Antti Kurhinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 15 Huhti 2011 11:41

Antin ansioita 7 (5.4-15.4.2011)

Antti ei ainakaan piilottele mielipiteitään.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Antti Kurhisen vaalipuheet tyrmistyttävät!
5.4.2011

Piraattipuoluetta edustava BB-julkkis Antti Kurhinen kertoi eilen Vaaliradion 101,4 MHz taajuudella hyvin erikoisia poliittisia linjauksiaan. Antti vaati radiossa lisää kansalaisoikeuksia poliisin valtaa rajoittamalla.
-Ettei tämä menisi aivan poliisivaltioksi. Ettei poliisi pystyisi harjoittamaan telekuuntelua ihan noin vain, tai tekemään kotietsintöjä. Sellainen on tänä päivänä aivan liian helppoa, Kurhinen linjasi.

Antti otti esiin myös huumerikoksista epäillyille tehtävät peräsuolitutkimukset. Niitäkään poliisi ei saisi kovin heppoisin perustein tehdä. Antin mukaan tällaista asiaa kuitenkin ajetaan ja suunnitellaan koko ajan eduskunnassa.
Antti kertoi haastattelussa Piraattipuolueen olevan hänelle juuri oikea vaihtoehto, sillä puolue ei juuri estä häntä ajamasta niitä asioita, joita hän itse haluaa ajaa. -Jos vaikka haluan ajaa huumeita laillisiksi, niin saan sen tehdä, Antti totesi.
Antin mielestä kannabis pitäisikin laillistaa, sillä siten poliisi saisi verotuloja ja rikollisuus vähenisi.
-Mulla ei ole mitään salattavaa. Poliisista vain on huonot kokemukset, kuolemantuomionkin salliva BB-julkkis valotti Vaaliradiolle.
Poliisista voi olla jatkossakin huonoja kokemuksia. Kannattaisiko Antin harkita Jamaikalle muuttoa?

Nenäuutinen nro 8 ja vaalivoiton etukäteisjuhlintaa.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: Antti Kurhinen juhlii jo vaalivoittoaan!
7.4.2011

Viihdelehtien sivuilla viikoittain pärstänsä näkevä Antti Kurhinen on vauhdissa jälleen. Miestä seuranneet muistavat varmasti monet uutisoinnit epäonnistuneen nenäleikkauksen tapahtumista, asian oikeuteen viemisestä ja kaikesta muusta sähläyksestä. Anakonda kirjoittaa nyt Twitterissään lukuisista voitoistaan Helsingin ja Uudenmaan sairaahoitopiiriä (Husia) vastaan ja hehkuttaa myös jo voittaneensa tulevat vaalit.

-Nenälääkärillä käyty viimeisen kerran jälkitarkastuksessa! Se on nyt vihdoin päätökseen tullut taistelu lääkäreitä ja koko Husia vastaan - ja erävoitto on mun puolella, ainakin osittain! Kauan ne kyllä hanasi vastaan ja yritti vastuun heittää itseltään pois, mut ei onnistunut! Mä oon sinnikäs sissi ja taistelen loppuun asti mun oikeuksien puolesta! Uusi leikkaus syksyllä ja nenääni korjataan parhaimman mukaan kuulemma! Nyt vaan vielä odotellaan potilasvahinkolautakunnan päätöstä, että mennäänkö oikeuteen vai ei! Näin se homma toimii! Kurhinen kirjoittaa.

-Tiedättekö semmoisen jutun, että enää kaksi viikkoa ja minä olen kansanedustaja ihan virallisesti! Pitäisköhän sitä vähän juhlistaa jo nyt? Antti jatkaa.
Antin aktiivista vaalimainosten levittelyä ei oikein ymmärretty.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: BB-Antti sai Stockan vartijat peräänsä!
12.4.2011

Poliittisia mielipiteitään jokaiselle elävälle olennolle tunkeva Big Brotherista tuttu Antti Kurhinen on vauhdissa taas. Nyt hän kirjoittaa Twitterissään olleensa Stockmannin hulluilla päivillä, kuten tuhat muuta ihmistä viime viikonloppuna, ja fiksuna miehenä Antti päätti laittaa tavaratalon sisustuksen uuteen uskoon, nimittäin levittämällä flyereitaan pitkin seiniä. Lopun tarinaa voittekin jo arvata. - Olin menossa katsomaan puhelinta ,joka maksaa muualla halvimmassa nettikaupassa 310e ja hulluina päivinä Stockal 299… Noo, nehän oli mennyt jo aamulla kaikki! Ja samalla sain vartijat perääni, kun jakelin mun flyereita pitkin Stockaa, joka puolella, ja tungin lehtien väliin niitä, haha… Ruokakorit ja vaatekoritkin saivat omat flyerinsa, puhumatta miesten vessoista! Haha!
Työkaveri oli aikoinaan Stockmannilla myymäläetsivänä. Antin tapaista häiriköintiä hän ei maininnut, kaikenlaisia muita hörhöjä kyllä oli riittänyt.

