Nickisi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 18 Loka 2009 17:59

Muffinssi kirjoitti:^ Kuinka vanha sä olet Jason.S. :) ?
21 vuotta. Syntynyt -88. Miksi? Paljastuinko?

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 18 Loka 2009 18:28

Miusta on joskus äiti sanonut, että olen tuittupää. Siitä nikki.

banaanisuklaamuffini
Tuotantoassistentti
Viestit: 58
Liittynyt: 18 Tammi 2010 13:30

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja banaanisuklaamuffini » 18 Tammi 2010 13:40

Hiukset oli ennen blondi-tumma yhdistelmää ja sanottiin tiikerikakuksi ja banaanisuklaamuffiniksi :wink: :wink:

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja ff » 21 Marras 2010 15:08

Nostetaanpas ketjua, jos uudet tulokkaat haluavat selitellä omien nickiensä syntyperiä. Kun heitä "aktiivisiakin" kirjoittelijoita on tänne taas tämän bb-kauden aikana tullut. Muistelen katsoneeni näitä sivuja jo 2006-kauden aikana kerran jos toisenkin, mutta silloin ei ollut vielä omaa tietokonetta edes hallussa joten en viitsinyt lähteä kirjautumaan paikkaan jonne en pääsisi aktiivisesti edes kirjoittelemaan. Sitten, kun hommasin tietokoneen joskus bb-kauden 2007 aikoihin niin pitihän sitä tulla kirjautumaan tänne, että pääsee purkamaan omia tuntoja kolmannesta bb-kaudesta ja sen asukkaista, tuotannosta puhumattakaan.

Sen ihmeempiä miettimättä päätin ottaa helpon nickin itselleni tunnetusta videopelisarjasta. Ei siinä mitään sen syvällisempää ollut.. Alussa en arvannut, että tulen näinkin hyvin täällä viihtymään niin joskus olen miettinyt että olisinpa ottanut jonkun "paremman/hauskemman" nickin. Mutta aika hyvin tuo on kyllä jo juurtunut minuun ja mitäpäs sitä vaihtamaan nyt/koskaan, kun pelisarja on erittäin rakas minulle vieläkin.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Marras 2010 16:34

BB-Risto, Risto Räppääjä, Risto Reipas... onhan näitä :) Risto nimellä rekkasin WrestlingLandiin ja päätin sit ottaa saman nimen tänne. Huono nimi, mut en parempaakaa keksiny :|

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja playtupus » 21 Marras 2010 16:37

Minua on kutsuttu nokkaeläimeksi nimellisistä syistä. Siitä sitten kehitin tämän vesinokkaeläimen nikikseni. Muistan myös Dogma-elokuvan loistavan vitsin jumalan huumorintajusta...

EDIT: Kirjoitusvirheen korjaus
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 21 Marras 2010 16:38

Et siis ole oikeasti Risto? :?: Koko ajan oon luullu että olet ottanut oikean nimesi nickiksesi.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6644
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 21 Marras 2010 16:39

Jason S. kirjoitti:Et siis ole oikeasti Risto? :?: Koko ajan oon luullu että olet ottanut oikean nimesi nickiksesi.
Juuh en ole... :(

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Marras 2010 23:46

OT:
playtupus kirjoitti:Minua on kutsuttu nokkaeläimeksi nimellisistä syistä. Siitä sitten kehitin tämän vesinokkaeläimen nikikseni.
Joskus kauan sitten pelasin jotain selaimella pelattavaa tekstipohjaista valtionhallintapeliä, jossa piti valita mm. valtion kansalliseläin. Miun oli platypus. Varmasti kaikille mitä mielenkiintoisin tiedonjyvä.

Mut jos joku muistaa mikä pelin nimi oli, ni arvostan tietoa. Lisäkuvauksina valtiolle valittiin lisäksi ainakin oma lippu. Kerran päivässä (?) piti vastata yhteen (tai useampaan?) monivalintakysymykseen ja niiden perusteella aina silloin tällöin sai raportteja miten oma valtio pärjäsi eri kriteerein. Jos vaik löytys naamakirjasta moderni versio, mukavaa minuutin ajantappoa per päivä.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja playtupus » 28 Marras 2010 09:56

Punde kirjoitti:OT:
playtupus kirjoitti:Minua on kutsuttu nokkaeläimeksi nimellisistä syistä. Siitä sitten kehitin tämän vesinokkaeläimen nikikseni.
Joskus kauan sitten pelasin jotain selaimella pelattavaa tekstipohjaista valtionhallintapeliä, jossa piti valita mm. valtion kansalliseläin. Miun oli platypus. Varmasti kaikille mitä mielenkiintoisin tiedonjyvä.

