Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Viesti Kirjoittaja Eppu » 30 Elo 2007 14:42

Vajaat 3-kymppinen naisihminen olen. Täällä usein vieraillut vuokranantajan suosituksesta ja nyt intouduin jopa rekisteröitymään. Töitä paahdan erityisavustajana päiväkodissa ja "harrastuksena" kasvatustieteiden opiskelu, sekä tällä hetkellä henkinen valmistautuminen perheenlisäyksen (=koiranpoika) tulemiseen.

Biggiin hurahdin brittiläisen BB2:n myötä ja seurannut enemmän ja vähemmän aktiivisesti kaiken mitä Subbari on armollisesti esittänyt.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2007 15:02

:welcome

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Viesti Kirjoittaja mrj » 30 Elo 2007 15:37

26vee tämmöne pohjoosen poika täält kemistä.. työskentelen atk-suunnitelijana :) reggasin itteni vasta tänne tässä tän kauden alussa.. vaikka seurannu noi kaikki kolme kautta ..

Avatar
COCKY
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:41

Viesti Kirjoittaja COCKY » 30 Elo 2007 17:55

Opiskelija olen ja sukupuoleltani nainen.
Ikää en aio paljastaa, enkä myöskään asuinkaupunkiani, mutta sen voin sanoa että Etelä-Pohjanmaalta olen kotoisin.
Vapaa-aikanani harrastan jalkapalloa ja salibandya, myös juoksulenkeillä tulee käytyä melkein joka pvä. Liikunta on siis minulle melkein kaikki kaikessa, vaikka ensimmäisenä tuleekin perhe ja ystävät + musiikki. Musiikki on minulle elämässä yksi tärkeimmistä asioista ja musiikkimakuuni kuuluu lähinnä rock, punk, funk, soul, tekno ja metallityylinen musiikki. Kirjojen lukeminen on myös mieleeni ja elokuvien katselu, tvtä en hirveästi katso.
Luonteeltani olen aika äkkipikainen ja joissakin tilanteissa myös ennakkoluuloinen, minulla ei myöskään todellakaan ole kovin pitkä pinna jos huono pvä sattuu kohdalle, mutta siitä huolimatta olen iloinen, ystävällinen, sosiaalinen, luotettava ja uskollinen. (: Olen myös sellainen, joka antaa aika kovaa palautetta ja mielipiteitä asioista - siihen taas on omat syynsä.

COCKY

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 31 Elo 2007 00:57

Kriisi kirjoitti:Lienee kai kohteliasta sanoa tänne jotain? :-)
Kaipa tuo lienee. Siulla on muutes hyvä blogi, suosittelen kaikille ja taidan lukea itsekin jatkossa.

Avatar
kissaisa
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 27 Elo 2007 10:52

Viesti Kirjoittaja kissaisa » 31 Elo 2007 20:09

Kissaisa Kaakkois-Suomesta heeei [smilie=a_okbyenow.gif] Ekaa kertaa hankin 24/7 ja täällä roikun seurailemassa (& kommentoimassa).

Avatar
FC Mixula
Vaihtoasukas
Viestit: 303
Liittynyt: 19 Helmi 2005 14:49
Paikkakunta: Hämeenlinna

Viesti Kirjoittaja FC Mixula » 31 Elo 2007 21:06

FC Mixula kirjoitti:14-vuotias pojankoltiainen on tuota BB:tä tullut katseltua BB asti. Hämeenlinnasta olen ja kasi luokkaa käyn.

Aina välillä kirjoittelen tonne vieraskirjaan kaikenlaista juttuu...

Minut löytää vieraskirjasta täältä ja myös Ircistä nickillä FCMixula, jossa kertoilen illalla ties mitä paskaa päähän pälkähtää. Mutta niistä tarkemmin ircissä. Btw kuvani löytää ii2 nickil Mixutin.
Aika päivitellä tätäkin.

Olen siis 16-vuotias miehen alku Hämeenlinnasta ja opiskelen laborantiksi. BB:tä on tullut katseltua BBUK2 lähtien subtv:ltä. Vieraskirjaan en enää kirjoittele mitään kun se on osana foorumia. Ircistä minut löytää nykyään nickillä MikaJopo, jossa edelleenkin puhun BB:stä ja kaikesta muusta maan ja taivaan väliltä. Kuvia ette löydä enää mistään. :)
Maailman tyhmin ihminen...