Antilla on hyyryläinen.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: BB-Antti ja alaston yllätys!
15.4.2011

Joka viikko viihdelehtien sivuilla palloileva Antti Kurhinen kirjoittaa blogissaan kaiken vaalihöpötyksen lisäksi uudesta kämppäkaveristaan, jonka mies yllätti muutama päivä sitten nakuna sängystään. Tällä typykällä ei kuulemma ole muuta paikkaa mihin mennä, joten Anakonda on hänet ystävällisesti majoittanut asuntoonsa. Yksi juttu ärsytti pirusti, kun olin lauantaina lähössä Lahteen kavereiden luo ja unohdin jotain himaan ja kun palasin 5 min kuluttua, niin neiti makasi mun sängyssä iloisena ja poikaystävä oli todennäköisesti pesemässä m*lkkuaan vessassa sessiota varten!!! Tyttö vielä kysyi että ”Mitä pahaa jos oon sun sängys”, kelatkaa?? On neidillä pokkaa kuin vesieläimellä nokkaa nätisti sanottuna, Antti valittaa.
Hymy taitaa olla eniten vastuussa, että Antti-uutisia tulee näkyville.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Paali » 15 Huhti 2011 23:24

Epäilen vahvasti et tää jätkä saa 2 ääntä vaaleissa :mrgreen: Itteltään ja akaltaan :roll: Jos toi yrittää viel pääkaupunkiseudulta ni muutama muuki joka yrtittää päästä

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 18 Huhti 2011 05:40

Tulihan ääniä sentään 52, ennakkoon 20 ja vaalipäivänä 32. Helsingin Piraattipuoluelaisista (21 ehdokasta) neljä sai vähemmän ääniä.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 18 Huhti 2011 08:33

Luulenpa, että Antille vanhana häpykarvakauppiaana laskettiin myös kaikki lippuihin piirretyt 'kirkkoveneet'.

Oikeasti: Antin saama äänimäärä oli yksi vaalien parhaista uutisista. Helsinkiläiset eivät olekaan läpeensä mätiä.

Avatar
Risto
Isoveli
Viestit: 6646
Liittynyt: 10 Loka 2010 16:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Risto » 18 Huhti 2011 10:48

Luojalle kiitos että noita ääniä ei tuon enempää tullut. Olihan tuossakin 51 liikaa, mut voin elää asian kanssa.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 19 Huhti 2011 02:49

Luojan kiitos ei saanut enempää ääniä, vaikka tuokin on jo liikaa tuollaiselle idiootille.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja minna » 19 Huhti 2011 14:00

"luojan kiitos, luojan kiitos".
Ette kai te nyt ihan oikeasti pelänneet, että ihmiset äänestäisi KurhisAntin eduskuntaan? Ihan naurettavaahan tämä oli alusta lähtien ja tuskin kukaan kuvitteli (edes Antti itse) saavansa suosiota.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 20 Huhti 2011 13:55

No ei varmaan kukaan uskonut, ei itsekään, pääsevänsä, mutta Antille koko homma on pelleilyä, tai sitten tämä on vain jälkiselittelyä:

"Miettikää nyt hyvät naiset ja herrat sitä että olisinko itsekkään äänetästänyt ihmistä joka kampanjoi avoimesti koko Suomen edessä niin sanotusti"Kikkeli kovana" ja yms.? Luuletteko että antaisin ääneni ihmiselle joka kirjoittaa blogissaan alapäävitsejä samalla kun kampanjoi eduskuntavaaleissa :D?
..
Heh,heh..en muuta oikein voi edes sanoa tuohon jos oikeesti luulitte että tekisin niin pyrkiessäni tosissani eduskuntaan :D!
..
Kiitos myös niille jotka äänestitte oikeesti minua ja sanon teille tosiaan sen, että olen pahoillani jos luulitte minun olleeni ihan tosissani..sitä voisin tosiaan olla ehkä ensi vuonna kunnallisvaaleissa jos niihin ryhdyn :)!"


http://www.anttikurhinen.fi/blogi/2011/04/20/175

Aika helvetin röyhkeää ensin haukkua äänestäjänsä tyhmiksi jos eivät tajua teatteria ja sitten kiitellä heitä äänistä.

