Niko Saarinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 03 Huhti 2010 06:06

mtv3.fi/viihde kirjoitti: BB-Nikolle tarjottiin 200 euroa strippauksesta
02.04.2010 11:03
Kuva
BB-Niko harkitsee tekevänsä keikkoja stripparina.

BB-Niko kertoo työtarjouksia tulevan melkoisesti strippauskeikoille.

Niko kertoo julkaisseensa sähköpostiosoitteensa, jotta ihmiset voisivat lähestyä entistä BB-kisaajaa keikkatarjouksilla.

– Olen saanut useita ehdotuksia lähteä strippauskeikoille. Pyyntöjä on tullut sekä naisilta että miehiltä. Ne ovat lähinnä synttärikeikkoja. Hintatarjoukset ovat liikkuneet 60-200 euron välimaastossa. En ole vielä päättänyt lähdenkö tähän, mutta periaatteessa voisin.

Niko ei olisi strippaamassa ensimmäistä kertaa. Kerran hän on esiintynyt ryhmälle, jossa oli kolme miestä ja yksi nainen.

– Homma on siis jäänyt veriin, joten olisin siinä vanha tekijä.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Huhti 2010 23:27

Staran uutinen Nikon blogikirjoituksesta, mistä Viihdeuutiset on sen lainannut.
www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko strippauksestaan: “Menin loppuun asti”
01.04.2010, 08:00
Suomen Big Brother -ohjelmasta tutuksi tulut Niko Saarinen, eli BB-Niko, kertoi eilen viihdelehti Staran verkkosivuilla ylläpitämässään blogissa harrastaneensa seksiä myös toimittajan kanssa. Muiden paljastusten lisäksi Niko kertoi saaneensa useita tarjouksia stripparikeikoista.

- Olen saanut useita tarjouksia strippauskeikoista (se toki voi johtua facebookista, jossa ilmoitin kiinnostukseni vastaaviin keikkoihin). Mutta musta tuntuu että toi voisi ihan oikeasti olla mun juttu, toisinaan, Niko Saarinen kertoi Staran blogissaan.

Vaatteiden riisuminen yleisön edessä ei ole räväkälle Nikolle täysin uusi asia, vaikka hän ei ole esimerkiksi ravintolassa koskaan niin tehnytkään. Hieman yksityisemmässä tilaisuudessa mies on kuitenkin harjoitellut.

- Olen yhden kerran stripannu mun kavereille, nuorena. “Yleisössä” oli silloin 3 poikaa & 1 tyttö ja mä muistan että se kiihotti mua valtavan paljon (ja menin NIIN loppuun asti kun vain voi). Silloin mä en saanu siitä rahaa, mutta nytten mulle on tarjottu muutamia satoja eurojakin yhdestä esiintymisestä, joten ehkä.. ?
Itse blogi, missä mm. avautumista Ragnarista, jonka Hymy väitti vieneen Nikon manttelin BB-julkkiksena.

Hymyn juttu julkkisten tekemistä ja heihin kohdistetuista aprillipiloista. Nikon lisäksi mukana Aleksi Valavuori, Petri Nygård, Geronima ja Lola Wallinkoski.
Hymy 4/2010, s. 44-45 kirjoitti:

Sen källin muistan aina.
Aprillipäivänä voi tarjota muutakin kuin kuravettä, kuten kohuräppäri Petri Nygård päätti tehdä.
Teksti: Juha-Tapio Tuomela, (kuvat: Tiia Ahjotuli ja SKOY)


Nikolla kärysi talo ja tupakka!
KT: Nikolla ei ole enää häntä koipien välissä, nyt siellä on vaahtosammutin.
BB-historian värikkäin tapaus Niko Saarinen tykkää pilailla ympäri vuoden, joten kovin usein hänen järjestämänsä aprillipilat eivät mene läpi.
”Nuorempana sain kuitenkin kokonaisen mökin tyhjennettyä ihmisistä väittäen talossa palavan!
Pihalla eräs sukulaisistani oli jo soittamassa hälytysnumeroon, joten oli pakko paljastaa asia,” Niko hekottelee.
Yläasteella Nipsua itseään vedettiin höplästä väittämällä rehtorin haluavan hänet välittömästi kansliaan.
”Kipitin sinne häntä koipien välissä, avasin heti suuren suuni ja paljastin muitta mutkitta tupakkapaikalla olleen muitakin! Paitsi että jouduin aprillipilan uhriksi, järjestin myös tyhmyyksissäni itselleni jälki-istuntoa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Huhti 2010 23:36

Niko on hankkinut toisen chihuahuan.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Niko sai perheenlisäystä
05.04.2010 14:41
Big Brotherista tutuksi tulleen Niko Saarisen perhe on kasvanut yhdellä jäsenellä. Niko hankki miesystävänsä kanssa 8-viikkoisen chihuahua-pennun.