Avatar
Dorothy
Jumalan ruoska
Viestit: 9295
Liittynyt: 25 Helmi 2005 13:01
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Dorothy » 03 Syys 2007 12:00

Mä oon kirjautunut tänne jotain 2,5 vuotta sitten, mutten ole kamalan aktiivisesti käynyt. Nyt aattelin alkaa käymään. :)

Eli, olen 17-vuotias tyttö Riihimäeltä (Helsinki-Vantaa alueella olen kyllä melkein koko elämäni viettänyt, tänä kesänä perheen raahaamana päädyin tänne).
En opiskele enkä käy töissä. Tarkoituksena olisi etsiä töitä syksyksi ja aloittaa tammikuussa taide- ja kulttuurialan opinnot.
BBstä kiinnostuin kun BBUK2 alkoi subtvllä ja sen jälkeen oon kattonut kaikki BBt mitä suomessa on nähty. 24/7 ei mulla ole, mutta oon ajatellut hankkia kun alkaa toi nettisivun päivittäminen parin miinuutin välein kyllästyttää.
Ja, kyllä, mulla on elämä tästä kaikesta huolimatta. Ainakin jonkinlainen. :mrgreen:
you've got the dream but not the drive

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 05 Syys 2007 09:45

:welcome

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Syys 2007 16:07

Tarviiko tässä enää esitellä olin täällä jo vuos sitten :D


Mut Brandin kuva on ihana, kenen pylly ? (No Brandin tietty..

:shock: )

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 05 Syys 2007 16:15

siiri.x kirjoitti:Tarviiko tässä enää esitellä olin täällä jo vuos sitten :D


Mut Brandin kuva on ihana, kenen pylly ? (No Brandin tietty..

:shock: )
No esittele nyt kerta kiellon päälle. Ja maxinen pepa.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Syys 2007 16:25

Maxine :oops:


Parikymppinen opiskelijaneito Treelta.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 05 Syys 2007 16:29

Mitä himskattia tää forumin kellohan on päin prinkkalaa!

Slidi
Kesä-Esa
Viestit: 44
Liittynyt: 03 Syys 2007 13:34
Paikkakunta: Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Slidi » 05 Syys 2007 17:13

Taidanpa nyt heittää pikaisen intron, kun en jaksa ruveta tarinoimaan koko elämääni romaaniksi. ;)

Elikkäs Slidi on tällainen 20-vuotias poitsu (PIAN) Turusta.. vielä majailen Kauhajoella tämän viikon. Vielä on tuo opiskelupuoli hieman avoimena, kun eivät ole oikein oppilaitoksiin ottaneet mutta eiköhän tämä elämäntilanne tästä tulevaisuudessa kohene. Nythän on juurikin nyt yhteishautkin meneillään pikkuhiljaa AMK-tasolle ja sinne on tähtäin asetettuna.

Mun historiani itsensä BB:n kanssa pohjautuu myös tuonne BBUK2 - puolelle, kun se SubTV:ltä putkahti. Olin kyllä ennalta jo tietoinen millainen ohjelmaformaatti oli kyseessä ja joitakuita artikkeleita kyseisestä ohjelmasta olinkin netissä lukenut jo aiemmin. Kiinnostus kuitenkin heräsi loistoonsa juurikin heti, kun alettiin esittämään tuota kakkoskautta subbarilla. Suomen BB:t on tullu katseltua molemmat suurella mielenkiinnolla ja tätä juuri tällä hetkellä menevää kolmoskautta pyrin myös seuraamaan kiinnostuneena. ;) Ihmettelen suuresti miksen ennemmin rekisteröitynyt BBPlazan foorumille vaikka palloilin tätä lukemassa jo vuosi-pari sitten ensimmäisen kerran. Kai sitten koin vain, ettei olisi niin paljoa kerrottavaa, ettei uskalla edes tulla. Mutta nyt on hyvä lähteä mukaan, kun uusi kausi on vasta aluillaan. :)

IRCissä myös pyrin nyt käymään BBPlazan "chatissa" eli #bb_addiktit - kanavalla.. siellä varmasti osataan yhdistää nimimerkki "Sliditanko" (miltei kaikkialla netissä käytössäni..) joka viittaa suoraan tähän Slidi - nimimerkkiin.

Kiitän ja kuittaan. <3

IsoWeli
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 01 Syys 2007 21:03

Viesti Kirjoittaja IsoWeli » 09 Syys 2007 11:12

Tervehdys bb-fanit

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 17 Syys 2007 23:44

ai nyt vasta löysin tän esittelyjutun..

