Mä tein aamusta just noin. Suplan sivuille ja Radio Rock päälle, että on jotain taustaääntä.

![a_tongue [smilie=a_tongue.gif]](./images/smilies/a_tongue.gif)
Tulee muuten varmasti jonkin verran kuunneltua Millun ääntä Hitmixissä, että kuulee et millasta ohjelmaa se oikein tekee.

Mä tein aamusta just noin. Suplan sivuille ja Radio Rock päälle, että on jotain taustaääntä.
Joo, ite laitoin Novan. Pitää vielä pari aamua kuunnella, ku Aki on mestoilla.Skygge kirjoitti: ↑28 Marras 2022 15:31Mä tein aamusta just noin. Suplan sivuille ja Radio Rock päälle, että on jotain taustaääntä.![]()
Tulee muuten varmasti jonkin verran kuunneltua Millun ääntä Hitmixissä, että kuulee et millasta ohjelmaa se oikein tekee.Itselle kun toi kanava on tuttu vaan nimeltä.
Toi kuvaa täydellisesti sitä, miten mä seuraan MM-futista. Tuolla se taustalla pyörii ja sujuvasti kuuntelen. Sitten, kun alkaa tapahtumaan, niin sen kuulee selostajien äänestä. Maalit tulee siis ainakin nähtyä.Skygge kirjoitti: ↑28 Marras 2022 15:31Mä tein aamusta just noin. Suplan sivuille ja Radio Rock päälle, että on jotain taustaääntä.Jännä miten sitä kiintyy kolmen kuukauden aikana siihen, että on BB 24/7 aina hereillä ja kotona ollessa päällä, katsoi sitä tai ei. Mutta ainakin kuuntelee ja alkaa sitten tuijottamaan, jos tapahtuu jotain mielenkiintoista.
![]()
Okei. Täytyy muistaa joku lauantai laittaa Hitmix toistoon, jos ois Millu eetterissä. Vaikka heitti talossa paljon alapääjuttuja, niin Mia vaikuttaa olevan muuten fiksun oloinen tyyppi, joten voisin kuvitella et tykkäisin kuunnella Millun ohjelmaa.
Mä katon formuloita tolla tyylillä. Startti tulee tuijoteltua, mutta sitten saattaa jäädä kisan seuraaminen siihen, että kuuntelee ja vähä vilkuilee, kun samalla teen muuta.
Terve.
Jos pystyisi ostamaan tiettyjen vanhojen kausien kaikki 24/7-streamit (koko setin) tallenteina, joita voi kalenterinäkymässä ja aikajanalla selata — streamit monikameranäkymässä toisiinsa synkattuina — sekä tehdä kirjanmerkkejä aikajanan eri kohtiin, ostaisin.
Neloselle palautetta. Ruutuun PlutoTV:hen pyörimään oma BB kanava! Nelosella kuitenkin oikeudet muutamaan kauteen.BrutalGentleman kirjoitti: ↑26 Elo 2023 23:33
Jos pystyisi ostamaan tiettyjen vanhojen kausien kaikki 24/7-streamit (koko setin) tallenteina, joita voi kalenterinäkymässä ja aikajanalla selata — streamit monikameranäkymässä toisiinsa synkattuina — sekä tehdä kirjanmerkkejä aikajanan eri kohtiin, ostaisin.