MTV3-kanavalla chat-juontajanakin toimiva Niko julkaisi Twitterissä kuvan hauvasta ja kertoi, että pienellä koiralla on jo nimikin.

– Karttapallo kädessä vietetty aikaa ja koirallemme nimeä kuumeisesti mietitty. Alustavasti ainakin Milanoksi kutsutaan! Niko intoilee.
Kuva
Entisen BB-kisaajan ja poikaystävän perheeseen kuului entuudestaan London-niminen chihuahua.

(MTV3)
Ed. 7.4.2010, Hymy on kommentoinut koiranhankintaan liittyvää pientä sivuseikkaa.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: 7.4.2010
BB-tähden vuokrat rästissä: ”Pitäiskö alkaa myydä p**settä?”
Hymyn saamien tietojen mukaan Big Brother -tähti Niko Saarisen Keravan-residenssin vuokrat ovat rästissä. Kysyttäessä mies myöntää asian, ja kertoo syynkin:

-Otettiin justikään uusi hauvavauva, joka maksoi 1500 euroa. Ei hyvää päivää, mutta tämä on tilanne, mies harmittelee.

-Nyt pitäisi saada asiat järjestykseen. Persettäkö tässä on ryhdyttävä myymään vai mitenkäs järjestäisin elämäni, huumorihuuli veistelee.
Tuohan alkaa olla jo Ragnarin tyylistä asioiden tärkeysjärjestykseen laittoa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Huhti 2010 16:48

Niko on ollut haastattelussa Radio Trombitissa Pete Parkkosen kanssa.
trombit.net kirjoitti: Radiostudion starat.
By Iida TulokasPublished: 07.04.2010
Posted in: Ajankohtaista & Viihde
Tags: Iida Tulokas, Lotta Parkkali, Niko Saarinen, Pete Parkkonen
Kuva
Pete Parkkonen haluaisi hakea pelastuskouluun Kuopioon. (Kuva: LOTTA PARKKALI)
Tv:sta tutut Pete Parkkonen ja Niko Saarinen kertoivat kuulumisiaan radio Trombitin studiossa.

Jos Pete Parkkonen, 20, ei olisi päässyt julkisuuteen, hakisi hän nyt kouluun tai olisi tällä hetkellä armeijassa. BB-Niko, eli Niko Saarinen, 23, haluaisi myös kouluun, ehkä media-alalle, haastateltavasta haastattelijan paikalle.

Molemmille miekkosille kuuluu ihan hyvää. Lumisade tosin harmittaa ja etenkin Nikon päällimmäisenä toiveena on, että kesä alkaisi.

Peten kevääseen sisältyy perushommia, kuten promoduunia, mutta kovin kiireistä ei nyt ole.

- Pihtiputaalaisbändi The Woosen kanssa ollaan tehty pari räkäbaarikeikkaa. Oon aloittanut myös uuden levyn tekemisen, Pete kertoo.

Niko puolestaan on saanut perheenlisäystä: uuden chihuahua-koiranpennun, joka valvottaa miestä öisin.

- Tää on nyt uuden opiskelua kotona. Kesällä teen juontokeikkoja, sanoo Niko.

Jokapäiväinen julkisuus

Julkkiksena olo Suomessa on Peten mukaan siistiä ja helpompaa kuin esimerkiksi Yhdysvalloissa. Elämä on toki erilaista, koska menettää tietyn yksityisyyden. Kaverit ovat kuitenkin pysyneet kavereina.

-Täällä ihmiset ovat ujoja. Vasta parin bissen jälkeen jengi uskaltaa tulla juttelemaan, hän toteaa.

Niko ihmettelee, miten ihmiset jaksavat yhä olla kiinnostuneita hänestä.

