Niko Saarinen

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 13 Heinä 2010 01:29

Tuskinpa Nikon äidin osallistuminen big brotheriin antaisi BB-tuotannolle minkäänmoista mahdollisuutta estää Nikon alastonkuvien julkaisemista. :scratch

Tosin, kukapa noita kuvia olisi halunnutkaan nähdä, enkä tiedä olisiko noita nyt ollut tulossakaan vai onko tämä taas näitä "julkisuudesta kynsin hampain kiinni" -tempauksia.
Totuus on tuolla ulkona.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja gauchito » 14 Heinä 2010 11:54

Nyt taas blogin mukaan on ihan vaan opiskelua koko syksy ja telkkarihommat jäämässä kokonaan.
Vai oisko peiteoperaatio kyseessä? :D
stara.fi kirjoitti:BB-Niko paljasti: “Jätän television!”

Alunperin Big Brother -ohjelmasta tunnetuksi tullut BB-Niko, eli Niko Saarinen, on sittemmin ollut tuttu näky television chat-ohjelmien isäntänä. Pian häntä ei enää televisiossa nähdä, sillä nuori mies heittää siellä hanskat tiskiin ja suuntaa kohti uusia tuulia.

Niko kertoi nimittäin viihdelehti Staran blogissaan, että hän aikoo suunnata opiskelemaan.

- 13. elokuuta saan tietää pääsenkö opiskelemaan. Tällä hetkellä olen 1. varasijalla, joten mä käytännössä jo olen koulussa sisällä. Upeaa, fantastista, hullua! Hello Kitty penaali hankittuna on hieno aloittaa mahdollinen uusi ura! Elokuun lopussa poistun sitten chat ja puhelinvisailu hommista, koska haluan keskittyä opiskeluun, Niko hehkuttaa Staran blogissa.
Niko virittelee myös pientä kissatappelua Ason kanssa:
blogit.stara.fi/nikosaarinen kirjoitti:PS: BB-Ason kanssa älkää minulle samaa työpaikkaa ehdottako, mies kun ilmoitti hakiessaan chat-juontajaksi ettei tee sitten yhtään vuoroa “sen BB-Nikon” kanssa! Tää tieto kantautui mun korviin 7-risteilyltä, jossa hän asiaa oli huudellut. Kerrottakoon tämäkin , koska liippaa tällä kertaa niin läheltä aihetta. Ehkäpä mies hyppää puikkoihin nyt ja toteuttaa unelmaansa ——(sit mun oli pakko jo sensuroida tätä). Aijoo, mutta eihän hän omien sanojensa mukaan koskaan, siis KOSKAAN suostuisi chat-juontajaksi.

Mutta katsellaan ja ihmetellään.. Eihän sitä koskaan tiedä vaikka seuraavalla kerralla olisin jo tullut toisiin aatoksiin, mutta näillä näppäimillä mennään!

Ja toivotaan että tämäkään blogi ei nyt aiheuta mielipahaa kenellekkään ,koska se ei ole tarkoitukseni. Mä en voi mitään että musta ei vaan tykätä. Mun sydän on kuitenkin suuri ja te mahdutte kaikki sinne. <3 Jopa te rasistiset bb:läiset.
http://blogit.stara.fi/nikosaarinen/
http://www.stara.fi/2010/07/14/bb-niko- ... elevision/

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Heinä 2010 17:45

Vanhempi uutinen Nikon kummituskokemuksesta.
www.stara.fi/ kirjoitti: Niko Saarinen säikähti mörköjä Italiassa – katso video
07.07.2010, 08:00 ·

Big Brother -ohjelmasta alunperin tunnetuksi tullut Niko Saarinen, eli BB-Niko, käväisi äskettäin poikaystävänsä kanssa romanttisella yhteislomalla Roomassa, Italiassa. He ehtivät lomansa aikana kokea jonkin verran odottamattomia seikkoja.