Mut jos joku muistaa mikä pelin nimi oli, ni arvostan tietoa. Lisäkuvauksina valtiolle valittiin lisäksi ainakin oma lippu. Kerran päivässä (?) piti vastata yhteen (tai useampaan?) monivalintakysymykseen ja niiden perusteella aina silloin tällöin sai raportteja miten oma valtio pärjäsi eri kriteerein. Jos vaik löytys naamakirjasta moderni versio, mukavaa minuutin ajantappoa per päivä.
Hei, minä pelasin sitä samaa, mikähän hitto sen nimi olikaan? Siellä sai määritellä muunmuassa hissimusiikiksi Trash Metalin soitettuna täydellä volyymilla.
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 28 Marras 2010 10:34

2003 huomasin olevani tilanteessa, jossa tarvitsin nimimerkin. Jostain tuli päähän DosterMan ja rekisteröidyin. No se mesta on jo kuollut ja kuopattu, mutta nyt olen täällä DosterManina.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Punde » 28 Marras 2010 11:29

playtupus kirjoitti:
Punde kirjoitti:OT:
Joskus kauan sitten pelasin jotain selaimella pelattavaa tekstipohjaista valtionhallintapeliä, jossa piti valita mm. valtion kansalliseläin. Miun oli platypus. Varmasti kaikille mitä mielenkiintoisin tiedonjyvä.

Mut jos joku muistaa mikä pelin nimi oli, ni arvostan tietoa. Lisäkuvauksina valtiolle valittiin lisäksi ainakin oma lippu. Kerran päivässä (?) piti vastata yhteen (tai useampaan?) monivalintakysymykseen ja niiden perusteella aina silloin tällöin sai raportteja miten oma valtio pärjäsi eri kriteerein. Jos vaik löytys naamakirjasta moderni versio, mukavaa minuutin ajantappoa per päivä.
Hei, minä pelasin sitä samaa, mikähän hitto sen nimi olikaan? Siellä sai määritellä muunmuassa hissimusiikiksi Trash Metalin soitettuna täydellä volyymilla.
Peli mitä hain takaa on Jennifer Government: NationStates. Tosta on kakkosversioki vissiin tullu, pitää perehtyä tarkemmin ku pääsee kotio.

Avatar
playtupus
Vaihtoasukas
Viestit: 314
Liittynyt: 21 Elo 2010 11:24
Paikkakunta: Hamina

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja playtupus » 28 Marras 2010 11:35

Punde kirjoitti:
playtupus kirjoitti:
Punde kirjoitti:OT:
Joskus kauan sitten pelasin jotain selaimella pelattavaa tekstipohjaista valtionhallintapeliä, jossa piti valita mm. valtion kansalliseläin. Miun oli platypus. Varmasti kaikille mitä mielenkiintoisin tiedonjyvä.

Mut jos joku muistaa mikä pelin nimi oli, ni arvostan tietoa. Lisäkuvauksina valtiolle valittiin lisäksi ainakin oma lippu. Kerran päivässä (?) piti vastata yhteen (tai useampaan?) monivalintakysymykseen ja niiden perusteella aina silloin tällöin sai raportteja miten oma valtio pärjäsi eri kriteerein. Jos vaik löytys naamakirjasta moderni versio, mukavaa minuutin ajantappoa per päivä.
Hei, minä pelasin sitä samaa, mikähän hitto sen nimi olikaan? Siellä sai määritellä muunmuassa hissimusiikiksi Trash Metalin soitettuna täydellä volyymilla.
Peli mitä hain takaa on Jennifer Government: NationStates. Tosta on kakkosversioki vissiin tullu, pitää perehtyä tarkemmin ku pääsee kotio.
No tämähän se olikin!
On olemassa kolmenlaisia matemaatikoita -niitä, jotka osaavat laskea ja niitä, jotka eivät. -Enrico Bombieri