30, nainen, savosta.
BB suomen kaikki kaudet katsottuna, pari UK:ta myös.

tällä hetkellä harkitsen vakavasti käyttäväni "sairaslomaoptiota" loppukaudeksi, kun tuo työntekokin maistuu ihan puulta :oops: ja ehtis paremmin seurata iki-ihanaa BB:tä

fanitan tällä hetkellä maxinea ja vähän pundeakin kun se on samoilla linjoilla lähes kaikessa ainakin ton BB:n suhteen. :in love:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 18 Syys 2007 00:09

julmia kirjoitti:fanitan tällä hetkellä maxinea ja vähän pundeakin kun se on samoilla linjoilla lähes kaikessa ainakin ton BB:n suhteen. :in love:
BB:n suhteen kyl, mut mie oonki karjalasta ja myö ei tääl oikee tykätä savolaisista! ;)

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 18 Syys 2007 00:11

Punde kirjoitti:mut mie oonki karjalasta ja myö ei tääl oikee tykätä savolaisista! ;)
ei se mittään, ei sun tarttekaan fanittaa MUA, mä saan silti fanittaa SUA [smilie=a_okbyenow.gif] [smilie=a_takethatfoo.gif] :wink:

Avatar
gytha
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 19 Syys 2007 08:28
Paikkakunta: Kvl

Viesti Kirjoittaja gytha » 19 Syys 2007 09:03

Pieni tyttöpuolinen henkilö, joka on sivusta seurannut ja lueskellut tätä foorumia jo vähän aikaa. Nyt uskaltauduin rekisteröityä ! (Lievä tylsyyskin ehkä vaikutti asiaan)

Big Brotheria olen katsonnut ensimmäisen kerran, kun subbari näytti Britannian BB:tä joskus aikoinaan. Kunnolla aloin sitten seurata Suomen ykköskauden puolivälissä. Ja nyt olen ihan fani. En tosin enää ihan niin fani, kun viime kaudella.

Oon huono päättämään mitään, joten tän hetken suosikkikin on vielä mietinnän alla. Mutta Piiasta jollain tapaa tykkään, vaikka useimmat pitääkin turhana. Ja tietty Sauli on aika söpö poika. Ja Maxinekin on kiva ! Ja Kadi ! Ja ..

Henri on inhokeista suosikkini, koska siitä saa helposti keskustelua ! ("Herni on tyhmä" "Niin on, tosi tyhmä") :roll:

interlude
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 24 Syys 2007 13:18

Viesti Kirjoittaja interlude » 24 Syys 2007 14:41

Voisinpa minäkin kertoa jotain vähän itsestäni.
Eli, olen Kokkolalainen kohta 16 vuotta täyttävä tyttö. Opiskelen ensimmäistä vuotta lähihoitajaksi ja vapaa aikana seuraan tiiviisti bb:n tapahtumia, kuuntelen musiikkia ja lenkkeilen.
Olen seuraillut tätä foorumia jo itseasiassa vähän aikaa, mutta tänään päätin sitten rohkaistua ja rekisteröityä. Syy siihen, että aikaisemmin jätin rekisteröitymättä oli se, että tämä homma alkaisi pikkuhiljaa koukuttaa, ja niin siinä varmasti vielä tulee käymäänkin.

Minulla on kolme suosikkia tältä kaudelta: Sauli, Jarkko ja Piia. Inhokkejakin löytyy useampi, mutta inhottavin heistä on rasittava Kadi.

Olen seurannut bb:tä aikaisemminkin. Kaikki suomen bb:n kaudet on tullut katseltua ja Britannian bb:tä varmaanskin 2 tai 3 kautta olen nähnyt.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 27 Syys 2007 23:02

Mikeiron kirjoitti:
Elä vaan sano punapaitoja.. .. Jokerit sen pitää olla
Sanonpas...Punapaidat :thumbsup
Esim ainoa oikea vastaus tuohon ekaan toteamukseen :lets dance: [smilie=a_goodjob.gif] h. i. f. k. !

Avatar
Eppu
Vaihtoasukas
Viestit: 349
Liittynyt: 30 Elo 2007 14:33

Viesti Kirjoittaja Eppu » 27 Syys 2007 23:41

sally kirjoitti:
Esim ainoa oikea vastaus tuohon ekaan toteamukseen :lets dance: [smilie=a_goodjob.gif] h. i. f. k. !
Mutta kuten tänään nähtiin: värit punainen, musta, valkoinen - on värit voittajien [smilie=a_chuckle.gif]
Totuus riippuu näkökulmasta

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”