Niko ja poikaystävä heräsivät esimerkiksi eräänä aamuna hotellihuoneena edustalla raivonneeseen tulipaloon. Toinen erittäin hämmentävä tapaus sattui kuin pojat olivat vierailemassa erään hautausmaan luona. Niko kirjoitti tapauksesta Staran blogiinsa.

- Eräällä vuorella sijaitsee hautausmaa jonne ajetaan pientä ylämäkeä. Paikka on öiseen aikaan erittäin karmaiseva, kuten aina hautausmaat. Tarina kertoo että porttien luona on kymmenen vuotta sitten tapettu nuori tyttö. Ensiksi hänet raiskattiin ja sitten surmattiin (pitää paikkansa ja asiasta on uutisoitu myös paikallisissa lehdissä). Tarina kertoo että tyttö on kovin yksinäinen varsinkin öiseen aikaan ..ja haluaa ihmiset tervehtimään itseään öisin..

Niko kuvasi videolle kuinka paikalla ollut auto lähti hänen mukaansa yllättäen liikkelle. Katso video tästä tai artikkelin yltä. Nikon blogi.
Koirauutisia.
www.stara.fi/ kirjoitti:
Niko hakee koiralleen poikaystävää netissä


19.07.2010, 14:30 ·
Television chat-ohjelmasta ja Big Brother -kilpailusta tuttu Niko Saarinen, eli BB-Niko, hakee parhaillaan Milano-nimiselle chihuahua-koiralleen seuraa netissä. Hän julkaisi seuranhakuilmoituksen Staran blogissaan.

- Milanolle tässä nyt kundia etsitään, koska mulla on jo poikaystävä, jos toinenkin. Milano ei kuitenkaan vielä saa itse olla koneella, koska se on niin nuori. Ei edes 6 kuukautta. Joten mä joudun nyt kirjottelemaan ja lisäilemään näitä kuvia, Niko kirjoitti London-koiransa nimissä.

Niko kertoi nimittäin viihdelehti Staran blogissaan, että hän aikoo suunnata opiskelemaan. Niko jättää kuitenkin itselleen vielä takaportin mahdollisille tuurauspesteille televisiossa. Hän itse ei katso kovin hyvällä pitkää pestiään chat-ohjelmien parissa.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 25 Heinä 2010 18:58

Hymy on lukenut Nikon Twitter -päivityksiä.

Painonmuutoksia.
www.hymy.fi/juorut/ kirjoitti: Ohhoh! Kotimainen BB-julkkis lihoi 13 kiloa vuodessa - katso kuva!
20.7.2010

BB-julkkis Niko Saarinen voivottelee mikroblogissaan Twitterissä lihoneensa vuoden aikana kokonaista 13 kiloa! Viihdepersoona painaa kuulemma nykyään 63 kiloa, joten tämä tarkoittaa lähtöpainon olleen tuulenpuhaltamat 50 kiloa!

Niko on aikeissa ryhtyä lentoemäntädieetille saadakseen linjansa kuntoon.

Mutta kannattaako? Nykyäänhän mies alkaa vähän näyttääkin mieheltä. Ylipainosta ei ole normisilmällä tietoakaan, vai mitä tuumit Nikon itsestään lisäämästä ”pullukkakuvasta”:
Nikon kuva.
Seksitarjous.
www.hymy.fi/juorut/ kirjoitti: ”Minulle tarjottiin 4000 euroa seksistä!”
25.7.2010

BB-jokapaikanhöylä Niko Saarinen kauhistelee Twitter-päivityksessään saamaansa seksitarjousta. Miehelle on aiemminkin ehdotettu seksiä rahasta, mutta nyt työpaikalle MTV3:n Se Oikea -studioon tullut ehdotus sai miehen haukkomaan henkeään.

-Minulle tarjottiin 4000 euroa seksistä, Niko paljastaa.

Mitä ilmeisemmin henkilö oli tosissaan, sillä kaikenkarvaisia ehdotuksia satelee, eivätkä juontajat niistä yleensä kummemmin piittaa.

