Esittele itsesi

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 13 Syys 2006 23:32

Terveiset Helsingistä: minä oon 23 v ja -mitä nyt talon kyttäämiseltä ehdin, niin opiskelen amk:ssa. Opinnäytetyötä pitäisi just kuluvana syksynä innokkaasti punnertaa kokoon..

Rotheria oon kattonu ja "fanittanu" vaan näitä kotimaisia kun oon niin taloudellinen. :pirat:


Kertomatta nyt mitään kengännumeroita kuitenkaan; terve vaan kaikille!
:waving:
Elämän nykytyylii on /kuin laulussa tuulet /kai olla vähän levoton, sä luulet (-PMMP)

Avatar
SuzyQ
Nimetty
Viestit: 19
Liittynyt: 17 Syys 2006 13:00
Paikkakunta: Forssa

Viesti Kirjoittaja SuzyQ » 18 Syys 2006 11:34

Heips! Olen 23-vuotias amkissa opiskeleva tyttönen Forssasta. Samassa taloudessa asuu myös koira ja kaksi rottaa.

BB2:sta tuli seurattua maikkarin puolelta hyvinkin tiiviista. Muut Big Brotherit (Suomen eka mukaanluettuna) jäivät väliin kaapelin puutteesta johtuen. Nyt olen seurannut Mirkan putoamisesta lähtien ja jäänyt pahasti koukkuun.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 18 Syys 2006 12:48

SuzyQ kirjoitti:Heips! Olen 23-vuotias amkissa opiskeleva tyttönen Forssasta. Samassa taloudessa asuu myös koira ja kaksi rottaa.

BB2:sta tuli seurattua maikkarin puolelta hyvinkin tiiviista. Muut Big Brotherit (Suomen eka mukaanluettuna) jäivät väliin kaapelin puutteesta johtuen. Nyt olen seurannut Mirkan putoamisesta lähtien ja jäänyt pahasti koukkuun.
Oletko törmännyt Perttuun Forssan ammattikorkeakoulussa?

Avatar
ProtoZoa
Tuotantoassistentti
Viestit: 57
Liittynyt: 19 Syys 2006 14:44

Viesti Kirjoittaja ProtoZoa » 21 Syys 2006 12:41

28 veetä puskeva tyttönen Helsingistä. BB3 ja Jade koukuttivat kun Suomessa näytettiin ja Suomen BB1:ä vahtasin fanaattisesti. Tällä hetkellä odottelen että Soneralta tulisi kirje että adsl-yhteys kotona on auki ja saisi 24/7:n. Koneen hankintaa kotiin kiirehdittiin vain BB:n takia.
Kotona BB:tä seurailee enemmän ja vähemmän kanssani tuore aviomies ja kaksi sekarotuista koiraa.
Tänne foorumille löysin tieni jotenkin vasta nyt, lopen kyllästyneenä esim. subin omaan "keskustelupalstaan". Terve vaan kaikille!

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 24 Syys 2006 17:10

Pidemmän kaavan kautta esittely itsestäni :roll:

Nimi: Marianne
Ikä: 26
Sivilisääty: seurustelen
Hiusten väri: mustat
Silmien väri: ruskeat
Pituus: 156cm
Syntymäaika: 8.10.1984
Horoskooppi: Vaaka
Ammatti: Datanomi
Lempi tv-sarja: 24, Pako, Lost, Everwood, Muodon vuoksi, Bones, Käenpesä, Benner&Benner, Paristo, Salatut elämät ja Teho-Osasto.
Lempi reality sarja(t): Big Brother, Idols
Lemmikit: kissa, Fiona

edit: Ikä päivitetty :wink:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Nahka-Kalervo
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 22 Syys 2006 14:38

Viesti Kirjoittaja Nahka-Kalervo » 27 Syys 2006 09:57

tykkään ottaa aina brenkkua ja olen harmittavan usein myös kapulassa. pidän myös paljon naisista, mutta en kaikista. Myös kalsarikännit ovat mieleeni silloin tällöin. Siinähän se esittely pääpiirteissään.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 27 Syys 2006 15:33

