Yleinen örveltämisketju

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 25 Heinä 2014 23:49

Juuh elikkäs original cool rape on se juttu

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Heinä 2014 12:59

Joskus oon ollu vähemmän humalassa kun eilen olin. Mut pääasia et hauskaa oli ja törmäsin tyyppeihin, jotka jo luulin kadonneen lopullisesti.

Uuh mama!
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 26 Heinä 2014 15:41

Mamasta tulikin mieleen, isomama ja saatana että on serkkuja paljon. Piti sujahtaa äkkiä "koneelle" kun lähtivät tupakanhakuun. Saatanan röökimiehet.

Enpä muistkaan milloin oisin ollu kännissä näin aikaiseen. Oh satan tuota Kuopiorockia.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 00:48

Koska kaikki esittää nyt niin selviä, niin mäpäs olen juonut tänään muutaman lappalaisen. Nössöt!
Sen verran ahistaa, että katson vasta huomenna selvin päin CBB häätölähetyksen, ettei tule muistikatkoksia.
a walking disaster

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 30 Elo 2014 00:57

Minäkin olen nauttinut tänään hiukan vanhan III veroluokan vahvuista mallasjuomaa joka on valmistettu kauniissa České Budějovicen kaupungissa. Mutta ei tässä kyllä örveltämään aleta. Ikinä ei olla semmosta kyllä tehty.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 01:04

ElMoronico kirjoitti:Minäkin olen nauttinut tänään hiukan vanhan III veroluokan vahvuista mallasjuomaa joka on valmistettu kauniissa České Budějovicen kaupungissa. Mutta ei tässä kyllä örveltämään aleta. Ikinä ei olla semmosta kyllä tehty.
Arvostan rehellisyyttä, ördäysaineista huolimatta. Me voitais voittaa tää ihan rehellisyydellä. Mutta sä et ole reilu kisaaja. Mä sentään olen. :saint:
a walking disaster

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja scorchio » 30 Elo 2014 01:07

Ryntään sivullisena teidän sisäpiiriin, on häirikköfiilis.

El Mörkö on vaihtanut Paul Whitehouseen, joten scorchio käy kuumana nyt. Oma vika. Kryptista. Vaihdan Sandmanin El Mörköön. Onko Hiekkamiestä muuten nähty?

Kolmas viinipullo aukeaa, enkä mä edes pidä viinistä. Kattia vtuttaa ja se antaa pahaa silmää. En tiiä mikä sitä risoo. Kuppi on täynnä ja kahvet se on saanu. Se on tää sähkötupakki, se ei tajuu ettei se oo aito. Se vihaa tupakanpolttajia ja minua siinä sivussa. Se suunnittelee jotain mun pään menoks. Se tietää testamentista.

Pitäis vielä lähtee saareen tänä yönä, mut en taida jaksaa. Ei sada. Minä en lähe saareen sadetta pitään, se on satavarma. Sataa kumminkin huomenna tai ens viikolla. En oo varma toimiiko siellä netti. Äijä saa hukuttaa ittesä mun puolesta. Menköön yksin sinne palelemaan, kele.

Aadeehoojne:lle pitää vielä kettuilla [smilie=a_teeth.gif] :scry: :king

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 01:10

scorchio kirjoitti:Ryntään sivullisena teidän sisäpiiriin, on häirikköfiilis.
Mitään sisäpiiriä ole. Ainoastaan AA -kerhon piiri, joka ei edes toimi. Deekuja ketju täynnä. Kyllä tänne mahtuu. Mielijuomien kertominen on vain plussaa.
a walking disaster

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 30 Elo 2014 01:18

Me, ElMoronico of BBPlaza? Here? In Oervellysketju? At one o'clock in the morning? With my reputation? What were they thinking of?

Saatanan suku, joutuu huomenna menemään kekkereille. Muuten täällä olisi kyllä jo helvetti valloillaan, ainakin jos minusta olisi kiinni.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Elo 2014 01:19

En oo juonu vissiin kuukauteen. Oon tainnu mennä rikki.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 30 Elo 2014 01:21

Risto kirjoitti:En oo juonu vissiin kuukauteen. Oon tainnu mennä rikki.
Ainoastaan olet viisastunut. Mä lähden kissan kanssa yökävelylle, koska se tahtoo. Ja mun pää vähän selvinnee.
a walking disaster

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Risto » 30 Elo 2014 01:31

knocker kirjoitti:
Risto kirjoitti:En oo juonu vissiin kuukauteen. Oon tainnu mennä rikki.
Ainoastaan olet viisastunut.
Uuh, kiitti vaikka ootkin väärässä. [smilie=a_okbyenow.gif]

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Mole » 30 Elo 2014 01:39

Hetkinen, hetkinen. Alkossa asioidessani löysin pullon amerikkalaista Kiss-viiniä (löysin kaksi pulloa Mayu-viiniä ennen sitä ja pullon Finlandiaa) Myyjä tuli kysymään voiko hän auttaa. Sanoin, että missä on sitä Motörhead-viiniä. Ei ollut, mutta olisi ollut AC/DC -viiniä Australiasta. Sanoin mielessäni, että jos kaikki rokkibändit juon läpi, niin saatan sammua ZZ Topin kohdalla. Hah hah. En onneksi sanonut ääneen.