Kuva
Tuleville BB-kilpailijoille Niko vinkkaa: Nauttikaa talossa olosta. Se on mahtava kokemus. (Kuva: LOTTA PARKKALI)

-BB -julkkiksista on tullut Suomessa jonkin sortin tabu. On outoa, miksi BB -tyypit otetaan median tarkasteluun. Toki monet ovat valmiita tekemään mitä vain julkisuuden eteen. Jotkut sieltä hakevatkin vain julkisuutta, hän sanoo.

Julkisuus ei tosin tule automaattisesti. Niko painottaa, että kontaktit täytyy hankkia itse. Hänen elämänsä on ollut Big Brotherin jälkeen vaihtelevaa.

- Maanantaina julkisuus on hauskaa, tiistaina ei niin kivaa. Ihmiset tunnistaa sut ja sitä joutuu edustamaan itseään koko ajan, Niko toteaa.

Normaalia arkea

Sekä Pete että Niko kertovat olevansa hetkessä eläjiä eivätkä kauheasti ole suunnitelleet elämäänsä.

- Seuraava etappini on armeija, joka kutsuu ensi tammikuussa. Ootan sitä kyllä, Pete sanoo.

- Onhan se nättii olla julkkis. En enää edes muista, mitä mulla oli menossa kaksi vuotta sitten, Niko toteaa.

Samaan hengenvetoon Niko kertoo ikävöivänsä työpaikkaansa ja normaalia elämää.

- Vaikka tienaankin nyt enemmän kuin ennen, tuntuu olo silti työttömältä. Kaipaan sellaista perusarkea, sitä kahdeksasta neljään duunia.
Haluaako Niko näyttää Toni Tapanilta, kun on hankkinut Svea-pipon? Kädet eivät sentään vielä ole munia kaivelemassa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 07 Huhti 2010 22:24

Viihdeuutiset kertoo lisää Nikon raha-asioista.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Niko talousahdingossa – vuokrat rästissä
07.04.2010 21:01
Big Brotherin kautta julkkikseksi ponnahtanut Niko Saarinen päätti ottaa koiran ja jättää samalla vuokran maksamatta.

Värikkäänä persoonana tunnettu Niko ei kantanut huolta huomisesta, vaan päätti ottaa avomiehensä kanssa 1500 euroa maksavan koiranpennun. Uuden perheenjäsenen saapuminen keravalaisasuntoon laittoi kuitenkin kaksikon rahatilanteen epäbalanssiin.

– Yksi vuokra on nyt maksamatta ja nyt jää sitten vielä seuraavakin, mutta ei tässä nyt missään velkahelvetissä olla, Niko kertoo Viihdeuutisille.

Niko uskoo saavansa raha-asiansa hoidettua kesän aikana, jolloin hänelle on luvassa paljon töitä.

– Mulla on nyt enemmän töitä kuin koskaan aiemmin ja tienaan paremmin kuin aiemmin, mutta mulla ei noi tulot ja menot koskaan kohtaa. Jos mä saan yhden euron, niin tuhlaan kaksi, Niko nauraa.

Nikon vuokra on noin 500 euroa, joten yhteensä velkaa on vuokraisännälle on tuhat euroa.

– Kyllä siinä tulee kyynel silmään, kun näen koiranpennun talsivan lattialla ja ajattelen, että siinä menee 1500 euroa, Niko naurahtaa.

Nikon vuokrarästeistä kertoi ensimmäisenä Hymy verkkosivuillaan.

(MTV3)
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 08 Huhti 2010 12:42

Vieläkö Niko mahtaa olla innoissaan kummilapsestaan?

Vieläkö koiriensa ja rahahuoliensa keskellä muistaa tilittää kuukausittain 25-euroset Kiinaan?

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 08 Huhti 2010 17:18

^Joku media saa ilkeän jutun, jos kuukausierät unohtuvat.
Nikon halukkuus stripata tuonut palautetta.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Nikolle tarjottiin rahaa seksistä
08.04.2010 17:02
Big Brotherin kautta julkkistaivaalle ponnahtanut väriläiskä on saanut paljon viestejä sen jälkeen, kun ilmoitti harkitsevansa stripparin uraa.

Räväkkä persoona Niko kertoo Viihdeuutisille kuinka lukuisten viestien joukossa on ollut suoranaisia ehdotuksia seksiin.

– No, jos näin kauniisti sanotaan, niin siellä oli ehdotuksia suuseksistä, Niko kertoo.

