Minna Sara

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 29 Huhti 2009 21:15

Minna tossa lentäjän tms. asussa on aika uubeibe! [smilie=hump.gif] [smilie=a_smitten.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Tapio
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2109
Liittynyt: 22 Loka 2007 21:23
Paikkakunta: Pori

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Tapio » 29 Huhti 2009 21:18

En panis Minnaa, mutta tuskinpa tämäkään minua.
Nimimerkki muutettu Tapzukka -> Tapio. SBB5:n asukas nro. 11 vankkumaton kannattaja :tu .

Avatar
tuusannuuska
Kunniajäsen
Viestit: 7896
Liittynyt: 30 Syys 2007 00:24

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja tuusannuuska » 29 Huhti 2009 23:34

Mietin miksi Minna näyttää joka kuvassa niin elottomalta ja kylmältä, mutta sehän ei hymyile ollenkaan! Tai no tuossa yhdessä ja siinäkin jotenkin irstaasti. Kai vappuna sentään kuuluu olla hauskaa ja lämmintä, eikä tuollaista viileänkylmää.
The reason I swear so much is because fuck you.

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 30 Huhti 2009 14:37

Tapzukka kirjoitti:En panis Minnaa
:thumbsup se on oikein. 10 pistettä ja papukaija merkki.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 30 Huhti 2009 15:39

Eipä Minna säväytä minua edelleenkään vaikka 10 kiloa olisikin pudonnut. :td

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Huhti 2009 16:38

Valehtelette, mokomat. Kuitenkin panisitte jos sellainen epätodennäköinen (ainakin omalla kohdallani käytännössä täysin mahdoton) tilaisuus sattuisi eteen. ;)
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja James » 30 Huhti 2009 20:55

Panisin jos osaisin :cheers

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 23 Kesä 2009 18:05

Kari-Matti kirjoitti:
Eija kirjoitti:
Kari-Matti kirjoitti:Oliskohan kannattanu laihduttaa ennen niitä rintojen korjausta...
Laihdutus ei välttämättä pienennä rintoja lainkaan ja riippuvia rintoja ei muu kun leikkaus :wink:
Siis sitä meinasin että nyt kun on rinnat kunnossa ja tiputat 20kg painoa pois niin ne roikkuu taas.
Kari-Matilla on ennustajan lahjoja:
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: BB-Minna laihtui 15 kiloa - tissit valahtivat!

BB:stä tutuksi tulleella Minna Saralla on ongelma.

Nainen bongattiin viikkolehden järjestämässä Miss Märkä-t-paita -kisassa RMJ-festareilla 15 kiloa laihtuneena!

Tämä ei ole ongelma, vaan se, että rajun laihtumisen myötä myös Minnan rinnat ovat valahtaneet.

Minna kohotti ja pienennytti rintojaan marraskuussa tukholmalaisella yksityisklinikalla. Nyt tulokset ovat menneet ikään kuin kankkulan kaivoon.

Onko Minna mielimässä uuteen leikkaukseen? BB-tähtönen ei kiistä asiaa, vaan hymyilee mystisesti.

Minnan uusi, uljas olemus MTV3 Viihdeuutisten sivuilla:
Kuva
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 27 Kesä 2009 21:50

hymy.fi kirjoitti: BB-Minnalle silikonit - jo toinen tissileikkaus muutaman kuukauden sisään!

Kuva

Minna Sara, BB-MinnaBB:n viime tuotantokaudelta tutuksi tullut Minna Sara hankkii kuin hankkiikin uudet tissit!

Neito on päättänyt marssia silikonileikkaukseen kuukauden, parin sisällä. Rahoituskin on jo valmiiksi katsottuna.

Hymy paljasti viikon alussa Minnan laihtuneen 15 kiloa ja kärsivän sen seurauksena valahtaneista rinnoista.

Minnan rintoja operoitiin edellisen kerran viime marraskuussa, jolloin niihin tehtiin pienennys- ja kohotusleikkaus. Nyt neito siis päättää luottaa proteesin voimaan.
Huoh. Maailma olisi niin paljon parempi paikka ilman ihmisiä. (Mika Viljanen)

Avatar
dpst
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 525
Liittynyt: 31 Loka 2008 15:24

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja dpst » 26 Heinä 2009 12:54

http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/bb-mi ... akukuvissa
Elokuun Hymyssä poseeraa jo viides viime tuotantokauden BB-tähdistä. Kyseessä on silikonileikkauksessa Tallinnassa hiljattain piipahtanut Minna Sara.

Venäläistaustainen Minna laihtui 15 kiloa, jonka vuoksi hän päätti hankkia poveensa kohotusta kirurgin veitsestä. Minna on aiemmin pienennyttänyt ja kohennuttanut rintojaan. Tämä tapahtui viime syksynä, mutta leikkaus epäonnistui. Tuolloin Minnalle ei asennettu kuitenkaan silikonivarustusta.

