Andreas Grönblom

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Andalusia
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Syys 2009 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Andalusia » 23 Syys 2009 16:56

Zygerö kirjoitti:
Andalusia kirjoitti:Erityisen koskettavaa oli vauvauutinen, jonka takia mies sitten poistui.
Miten niin poistui sen takia? Hänethän häädettiin ihan normaalisti.
Ai niinkö kävikin - hitto, unohdin! Kiitos korjauksesta.
Tapio kirjoitti:
Andalusia kirjoitti:...tuijotan liikaa elokuvia...
Elokuvia ei voi koskaan katsoa liikaa, tervetuloa vaan toiselle leffafriikille :P ! Noteerasin sinut jo aiemmin hyvin kirjoitettujen viestiesi vuoksi, nykyään kun tuntuu ettei enemmistö osaa käyttää edes isoja alkukirjaimia tai välimerkkejä...
Se on kyllä totta, ettei niitä voi katsoa liiaksi, mutta osa ystävistäni ei ymmärrä tätä leffaintohimoani... :mrgreen: Ja kiitokset - yritän todellakin noudattaa kielioppia mahdollisimman hyvin.
you are the creator of your own destiny

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja ff » 23 Syys 2009 17:14

Andalusia kirjoitti:Jep, dailyjä olen katsellut, ehkä hyvä, etten ole katsonut muuta... Ja ole hyvä vain nauruista. ;)

Edit// Pakko lisätä, kun jäi harmittamaan. Vaikka Ade olikin melko "hallitseva" talossa, niin hän oli silti yksi lemppareistani, enkä sitä mielipidettä muuta, vaikka muut kommentilleni naureskelisivatkin.
Ihan oikein, että kannatat niitä jotka ovat tehneet itseesi vaikutuksen. Ei Andreas minusta nyt niin paha ollut, vaikka häntä taitaa lähes kaikki käyttäjät vihata. Itse löysin hänestä kuitenkin hyviä puolia, Ade oli kuitenkin pohjimmiltaan viihdyttäjä (rinkileikit) ja sen lisäksi puhelias. Ehdottomasti yksi harvoista asukkaista, joka jäi mieleen viime kauden todella tylsästä kaudesta, eli toi siihen edes jotain eloa.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Andalusia
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Syys 2009 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Andalusia » 23 Syys 2009 17:39

ff kirjoitti:
Andalusia kirjoitti:Jep, dailyjä olen katsellut, ehkä hyvä, etten ole katsonut muuta... Ja ole hyvä vain nauruista. ;)

Edit// Pakko lisätä, kun jäi harmittamaan. Vaikka Ade olikin melko "hallitseva" talossa, niin hän oli silti yksi lemppareistani, enkä sitä mielipidettä muuta, vaikka muut kommentilleni naureskelisivatkin.
Ihan oikein, että kannatat niitä jotka ovat tehneet itseesi vaikutuksen. Ei Andreas minusta nyt niin paha ollut, vaikka häntä taitaa lähes kaikki käyttäjät vihata. Itse löysin hänestä kuitenkin hyviä puolia, Ade oli kuitenkin pohjimmiltaan viihdyttäjä (rinkileikit) ja sen lisäksi puhelias. Ehdottomasti yksi harvoista asukkaista, joka jäi mieleen viime kauden todella tylsästä kaudesta, eli toi siihen edes jotain eloa.
Voi kiitos, paransi mieltä. Ja kun tuota Adea olen pienestä asti käynyt (isoveljeni on siis laivalla töissä, kuten Adekin ja siellä ollaan "tutustuttu") katsomassa niin ihan hyväksi tyypiksi olen hänet raksittanut. :)
you are the creator of your own destiny

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 23 Syys 2009 17:42

^^ Olet siis tuntenut Aden pienestä pitäen? Cool.