Niko ei kuitenkaan tarttunut ehdotukseen vaan jätti viestin huomioimatta.

– Sen jälkeen, kun kerroin julkisesti harkitsevani stripparin uraa, olen saanut järkyttävän määrän viestejä. Onneksi viesteissä ei ole ollut mitään uhkailuja, mutta kaikkea muuta sitten löytyykin. Niko naurahtaa.

Nikolle tarjottiin jo ennen Big Brotherista saatua julkisuutta mahdollisuutta alastonkuvauksiin. Häntä lähestyi alan amattilainen, joka on taas aktivoitunut uudestaan julkisuuden myötä.

– Hän laittoi minulle viestiä ja ehdotti alastonkuvauksista helsinkiläisessä hotellissa. Jätin kuitenkin vastaamatta viestiin. En mäkään nyt ihan kaikkeen suostu, Niko tuhahtaa.

(MTV3)
Niko on tainut nähdä, että hänestä käytettiin viimekesäisten nakukuvien yhteydessä nimitystä taikinape**e (taikinabärsse), kun lisäkuvien markkinoille saattaminen ei kiinnosta.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Huhti 2010 15:09

Niko haluaa jälleen kerran pois julkisuudesta.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset/ kirjoitti: BB-Niko haluaa pois julkisuudesta
10.04.2010 13:33
Subin ja Maikkarin chat-juontajana toimiva entinen Big Brother -asukki aikoo vetäytyä pois julkisuuden valokeilasta kesän jälkeen.


25-vuotias Niko Saarinen on suunnitellut jo tulevaisuuttaan sen verran pitkälle, että aikoo toteuttaa pitkäaikaisen haaveensa kesän jälkeen.

– Olen aina halunnut radiotoimittajaksi ja haen opiskelemaan Helsingin evankeliseen opistoon radiotoimittajan linjalle, Niko paljastaa Viihdeuutisille.

Niko haluaa elämänsä järjestykseen ja samalla laittaa kuviot uusiksi. Entinen elämä ei enää kiinnosta ja nyt on saatava uutta puhtia asioihin.

– Haluan ihan sikana päästä radiotoimittajaksi ja uskon, että mulla on lahjoja alalle. Musta on saatu vaan julkisuudessa sellainen hörhön kuva, mutta se ei ole sitä oikeaa Nikoa joka mä oikeasti olen. Olen menettänyt julkisuuden takia ihan sika hyvän diilin. Ei tämä julkisuus ole niin hienoa, mitä aluksi kuvittelin, Niko tunnustaa.

Nikolla on ainoastaan yksi esikuva radioalalla, joka on ylitse kaikkien.

– Vappu Pimiä! Mä olen aina ihaillut häntä ja hän on ainoa julkkis, jota ihailen. Hän on lähtenyt chat-juontajasta ja kohonnut niin korkealla kuin Suomessa voi vain nousta. Hän on juontanut Suomen seuratuinta ohjelmaa, eli Big Brotheria, ja nyt hän jätti sen pestin. Aivan loistava muija.

(MTV3)
Kannattaisi varmaan harkita ehkä jotain muuta alaa, jos haluaa varmasti pysyä poissa julkisuudesta. Hyvästä radiotoimittajasta tulee ilman muuta jonkinlainen julkkis, eikä edes turha sellainen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 10 Huhti 2010 15:37

Onko Niko jo 25-vuotias???? :shock:

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 10 Huhti 2010 16:16

Toimittajalle on sattunut pikku möhläys, Niko on syntynyt lokakuussa 1986.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja calderyon » 11 Huhti 2010 13:29

Stara.fi kirjoitti:BB-Niko: “En ollut valmis Big Brotheriin”

Kuva

Big Brother -ohjelmasta tuttu Niko Saarinen toimii nykyisin televisiossa chat-ohjelman juontajana. Hän kertoi viihdelehti Staran uuden Chaos Tube -blogin haastattelussa aikovansa suunnata lähitulevaisuuudessa opiskelemaan. Samalla Niko kommentoi taannoista Big Brotheriin osallistumistaan.

- Oli se hyvä idea joo, mut et mitä siellä sit tapahtui, niin olis voinut tapahtua toisin. Ehkä mä en ollut henkisesti vielä ihan valmis siihen. Mä olin kuitenkin vielä niin nuori. Ehkä nyt jos mä menisin niin mulla olis vähän enemmän älliä, Niko kertoi.

