Marianna Zaikova

Keskustelua Suomen Big Brotherin asukkaista.
Vastaa Viestiin
rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 12 Syys 2008 22:01

Niko ilmeisesti ainoa ihminen joka saisi tämän eukon halutessaan hiljaiseksi. Niko on ainoa jota kohtaan Mel käyttäytyy jotakuinkin inhimillisesti.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Syys 2008 23:22

Melillä on kaikki edellytykset tulla Suomen BB-historian vihatuimmaksi asukkaaksi.

Rehtiz
VIP-vieras
Viestit: 855
Liittynyt: 07 Syys 2008 15:09

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Rehtiz » 13 Syys 2008 00:47

Mä pidän päiväpäivältä enemmän Mariannasta. Nyt pidän jo enemmän kuin Harrista.
- Nukkumaan mennessä mäkin mietin, mut en päiväsaikaan. (Kadismi)

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 13 Syys 2008 00:49

Mole kirjoitti:Melillä on kaikki edellytykset tulla Suomen BB-historian vihatuimmaksi asukkaaksi.
Vaikka onkin melko mieto versio Brittien vihatuimmista asukkaista.

Mikäli Mel on pitkään talossa, niin uskon, että tästä voi tulla yksi mielenkiintoisimpia kasvutarinoita talosta.
Who is she? Where did you find her?

Rehtiz
VIP-vieras
Viestit: 855
Liittynyt: 07 Syys 2008 15:09

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Rehtiz » 13 Syys 2008 02:15

Heh, välittömästi oli juoruamassa seuraavalle Johanin avautumisesta. Sittei pelaa muka.
- Nukkumaan mennessä mäkin mietin, mut en päiväsaikaan. (Kadismi)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Syys 2008 09:36

Ei edelleenkään mitään hyvää sanottavaa. Ei kuitenkaan enää inhokkilistan kärkipäässä, sillä Mia, Manta, Andreas ja Niko ovat vielä häntäkin ärsyttävämpiä tapauksia.
Lähtö tulee heti, kun joutuu äänestykseen.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Jolanne
Jebou
Viestit: 2600
Liittynyt: 17 Syys 2007 17:10
Paikkakunta: Lahti

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Jolanne » 13 Syys 2008 12:42

Spencer kirjoitti:Ei edelleenkään mitään hyvää sanottavaa. Ei kuitenkaan enää inhokkilistan kärkipäässä, sillä Mia, Manta, Andreas ja Niko ovat vielä häntäkin ärsyttävämpiä tapauksia.
Tismalleen..
You're not bored, you're boring.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja minna » 13 Syys 2008 13:38

Marianna tuo jotain edes taloon. Sunnuntaina varmaan lähtee Cheryl ja taloon jää vaan juoruilevia ihmisiä, joten Marianna on piristävä ruiske siihen.
Tuollaiset juonittelut ja kylmäilyt saavat vain pitävään Mariannasta enemmän. Tekeepähän edes jotain.
I'm the thug you love to hate, Slick V.I.C, the ghetto V.I.P, mess around with me, I leave you R.I.P.Shizzle my nizzle -Victor Ebuwa (Number six in the house, number one in your hearts)

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 13 Syys 2008 14:15

Marianna tänään olkkarissa:"Marko valitti eilen että täällä puhutaan kokoajan paskaa seläntakana. Mää voin sanoa et mää en oo täällä paskaa puhunu enkä tuu puhumaankaan."

SIIS ETTÄ MITÄH ?!?!?! :shock: Voiko olla enemmän tekopyhä ihminen. Hyi s**tana.

Tämä säälittävä rottahan ei uskalla edes korottaa ääntään kun joutui esim. Markon hyökkäyksen kohteeksi (Marko siis tuli Melille puhumaan päin naamaa ke-to yönä makkarissa), vaan puhuu samalla kuolleella ja laahaavalla äänellään. Kun Marko oli pääsemässä niskan päälle, tää muija vaan kikattaa ja sanoo "Joo mää en sun kaa keskustele enenpää."

Heivatkaa tää muija v*ttuun.!!!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Syys 2008 14:24

^^ Samaisessa tilanteessa kaikki muut oli hiljaa. Kukaan ei sanonu yhtään mitään.

Mariannalle rispektiä että edes uskaltaa sanoa mitä ajattelee. Kasvotusten.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 13 Syys 2008 14:40

Punde kirjoitti:^^ Samaisessa tilanteessa kaikki muut oli hiljaa. Kukaan ei sanonu yhtään mitään.