-Eikö mistään todella saisi halvemmalla, Niko kuitenkin kuittaa tarjouksen huumorilla.
Saa nähdä, miten Niko aikoo pärjätä opiskelijabudjetilla,
mitä aiemmin epäilin.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 28 Heinä 2010 21:02

Niko on julkistanut TOP3 -julkkismiehensä, mukana yllätys.
www.stara.fi/ kirjoitti: BB-Niko Saarinen ihastui Venäjän presidenttiin: “Viehättävä!”
28.07.2010, 13:30 · Kategoria:Viihdeuutiset
4
Jaa
Big Brother -ohjelmasta aikoinaan tunnetuksi tullut nykyinen television chat-juontaja Niko Saarinen, eli BB-Niko, kertoo kuulumisistaan viihdelehti Staran blogissaan. Tuoreimmassa kirjoituksessaan realityjulkkis kertoo aikovansa laihduttaa huomattavasti.

Samalla avoimen homoseksuaali Niko paljastaa miesihanteensa julkkisten saralla, kun hän julkaisee omat Top 3 -julkkismiehensä. Lista on hieman yllättävä, sillä ykkösenä komeilee Suomessakin äskettäin vieraillut Venäjän presidentti Dmitri Medvedev. 44-vuotias valtionpäämies on Nikon mukaan alkanut kuitenkin viehättää häntä.

Toiseksi Nikon miesihanteiden listalla sijoittui Twilight-näyttelijä Robert Pattinson, jonka kanssa Niko voisi omien sanojensa mukaan olla “kimpassa aina siihen asti kunnes joku löysi meitä seiväällä sydämmiin ja polttaisi poroksi. Yam-Yam!”. Kolmanneksi listalla sijoittui brittiläisen Hollyoaks-saippuasarjan tähti James Sutton.
Nikon tuorein blogi sisältää kuittailua eräälle taholle.
Kuvanäyte:
Kuva
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 30 Heinä 2010 10:14

Lisää muotiblogeja.
www.stara.fi kirjoitti: BB-Niko nakuilee blogissaan – katso kuva
30.07.2010, 07:00 · Kategoria:Viihdeuutiset
Jaa
Big Brother -ohjelmasta alunperin tunnetuksi tullut Niko Saarinen on jälleen kertonut kokemuksistaan Staran blogissaan. Muotibloggaamisen juuri aloittanut chat-juontaja poseeraa nyt verkossa lähes alastomana.

Niko kertoo blogissaan kuvien kanssa kulloisistakin asuitaan, ja tällä kertaa hän poseeraa kameralle kotinsa parvekkeella alastomana. Intiimit paikat on kuitenkin peitetty varsin mielenkiintoisilla “vaatteilla”, eli kahdella maitopurkilla ja tyhjällä kananmunakotelolla. Katso kuva tästä.
- Tänään puin tälläisen uniSEX-asun. Tätä voi käyttää sekä naiset että miehet. Toi peittää molemmilta ne intiimialueet ja on silleen sopivasti kuitenkin paljastava, Niko kertoi asustaan.
Hiustyylikin näyttää tutulta muista yhteyksistä:
Kuva
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Heinä 2010 19:21

Nuo päällä olisikin sitten todella kätevää kulkea kaupungilla...
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 31 Heinä 2010 18:26

Staran uutinen Nikon blogista:
www.stara.fi kirjoitti: Niko Saarinen paljasti: Söin koiranruokaa!
30.07.2010, 18:00

Viihdelehti Staran blogissaan kuulumisiaan jakava entinen realityjulkkis ja nykyinen chat-juontaja Niko Saarinen poseeraa parhaillaan nakuna blogissaan julkaisemassa valokuvassa. Lisäksi Niko tekee mielenkiintoisen paljastuksen.

Television chat-ohjelmia nykyisin työkseen juontava Niko paljasti nyt nettipäiväkirjassaan syöneensä koiranruokaa. Kyseessä ei ollut edes pienen palan maistaminen, vaan koiranruokaa meni suusta alas selvästi pelkkää makupalaa enemmän. Syykin koiranruoan testaamiseen oli perin erikoinen.

