Avasi?

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Heinä 2012 02:31

orgasmienkeli kirjoitti:^
Mutta kun omalla kohdallani kyse ei ollut mistään avarakatseisuuden levittämisestä! En ymmärrä miksi sille pitää löytää tuollainen selitys?
Itse vaan satuin innostumaan tuosta kohtauksesta Salkkareissa ja heti tuli mielen että siitähän tulee mun ava! Eli sorry m8, mutta ei käynyt pienessä mielessäkään että provoaisin sillä tai levittäisin jotain sanomaa. :o
Ei varmastikaan kun avan ensin laitoit, paitsi ehkä alitajuisesti, koska avoihin yleensä päätyy juttuja joita pitää jollain tasolla omaa sydäntään erityisen lähellä. Nyt siitä tänään on kuitenkin herännyt vimmaista keskustelua, ja itseasiassa sillon aikoinaanki tais olla useita jotka kommentoi avaasi surkeaksi (syystä tahi toisesta). Jotenkin tuli vaan semmoset "ei kinosta vaik kukaa ei tykkää avastani :D, miehän en sitä vaiha, prkl, koska homous on ok ja nyt pääsen kertomaan miks ja miks en tajua miten noin kiva ava voi ketään häiritä" jne. "uhmaa".

No worries mate, ite vaan jos useampi ku muutama tyyppi ilmoittais useamman viikon aikavälillä ettei tykkää miun Skyrim-avasta ja se on tavalla tai toisella häiritsevä ni viesti menis perille ja tod. näk. vaihtaisin sen lyhyen mökötyksen jälkeen ja julistaisin Skyrimin riemusanomaa asiaankuuluvassa ketjussa.

Mut älkää ny vittu alkako miun avasta valittaa, se on hiano! :bidmouth:

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 02:47

Punde kirjoitti:Ei varmastikaan kun avan ensin laitoit, paitsi ehkä alitajuisesti, koska avoihin yleensä päätyy juttuja joita pitää jollain tasolla omaa sydäntään erityisen lähellä. Nyt siitä tänään on kuitenkin herännyt vimmaista keskustelua, ja itseasiassa sillon aikoinaanki tais olla useita jotka kommentoi avaasi surkeaksi (syystä tahi toisesta). Jotenkin tuli vaan semmoset "ei kinosta vaik kukaa ei tykkää avastani :D, miehän en sitä vaiha, prkl, koska homous on ok ja nyt pääsen kertomaan miks ja miks en tajua miten noin kiva ava voi ketään häiritä" jne. "uhmaa".
Tietysti olet oikeassa, ettei kaikkea aina itse tiedosta! Eli mistä tiedän vaikka tietäisit minua paremmin, mitä päässäni on alitajuisesti pyörinyt.

Ei pointti kuitenkaan ollut se, että tätä homouden julistamisen takia täällä pitäisin! Eihän kukaan ole edes maininnut homoutta syyksi miksi tämä on niin kamala, paitsi JasonS! Ja Tirkka vähän.
Sen sijaan se on totta, etten tätä vaihda siksi että muutama ihminen märisee ja mäkättää. [smilie=thefinger.gif] En mä vaihda paitaanikaan, jos joku sanoo sitä rumaksi! Se sitten vaan ei tykkää, ja mä silti kannan sen paidan päälläni niin pitkään kunnes oikeasti haluan sen vaihtaa.

Se on silti totta, etten ymmärrä mikä KENENKÄÄN avassa häiritsee niin paljon, mitä nyt Tirkka ja JasonS sanoivat. Varsinkin kun heidän ei tätä pahemmin tarvitse katsella ja jos muutama sekunti, niin voivoi. Kadullakin voi nähdä paljon pahempaa! Se oli se pointtini.
No worries mate, ite vaan jos useampi ku muutama tyyppi ilmoittais useamman viikon aikavälillä ettei tykkää miun Skyrim-avasta ja se on tavalla tai toisella häiritsevä ni viesti menis perille ja tod. näk. vaihtaisin sen lyhyen mökötyksen jälkeen ja julistaisin Skyrimin riemusanomaa asiaankuuluvassa ketjussa.

Mut älkää ny vittu alkako miun avasta valittaa, se on hiano! :bidmouth:
Tässä on vaan se ero! Mä teen asiat sillä lailla kun itse haluan ja koen parhaakseni, enkä välitä mitä muut sanoo. Muut saa sitten blokata mun avat tai vaikka jättää lukematta mun kaikki viestit jos niin kovasti vituttaa! Miksi mä siitä häiriintyisin jos joku näin tekisi?

