Mussutus ja mäkätys -thread

Foorumilaisten sielunmaisema, huvit ja harrastukset, uutiset ja örveltäminen, mussutus ja mäkätys sekä kaikki muu taivaan ja maan väliltä!
Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Risto » 13 Touko 2012 17:38

Vähäsen masentaa ku oon ollu ny kolme viikkoo töissä ja joka viikonloppu töiden alkamisen jälkeen oon ollut kipeenä. En tykkää.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Touko 2012 18:07

^ Miten kaikki on nyt kipeitä :? Varmaan tää ilmojen lämpeneminen saattanu vaikuttaa asiaan... toivottavasti paranisit nopeasti! :)
That damn fox!

Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 20 Touko 2012 00:39

Epäkohta elisa viihteessä. Matsi venähti rankkareille ja tallennus katkeaa jatkoajan ekojen minuuttien aikana. Perkele.

lisämussutus: oikeesti hei, luulis nyt nykyajan hd- ja digitöllön ja standardien ja kaiken aikana olevan yksinkertaista signaaliin pistää koodi kun ohjelma alkaa ja kun se loppuu ja tallentimet, lokaalit tai nettitallentimet, osais tallentaa jutut oikein. Perkele.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Maligne » 20 Touko 2012 10:42

Etureidessä joku vaiva, en oo saanut millään konstilla sitä helpottamaan. Ja nyt vielä oon nukkunut jotenkin huonossa asennossa, olkapää ja niska on ihan jumissa. Täytyy ottaa kunnon venyttelyhetket tänään et pystyy taas huomenna juosta töissä.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Touko 2012 17:31

Meinasin tossa kattella tallenteelta paria semiviisuesitystä uusiks, ku esim. Romanialla ollu jotaa korvanappiongelmaa ja semmosta, mut tämmönen tervehti:

Kuva

Kokonaiset 1 minuuttia jaksoi humppaviisuja tallentaa, voi elämän kevät. Itseasiassa jotain 7 minuuttia sitä oikeesti oli, mut örrrrrrr. Elisa vois oikeesti fiksaa noi systeeminsä...

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Touko 2012 23:32

Lapset, älkää lyökö päätä seinään. Se sattuu. Kokeilin tänään. Onneks kiltti hoitsutäti kokeili jos vaikka onnistuisi liimalla paikkaus tähän hätään.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Wicker Man
Isoveli
Viestit: 3359
Liittynyt: 07 Heinä 2011 22:27

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Wicker Man » 24 Touko 2012 23:33

^Mikä sai hakkaamaan päätä seinään? Oliko puuta vai ihan Betonia? (seinä siis)

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 24 Touko 2012 23:33

^^ Mitäs se Tirkka on mennyt riehumaan? :shock:
That damn fox!

Kuva

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 24 Touko 2012 23:35

Oli betonia. Saunasta tullessa en kellarissa viitsinyt sytyttää valoja (en tee niin yleensäkään häveliäisyyssyistä :oops:) ja kolautin pään seinään vahingossa ja silmäkulma aukesi, tuli reilun sentin mittainen haava. Auts.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja dertsi » 05 Kesä 2012 19:35

En mä kyllä minnekään Rovaniemelle tahdo muuttaa opiskelemaan, kun olen vasta matkalla pääsykokeisiin ja nyt jo ärsyttää tää junassa istuminen. [smilie=a_doh.gif]
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 05 Kesä 2012 21:35

Prkl, melkein kaks vuotta meni ilman migreenikohtausta ja tänää sit iski keskellä päivää -.- jouduin lähtee työharjottelustaki kesken kaiken, piti soittaa porukat hakemaan mut ku enhän mä autoa pystyny ajamaan ja ne haki sit sen autonki sielt parkkikselta pois... Huomenna pitäs mennä sit taas aamuseittemäks työharjotteluun, voi kiesus :?
That damn fox!

Kuva

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Maligne » 06 Kesä 2012 20:50

Mussutan siksi, et tarkotus oli helpottaa oloa ja elämää hakeutumalla helpompaan asemaan työssä. Ja nyt oon miltei samassa tilanteessa ku ennenkin. Mua ei lohduta yhtään se et oon varmaan tässä ja nyt siks et oon ko. työssä todella hyvä. Oon hyvä siks et uuvutan itseni äärimmilleni. En jaksa saatana.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
dertsi
Puhuva pönttö
Viestit: 1711
Liittynyt: 19 Syys 2010 17:14

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja dertsi » 06 Kesä 2012 21:26

Tekisi nyt mieli tulla urputtamaan jotakin VR:n toiminnasta tässä junamatkan ratoksi, mutta kun kaikki perhanan junat on olleet tänään mulla ajoissa eikä muutenkaan ole ollut mitään häiriötä. :twisted:

No ravintolavaunussa on kallista! Viisi euroa yhdesä leivästä?!?
When I see my face, there's not a single thing I'd change.

