Nickisi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 30 Marras 2008 21:34

Tapzukka kirjoitti:Kyllä avasta täytyisi viimeistään osata päätellä asian oikea laita.
Naisethan ne kuumana Horatioon käy eikä miehet.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tapio » 30 Marras 2008 21:37

^^Aijaa :shock: :lol: .
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Marras 2008 23:08

Tapzukka kirjoitti:Nimimerkkini tulee monen vuoden takaisesta tapauksesta kun kouluumme oli tullut joku vatipää esitelmöimään kirjasta "KK - Kuolemankauppias", pitääkseen meidät lapsukaiset erossa huumeista. Satuin sitten istumaan eturivissä, ja esittelijän kertoi tarinaa huumekaupan vaaroista käytiin tällainen vuoropuhelu:

Vatipää: "Ja sitten kun jos teillä ei ole varaa maksaa huumeitanne, niin... Mikäs sinun nimi on?"
Minä: "Tapio"
Vatipää: "Niin huumekauppias ei sitten sano: No ei se mitään Tapsukka, maksat sitten ensi kerralla."
Muu luokka: "Reps"
Oliko se "vatipää" sattumalta ihan itse kirjan kirjoittaja? Se äijä kävi nimittäin mun koulussa "opiskelin kokiksi ammattiopiston YO-pohjaisella linjalla) joitakin vuosia sitten. Melko mielenkiintoinen esitelmähän se oli. Vähän turhan paljon uskontovouhotusta vaan oli mukana, ja jonkun vähemmistölahkon vieläpä, oisiko ollut peräti Jehovan todistaja tai joku, mutta itse esitelmä oli hyvin havahduttava. Kunnon sekopää se on ollut ainakin, jo ennen uskoontuloansakin.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
J-esse
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 16 Syys 2008 17:50
Paikkakunta: Nummela

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja J-esse » 30 Marras 2008 23:26

Nimimerkkini tulee nimestäni eli Jessestä.

+Niko, Petri, Elisabet

- Eetu, Marika

Avatar
Marjo
Television orja
Viestit: 773
Liittynyt: 02 Loka 2006 21:23

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Marjo » 01 Joulu 2008 00:14

Yksi oman nimen käyttäjä lisää... Ei riitä mielikuvitus mihinkään muuhun.

Avatar
Fossu
Peitonheiluttaja
Viestit: 161
Liittynyt: 14 Syys 2008 13:23
Paikkakunta: Lahti

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Fossu » 01 Joulu 2008 00:18

Nimimerkkinä käytän joko Fossua tai Duvo'ta (o lausutaan pitkänä), joita olen käyttänyt jo vuosia. Moni tuttu turhaan kutsuu minua Fossuksi tai Duvo'ksi, tämä on ok sellaisille, jotka eivät minua muuten tunne. Monet ovat väittäneet Fossun olevan jonkinlainen epäjumala, vaikka todellisuudessa se tulee ranskalaisen kylän mukaan. Duvo' taas on random väännös, jonka väitän myöskin olevan ranskaa monille hölmöille :D
ihQin, teitin rinsessa :D

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tapio » 01 Joulu 2008 01:07

Tirkka kirjoitti:
Tapzukka kirjoitti:Nimimerkkini tulee monen vuoden takaisesta tapauksesta kun kouluumme oli tullut joku vatipää esitelmöimään kirjasta "KK - Kuolemankauppias", pitääkseen meidät lapsukaiset erossa huumeista.
Oliko se "vatipää" sattumalta ihan itse kirjan kirjoittaja? Se äijä kävi nimittäin mun koulussa "opiskelin kokiksi ammattiopiston YO-pohjaisella linjalla) joitakin vuosia sitten.
En kyllä ihan tarkasti muista mutta saattoi hyvinkin olla. Esitelmä oli kyllä - sanotaanko - mielenkiintoisesti esitetty.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tapio » 21 Touko 2009 16:02

Noniin vaihdoin sitten nimimerkkiä, koska kypsyin tuohon vanhaan. Eli siis Tapzukka -> Tapio, sama heebo täällä silti kirjoittelee samoja huonoja juttujaan :) . Jos jotain tämä nickin vaihto hirveästi haittaa niin yhyy byhyy.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 21 Touko 2009 16:08

^ Mitenhän tuon nyt sitten oppii muistamaan. Vaihdoit sitten avatarenkin. Eihän sinnuu sit tunnista ollenkaan.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja acryl » 21 Touko 2009 16:25

Hyvä vaihto Kuva , vaikka eihän nimi miestä pahennna ellei... :mrgreen:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Touko 2009 17:31

Tapio kirjoitti:Noniin vaihdoin sitten nimimerkkiä, koska kypsyin tuohon vanhaan. Eli siis Tapzukka -> Tapio, sama heebo täällä silti kirjoittelee samoja huonoja juttujaan :)
Eihän kirjota kun Horatio puuttuu! Nikin vaihto on yks kärpäsenkakka, mut jos avatareen koskee ilman hyvää syytä niin näpeille joutais saada.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tapio » 21 Touko 2009 17:41

^ Yhdellä toisella foorumilla vaihdoin kokeilun vuoksi tähän ja meinasin sitten myöhemmin vaihtaa Horation takaisin, mutta uusi ava (tai pikemminkin Horation pois vaihto) sai niin paljon kannatusta (tällä hetkellä 12 hlö), etten sitten ilkenyt enää vaihtaa takaisin. Täällä voisin ehkä vaihtaa takaisin, kun kukaan muu kuin minna ei ole tunnustanut inhoa kyseistä kuvaa kohtaan :P .
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 21 Touko 2009 17:45