- En mä sitä kadu, sillä mun elämässä on paljon hyvää ja mä saan paljon rahaa. Tai enemmän kuin ennen BB:tä ja tälleen. En mä BB:seen mennyt julkisuuden takia.

Niko kertoi myös ihmettelevänsä kovasti sitä, että Big Brother -kilpailijoiden elämä kiinnostaa kovasti suomalaisia.

- Kyllä mua välillä kammoksuttaa se et miten ihmisiä jatksaa kiinnostaa ne lööpit vielä. Miten kaikki BB-tyyppien uutiset ihan oikeesti aina kohoaa verkkosivustojen luetuimmiksi ja sit mitä enemmän sua dissataan ja haukutaan niin sitä enemmän susta kirjoitetaan koska sä herätät mielipiteitä, Niko kertoi.

Katso haastattelun ensimmäinen osa tästä tai artikkelin alta.

http://blogit.stara.fi/chaostube/?p=543
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 12 Huhti 2010 09:37

Suorat linkit haastatteluun:
Osa 1.
Osa 2.
Osa 3.
Osa 4, sisältää Nikon laulua.
Nikoa kiinnostaa siis jonkinlaisen skandaaleihin liittyvän blogin teko. Hennako olisi tulossa sen tekemiseen kaveriksi, kun Niko puhui bb-tyypistä?
Nikon laulamisesta tehty juttu.
www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko esitteli laulutaitonsa! Katso video
12.04.2010, 08:00
Big Brother -ohjelmasta tutuksi tullut Niko Saarinen, eli BB-Niko, kertoo nykyisin kuulumisiaan viihdelehti Staran blogissaan. Nyt hän on kertonut kuulumisiaan Staran toisen Chaos Tube -blogin julkaisemassa videohaastattelussa.

Samalla realityjulkkis esitteli myös laulutaitojaan. Niko “Britney” Saarinen laulaa nimittäin kotonaan kuvatussa blogivideossa haastattelun tiimellyksessä Britney Spearsin Piece of Me -kappaletta. Katso video tästä tai artikelin alta. Nikolla on jo valmiiksi hieman laulutaustaa.

- Mä oon voittanut koko Suomen aluekarsinnat joskus Uudenkaupungin koulussa ykkösluokalla. Tuomaristoon vetos hirveesti mun lanneliike, eli mä olin varmaan jo silloin näitä poikia, Niko kertoi
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 13 Huhti 2010 14:08

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/bb-ni ... in-seinaan
www.hymy.fi 13.4.2010 kirjoitti: BB-Nikon kimppuun hyökättiin kaupungilla - mies paiskattiin seinään!
Big Brotherista tuttu jokapaikanjulkkis Niko Saarinen koki kovia viime viikonloppuna baarista palatessaan. Hän valottaa asiaa Hymy-lehdelle:

-Kävelin ravintolasta kotia kohti erään ystäväni kanssa, kun joku hullu hyökkäsi kimppuni ja uhosi listivänsä minut! Hän huitaisi siinä rytäkässä tyttöpuolista frendiänikin. Oli onni, että pääsin sisälle erääseen toiseen baariin, josta sain mukaani kaksi portsaria. He rauhoittivat tilanteen ja varmistivat, että pääsen taksiin.

Nikolle itselleen tuli pieniä vammoja kahakassa.

-No se heitti mut päin seinää. Mutta onneksi pääsin ketterästi juoksemaan erään auton taakse. Ja aivan kuin vahingossa pääsin sitten sisälle sinne baariin - sehän oli jo kiinni. Onneksi sieltä sattui joku juuri tulemaan ulos.

Niko toteaa Hymylle, ettei enää uskalla käydä baareissa.

-Tuo oli pelottavin tilanne koskaan. Jengi on tullut ihan sairaaksi, Niko kauhistelee.


Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 14 Huhti 2010 12:19

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/nyt-h ... kisuudesta
www.hymy.fi 14.4.2010 kirjoitti: Nyt hänestä päästään - tämä BB-julkkis katoaa julkisuudesta!
Hymy kertoi eilen BB-historiamme suurimman väriläiskän, Niko Saarisen joutuneen väkivaltaisen hyökkäyksen kohteeksi baarireissullaan. Niko pääsi pelastautumaan portieerien avulla.