Avatar
rubyblue
Isoveli
Viestit: 6938
Liittynyt: 01 Syys 2011 09:48

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja rubyblue » 06 Kesä 2012 21:51

dertsi kirjoitti:Tekisi nyt mieli tulla urputtamaan jotakin VR:n toiminnasta tässä junamatkan ratoksi, mutta kun kaikki perhanan junat on olleet tänään mulla ajoissa eikä muutenkaan ole ollut mitään häiriötä. :twisted:

No ravintolavaunussa on kallista! Viisi euroa yhdesä leivästä?!?
Mä voin urputtaa sun puolesta! T. Molemmat työmatkajunat tänään(kin) myöhässä. :totallybored:
Jokaiselle jotain on ei mitään kellekään.

Avatar
Ancalagon
Isoveli
Viestit: 1607
Liittynyt: 25 Elo 2009 13:08

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Ancalagon » 11 Kesä 2012 15:56

Flunssa kesällä. Miten voi sairastaa kesällä flunssaa? Onneksi töissä ei oo mitään tärkeetä, voi vähän hepposemmillakin perusteilla olla kotona, mutta silti.

Nyt hyvät tropit naamaan, sillä perjantaina on pakko olla terve.
You know nothing.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Maligne » 11 Kesä 2012 20:45

Pari kirosanaa tähän, ja sitten voin alkaa kertomaan et olihan huono päivä tänään. Liian pitkä tarina kerrottavaksi kokonaan, mut lyhennettynä mun työnkuvan piti helpottua ja mitä tapahtuu, ihan samaa paskaa ku aiemminkin ellei jopa pahempaa. Loma siirtyy, saa nähdä pääseekö tässä vittu sentään koskaan lomalle, ja nimenomaan tää oli ykkössyy miks pakenin edellisestä työstä: aina ku jotain vapaapäivää mietti ni EI NYT OIKEIN ONNISTU jneyms.
Ja muutenkin huono päivä, haluaisin paeta. Jos joku haluaa viedä mut pois niin ilmoittautukoot.
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Kesä 2012 22:29

Pyörä pöllittiin, saatanan perkele! Millä mä nyt kuljen? Lahden liikenteen kiskurihintoja en suostu maksamaan. Vittu!
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Orphan » 11 Kesä 2012 23:00

Zygerö kirjoitti:Pyörä pöllittiin, saatanan perkele! Millä mä nyt kuljen? Lahden liikenteen kiskurihintoja en suostu maksamaan. Vittu!
Joo mulla sama kohtalo. Mun pyörä pöllittiin just viimeyönä :x

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 12 Kesä 2012 00:56

^Viime yönä vietiin se meikäläisenkin sykkeli. Nyt pitäis jostain halvalla hommata uusi ja poliisien huutokauppakin tais olla vasta ihan vähän aikaa sitten.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Karhu
Ylläpitäjä
Viestit: 2633
Liittynyt: 18 Syys 2009 02:39
Paikkakunta: Oulu

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Karhu » 12 Kesä 2012 02:23

^Em-kisojen kunniaksi wannabe-zlaatanit näköjään liikkeellä, vaikkei se uran aloittaminen polkupyörien nyysimisellä suinkaan mikään ehdoton edellytys sentään ole. Mutta hieman hämmästynyt olen kuitenkin kuullessaní tohtori zyggen zyggelöivän, kun olettaisi gengurugepilläkin pääsevän.

Avatar
Orphan
Verokarhu
Viestit: 1168
Liittynyt: 03 Loka 2011 16:00
Paikkakunta: Pori

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja Orphan » 13 Kesä 2012 13:25

Mä vihaan asua kerrostalossa ! :x TAAS tänä aamuna heräsiin siihen, kun viereistä asuntoa remontoidaan. Mite ihmees porakoneest voi lähtee nii järkyttävä ääni ?!
Tuuli VOF:in voittoon!
One by one they all will fall.

Avatar
FankiKitsune
Big Brother
Viestit: 6042
Liittynyt: 27 Marras 2010 16:04

Re: Mussutus ja mäkätys -thread

Viesti Kirjoittaja FankiKitsune » 13 Kesä 2012 14:42

^ Itse huomasin viime viikonloppuna kaverin luona, että kerrostalossa asuminen ei ehkä olekaan niin herkkua. Ainakaan siinä talossa kun eräs pariskunta möykkää pitkin yötä ja toisessa asunnossa koira haukkuu... kyllä maalla on mukavaa! :D
That damn fox!

Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Muu keskustelu”