Yleinen örveltämisketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 06 Loka 2012 01:19

Ou nou.

Mä haluun pussata Janitan irtoripsiä.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 06 Loka 2012 01:22

DosterMan kirjoitti:Mä haluisin, että joku tunkis Jonna Iin ulos/sisään noista kierrätysympyröistä.
Bio vai muovijäte?

No nyt Tää oli ilkee örveltäessään...

Nii Nii Nii Just Nii...

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 06 Loka 2012 01:24

Sekajäte! I stand by my.. iu.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 06 Loka 2012 01:26

RealPlayer kirjoitti:Bio vai muovijäte?
Ongelmajäte, JonnI on kyllä niin turhake että se pitäis haudata ydinjäteille sopiviin kapseleihin ja haudata peruskallioon.

Laamailulla ja iilamatoilulla pääsee näköjään aika pitkälle tossa kisassa.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Loka 2012 01:28

JonnIn kaltainen tyyppi todellakin kuuluu ongelmajätteeseen!

Nyt pitää ottaa viskiä. Muuten ei kestä!

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 01:31

Selailin liveketjua taaksepäin ja huomasin siellä seuraavaa:
DosterMan kirjoitti:(en oo rapoomassa, ellei jotain dramaattista käännettä käy)
DosterMan kirjoitti:E-type - Angels Crying alko soimaan. (miun korvat meni lukkoon yllättävästä huutomyrskystä).
Draamaa, draamaa. Vittu E-Type, onko mitään geneerisempää ysäripaskaa olemassa?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2012 01:31

Zygerö kirjoitti:
Knockerille: Kutsu SirKärpsy sinne, niin saa pikkuhämis kyytiä. Ei oo meinaan ihan normaali kärpänen tää meijän kärpsy.
Naah, se hämis on oikeesti peto, meinasin kuolla sen käsittelyssä.
BB-Kärpänen kirjoitti:
knocker kirjoitti:
Hitot teistä, mutta miten mä saan viritettyä ajat siihen tolppaan, kun siellä on se hullu?
Dear, Noksu

A) Teet lakkapullosta ja sytkäristä liekinheittimen ja käristät sen mulkeron.

B) Pyydät jotain pihan kersaa pitämään sitä luukkua ylhäällä. Otat kovan vauhdin ja vedät kunnon hyppypotkun siihen hämikseen.

C) Odotat pakkasia niin eiköhän se kuukahda.
Minäkö muka alkaisin murhaajaksi? Valitsen siis kohdan C ja venaan missä pakkasasteessa hämis hyytyy. Jos ei hyydy, niin lähden liikenteeseen tuulilasi jäässä. Nih!
a walking disaster

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 06 Loka 2012 01:33

orgasmienkeli kirjoitti:
Nyt pitää ottaa viskiä. Muuten ei kestä!
Onhan täällä sentään joku herrasmies..nostaa hattua
Orkku miksei sulla ole BB 24/7? Kuuluu yleissivistykseen omistaa sellanen.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 01:34

^^No onhan tuossa vielä D)-vaihtoehto: otat nätisti sen seitin pois sieltä ja ripustat lähimpään irtaimeen, joka ei oo sun auto. Ei haittaa, vaikka verkko hieman vaurioituis, kun se hämppy vaan tykkää rakentaa sitä lisää.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Loka 2012 01:38

Zygerö kirjoitti:^^No onhan tuossa vielä D)-vaihtoehto: otat nätisti sen seitin pois sieltä ja ripustat lähimpään irtaimeen, joka ei oo sun auto. Ei haittaa, vaikka verkko hieman vaurioituis, kun se hämppy vaan tykkää rakentaa sitä lisää.
Näin saatan ehkä tehdä. Mutta sille pitää keksiä uusi yhtä suojainen paikka. Ehkä mun sängyn alusta tai jotain sisällä kuiteskin.
a walking disaster

gongi
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 22 Syys 2012 22:56

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja gongi » 06 Loka 2012 01:41

orgasmienkeli kirjoitti:JonnIn kaltainen tyyppi todellakin kuuluu ongelmajätteeseen!
öys
Nyt pitää ottaa viskiä. Muuten ei kestä!
Vähä vitututitti sun joku sana Salatuista Elämistä, sotkit koko BB sivuston keskustelun. Kun tää on BBPlaza

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 01:43

gongi kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:JonnIn kaltainen tyyppi todellakin kuuluu ongelmajätteeseen!
öys
Nyt pitää ottaa viskiä. Muuten ei kestä!
Vähä vitututitti sun joku sana Salatuista Elämistä, sotkit koko BB sivuston keskustelun. Kun tää on BBPlaza
No älä ny oikeesti jaksa tuosta. On BBPlaza tosiaan, mutta täällä saa kyllä tiettyyn rajaan asti keskustella ihan mistä lystää.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 06 Loka 2012 01:44

knocker kirjoitti:
Näin saatan ehkä tehdä. Mutta sille pitää keksiä uusi yhtä suojainen paikka. Ehkä mun sängyn alusta tai jotain sisällä kuiteskin.
Mitä jos varaisit sille kokonaisen huoneen jostain hotellista?