Voisko joku please pyyhkiä mun muistirekistereistä kaikki maininnat tästä tyypistä :tired
.
Ihmisten edessä.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja calderyon » 23 Huhti 2011 01:03

Antilla meni hermot... kuulemma.
Hymy kirjoitti:BB-Antilla paloi hermo - lue mitä kämppis teki!

Hymy kertoi jokin päivä sitten ex-vaaliehdokas Antti Kurhisen ongelmista naispuolisen kämppäkaverinsa kanssa. Tämä aiheutti Antille kiusallisia tilanteita makoilemalla alasti hänen sängyssään. Nyt kiukunpurkaus saa jatkoa, sillä Antti raivoaa Facebook-sivuillaan:

-V*un kämppis s***ana! Sen poikaystävä tuli tänne mun kämppään myös viikoksi lupaa kysymättä. V*u mitä sikoja s***ana! Kohta hermo menee.

Antti jatkaa paasaamistaan:

-Menee nukkuunkin jo klo 22 aikaan illalla, niin en pysty edes tekemään mitään himassani, ja joudun hiipimään kuin rotta. Hermo menee. Ärsyttää, että otin tuommoisen paviaanin tänne, prkl!
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Huhti 2011 01:32

Jotenkin toivois, että Antin ja Hennan jutut kiellettäisiin tällä forumilla. Joo, ei pitäisi lukea, mutta vituttaa nää "uutiset" jo.
a walking disaster

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja calderyon » 25 Huhti 2011 22:27

Antti tarjoaa "neuvoja" Tuksun Artsille... :roll: :noup:

BB-Antti säälii Tuksun Artoa: ”Herää hei, mitä annat tehdä itsellesi!”
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/bb-an ... -itsellesi

Uuden plazan Henna/Antti/Nipsu/Inka uutisdirektiivin mukaisesti uutinen on pelkästään linkitetty...
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja knocker » 25 Huhti 2011 23:50

calderyon kirjoitti:Uuden plazan Henna/Antti/Nipsu/Inka uutisdirektiivin mukaisesti uutinen on pelkästään linkitetty...
Mä tykkään tosta direktiivistä. Auttanee ajoittaiseen tökkimiseenkin.
a walking disaster

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja calderyon » 26 Huhti 2011 00:11

knocker kirjoitti:
calderyon kirjoitti:Uuden plazan Henna/Antti/Nipsu/Inka uutisdirektiivin mukaisesti uutinen on pelkästään linkitetty...
Mä tykkään tosta direktiivistä. Auttanee ajoittaiseen tökkimiseenkin.
Lisätään vielä, että tämän uuden direktiivin nimi on tästä lähtien tuttavallisemmin nk. H.A.N.I -uutisdirektiivi. :wink: :)

Edit. Tai sitte I.N.H.A, ihan miten vain haluatte... :D
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 26 Huhti 2011 07:24

knocker kirjoitti:Jotenkin toivois, että Antin ja Hennan jutut kiellettäisiin tällä forumilla. Joo, ei pitäisi lukea, mutta vituttaa nää "uutiset" jo.
Kannattaisi laittaa sitten asiallista, mutta napakkaa palautetta ennen kaikkea jonnekin muualle.
Sekä Henna että Antti tuntuvat olevan Hymyn toimituspäällikön, Juha-Tapio Tuomelan erityisessä suojeluksessa.
Hymyn palautesivu, missä myös suorat sähköpostiosoitteet.
Palautteessa voisi mainita, että eikö heillä ole tiedossa yhtään kiinnostavampia ihmisiä, joiden blogikirjoittelua voisi seurata samalla intensiteetillä?

Ja sitten palautteeseen uutisvinkki:
Voisivat selvittää, millä mister Kurhinen oikein elää. Antin asunto ei ole mikään pieni, ja hän ostaa uusia autoja, kaksi ylintä viestiä.

Antti vuokraa kabinetteja syntymäpäiviä varten, juhlii innokkaasti muutenkin, matkustaa usein Venäjälle, missä myös juhlii.

Kuitenkin päiväsakon perusteella Antin kuukausitulot olisivat olleet viime vuonna 655 euroa tai alle.

