Cheryll Karri

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Marras 2009 14:41

Suosikki kirjoitti: BB-tähti: Välit veljeen poikki!

Big Brotherin edelliseltä kaudelta tuttu Cheryll Karri kertoo blogissaan olevansa välirikossa sisarustensa kanssa.

Cheryll uskoo perheensä häpeävän häntä ja hänen mainettaan. Vaaleaverikkö kirjoittaa, että ei ole aiemmin riidellyt veljensä kanssa kuten nyt. Tilanne on sen verran paha, että häntä ei edes huvita pyytää anteeksi.

”Tuntuu, että välit ovat menneet lopullisesti. Mun sisarukseni pitävät mua hulluna ja häpeävät mun mainetta ja mua. Mä oon mikä mä oon. Roppakaupalla ihmisiä on kadonnut elämästäni tämän vuoden aikana enkä ole varmaan ollut näin yksinäinen kuin viimeksi lapsena.”

Cheryll kirjoittaa myös ikävöivänsä sisaruksiaan. Hän myöntää pelkäävänsä yksinäisyyttä.

”Olenkohan yksinäinen lopun ikäni? ehkä sitä ikää ei enää kovin kauaa ole jäljelläkään jos oon nyt sikainfluenssassa”, hän masentelee.

Lue täältä koko blogikirjoitus: http://theresnowrong.blogspot.com/2009/ ... html#links
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 11 Marras 2009 14:47

Cheryll rukka :(

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Marras 2009 12:19

Mtv3 kirjoitti: BB-Cheryllin kissapuku käänsi katseet - katso kuvat!

Kuva

Viime kauden BB-asukki Cheryll Karri oli valinnut NRJ Fashion Awards -gaalaan asukseen seksikkään kissapuvun.

Cheryllin vartaloa nuoleva puku oli House of Hollandin -mallistoa. Kyseinen puku on suurta huutoa myös maailmalla, sillä suositun Gossip-yhtyeen solisti on myös kuvattu kyseinen puku päällään.

Kuva

Cheryllin look muotigaalassa oli värikäs. Hiuksiinsa nainen oli letittänyt irtolettejä, joiden sävyt löytyivät tummapohjaisesta kissapuvusta.

Kuva

Laukkuvalintana oli Lulu Guinnessin pusulaukku.

Kuva
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 20 Marras 2009 12:41

^Miksiköhän Cheryll on noissa kahdessa kuvassa sen näkönen, kun joku ois ruutannu kilon kermavaahtoa sen perseeseen? Ekassa kuvassa hymyillessään ihan nätti tyttö.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
RÄYH
Heikoilla hangilla
Viestit: 87
Liittynyt: 13 Heinä 2009 15:40

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja RÄYH » 20 Marras 2009 12:49

Tuo Cheryllin nakinkuorihan on samanlainen mikä oli Marttiinallakin. :D

Järkyttävä tyylimoka: Muotiraamattu haukkui Martinan asun

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja minna » 20 Marras 2009 18:35

Zygerö kirjoitti:^Miksiköhän Cheryll on noissa kahdessa kuvassa sen näkönen, kun joku ois ruutannu kilon kermavaahtoa sen perseeseen? Ekassa kuvassa hymyillessään ihan nätti tyttö.
Selailin tuossa yksi päivä Cherylin muotiblogin. Siellä oli useampikin kuva missä oli juuri tuon näköinen ja ihmettelin kovasti.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Spencer » 01 Joulu 2009 14:51

Hymy kirjoitti: BB-Cheryll ryhtyi laulajaksi!

BB:stä tuttu Cheryll Karri on ryhtynyt laulajaksi. Hyväntekeväisyysprojektia varten kyhätty kappale on neidon ensimmäinen.

-Luvassa on kuitenkin lisää. Teen myös vaatteita, Chipa mainostaa Hymylle.

-Toivottavasti niille löytyisi joskus markkinoita ulkomaita myöten.

Cheryll ei kerro vielä lisää musaurastaan, vaan leikkii salaperäistä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan, mikä hyväntekeväisyysprojekti ja mikä biisi missä?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 01 Joulu 2009 15:01

Spencer kirjoitti:
Hymy kirjoitti: BB-Cheryll ryhtyi laulajaksi!

BB:stä tuttu Cheryll Karri on ryhtynyt laulajaksi. Hyväntekeväisyysprojektia varten kyhätty kappale on neidon ensimmäinen.