Voisin vaihtaa nickini Kasmasiiniksi. Siinä on jotain sellaista särmää. :tu

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 21 Touko 2009 17:49

Tapio kirjoitti:^ Yhdellä toisella foorumilla vaihdoin kokeilun vuoksi tähän ja meinasin sitten myöhemmin vaihtaa Horation takaisin, mutta uusi ava (tai pikemminkin Horation pois vaihto) sai niin paljon kannatusta (tällä hetkellä 12 hlö), etten sitten ilkenyt enää vaihtaa takaisin.
Ne 12 hölmöä voi mennä häpeämään nurkkaan ja ruoskimaan itseään aurinkolaseilla jos eivät ymmärrä mikä tekee Horatiosta hoteimman CSI:n ikinä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 21 Touko 2009 23:27

Et Tapzukka kyllä hemmetissä vaida takaisin Horatioon. :P Se kuva on ihan karmiva, tää nykyinen taas on oikein hieno ja ihku ja nam. :P
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Jurve
Päivystävä meribiologi
Viestit: 604
Liittynyt: 29 Syys 2006 00:34

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Jurve » 22 Touko 2009 10:29

"Pojat lukiossa" keksi nickini väännöksenä etu- ja sukunimestä. Eipä olis itselle tullut tämä väännös mieleen. Montaa Jurvea muualla ei ole tullut vastaan, joten melko varmasti nickin vastaantullessa on kyse samasta henkilöstä. Pitäisköhän ostaa Jurvan kunta ja hankkia nimenmuutos.. :D

Avatar
Slamjam
Ninja
Viestit: 3078
Liittynyt: 14 Loka 2008 00:56
Paikkakunta: Kuopio

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Slamjam » 22 Touko 2009 15:58

nick juontaa juurensa Grand slamista johon lisätty osa lempinimestä. Näköjään Tapsa muutanut ulkomuotoaan tälle kaudelle 8) .Ava taasen on kemmoliyhdyskunnan jäsen.
Finding life since 1970, forum member #1223

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Loka 2009 13:48

Tähän en ole vielä näköjään vastannut??

Minun nickini on napattu Spenceriltä (BBUK3), joka on niitä ihan ensimmäisiä supersuosikkejani BB:ssä. Silloin kun tuo Brittien kolmoskausi tuli Subilta, niin BBPlazaa ei ollut vielä olemassa. Kun BBPlaza perustettiin muistaakseni ennen neloskauden alkamista, niin tuo kolmoskausi oli hyvin tuoreessa muistissa ja otin nimimerkkini sieltä.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Bna
Reiska
Viestit: 1302
Liittynyt: 11 Elo 2008 19:42

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Bna » 18 Loka 2009 15:05

Tapio kirjoitti:Nimimerkkini tulee monen vuoden takaisesta tapauksesta kun kouluumme oli tullut joku vatipää esitelmöimään kirjasta "KK - Kuolemankauppias", pitääkseen meidät lapsukaiset erossa huumeista. Satuin sitten istumaan eturivissä, ja esittelijän kertoi tarinaa huumekaupan vaaroista käytiin tällainen vuoropuhelu:

Vatipää: "Ja sitten kun jos teillä ei ole varaa maksaa huumeitanne, niin... Mikäs sinun nimi on?"
Minä: "Tapio"
Vatipää: "Niin huumekauppias ei sitten sano: No ei se mitään Tapsukka, maksat sitten ensi kerralla."
Muu luokka: "Reps"
Meidänkin koulussa kävi viime vuonna juuri tämä sama "KK" esitelmöimässä kirjaansa.

Mutta asiaan: Oma nikkini tulee jostain ala-asteen 3. tai 4. luokalta, kun eräs kaverini kutsui minua nimellä Pena, en todellakaan tiedä mistä se on tullut. Nykyään olen kaikille Pena ja netissä tuo on muotoutunut omasta mielestäni hienompaan muotoon Bna.
"Mustaa päivää vaan, ottakaa musta tuoli ja istukaa mustat perseenne alas, nostetaan vähän mustia verhoja, jotta musta aurinko pääsee sisään!"
-Rauno Repomies

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 18 Loka 2009 17:09

OT: Myös meidän koulussa kävi KK-luennoitsija.

Jason = Jason-nimi tulee ala-asteen englannin-tunneilta kun piti ottaa joku englantilainen nimi jolla opettaja kutsuu oppilasta. Jason tuntui olevan tarpeeksi lähellä omaa nimeä. Nimet piti siis valita listasta.
S. = Sukunimestäni tehtiin lukiossa englannin-kielinen väännös joka alkaa S-kirjaimella. Tosin oikea sukunimeni alkaa myös S:llä.
. = Jotain piti saada väliin.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 18 Loka 2009 17:12

^ Kuinka vanha sä olet Jason.S. :) ?

Avatar
zero
Mökkiläinen
Viestit: 243
Liittynyt: 14 Loka 2009 11:28
Paikkakunta: Tampere

Re: Nickisi?

Viesti Kirjoittaja zero » 18 Loka 2009 17:28

Yleensä mulla on joka paikassa nickinä lempinimeni, mutta kerranki aattelin sitte ottaa jonku ihan muun. Vaikka tuntuu tää vähä oudolta. :roll:
Mutta tämä nicki tuli kuitenki Smashing Pumpkinsin biisistä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”