Avatar
Andalusia
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Syys 2009 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Andalusia » 23 Syys 2009 17:49

rauskuman kirjoitti:^^ Olet siis tuntenut Aden pienestä pitäen? Cool.
Siitä asti kun hän on työskennellyt Viking Linella ja minä siellä käynyt.
you are the creator of your own destiny

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 23 Syys 2009 17:54

Andalusia kirjoitti:
rauskuman kirjoitti:^^ Olet siis tuntenut Aden pienestä pitäen? Cool.
Siitä asti kun hän on työskennellyt Viking Linella ja minä siellä käynyt.
Täytyy kyllä mielenkiinnosta kysellä, että läyhääkö paljon? :D

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Spencer » 23 Syys 2009 17:55

OT-viestit siirretty tänne Esittele itsesi -ketjusta. Täällä voitte jatkaa keskustelua Andreaksesta aivan vapaasti.

-Spencer-
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Andalusia
Tuotantoassistentti
Viestit: 51
Liittynyt: 14 Syys 2009 18:07
Paikkakunta: Kouvola

Re: Esittele itsesi

Viesti Kirjoittaja Andalusia » 23 Syys 2009 18:07

rauskuman kirjoitti:
Andalusia kirjoitti:
rauskuman kirjoitti:^^ Olet siis tuntenut Aden pienestä pitäen? Cool.
Siitä asti kun hän on työskennellyt Viking Linella ja minä siellä käynyt.
Täytyy kyllä mielenkiinnosta kysellä, että läyhääkö paljon? :D
Ei esiintyessään. Muuten kyllä. [smilie=a_biggrin.gif]
you are the creator of your own destiny

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 23 Syys 2009 18:18

No niimpä tietenkin...

warre1
Taivaan iskä
Viestit: 4255
Liittynyt: 20 Elo 2007 12:33

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja warre1 » 26 Syys 2009 20:58

Näyttää vetävän kolmosella biisikärpäsen katsojapeliä.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Syys 2009 21:43

^^Aina yhtä ikävä yllätys kun näkee Adevilin naaman jossain ja vielä varoittamatta....menee ilta pilalle ainakin tunniksi.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 08 Marras 2009 14:34

Andreaksen ajatuksia isyydestä.
www.mtv3.fi/viihde/uutiset kirjoitti: BB-Andreas isyydestä: Mahtavampaa, kun osasin odottaa

08.11.2009 14:02
Moni Big Brother -katsoja muistaa sydäntäkoskettavat hetket viime vuodelta, kun Andreas Grönblom sai tietää tulevansa isäksi.

Andreaksen avovaimo Milla tuli kertomaan onnellisen uutisen Isoveljen talolle. Lapsista pienestä pitäen unelmoinut Andreas puhkesi kyyneliin kuullessaan ilouutisen.

Pariskunnalle syntyi pikkuinen Axelia-tytär toukokuun lopussa.

– Pääsen viettämään isänpäivää vasta tiistaina. Olen nyt laivalla töissä. Kova ikävä on tietysti, Andreas kertoo Viihdeuutisille.

Isyys on ollut vielä ihanampaa, kuin mies oli osannut odottaa.

– Isäksi tuleminen on ollut elämäni suurimpia haaveita. Ja tämä on aivan mahtavaa. Ihaninta on se, että rakkaus muuttuu isommaksi päivä päivältä.

Onnellinen isä kertoo tyttären tulleen luonteen puolesta häneen.

– Samanlainen seurapiirihirmu se on kuin isänsäkin. Aksu on erittäin seurallinen ja kova jokeltelemaan. Eikä pikkuneiti itkekään vaan kuin silloin, kun on nälkä tai väsynyt. Harmin paikka, että on perinyt isänsä pottunenän, Andreas nauraa.


Myös muilla Big Brother -tähdillä on jälkikasvua. Viime kauden asukki Johan sai myös lapsen entisen tyttöystävänsä kanssa kuluvana vuonna. Tämän vuoden asukkaista Tonilla on pieni lapsi.

Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Spencer » 29 Marras 2009 13:49

The Voice kirjoitti: BB-Andreas: Big Brotherista oli enemmän haittaa, kuin hyötyä

Viime kaudella Big Brother -talossa lähes 50 päivää viettänyt Andreas kokee, että koko touhusta oli miehelle enemmän haittaa, kuin hyötyä. Risteilyisäntänä työskentelevä Andreas ei lähtisi uudestaan taloon.

Kuva

Ruotsinlaivalla risteilyisäntänä kansaa viihdyttävä Andreas piti viimevuotista Big Brother -uraansa hauskana kokemuksena, mutta ei omien sanojensa mukaan lähtisi enää moiseen.

- Kyllä siitä oli enemmän haittaa, kuin hyötyä, etenkin työtarjouksien suhteen. En menisi taloon, jos nyt saisin päättää. Tarkoituksella olen kieltäytynyt joistakin sellaisista työtarjouksista, jotka ei ole ollut mulle sopivia.

Andreaksen mielestä tämän vuoden BB-voiton ansaitsee Esa A, koska hän on niin persoonallisen erilainen. Andreas ei usko, että Esa A:n käyttäytyminen on ollut näyttelemistä.

- Jos se näyttelee, niin kyllä mä ainakin sitten ostan sen.

Andreas muistetaan tunteikkaista hetkistä BB-talossa, kun hän itki vuolaasti onnesta saadessaan kuulla tulevansa isäksi. Miehen kihlattu Milla kävi Big Brother -talon pihalla ikkunan takana kertomassa perheenlisäyksestä lappujen avulla.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 29 Marras 2009 13:50

Tottakai oli haittaa, mitäs olit niin vittumainen talossa.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Scherzy
Kanavajohtaja
Viestit: 3821
Liittynyt: 15 Elo 2009 22:49

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Scherzy » 29 Marras 2009 15:13

^ Jep, Adevil oli kamala!

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja ff » 29 Marras 2009 19:59

^ Kyllähän Adella on "kiistanalainen" maine suomen bb:n kaikkien aikojen pahiksena. Sen verran paljon tuli seläntakana puhumista ja sitten ihmeteltiin, ettei se nyt niin pahaa ollut se läyhäämiskulttuuri. :umh: Siltikin negoistaan huolimatta, yksi näkyvimmistä bb-asukeista ja tuskinpa ikinä unohdan täysin sitä Aden huutoa Mantan perään. [smilie=a_rolling.gif] Jotain niin koomista siinä hetkessä oli.
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Marras 2009 00:27

Ade on minulle hirvein BB-asukas tähän mennessä ja se on paljon se.
Paha olo levisi ruudun molemmin puolin, voin kertoa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Lilja
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2006 13:26

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Lilja » 16 Tammi 2010 15:05

http://www.vuokkolahtela.fi/?Yhteystiedot

Anders on näköjään siirtynyt eräälle Turun oudoimmista kiinteistövälittäjälle töihin. :blackeye

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 16 Tammi 2010 16:09

"Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn asunnon" :D Jotenkin odotin että Jethro olisi työkaverina..


.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 16 Tammi 2010 16:36

Millä tavalla Vuokko Lahtela on outo? En ole koskaan kuullutkaan.

Avatar
siiri.x
BB-talon ylijumala
Viestit: 4887
Liittynyt: 05 Joulu 2006 12:12
Paikkakunta: Tampere

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja siiri.x » 16 Tammi 2010 16:41

No onhan tuolla aika hassua juttua tuolla Vuokon sivuilla.
.
Ihmisten edessä.

Avatar
Lilja
Intruuderi
Viestit: 255
Liittynyt: 15 Elo 2006 13:26

Re: Andreas

Viesti Kirjoittaja Lilja » 18 Tammi 2010 07:00

Hippasen on outoja hänen asuntoilmoituksensa. Jethron ilmoitukset on ihan asia linjaa, nää kamppailee ihan jossain muualla. Mun käsittääkseni menny jo kerran konkkaan tai ainaki lopettanu.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”