Mites "Ole´Cock miehet" tuleeko siitä krapula, vai mitä?
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 01:45

BB-Kärpänen kirjoitti:Mites "Ole´Cock miehet" tuleeko siitä krapula, vai mitä?
Yhdestä ei tule. Enkä sitäkään ole juonut. Saatanpa säästääkin aamuksi krapulajuomaksi, vaikkei tällä tissuttelulla kyllä krapulaakaan tule, eikä ole tarviskaan.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Karhu » 06 Loka 2012 01:45

knocker kirjoitti: tai jotain sisällä kuiteskin.
Nyt on sellanen olo että on parempi kun pitää turvan kiinni siitä mikä tuli ekaksi mieleen.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Loka 2012 01:51

BB-Kärpänen kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:
Nyt pitää ottaa viskiä. Muuten ei kestä!
Onhan täällä sentään joku herrasmies..nostaa hattua
Orkku miksei sulla ole BB 24/7? Kuuluu yleissivistykseen omistaa sellanen.
Sen verran kiireistä koko ajan, ettei ehtisi montaa hetkeä sitä seuraamaan! :(
Yritän kyllä live-ketjua lukea, että pysyn kärryllä mitä talossa tapahtuu ja en ihan dailyn manipuloimaksi jää.

Ja tottakai vedän viskiä! Se on paras (alkoholi)juoma. :Love:
Nyt on Jack Danielsia.
gongi kirjoitti:
orgasmienkeli kirjoitti:JonnIn kaltainen tyyppi todellakin kuuluu ongelmajätteeseen!
öys
Nyt pitää ottaa viskiä. Muuten ei kestä!
Vähä vitututitti sun joku sana Salatuista Elämistä, sotkit koko BB sivuston keskustelun. Kun tää on BBPlaza
Harmi että se minun yksi kommentti pisti koko sivuston sekaisin. Siellä on kuitenkin yli 40 sivua viestejä (eli reilusti yli 1000 viestiä) joten luulen että muutama muukin on tämän sivuston pilaamiseen yhtynyt kanssani. [smilie=a_teeth.gif]

Mutta jos noin paljon ärsyttää, niin voithan tehdä ylläpidolle ehdotuksen, ettei täällä saa puhua muista ohjelmista kun BB:stä!

BB-Kärpänen
Isä Pernoo
Viestit: 3315
Liittynyt: 09 Loka 2009 06:42

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja BB-Kärpänen » 06 Loka 2012 01:52

Karhu kirjoitti:
knocker kirjoitti: tai jotain sisällä kuiteskin.
Nyt on sellanen olo että on parempi kun pitää turvan kiinni siitä mikä tuli ekaksi mieleen.
Karhu sä oot kyllä härski jätkä. Etkös sä sunnuntaina tai jotain ehdotellu Pandalle pannan etsimistä...arvostan :thumbsup


Mikä toi Orkun ja göngin salkkarigate oli? Ei pysty menemään salkkariketjuun, tulee heti oksennus suhun. Kertokaa, pliis.
Itse tiedän sydämessäni, että siellä ei ole rikoksen muruakaan.
-Ilkka Kanerva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Loka 2012 01:55

En mä tiedä mikä juttu tää on! [smilie=thefinger.gif]
Nauroin tuolle äskeiselle viestille sen verran, että oli pakko yrittää vastata siihen vaikka Zygerö kyllä vastasi jo kaiken mitä olisi tarvinnut.

Kärpsy muuten! Millons se sauna? [smilie=drink.gif]

gongi
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 22 Syys 2012 22:56

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja gongi » 06 Loka 2012 02:02

Jossain on Ron Pequil pullo, täällä kämpässä siis. Mulla vain Kossu, joka melkein tyhjä. Mutta tarvitsenko enään. Olusen voin ottaa lopuksi.

247 auki ja mitä soopaa tulee. Anne just saa kohtauksen, Tomi äntoi äänen ook,iiik.ääh.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 06 Loka 2012 02:04

orgasmienkeli kirjoitti:Mutta jos noin paljon ärsyttää, niin voithan tehdä ylläpidolle ehdotuksen, ettei täällä saa puhua muista ohjelmista kun BB:stä!
Ei tule auttamaan.

Katsokaas lapsoset, kun tämä on keskustelupalsta, eikä täällä syrjitä toisinajattelijoita, eli voi tulla tänne, vaikkei edes koko bb:tä tietäisi käsitteenä. Palautetta saa toki antaa ja se on suotavaakin. Tämä on ensisijaisesti Big Brotheriin painottuva palsta, mutta tästä on ainakin yritetty kovasti saada myös laajemmin ohjelmia/musiikkia/uutisia/politiikkaa/asioita/you-name-it sisältävä palsta ihan sen takia, että väistämättä Suomessakin BB tulee jossain vaiheessa loppumaan, eikä tällaisesta yhteisöstä viitsisi luopua pelkän yhden tosi-tv-ohjelman takia.

No, ei tästä sen enempää. Olen saarnani saarnannut. Nyt taidan lähteä koisimaan, jotta saattaisin jopa johonkin siellä liigakierroksella osuakin, siis muuallekin kuin taustavaneriin.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 06 Loka 2012 02:09

^ Yritin vaan olla naseva ja saada goggin (vai mikäs se nicki nyt oli..) valittamaan jostain mikä ei tule ikinä menemään läpi. :love61:
Tiedän kyllä että Zyge, Spencer ja kumppanit pitävät järjen päässään ja eivät tuollaisia palautteita toteuttaisi.

gongi
Tapetti
Viestit: 37
Liittynyt: 22 Syys 2012 22:56

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja gongi » 06 Loka 2012 02:16

orgasmienkeli kirjoitti:^ Yritin vaan olla naseva ja saada goggin (vai mikäs se nicki nyt oli..) valittamaan jostain mikä ei tule ikinä menemään läpi. :love61:
Tiedän kyllä että Zyge, Spencer ja kumppanit pitävät järjen päässään ja eivät tuollaisia palautteita toteuttaisi.
Mä oon ihan Sveitsi, mut kun toi ketju Salkkarit tohon hönkäs keskelle ketjuja,, Järkkyy mitä nyt Anne haukkuu päin naamaa Tomin äänistä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”