Raha-asioitaan Antti ei ole sotkenut, joten mistä rahaa tulee?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 26 Huhti 2011 11:07

Veikkaisin että Antti myy huumeita ja elää sillä. Todistetustihan hän on huumeita pitänyt hallussaan yökerhossa aiemmin joten se kuulostaa ainakin minusta hyvinkin mahdolliselta tavalta jolla hän saattaisi tienata rahaa noihin mainittuihin asioihin.

Täysin spekulointia tietysti tämä jos Ana-ali itse sattuu tämän lukemaan ja vetämään hernekeittoa nenään.

EDIT: Tietysti olisi mahdollista myös että hän toimii maksullisena seuralaisena tai tekee pimeitä töitä, mutta milläs ajalla hän sellaiseen joutaisi. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja gauchito » 26 Huhti 2011 18:52

Putin/FSB lähettää Antille rahaa jotta hän jatkaisi myyräntyötään isänmaamme persu.. eiku perusintressejä vastaan. :shock:

tai sitten noi kabinetit ja muut menee niitten lehtien piikkiin jotka siellä käy joka kerta tekemässä jutun.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja calderyon » 09 Touko 2011 15:42

Kurhinen teki tempun...

Antti Kurhinen teki vaarallisen moottoripyörätempun, katso huikeat kuvat
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut. ... keat-kuvat

Ja vaahtoaa hävitystä oikeusjutusta:

Menikö BB-Antilla vähän yli: ”Maksatteko ex-vaimoni psykoosista työkyvyttömyyseläkettä!”
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/menik ... yselaketta
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti

Viesti Kirjoittaja calderyon » 09 Kesä 2011 22:48

Antilta pöllitty ilmeisesti rahakas idea...

BB-Antti: ”Minulta varastettiin rahakas bisnesidea!”:
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/bb-an ... bisnesidea
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Antti Kurhinen

Viesti Kirjoittaja calderyon » 20 Heinä 2011 18:51

Hymy.fi kirjoitti:Äänestä BB-Antti pois maasta - teki itse gallupin!
19.7.2011


No johan pomppasi, BB-ohjelmasta viihdelehtien palstoille itseänsä viime vuosina tyrkyttänyt Antti Kurhinen järjestää nettisivuillaan itsestään gallupin. Tämän kyselyn ideana on, että lukijat saavat äänestää Antin pois mediasta sekä ylipäätään Suomen maaperältä.

Näin Antti kirjoittaa. - Huomio Suomen kansa! Tärkeä Mielipidetutkimus! Olen saanut lukuisia ihania yhteydenottoja ihmisiltä jo monen vuoden mittaan julkisuudessa ollessani siitä, että mun kannattaisi painua niin pitkälle kuin pippuri kasvaa Suomesta! Onko tämä tosiaankin niin? Totuuden paikka on nyt! Nyt sinulla on mahdollisuus antaa äänesi ja vaikuttaa asiaan! Homma on näin, että haluaisin tietää kuinka moni teistä tosiaankin haluaa minun poistumista Suomen maasta. Suomen kansan Eduskuntavaaliehdokkaana sekä ex-Pääministerinä minuun on saatava tietää tarkka luku ihmisistä, jotka toivovat minun painumista sinne syvälle mistä takaisin ei tulla!

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/aanes ... e-gallupin
Nyt vaan kaikki joukolla äänestämään. :thumbsup :D

Ehkä "Suomen kaikkien aikojen tärkein häätöäänestys" luvassa... [smilie=a_chuckle.gif]
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Antti Kurhinen

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 20 Heinä 2011 18:54

Ex-pääministerinä? :scratch
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Re: Antti Kurhinen

Viesti Kirjoittaja Maligne » 20 Heinä 2011 21:42

Alkaa tuntumaan siltä et tolla Antilla ei oo ihan kaikki muumit laaksossa... [smilie=a_doh.gif]
If less is more, just think how much more MORE would be!

Arpa numero viisi. KATARINA, sydämessäni olet voittaja. <3

Avatar
Paali
Pihatonttu
Viestit: 1498
Liittynyt: 19 Loka 2008 13:45
Paikkakunta: Ulvila

Re: Antti Kurhinen

Viesti Kirjoittaja Paali » 21 Heinä 2011 00:26

Maligne kirjoitti:Alkaa tuntumaan siltä et tolla Antilla ei oo ihan kaikki muumit laaksossa... [smilie=a_doh.gif]
Nyt vasta huomasit [smilie=a_chuckle.gif]

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”