Laitan Sirun tapaan tarkemmat tiedot

Nimi: Daniel
Ikä: 14 (Joskus minäkin vielä vanhenen)
Sivilisääty: Sinkku
Hiusten väri: Ruskeat
Silmien väri: Vihreät
Pituus: 160cm
Syntymäaika: 15.01.1992
Horoskooppi: Kauris
Ammatti: Koululainen (8.lk)
Lempi tv-sarja: BB, 24, Pako, Pelastaja ja Amazing Race
Lempi reality sarja(t): Big Brother,, Amazing Race ja Diili
Lemmikit: Koira, Aatu

Ja kysmykset kopioin Sirun viestistä..

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 27 Syys 2006 17:18

*Astuu ringin keskelle*

Olen Jarkko, olen BB-holisti.

Kaikki alkoi vasta tänä syksynä, viime vuonna lähinnä naurahtelin moiselle vahtaamiselle. Kaikki kuitenkin muuttui, kun jouduin pitkähkölle sairaslomalle... Päivät olivat tylsiä, kunnes huomasin Big Brother 2006 -sarjan alkavan. Aluksi päätin katsella vain päivittäisiä reality-lähetyksiä, mutta vain muutaman päivän päästä minun oli saatava lisää! Hankin 24/7 -palvelun intternätin kautta katseltavaksi. Siitä saakka päiväni ovat olleet aivan samanlaisia. Suuri osa päivästäni kuluu sisätiloissa, ruudun turvallisessa loisteessa uusien ystävieni kanssa. Toisinaan kokkaan ja ruokailen samanaikaisesti heidän kanssaan. Nukkumaan käymme aina yhdessä. Sairasloma lähenee loppuaan, joka antaa toisaalta toivoa normaalin elämänrytmin löytymisestä ja toisaalta ahdistaa, etten voi enää seurata tapahtumia täysipainoisesti. Taidan olla avun tarpeessa..

:wink:

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 28 Syys 2006 01:31

Anita 28v, asuinkuntani "Skeida keskellä etelä-pohjanmaata". Pari jälkeläistä pyörii jaloissa ja ukkokin käy kotona silloin tällöin. Töitä teen ja fanitan Jenniä. :)
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 30 Syys 2006 00:25

25 vuotta täällä tallustellu Yo-merkonomi Etelä-Pohojammaalta, kihiloos ja torellinen BB-addikti :lol: Tämmöönen ujo flikka moon :oops: mutta täällä sanon mielipiteeni ja kuulun näköjänsä vähemmistöhön joka fanittaa Kaarloa (ja lisäksi Hannea ja Jenniä) Mutta silti viime vuoren BB oli paree ja Perttua ei voita kukaan (paitsi oma kihlattuni tietysti mutta sitä ei lasketa koska nyt puhuttiin vain BB asukeista.. :wink:) No joo sekoseko :roll: Niin joo ja ujourestani huolimatta oon pikkase hullu :ROFL Niin ja moon koukus myös hymiööhin :damnfunny

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 30 Syys 2006 00:32

RainBow kirjoitti:Niin ja moon koukus myös hymiööhin :damnfunny
terve, terve. Ei sulla vielä mitään hätää ole, winkwink

Avatar
RainBow
Vaihtoasukas
Viestit: 330
Liittynyt: 08 Elo 2006 18:59

Viesti Kirjoittaja RainBow » 30 Syys 2006 00:44

heh no on niitä näköjään muitaki jokka hymiöötä viljelöö :lol:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 30 Syys 2006 00:52

RainBow kirjoitti:heh no on niitä näköjään muitaki jokka hymiöötä viljelöö :lol:
Onhan meitä

Avatar
kattycat
Kesä-Esa
Viestit: 47
Liittynyt: 05 Loka 2006 20:48
Paikkakunta: Kouvola

Viesti Kirjoittaja kattycat » 06 Loka 2006 19:43

Mä olen 29-vuotias naisimmeinen ja pahassa BB-koukussa.