Nyt tunteita herättävä mies on saanut julkisuudesta tarpeekseen.

-Mun julkisuuteni on riistäytynyt käsistä. Se on mennyt hullummaksi kuin mitä se oli heti BB:n jälkeen, vaikka silloinhan pyörityksen pitäisi olla suurinta.

Nikolla on tilanteeseen oma lääkkeensä. Hän on päättänyt hakea kouluun ja keskittää energiansa opiskeluun.

-Haen radiolinjalle, sillä minua kiinnostaa toimittajan työ. Totta kai joudun olemaan ammattini vuoksi julkisuudessa, mutta yksityiselämä ei siihen enää kuulu, Niko suunnittelee.

BB-staran mielestä liiallinen julkisuus ei ole terveydelle hyväksi. Kun ihmistä revitään riekaleiksi kaikkien silmien alla, se koituu helposti kohtaloksi.

-En voi suositella BB-julkisuutta kenellekään, mutta myönnän, että julkisuudesta tulee kuin huumetta, siihen jää koukkuun.
Kunnei Niko nyt vaan sekoaisi pyöröovessa.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 14 Huhti 2010 15:07

Realcowboy kirjoitti:Nikoa kiinnostaa siis jonkinlaisen skandaaleihin liittyvän blogin teko. Hennako olisi tulossa sen tekemiseen kaveriksi, kun Niko puhui bb-tyypistä?
Ehkä Niko haluaisi Suomen omaksi Perez Hiltoniksi... :tired
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 14 Huhti 2010 15:49

www.hymy.fi 14.4.2010 kirjoitti: Nyt hänestä päästään
.
En usko.
.
Ihmisten edessä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Huhti 2010 17:09

^ En minäkään. Uskon sitten kun näen.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 14 Huhti 2010 18:31

^ Minä taas uskon vasta sitten kun en näe.

Avatar
calderyon
Jumalan ruoska
Viestit: 8528
Liittynyt: 12 Marras 2007 14:34
Paikkakunta: Oulu

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja calderyon » 17 Huhti 2010 17:47

Hymy.fi kirjoitti:BB-tähdestä tulee strippari!

Kuva

Totta se on! BB-historian suurin väriläiskä ryhtyy strippariksi. Kyseessä on stripparin mitat kohtuullisestikin täyttävä kaunotar, eli yli 170-senttinen ja noin 60-kiloinen Niko Saarinen!

-Harjoittelin tänään strippitangolla ekaa kertaa. Aika hakusessa on vielä liikkeet. Mutta kyllä mua katsellessa itsensä kiihottumaan saa, kundi lupaa itsevarman oloisesti Twitter-päivityksessään.

Jokapaikanjulkkis paljasti urahaaveensa pari viikkoa sitten blogissaan. Nipsun mukaan hänelle on tarjottu keikkaa sen jälkeen, kun hän ilmoitti ”naamakirjassa” olevansa vaatteiden vähentämisestä kiinnostunut. Kundilla on myös kokemusta kaveripiirissä strippaamisesta.
You´re welcome!

I am the eater of Worlds !!!

My god... Half man, half amazing!

Joni Hesselgren: Big Brotherin moraalinen voittaja kaudella 2014.

Avatar
Puumuna
Voittaja
Viestit: 727
Liittynyt: 17 Joulu 2009 16:17

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Puumuna » 17 Huhti 2010 19:25

Oliko tämä se sama kaveri, joka totesi julkisuuden karanneen käsistä, ja joka oli vakavissaan suuntautumassa radiotoimittajan koulutukseen?

Vaikka, strippasihan se Nykänenkin - miksei siis Nikonenkin.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 17 Huhti 2010 22:40

Mistähän kohtaa Saaris-Niko on kaunotar? :get bored:
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
effie
Isoveli
Viestit: 1829
Liittynyt: 01 Syys 2006 19:47

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja effie » 17 Huhti 2010 23:24

Puumuna kirjoitti:Oliko tämä se sama kaveri, joka totesi julkisuuden karanneen käsistä, ja joka oli vakavissaan suuntautumassa radiotoimittajan koulutukseen?
Mutta onhan siitä ilmoituksesta kulunut jo monta päivää... Tilanteet muuttuvat. :roll:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”