Miksi sillä on niin paljon väliä mitä usea ihminen sanoo?
Mä nimittäin olen saanut muutamalta käyttäjältä myös sellaista palautetta, että pidä tää pitkään vielä! Ne vaan tulee sanomaan sen mulle yksityisesti.
Muutenkin kaikki rakentava ja kiva tuntuu tulevan yksärillä ja kaikki urputus ja vittuilu täällä julkisesti! :imrgreen:

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Punde » 02 Heinä 2012 03:25

orgasmienkeli kirjoitti:Mä teen asiat sillä lailla kun itse haluan ja koen parhaakseni, enkä välitä mitä muut sanoo. Muut saa sitten blokata mun avat tai vaikka jättää lukematta mun kaikki viestit jos niin kovasti vituttaa! Miksi mä siitä häiriintyisin jos joku näin tekisi?
Kukaan ei varmaan oo eri mieltä siitä että mie teen samoin.

Mut itteä vituttaa esim. avat joissa on välkkyviä ja vilkkuvia animaatioita tai muuta ärsyttävää, ja joihin monilta on tullut järkevästi perusteltuja vastalauseita. Tääki foorumi pienenpieni yhteisö, offseasonina joskus tuntuu et tänne kirjoittaa vaan tusina tyyppiä max, ja jos puoltusinaa valitusta tulis miun avasta ni aattelisin että okei, ymmärtäisin yskän. Cool.

Vittuilen ja haastan porukkaa sit muilla tavoin, ja voi jekkupetteri sentäs oon niin tehny.

En edelleenkään ymmärrä miks oon jossain itsetyydytysketjusta ku koko pointtini on ollut tavalla tai toisella ärsyttävät avatarit ja miten tavalla tai toisella ärsyttävien avatarien pitäjillä pitäis olla ihan tervettä järkeä osata ajatella niitä useita toisia osapuolia jotka kokee avan häiritsevänä. Uittu jos joku pistää tänne jonku:

Kuva

tyyppisen avatarin ja moni valittaa ni hittojako siitä pitää ottaa jotain ristiä omille olkapäille ja sanoa ettei kinosta jos moni ei tykkää, miehä tän pidän koska ite tykkään. Sillon ei leiki kiltisti samalla hiekkalaatikolla. Kiinnosta kiviäkään tää homokeskustelu, vaan asennoituminen toisten antamaan kritiikkiin avatarin suhteen.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 02 Heinä 2012 03:37

^

No nyt on kyllä sanottava, että TÄYSIN eri asia tuollainen vilkkuva ava kun tämä mikä minulla on! :shock:
Tuostahan menee pää sekaisin ihan jo vilkkumisen takia ja koko viestisi oli vaikea lukea sen takia.

Mutta jos ava on tällainen mikä minulla on, niin tuskin se kenenkään elämää häiritsee, tai edes viestin lukemista!
Ymmärrät kai eron ja kärjistit ehkä tietoisestikin?

Kukaan tuskin saa epilepsiakohtausta Larista ja Eliaksesta. :imrgreen:

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 02 Heinä 2012 17:00

Tuo Punden laittama kuva aiheuttaa epileptisen kohtauksen, kiitos!

Ja Orkku pidä vaan toi linjas noiden avataries kanssa vaikka muut siitä kitiseekin. Kaikkihan saa laittaa varmaan semmosen kuvan avatariks mistä itse pitää, eiksjeh (hyvän maun rajoissa tietty)?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 02 Heinä 2012 17:10

Älkää nyt hyvät ihmiset alkako Petreilemään niiden avatarien kanssa. Pliis? [smilie=a_listenuppunks.gif]
Edit: Joku toinen selittäköön niille jotka eivät ummarra.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Mour
Isoveli
Viestit: 1892
Liittynyt: 23 Loka 2008 09:37
Paikkakunta: Pirkanmaa

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Mour » 02 Heinä 2012 18:13

Täytyy pistää blockaaminen korvan taakse, jos jonkun ava alkaa hyppiä silmille. Onneksi niin tuskaisia yksilöitä ei ole tullut vastaan, että maksaisi vaivan mainita.

Suosikkiavoille sen sijaan voisi peukkua nostaakin välillä. Riston nykyinen ava on tosi kiva! :tu Ja Jasonin ava varmaan ikisuosikki... eihän universumin seksikkäimpiin miehiin lukeutuvan herran tuijottelusta voi tulla kuin hyvälle tuulelle. ;)
Älä hättäile, istu mättäälle, keitämmä kahvit, kyllä se pipo löytyy.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 02:46

Siinä vähän uutta söpöä paria kehiin!
Itse kun vaan vanhenee koko ajan, niin tällaista ylisöpöilyä pitää muistella edes avoissa. :Love:
Ihan kun mä luopuisin vastaavasta söpöilystä tulevaisuudessakaan ja mä lupaan olla VIELÄ ÄLLÖMPI!