Mariannalle rispektiä että edes uskaltaa sanoa mitä ajattelee. Kasvotusten.
Johtui tasan siitä että Marko meni ITSE Melin luo suoraan sanomaan:"Mä tiedän miks sä inhoot mua.." jne.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Syys 2008 14:46

Oli silti ainut joka sanoi vastaan. :)

Ja uskon että jatkossakin tulee olemaan ainut joka sanoo mitä kielen päällä pyörii. Myös selvinpäin. Siitä kiitos ja kumarrus MariannAlle.

Chablis
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 29 Elo 2008 17:55

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Chablis » 13 Syys 2008 14:57

^ Paitsi että suurimman osan ajasta Marianna jauhaa paskaa selän takana muista asukkaista (Tsipa, Mame, Mia, Johan...), eikä todellakaan ole kertonut face-to-face kenellekään, mitä kielen päällä pyörii - ei kännissä, ei selvinpäin. Markolle totesi, että "mä en sun kaa keskustele". Mitä suoraan puhumista se on?!

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja chypre » 13 Syys 2008 15:06

Mun puolesta tän pää voisi vaikka jäädä pk-huoneen oven väliin ja repeytyä irti.

Vaikka Marianna ärsyttäisikin, niin pysytään nyt kuitenkin hyvän maun rajoissa. Ei enää asiattomia viestejä, kiitos.
-Spencer-
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Punde » 13 Syys 2008 15:07

Chablis kirjoitti:Markolle totesi, että "mä en sun kaa keskustele". Mitä suoraan puhumista se on?!
"Mä en sun kaa keskustele" on aika suoraan sanottu imho.

Ellei se sitten tarkoittanu että puhuu myöhemmin epäsuorasti asiasta. Se on mahdollista.

Voi olla.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 13 Syys 2008 15:11

Punde kirjoitti:
Chablis kirjoitti:Markolle totesi, että "mä en sun kaa keskustele". Mitä suoraan puhumista se on?!
"Mä en sun kaa keskustele" on aika suoraan sanottu imho.

Ellei se sitten tarkoittanu että puhuu myöhemmin epäsuorasti asiasta. Se on mahdollista.

Voi olla.
:damnfunny HAHHA.

Tämä käärme tulee koko talossaoloaikanansa pysymään olohuoneen/keittiönpöydän/makuuhuoneen/pihan nurkassa lymyillen muiden (pääasiassa Mamen) tekemisiä ja kertoo niistä vain bestiksilleen samalla nasevalla äänellään mutta ei koskaan tule päin naamaa sanomaan. Mamen "hyökkäys" Meliä kohtaan oli viihdyttävää, Mel oli ihan kuset housussa.

chypre
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2066
Liittynyt: 15 Syys 2005 17:29

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja chypre » 13 Syys 2008 15:16

rauskuman kirjoitti:
Punde kirjoitti:
Chablis kirjoitti:Markolle totesi, että "mä en sun kaa keskustele". Mitä suoraan puhumista se on?!
"Mä en sun kaa keskustele" on aika suoraan sanottu imho.

Ellei se sitten tarkoittanu että puhuu myöhemmin epäsuorasti asiasta. Se on mahdollista.

Voi olla.
:damnfunny HAHHA.

Tämä käärme tulee koko talossaoloaikanansa pysymään olohuoneen/keittiönpöydän/makuuhuoneen/pihan nurkassa lymyillen muiden (pääasiassa Mamen) tekemisiä ja kertoo niistä vain bestiksilleen samalla nasevalla äänellään mutta ei koskaan tule päin naamaa sanomaan. Mamen "hyökkäys" Meliä kohtaan oli viihdyttävää, Mel oli ihan kuset housussa.
Joo, oli Melissä kuset housussa, ja kun ei osannut sanoa Mamelle mitään vastaan, sanoi "mä en sun kans keskustele" ja pakeni paikalta. Pelkkää uhoa koko pikkubitch. Kiehuttaa mun vertani tällä hetkellä enemmän kuin kukaan muu asukas. :evil:
"Oliks sadan tonnin polkasu, oliks?"