-Luvassa on kuitenkin lisää. Teen myös vaatteita, Chipa mainostaa Hymylle.

-Toivottavasti niille löytyisi joskus markkinoita ulkomaita myöten.

Cheryll ei kerro vielä lisää musaurastaan, vaan leikkii salaperäistä. Jäämme mielenkiinnolla odottamaan, mikä hyväntekeväisyysprojekti ja mikä biisi missä?
Johanna Tukiainen ver. 1.2 = Cheryll :damnfunny
Onnea vaan... kohta saa taas hävetä silmät päästään.
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 01 Joulu 2009 21:26

Ihanaa Cheryll <3

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 01 Joulu 2009 22:11

Yllättäisipä Cheryll ja laulaisi norjalaista black-metallia. Oikeat corpse-paintit päällä.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja henkka » 03 Joulu 2009 23:04

Chipalla ja tämän vuoden asukas Iidalla onb ollut 7 mukaan kissatappelu sunnuntaina. BB finalin jatkoilla.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja henkka » 03 Joulu 2009 23:08

Lehti: BB-tytöillä kissatappelu finaalin jatkoilla
Torstai 3.12.2009 klo 11.19
Iida, Cheryll ja Jelena ajautuivat sanaharkkaan Big Brotherin sunnuntaisen finaalin jatkoilla, kertoo 7 päivää -lehti.



Cheryll (vas.) saapui myös juhlimaan BB 2009 -tuotantokauden päätöstä.
Seiska kertoo, että BB-tytöt jatkoivat sunnuntaina juhlintaa Itä-Helsingissä. BB-Iida kertoo lehdessä kohtaamisestaan vuoden 2008 BB:ssä kisanneen Cheryllin kanssa.

- Häntä ärsyttää, kun häneltä tullaan baarissa kysymään oletko sinä se BB-Iida, vaaleaverikkö kertoo.

Iidan kertoman mukaan Cheryll oli myöhemmin haukkunut ja lyönyt tätä nyrkillä. Seiskan mukaan Jelena sotkeentui riitaan yrittäessään tulla naisten väliin.

- He repivät toisiaan hiuksista ja pyörivät lattialla, Iida raportoi illan tapahtumista.

Hän ei aio tehdä asiasta rikosilmoitusta, mutta toivoo saavansa anteeksipyynnön. Lehti ei ollut tavoittanut Cherylliä kommentoimaan riitaa.

Cuhtli
Nimetty
Viestit: 18
Liittynyt: 03 Joulu 2009 10:39

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Cuhtli » 04 Joulu 2009 08:53

Ei voi ku nauraa Cheryllille. :lol:

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 04 Joulu 2009 10:57

Tota, on tullut itsekin joskus tapeltua mutta Iida, Cheryll ja Jellu :damnfunny
.
Ihmisten edessä.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja henkka » 04 Joulu 2009 17:32

Cheryllille on pakko antaa siitä pisteet, kun nainen on pystynyt pitämään puolensa Jelenaa vastaan tappelussa.

henkka
Reiska
Viestit: 1334
Liittynyt: 27 Syys 2009 22:04
Paikkakunta: OULU

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja henkka » 04 Joulu 2009 20:26

Subjectin keskustelu palstalla on tullut uuttaa tietoa riidasta joltain joka on ollut paikalla tilanteessa. Tässä hänen kertomansa versio.

tuo ei nyt mennyt todellakaan noin. ihmettelen, että miksi iida on tähän lusikkansa laittanut?
se oli cheryll jota lyötiin ja tukasta revittiin niin että hiuksia lähti tukottain juurineen.
ja todistajiakin tapahtuneelle löytyy, mm jani toivonen oli myös kyseisessä yksitysasunnossa.
iida oli pitkin iltaa "mittaillut" katseellaan cherylliä. mutta se oli jelena joka kävi käsiksi cherylliin. pientä sananvaihtoa oli aluksi ja sitten jelena menetti hermonsa ja tirvasi cheryllin kanveesiin. cheryll ei päässyt ylös lattialta, joten jelena päätti viedä cheryllin ulos tukasta repimällä. siinä mentiin jonkin verran rappusia pitkin alas, jelena veti cherylliä hiuksista ne rappuset alas. lopulta cheryll pääsi jaloilleen ja puolustautui, tönäisi jelenaa. jelena sai tästä itkupotkuraivarit ja huusi miespuolista ystäväänsä apuun. tarkoitus oli että tämä mies pieksisi cheryllin kunnolla. kun tämä jätkä tuli paikalle uhittelemaan, tuli esa j paikalle ja keskeytti draaman. hän sanoi sille jätkälle, että miehet ei lyö naisia kun hän on paikalla. kukaan muu ei mennyt aiemmin väliin kun jelena löi cherylliä ja tämän jälkeen veti cherylliä rappusia alas.
tästä yksityisasunnosta ja sen haltijasta olisi paljonkin kerrottavaa, mutta antaa olla.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Spencer » 11 Joulu 2009 14:55