Minna poseeraa huikeassa kuvasarjassa elokuun lehdessä, joka ilmestyy kauppoihin 5.8. Kuvausteema on vielä salaisuus.
this is the last time I'll abandon you
and this is the last time I'll forget you
I wish I could

Avatar
[juuso]
Jumalan ruoska
Viestit: 12204
Liittynyt: 25 Heinä 2007 16:44

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja [juuso] » 26 Heinä 2009 21:26

Ja tämä tuli yllätyksenä seuraaville:

























:roll:

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja mrj » 28 Heinä 2009 13:13

no pitäähän se elanto jollai tapaa tienata :D
JuHu - :drink55:

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Elo 2009 11:47

Ja ihan mieskin mukana.
www.hymy.fi/tasta-puhutaan/ kirjoitti: 4.8.2009

BB-Minnan nakukuvat julki - katso esimakua täällä!
Asiasanat: BB-Minna, Minna Sara, Big Brother, BB, Niko Saarinen
BB-Minna on nyt sitten DD-Minna.

Big Brotherista tuttu Minna Sara käväisi tallinnalaisella TheLook-klinikalla hankkimassa hieman täytettä elämäänsä, ja tuloksia voi ihmetellä elokuun Hymyssä.

Minnan uudet ja puhuttelevat muodot kuvattiin Tytyrin kaivosmuseossa, ja kuvauksiin osallistui myös hänen kihlattunsa, Kimi. Nämä ovat siis myös ensimmäiset kuvat miehestä!

-En olisi lähtenyt silikonileikkaukseen ja alastonkuvaukseen, ellei mieheni olisi tukenut minua sataprosenttisesti, Minna toteaa jutussa, jonka on muuten kirjoittanut BB-Niko Saarinen.

Kyse on BB-Nikon ensimmäisestä jutusta Hymyssä.

Katso loistavat ja rohkeat alastonkuvat elokuun printtilehdestämme!

Kuva
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Dille
Alejandro
Viestit: 1801
Liittynyt: 17 Elo 2007 22:11
Paikkakunta: Itä-Häme

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Dille » 04 Elo 2009 12:58

Kohta alkaa uusi BB ja Minna-uutiset toivottavasti vähenevät dramaattisesti.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 04 Elo 2009 14:06

Toivottavasti tällaiset kuvat eivät ainakaan vähene kun uusi BB-kausi alkaa. 8) [smilie=a_woohoo.gif]
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 04 Elo 2009 15:02

Minnan (ja Hennan) eväät tämäntyyppisessä julkisuudessa lienee nyt syöty. Nyt voisi sitten vaikka lyödä vetoa, näkyykö arvon naisväkeä uusissa julkaisuissa myös alapäätä esitellen?
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Elo 2009 01:07

Hymy 8/2009, s. 88-92 kirjoitti: Kas näin heiluu hakku ja hakku heiluu näin…
BB-Minna = DD-Minna


Minna Sara meni kaivokseen. Siellä oli kuuma, joten hän viskasi vaatteensa nurkkaan.
Teksti: Niko Saarinen. (Kuvat: Ilpo Naskali)

K: Minna Sara, tulit tutuksi Big Brotherista. Mitä vuotesi on pitänyt sisällään, muutakin kuin kaksi rintaleikkausta?
V: Olen kasvanut ihmisenä ja rauhoittunut hurjasti. Elämänarvoni ovat muuttuneet. Suurin muutos on kuitenkin se, että seurustelen.

K: Ilmoitit aikanaan, ettet suostuisi alastonkuviin. Miten nyt?
V: Pudotin painoa 15 kiloa, tänä päivänä olen enemmän tyytyväinen itseeni. Siinä kunnossa, missä olin viime syksynä, en olisi missään nimessä antanut kuvata itseäni.

K: No onko se alastomuus sinustakin luonnollinen asia, mitä? Vastaa.
V: Se on ehkä luonnollisinta, mitä on. Jokainen ihminen on samanlainen alasti. Ei ole mitään, mikä erottaisi sinua toisista, et pysty tekemään koruilla tai vaatteilla itsestäsi parempaa.

K: Miksi sinua on leikelty BB:n jälkeen jo kahdesti?
V. Ensimmäisellä kerralla kirurgini Tukholmassa ei suostunut laittamaan minulle silikonirintoja. Rintani vain pienennettiin ja kohennettiin. Kun sitten pudotin painoani, rinnoistani tuli samanlaiset kuin ennen ensimmäistä leikkausta – riipputissit. Ainoa ero oli se, että ne olivat hieman pienemmät. Päätin mennä The Lookin kautta Tallinnaan. Leikkauksen jälkeen kokoni on DD.

K: Pelottiko leikkaus?
V: Ei, sillä minulla oli Tiina Jylhän keikalla jo heti sellainen tunne, että minusta pidetään huolta ja henkilökuntaa kiinnosti paras mahdollinen lopputulos.