Rehtiz
VIP-vieras
Viestit: 855
Liittynyt: 07 Syys 2008 15:09

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Rehtiz » 13 Syys 2008 16:10

Spencer kirjoitti:Ei edelleenkään mitään hyvää sanottavaa. Ei kuitenkaan enää inhokkilistan kärkipäässä, sillä Mia, Manta, Andreas ja Niko ovat vielä häntäkin ärsyttävämpiä tapauksia.
Lähtö tulee heti, kun joutuu äänestykseen.

Tää kuvaa aika hyvin munkin fiiliksiä Mariannasta. Että en oikeasti diggaa, muita vaan inhoan enemmän. Niin paitsi Adea...
- Nukkumaan mennessä mäkin mietin, mut en päiväsaikaan. (Kadismi)

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja silmä » 13 Syys 2008 16:52

rauskuman kirjoitti:Marianna tänään olkkarissa:"Marko valitti eilen että täällä puhutaan kokoajan paskaa seläntakana. Mää voin sanoa et mää en oo täällä paskaa puhunu enkä tuu puhumaankaan."
SIIS ETTÄ MITÄH ?!?!?! :shock: Voiko olla enemmän tekopyhä ihminen.
No, tokihan sitä voi olla enemmän tekopyhä olemalla Andreas. ;) Mutta tuo Melin kommentti on kyllä tyypillinen. Meli haukkui Cheryllin pystyyn Andreakselle ja on säksättänyt Tsipasta aika paljon muutenkin, mutta vuorokauden päästä Meli lässyttää uudelle parhaalle kaverilleen Cheryllille, miten hirveä Marko on. "Mä voin sanoa et mä en oo täällä paskaa puhunu." Meli myös usein kääntää tavallisen keskustelun Markon dissaamiseen, vaikka Markoa ei olisi keskustelussa edes mainittu. Sitä tapahtuu käytännössä jokaikinen päivä. "Mä voin sanoa et mä en oo täällä paskaa puhunu." Kun Melillä vihdoin oli keskiviikon ja torstain välisenä yönä parin tunnin selkäänpuukotusfestivaalin jälkeen avoin mahdollisuus kertoa Markolle ajatuksistaan, hän kieltäytyi sanomasta mitään ja lähti nukkumaan. Ainoa tilanne, jossa Marianna sanoi Markolle jotain suoraan, oli mainitun selkäänpuukotushulabaloon lopussa Markon paukahdettua paikalle, kun kaikki muutkin selkäänpuukottajat olivat Melin ympärillä henkisenä tukena (ja joilta Marianna katseellaan myös haki tukea). Mutta ihan oikeasti tämä asukas on enemmän säälittävä kuin mitään muuta. Se, että Marianna myönsi Mantalle hajoavansa kritiikistä, ei yllättänyt yhtään.

Chablis
Kesä-Esa
Viestit: 46
Liittynyt: 29 Elo 2008 17:55

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Chablis » 13 Syys 2008 18:26

Punde kirjoitti:
Chablis kirjoitti:Markolle totesi, että "mä en sun kaa keskustele". Mitä suoraan puhumista se on?!
"Mä en sun kaa keskustele" on aika suoraan sanottu imho.

Ellei se sitten tarkoittanu että puhuu myöhemmin epäsuorasti asiasta. Se on mahdollista.

Voi olla.
Tästä olen kyllä eri mieltä. Jos ensin länkyttää päivätolkulla selän takana siitä, kuinka mulkku toinen on, niin miksi ei sitten kerro mielipidettä suoraan, kun asianomainen sitä oikein erikseen kysyy?

Siksi, kun on niin vellihousu paskanpuhuja, eikä uskalla lähteä haastamaan Markoa. On helpompi esittää kovanaamaa ja sanoa, että "mä en leiki sun kans".

Avatar
Öövini
Voittaja
Viestit: 717
Liittynyt: 01 Syys 2008 23:13

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja Öövini » 13 Syys 2008 18:42

Punde kirjoitti: "Mä en sun kaa keskustele" on aika suoraan sanottu imho.
Minusta se on enemmän pakenemista kuin suoraan sanomista. Mame kysyi ihan suoraan mikä mättää ja yritti saada keskustelua ja Marianna vaan pakeni tilanteesta samalla tavalla kuin lapset lähtevät hiekkalaatikolta kun joku asia ei mene mieliksi.

LBV
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 13 Syys 2008 19:40

Re: Marianna

Viesti Kirjoittaja LBV » 13 Syys 2008 19:45

enne oli ämmä, nykyään ei niin ärsyttävä. tällä on ainakin omia mielipiteitä eikä oo tylsä, kuten esim. tero

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”