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Sihi » 28 Heinä 2011 13:52

Olen nyt sitten Sihi, jos joku on ehtinyt ihmetellä.
Sihiksi te minua enimmäkseen kuitenkin kutsutte. ;)
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 28 Heinä 2011 14:04

Esittelytopicissahan se jo selvisi, että nickini tulee Iron Maidenin Wicker Man sinkusta :D
Samaa nickiä käytän muutamalla muullakin foorumilla.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 28 Heinä 2011 14:44

Wicker Man kirjoitti:Esittelytopicissahan se jo selvisi, että nickini tulee Iron Maidenin Wicker Man sinkusta :D
Samaa nickiä käytän muutamalla muullakin foorumilla.
Itselle tulee ensiksi mieleen tämä mainio elokuva.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
sandman
Isä Pernoo
Viestit: 3345
Liittynyt: 28 Elo 2009 15:49
Paikkakunta: Häme

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja sandman » 28 Heinä 2011 20:21

Johan sen voisin paljastaa että alkujaan nickini lähde ei ollut 'nukkumatti'. Itseasiassa silloin mietin jotain nimeä mikä kuitenkin viittaisi mieheen eli tulisi samantein sukupuoli selväksi (mikään erityinen sovinistihan en ole, mutta selvyyden vuoksi) ja että kuitenkin olisi sopivan mieleenpainuva sekä erikoinen.

Hoksasin lapsuuteni suosikki sarjis pahikseni Hiekkamiehen (sandman), http://en.wikipedia.org/wiki/Sandman_(Marvel_Comics), ja se tuntui passelilta. Silloin en edes tajunnut kaksoismerkitystä :shock: Taisi olla Punde joka "haukkui" nukkumatiksi ensimmäisenä ja sitten tämäkin hidas hämäläinen tajusi että jugopliut minullahan on kaksi persoonaa [smilie=a_teeth.gif]

Edit: Vielä pitää mainita turhautumiseni hiekkamiehen raiskaukseen Spiderman 3 elokuvassa - Voi juutas että se näyttelijä oli munaton ja taitamaton.

Avatar
Mary
Mökkiläinen
Viestit: 219
Liittynyt: 01 Elo 2011 17:39
Paikkakunta: Sotkamo

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Mary » 02 Elo 2011 19:01

Olen Mary, koska isäni sanoi mua lapsena Mariksi. ;) (Toisaalta tää on aika harvinainen nikki mulla netissä. Vielä. Mutta tänne ajattelin sillä rekata itteni.)
Mutta minä olen ja elän ja hengitän.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 24 Elo 2011 16:26

Olin tyttöystävän ystävällä ekaa kertaa käymässä ja jääkaapissa oli vähän härskimmät sanamagneetit :twisted:
Päätin alkaa leikkimään niillä aikuisten magneeteilla ja tein parhaita yhdyssanoi ja lauseita! Yhdistin orgasmin ja enkelin koska ne kuulosti hyvältä, ja uskon toistaseks sen nimen sopivan mulle yhtä hyvin kun Tuksu Artolle. [smilie=a_smitten.gif]
... vai miten se oli?

widniw
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 12 Syys 2010 00:40
Paikkakunta: Lahti

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja widniw » 04 Syys 2011 14:34

Yleensä kaikkialla ympäri nettiä olen ihan vaan windi (ja nimenomaan pienillä kirjaimilla). En nyt muista oliko tänne rekkautuessa vai joku muu sivusto, mutta sattui sellanen pienenpieni väärinkirjoituskömmähdys --> widniw :) Tuo on sitten sellanen varavaihtoehto yleensä, jos windi on varattu.
"We're adults. When did that happen? And how do we make it stop?"

Avatar
sindin
Tuotannon kätyri
Viestit: 580
Liittynyt: 30 Syys 2006 18:49

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja sindin » 04 Syys 2011 17:22

Tää oli vaan ihan random kirjainyhdistelmä kun tänne aikoinani kirjauduin. Ei tätä mulla ollut missään muualla käytössä eikä sillä mitään järkevää syytä ole tännekään :)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 26 Joulu 2011 23:43

Mä en ny analysoi omaa nickiäni, vaan orgasmienkelin! Se on semmonen "enkeli", että se parittaa kaikkia ja haluu orgasmei kaikille kokoajan :shock: semmonen se on!!!! :D
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”