Oon seurannu kaikki subilta tulleet Big Brotherit eli kilahdin heti kun brittiversiota alettiin näyttää subbarilla.
Tämän paikan löysin kuitenkin vasta tänä syksynä. Mainio, että netistä löytyy näinkin toimivan tuntuinen BB-saitti. :D

Avatar
Mau
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 29 Syys 2006 23:48
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Mau » 07 Loka 2006 16:09

24v päättötyötä töissä pakertava opiskelijatyttö Espoosta.

Oon pyörinyt palstalla jo muutaman vuoden, mutta nyt vasta tuli tarve sanoa jotain :shock: :wink:

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 26 Loka 2006 16:02

Esittelyketju on kyllä mainio paikka kerrata kuka kukin olikaan ihan näin off topicina :oops: Muutenkin on mielenkiintoista seurata ihmisten päivittelyjä elämäntilanteistaan, kiitoksia heille :cheers
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
_Pappa_
Kroisos
Viestit: 1600
Liittynyt: 26 Loka 2006 16:48

Viesti Kirjoittaja _Pappa_ » 26 Loka 2006 17:35

Ikä: 35 (henkinen 19)
Paikkakunta: Vaasa (kotoisin kaukaa pohjoisesta)
Ammatti: Opiskelija (aloitin vasta... eli en oo ehkä ikiopiskelija)
BB seuranta: SBB1 dailyt yms. ilmaiset. SBB2 24/7 kaapeli. BBSWE silloin tällöin ja BBNL muutama jakso.
Ircnick: _Pappa_

Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 01 Marras 2006 14:50

34-vee IT Spesialisti, Vantaalta.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 08 Marras 2006 21:55

26. Toimittaja. Äiti. Eräänlainen ihmisoikeustaistelija. Esikoiskirjan kimpussa.

Cleithrum
Kesä-Esa
Viestit: 41
Liittynyt: 28 Syys 2006 11:31
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Cleithrum » 09 Marras 2006 13:23

Kuukauden foorumilla roikkumisen jälkeen löysin tällaisen topicin. Basic shit : tämän nimimerkin takaa löytyy media-alan opiskelija Vantaalta, joka löysi BB:n vasta SBB1-kauden lopussa ja nyt seurailee aktiivisesti SBB2:sta. BB taitaakin olla tällä hetkellä ainoa tv-addiktio, aikaisemmin on tullut seurailtua mm. Mullan Alla, Muodon Vuoksi, CSI (myös New York ja Miami). Muihin vapaa-ajan harrastuksiin jää oikeastaan hevoset ja ruuanlaitto+leipominen.
Jenni & Kaarlo & Sari!

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 17 Marras 2006 11:00

Pitäisiköhän viimeinkin esitellä itsensä...

Olen 25-vuotias tyttö/nainen Oulusta. BB:tä olen seurannut Suomessa näytetystä UKBB2:sta lähtien. BB4:sta en tosin nähnyt olosuhteista eli silloisesta asuinpaikasta johtuen. Kuudennen kauden aikaan olin itse UK:ssa (siis Briteissä niinku tyyliin :wink:), joten se on jäänyt erityisesti mieleen, vaikka muuten parempiakin kausia varmaan on. SBB1:stä seurailin välillä enemmän, välillä vähemmän.

E: Ikä päivitetty. Siltä varalta, että joku näitä joskus lukee.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 17 Joulu 2006 12:52

Hei, olen Siiri ja olen BB-holisti. :) 21-v. likka Tampereelta, seurannut Subin näyttämät brittien BB:t ja Suomen BB:t.

BB:n ulkopuolella yritän opiskella ja bailata, jälkimmäinen sujuu hyvin :D

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”