölkkejä. Heittäisvät edes pantillisia, niin saisin muutaman euron vaivanpalkkaa siitä, että laitan ne tölkit oikeaan paikkaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 16 Syys 2011 10:51

tuusannuuska kirjoitti:On se kiva maksella jätevesimaksuja ja etenkin puhtaasta vedestä älyttömästi ylimääräistä vain siksi, että sieltä täytyy vuosittain siivilöidä käsittämätön määrä roskaa.
DosterMan kirjoitti:Toi menee samaan kategoriaan kun jätteiden lajittelu roskavajassa. Ihmiset vaan on tyhmiä, vittumaisia tai molempia. Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, kun lehtiroskikseen laitetaan sekajätepussi.
Argh. Ympäristöalan ihmisenä minua myös ketuttaa ihmisten suunnaton tyhmyys (laiskuuteen olen itsekin sortunut, joten en voi suuttua siitä). Kerran näin pinon pitsalaatikoita kaatopaikkajätteessä, kun vieressä oli pahviroskis. Kyl mä ymmärrän, ettei yksittäistä banaaninkuorta kiikuta biojätteeseen, mutta jos jotain roudaa erikseen niin kyllä sen voi kipata siihen vasemman puoleiseen roskikseen samalla vaivalla kuin oikeanpuoleiseen. Sitten kaikki huonekalut, akut, autosta vaihdetut öljyt yms. mitä sinne jätetään nurkkiin. Kaikki roina lisää jätemaksuja, mitkä ei tietysti näy sen yhden idiootin kukkarossa vaan tasaisesti kaikkien asukkaiden vuokrassa...

Paras, mitä viemäriin olen kuullut päätyneen, on kakkosnelosen pätkiä (tämä siis jätevesilaitoksella työskentelevän suusta). Mistä ja miten, kuka tietää. No, se siivilöinti taitaa olla koko prosessin halvin vaihe, mutta putkistojen rikkoutuminen se vasta lystiä onkin.

Turussa on ainakin tapana vielä tietty vuosiluokka (oiskohan 5. luokka) vierailulle. Mielestäni pitäisi toteuttaa muuallakin Suomessa, tehokkainta ympäristökasvatusta on näyttää mihin se paska menee, eikä se vain katoa mustaan aukkoon.
You know nothing.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 21 Syys 2011 20:11

Mä en ymmärrä sitä kun ihmiset ottaa hirmukilarit, kun jossain joku haukkuu jotain huoraksi.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Syys 2011 20:15

Mä en ymmärrä ihmisiä joilla on tarve huoritella muita.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja playtupus » 21 Syys 2011 20:59

DosterMan kirjoitti:Mä en oo koskaan ymmärtänyt sitä, kun lehtiroskikseen laitetaan sekajätepussi.
Tää on juuri meiän taloyhtiön touhua. Vähän myös ihmetyttää miksi vaivaudutaan keräämään metallipurkit erikseen muovipussiin ja sitten tunkea pussi biojätteeseen.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Burph
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 836
Liittynyt: 07 Marras 2009 23:38

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Burph » 21 Syys 2011 21:08

Mä en ymmärrä, miksi on niin vaikea sanoa ääneen, että on jäämässä bussista pois. Jos ei käytäväpaikalla istuva huomaa (tai ole huomaavinaan) sitä tavaroiden keräilyä ja kiemurtelua, niin sitten yritetään syöksyä siitä vaan sylin kautta ohi.

Enkä myöskään ymmärrä, että aikuiset ihmiset käyttää vauvojen tuoksuja. Vissiin jotain vauvaöljyä. On kai se hyvää iholle ja noin. Mut on kai sitä helvetti tuoksuttomiakin öljyjä.

Sit mä en ymmärrä noita ripsipidennyksiä, mitkä näyttää tosi typeriltä. Itselläkin oli joskus, kyl mä tiedän että ne näyttää typeriltä :roll:

Enkä ymmärrä, miks jotku haluu laittaa täytettä huuliinsa niin että ne näyttää joltain ankannokalta.

Enkä mä ymmärrä miten kiinteistökuningatar-Kaisa voi kuvitella saavansa positiivista julkisuutta tossa ohjelmassaan päästelemistään aivopieruista..

Kun väittelet ääliön kanssa, katso ettei hän tee samoin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Syys 2011 22:45

En ymmärrä miten joillakin ihmisillä kauneuskäsitykseen vaikuttaa se mitä toisen ihmisen päässä liikkuu.

Omasta mielestäni kaunis nainen on kaunis, vaikka hän olisi minkälainen tyhjäpää tai psykopaatti. Tietenkään samaa ei voi sitten sanoa henkilön viehättävyydestä tai haluttavuudesta, epämiellyttävää henkilöä on itselleni toki silti mahdotonta pitää haluttavana tai viehättävänä, vaikka olisi kuinka kaunis.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 21 Syys 2011 23:02

^ Taisi olla suoraan osoitettu mulle!
Haluttavuutta nimenomaan tarkoitan, mutta kyllä se kauneuskin karisee ihmisestä jonka pääkopassa ei ole yhtään mitään.

En jaksa ymmärtää miten saamaton olo voi olla! Ei jaksaisi mitään tehdä :roll:

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Syys 2011 23:09

Ei ollut tarkoitettu pelkästään sinulle, vaan olen itsekseni ihmetellyt tätä monta kertaa jo monen vuoden ajan enkä ole päässyt oikein selvyyteen siitä miksi noin on monilla ihmisillä. :)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Silencio
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 842
Liittynyt: 13 Marras 2008 21:20

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Silencio » 22 Syys 2011 00:13

Mä en ymmärrä että miks mä en ymmärrä.. :keineahnung:

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 22 Syys 2011 01:41

En ymmärrä miksi 0.5 litran Pepsi maksaa 1,65 € mutta 1.5 litran Pepsi maksaa vain 2,25 €, ja 2 litran Pepsi 2,39 €????? Tällainen hinnoittelu on esim. Prismassa, sekä muissakin kaupoissa. Hinnat ei ehkä sentilleen noin. Maksaako pienen pullon teko muka paljon enemmän kuin ison?

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 22 Syys 2011 01:47

Jason S. kirjoitti:En ymmärrä miksi 0.5 litran Pepsi maksaa 1,65 € mutta 1.5 litran Pepsi maksaa vain 2,25 €, ja 2 litran Pepsi 2,39 €????? Tällainen hinnoittelu on esim. Prismassa, sekä muissakin kaupoissa. Hinnat ei ehkä sentilleen noin. Maksaako pienen pullon teko muka paljon enemmän kuin ison?
Vastaus loytyy logistiikasta ja materiaalin määrästä. Miksi kuljettaa monia kuoria kun suuremmalla tilavuudella voi kuljettaa enemmän sisältöä eika kuoria. Kun ottaa huomioon kuljetus kustannukset ja tilavuuden sisällön siirtoon voi laskea minkä suuruisella kuorella on kannattavinta kuljetus suorittaa. Avautuiko onkelma vai lisäsinkö niitä.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Asioita joita en voi ymmärtää

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 22 Syys 2011 01:53

Juu, enköhän saa tuosta itse järkeiltyä vastauksen. Kiitos.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”