Anteeksi Jonksulle jo valmiiksi tästä! Mä tiedän ettet tuu innostumaan kun tulet tänne ja näet tämän. ;)

Image

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Heinä 2012 02:50

Tätä ei ainakaan tartte ihan saman tien blokata.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Risto » 03 Heinä 2012 16:25

Tirkka kirjoitti:Tätä ei ainakaan tartte ihan saman tien blokata.
Niinku nyt siinä on kaks tyttöä. ;)

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Heinä 2012 17:01

Risto kirjoitti:
Tirkka kirjoitti:Tätä ei ainakaan tartte ihan saman tien blokata.
Niinku nyt siinä on kaks tyttöä. ;)
Onko tuo toinen tyttö? YÄÄÄÄÄÄÄK! No ei vaineskaan. [smilie=a_tongue.gif]

Eipähän oo niin ällöööööööööö tää kuva kuin edellinen. Ei oo ees Salkkareista!
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 17:03

Ihan perusläppää se Risto heitti Bieberistä! :ROFL

Image

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja minna » 03 Heinä 2012 20:03

Tuo sun avasi kelpaa koska Selena Gomez <3
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 03 Heinä 2012 20:19

Hyi joku Justin Bieber... onks toi vaa vittuilua mulle vai? [smilie=thefinger.gif] no kai tota pystyy kattomaa... :D
That damn fox!

Kuva

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 20:26

Meinasin laittaa ensin pelkän Justinin (kun sillä on kuvissa niin lystikkäitä ilmeitä ja kuvaavat usein sitä ilmettä jolla postailen tänne viestejä [smilie=thefinger.gif] ) mutta tajusin että edistääkseni suvaitsevaisuuden ilmapiiriä on nyt laitettava heterosöpöilykuva, ettei kukaan luule että syrjin heitä, kun on ollut jo homokuva ja lesbokuvakin. :rofl:

Ihan hitusen tottakai piti vittuilla Jonksullekin! :abow:

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Heinä 2012 22:15

^ Oon vähä pettyny, ku vaihdoit tollasen! :( Joku Bieber...äää! Tosin Gomez on melkee yhtä paha. Mut ei todellakaa niin paljoo häiritte, et rupeisin adblockkaamaan tai jotai.
orgasmienkeli kirjoitti:Meinasin laittaa ensin pelkän Justinin (kun sillä on kuvissa niin lystikkäitä ilmeitä ja kuvaavat usein sitä ilmettä jolla postailen tänne viestejä [smilie=thefinger.gif] )
ONNEKS et laittanu! [smilie=a_makeitstop.gif] Sitte olis adblockkaus jo lähellä! :D

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja minna » 03 Heinä 2012 22:16

Gomezissa ei oo mitään pahaa. HOT!
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 03 Heinä 2012 22:17

^Ei niin. Selena on ihana.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Mardis
Taivaan iskä
Viestit: 4442
Liittynyt: 02 Loka 2010 21:33

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Mardis » 03 Heinä 2012 22:18

Ihan hyvä nättelemään kyllä on, mut laulamaan se ei olis kannattaunu ruveta. Ja joku muuki siinä häirittee, enkä pidä mitenkään hirveen kauniinakaan!

Avatar
Benjamin
Jumalan ruoska
Viestit: 7551
Liittynyt: 16 Elo 2011 03:21
Paikkakunta: Helsinki

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja Benjamin » 03 Heinä 2012 22:24

Jos mä olisin Justin niin kyllä mäkin tykkäisin Selenasta! Ne on ihana pari. :Love:
Mutta koska mä olen Orkku, niin ei Selena ihan mun tyylinen ole.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15205
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Itsetyydytys ja seksi

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Heinä 2012 00:35

Johan on keskustelut orkun edellisestä avasta. :D Mutta mäkin haluan sanoa painavan sanani siitä. Salkkareita seuranneena mua veetutti siinä avassa Lari! Ällö tyyppi, niin en kyllä mainostais. En heterona tai homona, ihan sama.
a walking disaster

mävaan
Uimavalvoja
Viestit: 430
Liittynyt: 27 Marras 2011 16:18

Re: Avasi?

Viesti Kirjoittaja mävaan » 04 Heinä 2012 02:49

Marika1 kirjoitti:Mullaki kyllä pysyy Tanja avana aika luultavasti kauden alkuun asti.
Ihan vain tästä syystä olisikin hauskaa, jos arpasi olisi Tanja (uusintakierroksella talossa). [smilie=a_tongue.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”