Lisäksi juon (Maggie) Thatcher'sin hinttivissyä.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 30 Elo 2014 11:16

Itse en juurikaan örvellä, mutta sain jälkikasvulta tietää, millaista on yhdensortin opiskeljaiviini. Kuulemma sen pääainesosa on vesi, ts. on rypäleviiniä, hedelmiäviiniä ja sitten vesiviiniä. Opiskelijabudjetille sopivaa.
Voin kyllä myöntää olevani väärässä, mutta sitten me olemme molemmat väärässä

Avatar
ElMoronico
Pääohjaaja
Viestit: 2251
Liittynyt: 28 Elo 2008 22:14
Paikkakunta: Sweet Home Alabama

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja ElMoronico » 31 Elo 2014 03:49

scorchio kirjoitti:El Mörkö on vaihtanut Paul Whitehouseen, joten scorchio käy kuumana nyt. Oma vika. Kryptista. Vaihdan Sandmanin El Mörköön.
scorchio kirjoitti:Olen edelleen nainen. Pienikokoinen, mut tissit on liian isot.
Tässä saattaa olla match made in heaven. Ilman tarkempia speksejä kieltäydyn uskomasta liian isojen tissien olemassaoloon.
On kyllä hyvä fiilis.

Avatar
White Rabbit
Päivystävä meribiologi
Viestit: 624
Liittynyt: 27 Loka 2010 01:11
Paikkakunta: Narnia

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja White Rabbit » 04 Syys 2014 18:59

Mussutus ja mäkätys oli jossain ei-löydettävissä, mutta pari jos on ottanut, ni meneehän tää tännekin. Perkeleen osuuskauppa! Toissapäivänä oli alaköökiä vielä 1,95, nyt 2,30! Riistoa, sanon minä!
"Uhri olen itsekin, talven routa tappaa pihatontutkin."

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 12 Syys 2014 20:45

Mikä tää biisi on, kuulostaa hyvältä.

Ai sori, luulin et twiittailin feispuukissa yläosattomana, nännit teipattuna ottaen selfietä instantgramiin.

Olen back! Piilottakaa tyttöystävänne ja iässä olevat tyttärenne.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
scorchio
Käsikirjoittaja
Viestit: 954
Liittynyt: 31 Elo 2009 00:36
Paikkakunta: Helsinki

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja scorchio » 13 Syys 2014 15:48

Minäpä se humalapäishäni poltin puolet pihakoivusta. Eikä ollut edes oma. Tän kotikutoisen Hyasintti Ämpärin candlelight suppers with the Royal Doulton china with the hand-painted periwinkles patiolla riistäyty hieman epävakaasta handusta. Kaiken lisäksi ex(siis nyt just päätin)-anoppikokelas löi salaattikulholla päähän.

Vttu että vtuttaa. Ei sentään ollu herätessä kahta kuollutta polliisia kainalossa. Hirviä on kräpylä kyllä. [smilie=a_bravo.gif] :helpme:

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja Karhu » 13 Syys 2014 16:01

Tavallisen tapahtumarikas ilta siis :bidmouth: Loivaa räpylää se toki pitelee täälläkin.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Syys 2014 20:47

scorchiolla lievästi sanottuna ollu villi-ilta. Itse aika rauhallisesti eilen ja tänään vielä rauhallisemmin. eka olut melkein down ja eka shotti lakushottiakin imetty. Kohta yleleaks ja uutisvuoto. Namimaiskis.

Eilen ostin alkosta mustikkaviiniä, tänään huomasin et se olikin mustaherukkaviiniä. Mitää herukoita, mustaviinimarjaviiniä! Saas nährä et korkkaanko sitä tänäänkään.
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
DosterMan
Big Brother
Viestit: 5562
Liittynyt: 23 Syys 2008 16:51
Paikkakunta: Elderlings

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja DosterMan » 13 Syys 2014 23:49

hoila heiloo liila loolaa lei lo laa lii loolila lee hoi li loo aa liloo

Karpalolonkkua, oriGINa lonkkua, paria eri bissee, lakushottia ja yks mustikkashot hoila hiiloo ailo hoiloo liiho laihoo iilo aihoo loila leiloo
aadeehoovee: 17p DosterMan – Uskon palkinto. Valo pimeydessä kun kaikki tuntui jo menetetyltä.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Yleinen örveltämisketju

Viesti Kirjoittaja knocker » 13 Syys 2014 23:57

Dosteri, älä joikaa, kun et osaa. Korviin koskee.
a walking disaster

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”