Seiska kirjoitti: BB-CHERYLL SURULLISENA: INHOAN ELÄMÄÄNI!

Cheryll Karrin elämä kaipaa hänen omien sanojensa mukaan pikaisesti muutosta.

Kuva

Big Brother -kilpailusta tutuksi tullut ilopilleri Cheryll Karri avautuu elämästään blogissaan.

- Oon totaalisen kyllästynyt kylmään säähän ja kylmiin ihmisiin täällä! Cheryll aloittaa pitkän avautumis-raapustuksensa.

- Oon niin kyllästynyt ihmisten ennakkoluuloihin ja dissailuun. Oon kyllästynyt miesten saamattomuuteen ja pinnallisuuteen. Inhoan elämää tällä hetkellä. En saa kertakaikkiaan mistään mitään hyvää, hän tuskailee.

Miksei kukaan kommentoi?

Cheryll pohtii sivuillaan myös, miksi hän jatkaa kirjoittelua vaikka ketään ei selkeästi kiinnosta kommenttejen puutteesta päätellen.

- Oonkohan mä loukannut jotain jollain kun ei kukaan sano sanaakaan?
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 11 Joulu 2009 19:34

^ Cheryll :( Pääsispä taas juttelee Chipan kanssa :? Ei tällä koneella..

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 11 Joulu 2009 22:38

Seiska kirjoitti: Miksei kukaan kommentoi?

Cheryll pohtii sivuillaan myös, miksi hän jatkaa kirjoittelua vaikka ketään ei selkeästi kiinnosta kommenttejen puutteesta päätellen.

- Oonkohan mä loukannut jotain jollain kun ei kukaan sano sanaakaan?
Vastakysymyksenä voisi heittää, että moneenko blogiin Cheryll itse kommentoi. Ehkäpä ihmisiä ei näin pimeänä ja kylmänä aikana kiinnosta muu kuin omat tekemiset. Mielialasta päätellen Cheryllillä on sama juttu, mutta sen sijaan että keksisi jotain kivaa tekemistä itsekseen ja nauttisi rauhassa, on ilmeisesti mukavampi alkaa velloa itsesäälissä ja kiukutella muille kun he eivät piristä.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 11 Joulu 2009 23:43

tuusannuuska kirjoitti:
Seiska kirjoitti: Miksei kukaan kommentoi?

Cheryll pohtii sivuillaan myös, miksi hän jatkaa kirjoittelua vaikka ketään ei selkeästi kiinnosta kommenttejen puutteesta päätellen.

- Oonkohan mä loukannut jotain jollain kun ei kukaan sano sanaakaan?
Vastakysymyksenä voisi heittää, että moneenko blogiin Cheryll itse kommentoi. Ehkäpä ihmisiä ei näin pimeänä ja kylmänä aikana kiinnosta muu kuin omat tekemiset. Mielialasta päätellen Cheryllillä on sama juttu, mutta sen sijaan että keksisi jotain kivaa tekemistä itsekseen ja nauttisi rauhassa, on ilmeisesti mukavampi alkaa velloa itsesäälissä ja kiukutella muille kun he eivät piristä.
No eikös Tsipa tehnyt sitä jo talossakin, joten minkäs porkkana karoteenilleen voi?
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 17 Joulu 2009 14:48

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Kari-Matti
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 902
Liittynyt: 23 Loka 2008 23:03
Paikkakunta: Åbo

Re: Cheryll

Viesti Kirjoittaja Kari-Matti » 17 Joulu 2009 19:39

Seli seli... ketään ei usko. Pelle muija
Please Don`t Feed The Troll
Tai siis niinku oikeest niinku hei ooks mä yksin tän asian kans oikeest niinku mul on nyt tosi paha olo oikeest.
"Iidan hiukset ovat niiiiin kuolleet Kätsyn hiuksiin verrattuna"

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”