- Mulla on siis kaksi chihuahua koiraa & koska ne on molemmat tosi hoikkia, ALLE 2,5 kilosia. Niin mä kelasin että jos mä alkaisin syömään niiden raksuja.. joten mun ois pakko kutistuu tosi, tosi pieneksi. Tänään siis söin ton nuoremman koiran raksuja, mutta vajaan kourallisen! Mun on pakko tsekkaa ekana että pysyyks ne mun sisällä, kuten aina uusien ruokalajien kanssa. Toistaseksi on pysynyt <3, Niko kirjoitti.
Staran uutistenkirjoittajalle ei liene valjennut Nikon blogien perimmäinen tarkoitus.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 31 Heinä 2010 19:18

^ Sama tarkoitus on varmasti Saulinkin blogeilla. Sitä tarkoitusta saisi kätevimmin vesitettyä sillä ettei niitä pastettaisi tänne. ;) Ja ei, tämä ei ole mikään kehotus olla pasteamatta niitä tänne, kunhan vain totesin. Olisi todella mukavaa jos nämä kaksi prinsessaa tajuaisivat pikkuhiljaa että ketään ei kiinnosta lukea heidän kuulumisiaan yhtään mistään. Eikä varsinkaan noita varta vasten blogia varten kehiteltyjä "kuulumisia".
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 31 Heinä 2010 23:47

^Tarkoitin kommentillani blogin tarkoituksesta näitä Nikon "muotiblogeja", jotka edustavat tyylilajia, mikä huvittaa meikäläistä.
Saa nähdä, pitääkö Niko lupauksensa ja katoaa julkisuudesta 13.8.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 01 Elo 2010 02:16

Realcowboy kirjoitti:^Tarkoitin kommentillani blogin tarkoituksesta näitä Nikon "muotiblogeja", jotka edustavat tyylilajia, mikä huvittaa meikäläistä.
Saa nähdä, pitääkö Niko lupauksensa ja katoaa julkisuudesta 13.8.
No eikö niiden oikeidenkin muotiblogien tarkoitus ole julkisuuteen tunkeminen? Toki Nikolla on tarkoituksena vittuilla toimittajille mutta kuitenkin... julkisuuteen se silti haluaa keinolla millä hyvänsä.
Totuus on tuolla ulkona.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja gauchito » 03 Elo 2010 00:26

Niko lähettää terveisiä:
http://blogit.stara.fi/nikosaarinen kirjoitti:“No eikö niiden oikeidenkin muotiblogien tarkoitus ole julkisuuteen tunkeminen? Toki Nikolla on tarkoituksena vittuilla toimittajille mutta kuitenkin… julkisuuteen se silti haluaa keinolla millä hyvänsä.” - eräältä foorumilta poimittua kommenttia, koskien minun kahta viimeisintä kirjoitusta.

“Miksi päivität blogia?” On kysymys johon olen vastannut useita kymmeniä kertoja. Päivitin blogia jo 2 vuotta ennen kun astuin Big Brother-taloon, joten tämän tarkoituksena ei ole kerjätä otsikoita viihdejulkaisuista. Nyt tietenkin lukijoita on enemmän & kirjoituksilta odotetaan enemmän. Toiset purkaa paineita runkkaamalla, minä purkaan paineita kirjoittamalla blogia. Jos mun blogia ei enää huomen aamulla lukisikaan kukaan, ei se haittaisi minua ..jatkaisin silti.

Olen saanut järkyttävän määrän huomiota suomen mittakaavoissa, miksi ihmeessä haluaisin sitä lisää kun ei sillä huomiolla hyödy suomessa mitään? Mitä enemmän saat julkisuutta sitä enemmän sua katsotaan kieroon ja missaat mahtavia juttuja.

Toisaltaan ..teille dissaajille on turha kommentoida mitään, koska te kumoatte minun sanani jatkuvasti. Te olette tietoisia kaikesta joka koskee minua, vaikka todellisuudessa teillä ei ole harmainta hajuakaan mitä elämässäni tulee tapahtumaan seuraavaksi, kusipäät.
http://blogit.stara.fi/nikosaarinen

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Elo 2010 00:41

Pus pus vaan Niko.

