Uniketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!

Millaisia unia näet enimmäkseen?

Mukavia
27
17%
Painajaisia/Pelottavia
24
15%
Rakkaus/Eroottinen
24
15%
Sekavia
73
45%
Humoristisia
10
6%
Jotain muuta, minkälaista?
5
3%
 
Ääniä yhteensä: 163

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 05 Touko 2021 11:11

Jännä miten mieli poimiikaan päivistä ainesosia uniin. Kävelin eilen lenkillä matelijanäytöksen mainoksen ohitse. Siinä samalla pikaisesti mietin, että uskaltaisikohan sitä käydä, mutta sen laajemmin en kyllä jäänyt asiaa pohdiskelemaan.
Yöllä sitten näin unta, että meillä oli käärme lemmikkinä (joo, ei muuten koskaan ikinä milloinkaan!) Se oli jokin ihmeellinen pythonin ja kalkkarokäärmeen sekotus, jolla oli hampaat jopa myös häntäpäässä. Valitettavasti sitä lemmikkiä en rakastanut edes unissani, lähinnä vain olin huolissani, että entä jos tekee jotain meidän muille lemmikeille. Eikä käärmekään pahemmin tainnut välittää miusta, sellainen kusipää se oli. Mutta kaikkein epärealistisinta siinä unessa oli se, että pidin sitä kammotusta käsissäni, kun mieleeni yllättäen tuli, että onkohan se myrkyllinen. No siinä sitten vain tuumailin rennosti, että no jaa, saattaahan se olla tai saattaa olla olematta. Hyihyihyi.

Kyllä herätessä puistatti. Kauhua riittää kerrakseen jo siitä ajatuksesta, että olisin edes samassa rakennuksessa myrkkykäärmeen kanssa. Ja sitten tajusin, että mistäpä minä varmaksi tiedän, vaikka jollakin naapurilla olisi jokin myrkkykäärme tälläkin hetkellä lemmikkinä. [smilie=a_makeitstop.gif] Tuon tajutessani ja unestani vielä järkyttyneenä tunsin hetken aikaa suurta kiusausta mennä teippaamaan kaikki viemärit, vessanpöntöt ja kaikki mahdolliset kämppään johtavat pienetkin raot umpeen. :lol:

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Vapaa keskustelu

Viesti Kirjoittaja Wendla » 12 Loka 2021 05:50

Tulipas nähtyä ihmeellistä unta. Mökkiä oli rempattu ja se oli muuttunut valtavasti. Lisää neliöitä, yläkerta, upea sisä/ulkoterassi omalla valtavalla ruoanlaittopisteellä, todella luovia rakennus- ja sisustusratkaisuja, jotka muuten toimi todella hyvin. En osaa edes sanoin kuvata. Unessa vaan kiertelin ihan äimänä ympäri mökkiä. Rakennuksena se oli aivan upea ja uskomaton, todellinen huvila omine yksilöllisine ratkaisuineen. Ei todellakaan mikään perushuvila, joita tulee vähän väliä vastaan. Mutta kauhistutti vain se, että eihän tämä ole enää mökki, ei täällä voi mökkeillä. Pitääkö se myydä?

Huh, onneksi oli vain unta. Kyllä mökkeilyn pitää olla mökkeilyä, ei mitään luksuselämää. Mutta siitä olen kyllä äimänä, että aivoni jollain ihmeen tavalla onnistuivat kehittämään unessa jotain noin upeaa.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 12 Loka 2021 17:08

Mä näin unta missä mulla oli rakastavaa läheisyyttä (ei seksiä) ja lämpöä ympärillä.
Olin erilaisissa tilanteissa ja ne tilanteet itsessään oli tosi ankeita ja ahdistavia, mutta aina vierellä oli joku johon tukeutua. Ensimmäinen henkilö oli vain pitämässä kädestä kiinni, toinen halattavana ja kolmas seisoi mun selän takana ja piti käsiä mun olkapäillä rohkaisevana.
Mukana oli myös mun entinen ihastus ja ihminen, jonka kanssa oli "it's complicated"-ihmissuhde, mikä aiheutti epäselvyyksillään pitkäksi aikaa vaivaa. Samaan aikaan se ihminen toi lämpöä, mutta myös sain pidettyä omat rajat ja siinä missä se kolmas seisoi mun selän takana tuomassa rohkaisua, sain sanottua etten tarvitse hänen mukanaan tuomia ongelmia enää elämääni.
Aamulla herätessä oli päälimmäisenä hyvä fiilis ja vaikka mulla on ajoittain tosi iso ikävä sitä entistä ihastusta kohtaan, niin en kyllä kaipaa sitä mitä kyseinen epävarmuus ja päättymisen rikkonaisuus toi tullessaan.

Ehkä alan olla vihdoin yli tästä tyypistä. En ole kohdannut häntä pitkään aikaan ja tiedän, että koronarajoitteiden poistuttua todennäköisesti joudun samaan tilaan hänen kanssaan, ainakin satunnaisesti. Aina ajoittain ne kohtaamiset on olleet vaikeita, kun vanhat haavat on revitty samalla auki.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 09 Helmi 2022 12:01

Mä näin viime yönä unta, että olin eksynyt ja yksin jossain ihan ihme hämyisessä paikassa. Siellä oli tietokone, jossa auki BBPlaza. Risto oli paikalla ja mut valtasi niin suuri helpotuksen tunne, johon sitten heräsin. Äsken muistin unen ja se sai kirjautumaan pitkästä, pitkästä aikaa. Tattis Risto.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 11 Helmi 2022 00:43

Mour kirjoitti:
09 Helmi 2022 12:01
Tattis Risto.
Mour :Love:

Ei ole itseasiassa edes montaa päivää kun mietin että mitähän sulle kuuluu. Kiva että oon pysynyt mielessä. :in love:

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Mour » 11 Helmi 2022 18:16

Risto kirjoitti:
11 Helmi 2022 00:43
Kiva että oon pysynyt mielessä. :in love:
:hug:

Tällä mestalla on ihan erityinen paikka sydämessä, vaikka mielenkiinto itse Big Brotheriin on ollut nyt jo useamman vuoden jäissä. Vaan kaiken kauden ulkopuolisen säpinän vuoksihan sitä ennenkin täällä tuli pyörittyä.
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 07 Heinä 2023 19:38

Näin unta että mut oli valittu seuraavalle BB-kaudelle mukaan. Jännä uni kun en ole edes koskaan ajatellut ohjelmaan hakevani. Olikohan tää joku enneuni?

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1973
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Uniketju

Viesti Kirjoittaja Wendla » 08 Heinä 2023 19:44

Risto kirjoitti:
07 Heinä 2023 19:38
Näin unta että mut oli valittu seuraavalle BB-kaudelle mukaan. Jännä uni kun en ole edes koskaan ajatellut ohjelmaan hakevani. Olikohan tää joku enneuni?
Se nyt on selkeästi niin, että jos/kun seuraava kausi tulee, niin siun on laitettava haku menemään.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”