K: Sinulla on myös mies, Kimi, joka esiintyy näissä kaivosteemakuvissa. Joko suunnittelette perheenlisäystä?
V: Katsotaan nyt sitä ennen oikean kokoinen asunto. Ja tulojen pitää olla sen verran hyvät, ettei tarvitse kamalasti säästellä. Lasteni pitää saada kaikki, mitä he tarvitsevat.

K: Olet seurustellut seitsemän kuukautta. Miten poikaystäväsi suhtautui leikkaukseesi ja alastonkuvauksiin?
V: En olisi lähtenyt kumpaankaan, ellei hän olisi tukenut minua sataprosenttisesti. Hän on iso osa elämääni juuri nyt.

K: Onko hän oppinut elämään mukanasi julkisuudessa?
V: Pakkohan hänen on. Hän näkee kotona todellisen Minnan. Hän tietää minun olevan yhden miehen nainen. Itselleni tulee hyvä fiilis, jos joku mimmi katsoo poikaystävääni. Totta kai häntä ahdistaa, kun oudot ihmiset soittelevat minulle.

K: Millä elätät itsesi nyt?
V: Toimin assistenttina pitkäaikainen ystäväni firmassa. Työskentelen mielelläni hänelle, ja kyseessä viihdealan hommat, kuten promootiot ja sellaiset.

K: Miten laihdutit?
V: Syön säännöllisemmin, mutta en katso, mitä laitan suuhuni. Jos haluan roskaruokaa, niin siitä vaan. Vuoden sisällä haluan olla sellaisessa kunnossa, ettei koskaan ennen. Tiedän sen olevan rankkaa ja vievän minut äärirajoille, mutta se on sen arvoista.

K: Miten suhtaudut kritiikkiin?
V: Viimeisen vuoden aikana olen oppinut sen, että pitää keskittyä siihen, mikä itsestä tuntuu hyvältä, ei siihen, mikä muista tuntuu hyvältä.

K: Aikoinaan viihdyit varsin hyvin Helsingin yöelämässä, mutta nykyisin sinuun tuskin koskaan törmää siellä?
V: Olen päässyt niin hyvään vauhtiin tämän laihduttamisen kanssa, että miksi pilaisin sen baareissa riekkumalla.
Olen joka viikko lähempänä sitä, millaisena tahdon nähdä itseni peilistä. Mielummin biletän paremman näköisenä, siitä tulee itsellekin hyvä mieli.

K: Missä olet viiden vuoden kuluttua?
V: Ekan vuoden tavoitteeni on hyvä kunto. Häistäkin on puhuttu, ja jos rahatilanne antaa periksi, niin jo ensi kesänä. Ja voihan häät aina perua… Mahdollisesti lapsia. Sellainen tavoitekin on, että lähtisin Jenkkeihin tanssitunneille. Taso on siellä niin korkea, että voisin kehittyä rutkasti.

K. Hait aikoinaan Idolsiin, musaura siis kiinnostaa, täh?
V: Kyllä, mutta haluaisin kunnon sellaisen, vakavasti otettavan. Johanna Tukiainen voi pitää huolen vitsipuolesta.

K: Aiotko katsoa syksyllä BB:tä?
V: Kyllä. Eiköhän siellä ensimmäisen illan jälkeen jo löydy inhokki ja suosikki. Toivottavasti näkee tuttujakin.

Kuvauspaikka: Tytyrin kaivosmuseo.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Elo 2009 02:14

Miksei kukaan ole postannu Minnan tissikuvia? Ei ketään kiinnosta nikon, hennan tai minnan elämä, mutta tissikuvat! Ja turha selittää ettei kukaan ole ostanu hymyä, puolella tän foorumin lukijoista on varmaan kestotilaus.

Tissejä kehiin, ei typeryyksiä. Yeeah.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 09 Elo 2009 05:37

^Minulla ei ole skanneria. Eiköhän kuvat ilmestyne Hymyn sivuille ennen pitkää.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Elo 2009 06:05

Realcowboy kirjoitti:^Minulla ei ole skanneria.
Ja miulla ei ole mopoa eikä hiustenkuivaajaa. Eikä minnan tissikuvia. Hophop ihmiset, kuvia kehiin!

edit: yeaaah!

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 09 Elo 2009 09:40

Joo, minä vaadin myös linkkiä BB-Minnan tissikuviin. :) Tuo yksi kuva ylempänä tässä ketjussa oli ainakin aika lupaava.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
mrj
BB-talon ylijumala
Viestit: 4605
Liittynyt: 28 Elo 2007 15:32

Re: Minna

Viesti Kirjoittaja mrj » 19 Elo 2009 12:26

http://filebank.gamebank.fi/4883/DD-Min ... ).rar.html tuol o minnan tisskikuvat (4kpl) jos jotaki kiinnostaa :thumbsup
JuHu - :drink55:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”