Ja kyllä me tiedetään kaikki miksi pidät blogia, väititpä mitä hyvänsä. Kaikki tietävät myös että sinulla ei ole kanttia poistua oikeasti julkisuudesta vaikka olet niin julistanut ainakin kaksi tusinaa kertaa. :D

Itsellänihän ei ole mitään vikaa henkilöä nimeltä Niko Saarinen tai muitakaan bb-julkkiksia vastaan, en vaan voi sietää ihmisiä jotka tunkevat väenväkisin julkisuuteen vaikkei heillä ole sille mitään annettavaa. Itse varmaan tulisin hulluksi jos seiska sun muu roskamedia olisi minusta noin kiinnostunut.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Evalds » 03 Elo 2010 18:23

Parhaat naurut tälle päivälle tästä Nikon blogaus-jutusta. No Tirkka vei sanat suusta, joten en tässä sen enempää kommentoi, hauskaa silti että Niko vastaa.......

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja knocker » 04 Elo 2010 01:34

Tyrkky, mikä tyrkky. Jo se, että osallistuu BB formaattiin on tietoisesti valittu tie. Jotkut vaan väistyy ohjelman loputtua ja vaipuu hiljaisuuteen, toiset taas haluavat tuoda itseään jatkuvasti esiin. Jos ei kestä arvostelua, mitä tällä palstalla on esitetty, niin olis todellakin viisaampaa pysyä ihan hiljaa kaikista naurettavista otsikoista, kuten "etsin koiralleni poika/tyttöystävää" "mieheni haluaa pysyä julkisuudesta piilossa" "Niko hakattu, katso veriset kuvat". Noita vois luetella vaikka kuinka, mutten saamari soikoon muista, mitä kaikkea yksityiselämästään Niko Saarinen on julkisuuteen tuonut.
Googlettaako Niko päivittäin itseensä koskevat kirjoitukset, kun tännekin löysi. No ihan sama, mun silmissä sinä Niko Saarinen uppoat päivä päivältä syvempään suohon. Hävettää myöntää, että BB aikana pidin Nikoa jopa viihdyttävänä persoonana. En enää.
a walking disaster

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Evalds » 04 Elo 2010 20:42

No sanotaan nyt sitten jotain, Niko toisaan on kyllä minusta OUT, ollut jo pitkään, kaveri veti ittensä kyllä esiin väkisin, mutta liikaa. Niko oli kyllä mukava aikoinaan BB:ssä, mut liika on liikaa. No kohta saadaan uudet tyrkyt, joten uusia naamoja tiedossa.

gauchito
Voittaja
Viestit: 744
Liittynyt: 26 Tammi 2010 10:47

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja gauchito » 05 Elo 2010 18:54

uutta terveistä pukkaa:
twitter.com/nikosaarinen kirjoitti: Provosoiko ihmiset tahallaan vai voiko jotku oikeasti olla noin idiootteja?

Mä en haluisi käyttää nettiä,tuun vaan surulliseksi kun näen itsestäni kirjoitettuja idioottimaisia juttuja.
http://twitter.com/nikosaarinen

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 05 Elo 2010 19:02

Jos toimii kuten Esa A ja pysyy tiukasti kaiken mahdollisen julkisuuden ulkopuolella niin kukaan ei kirjoita mitään ja saat olla rauhassa. Jos taas roikkuu julkisuudessa kiinni ja kirjoittelee idioottimaisia "söin koiranmuroja" -tyylisiä juttuja hyvin tietäen niiden päätyvän julkisuuteen, voi olla ihan varma että idioottimaisia kommentteja tulee. Oma vika. :D
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 27 Elo 2010 18:42

Kootut Nikot
13.päivä perjantai.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: 13.8.2010

BB-julkkikselle perjantai 13. on ollut epäonnen päivä - lue!


Perjantai ja 13. päivä on ollut ainakin tähän saakka melkoista sotkua BB-julkkis Niko Saariselle.

Kun hän heräsi, hän huomasi nukkuneensa virtsan keskellä.

-Minä se en ollut, joten kyseessä olivat koiramme, Niko puolustautuu.

Kun mies nousi ylös, hän hajotti ”upean, ison tuhkakupin” kaatumalla sen päälle!

-Ei mun päivä tää 13. Päätin mennä takaisin nukkumaan hetkeksi, Nipsu tweettaa.
Rahankäyttöä.
http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: 21.8.2010
BB-Niko ”unohti” maksaa vuokransa: Käräjät ja häätö!
Hymyn tietojen mukaan BB-Niko Saarinen on ”unohtanut” maksaa vuokransa, ja poikapariskuntaa uhkaakin nyt häätö keravalaisresidenssistään.

Saariselle on jo napsahtanut postiluukusta kutsu käräjille maksamattomien rästien takia. Kyseessä on 3-4 kuukauden vuokrasaatavat eli yli tuhat euroa.

Niko ei suostu kommentoimaan asiaa julkisuudessa. Syynä on se, ”ettei hän tykkää puhua mediassa rahasta.” Miehen pian aloittama yksityiskoulu on kuitenkin kustantamassa 3000 euroa, joten ehkäpä vuokrarahat ovat menneet siihen.
Niko on päässyt toimittajakoulutukseen.
http://www.bigbrother.fi/uutiset kirjoitti: BB-Nikosta tulee toimittaja!
25.08.2010 14:43
Kuva
Vuoden 2008 temperamenttinen Big Brother -asukas Niko Saarinen palaa koulun penkille.

Legendaarisesta viinilasin heitoistaan muistettava Niko Saarinen kertoi Big Brother Kick Offissa aloittavansa huomenna koulun – krapulassa.

– Tänään juhlitaan ja huomenna aloitan koulun. Olen menossa vuodeksi HEO:lle opiskelemaan radio- ja tv-journalismia. Ehkä ensi vuonna oon sinuna, Niko uhkailee.

Mies kuvailee siirtyvänsä Big Brother -lööppien taakse.

– Tämä on se mitä mä haluan tehdä. En mä ole halunnut pitkään aikaan ollut lööpeissä. Monet toimittajat on pilannut elämäni lööpeillä ja nyt mä varmaan pilaan muiden, hän nauraa.

Koulun lisäksi Niko jännittää rakkaiden koiriensa puolesta. Hän odottaa saako jompi kumpi pian pentuja. Mies kertookin haaveilevansa tulevaisuudessa omakotitalosta joka on täynnä chihauhau-koiria

– Halun omakotitalon, miehen ja naimisiin! Niko hihkuu.
(Sub)
Kiinnostaako Nikoa siis pentutehtailijan ura?

Voicen video, minkä lopussa Niko kertoo omista kuulumisistaan.
Vai ei ollut Niko selvinnyt kahtena ensimmäisenä opiskelupäivänään itse oppilaitokseen.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja James » 31 Elo 2010 23:23

Vaikka tuossa ylempänä Niko sanoo, että siirtyy tulevaisuudessa BB-lööppien taakse toimittajaksi ja talosta lensi aikoinaan väkivaltaisen käytöksen takia pois niin vähän silti epäilyttää kun katsoo Nikon Facebook-seinää. Aamun jälkeen ei Nikosta merkkiäkään vaikka on ahkerasti päivitellyt tuntojaan naamakirjassa. Josko sittenkin vaiko ei sittenkään?

Marianne myös taloon huomenna! Tai Johnny!

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 31 Elo 2010 23:47

Onko tuolle "Johnny taloon"-jutulle todisteita, vai nostatko sinä saakelin lapin jätkä turhaan minun toiveita?

Ja ei Nikoa missään nimessä taloon, tuskin hän on henkisesti kunnossa.

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Niko

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 31 Elo 2010 23:52

Googlasin Facebookista ja Nissekin toivotti tsemppiä Nikolle. Myös Tuuli kommentoi, että "tää on niin nähty!"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”