Koukussa

Keskustele BBPlazan kolumneista tai ryhdy itse kolumnistiksi!
timo siikli
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Loka 2008 11:35

Koukussa

Viesti Kirjoittaja timo siikli » 09 Loka 2008 12:18

Tauti on äitynyt niin pahaksi että olen ajautunut pitämään bb-aiheista blogia

http://bb08-bigbroblem.blogspot.com/

Alla viimeisin kirjoitus.

----

Che - lauman jäsen

*
Häätöäänestykseen joutuneet potevat asiaa kukin tavallaan. Cherylliä näyttää eniten häiritsevän tietoisuus siitä, että talon asukkaat eivät hänestä pidä, vaan ovat nimenneet hänet. Tämän vuoksi hänellä on suuri tarve pohtia ja analysoida talon asukkaita ja etenkin sitä miten nämä häneen itseensä suhtautuvat.

"Sä ärsyynnyit minuun sohvalla, sä häpäisit minut kaikkien nähden. Olen todella tuntenut pahaa, kun te olette mua pilkanneet, sinä Niko, Manta ja Mia. Mua sanottiin varkaaksikin. Mun sanoja vääristellään, yhteisö päättää vahvimman mukaan."

Se on paikoin uuvuttavaa kuultavaa, hän ei selvästikään ole tottunut olemaan epäsuosittu. Häntä häiritsee se että hän kilttinä ja aitona on oman näkemyksensä mukaan epäoikeudenmukaisesti ajautunut lauman ulkopuolelle.

"Niko kun sä sanoit tänään jotain ja JM alko mulle huutaa vaikka mä en sanonu mitään. Täällä on selvästi ennakkoluuloja. Kaikki kerääntyy aina mua vastaan ja mä en jaksa ja mä pidän nyt tästä lähtien suuni kiinni kun mua on kohdeltu epäoikeudenmukaisesti."

Che ei selvästikään ole kovin rutinoitunut oman ja toisten käyttäytymisen analysoija, siksi haparoivia monet hänen pohdintansa ovat. Hän ajautuu yhä voimakkaammin sanaharkkaan niiden asukkaiden kanssa jotka kokee vihamiehikseen.

"Mut on jonkinlaiseks monsteriks leimattu niin kai mä oon sit semmonen. Mun mielestä monilla ei oo niinku omia aivoja kun ne puhuu, monet muutki on sanonu että toiset nuolee toisia täällä."


Mutta lopulta aikansa läyhättyään Cherylkin löysi ystävän joka ymmärsi ja antoi vastauksia kysymyksiin.

Tämä on lauman voima, joukosta löytyy aina se yksi, joka ymmärtää ryhmän hankalinta tai vaikeaselkoisintakin jäsentä. Tällä kertaa ymmärtäjä ja lohduttaja oli Tero, jonka Cheryl oli vain vähän aikaisemmin itse nimennyt häätöäänestykseen joutavaksi.

timo siikli
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Loka 2008 11:35

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja timo siikli » 23 Loka 2008 14:19

Uusi kolumni vanhasta aiheesta.

http://www.bbplaza.net/kolumnit.php?id=172

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja Punde » 25 Loka 2008 04:21

Hyviä kolumneja, varsinkin uusin. Vähän kummastuttaa mistä ihmeestä yhtäkkiä pöllähdit paikalle, vaa kolme viestiä foorumilla joista kaks tässä ketjussa, ootko joku maksettu apu bbplazalle?! :D ;)

Tuskinpa, mut jos oot ni mie haluun tietää missä miun palkkashekki on!!

Ei vaineskaa, hyvää settiä ja voittaa varsinki sen yhen pässin eli punden höpinät. Mut ei saa kertoo kellee.

Olis toki aina kiva jos osallistuisit foorumillaki tiuhemmin kun mielipiteitä tuntuu olevan...

timo siikli
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Loka 2008 11:35

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja timo siikli » 26 Loka 2008 02:23

No enpä ole palkkashekkejä minäkään älynnyt edes kysellä, mutta ilmoitelkaa heti jos ja kun sellaisia aletaan jakeleen. :D

BB-harrastukseni jakaantuu oman blogin pitoon ja keskusteluun tuolla subjectin puolella. Olisi tietysti asiaa osallistua keskusteluun täälläkin, mutta aika ei riitä ja subjectin käyttöliittymäkin miellyttää jotenkin enemmän. Tai siihen on ehkä vain tottunut.

Tuollaista vähän tekoviisasta settiä tulee noihin kolumneihin, pyrin harrastamaan sarkasmia ja kirjoittamaan virne suupielessä ettei menisi liian vakavaksi. Toivottavasti niistä on iloa plazalaisille.

Ehkä pitää selättää jossain välissä tuo henkilökohtainen käyttöliittymäongelma ja ryhtyä vierailemaan täälläkin tiuhemmin.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja Punde » 26 Loka 2008 02:37

Ei tartte, nyt ku kerroit että oot subjektilainen ni kaikki vihaa siuta ;)

timo siikli
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 03 Loka 2008 11:35

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja timo siikli » 26 Loka 2008 10:51

Punde kirjoitti:Ei tartte, nyt ku kerroit että oot subjektilainen ni kaikki vihaa siuta ;)
Hienoa jos kykenen herättämään noinkin suuria tunteita plazalaisissa. :)

Pitääkin kirjoittaa aiheesta kolumni. :D

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja acryl » 01 Marras 2008 12:04

Punde kirjoitti:Ei tartte, nyt ku kerroit että oot subjektilainen ni kaikki vihaa siuta ;)
En vihhaa, hyvin kirjoitat... :thumbsup

on mullakin subjektilla nicki, mutta salasana unohtunut...siellon niin monimutkainen selvittely, jos on ongelma...tänne oli helppo rekkautua... :mrgreen:
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

hate_or_love
Heikoilla hangilla
Viestit: 88
Liittynyt: 29 Loka 2008 16:27

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja hate_or_love » 01 Marras 2008 15:30

Hyvää tekstiä jatka vaan samaantahtiin loppuun saakka. :)
Vihaa, rakasta ja halaa vielä päälle.

Avatar
Möllerö
Juonittelija
Viestit: 197
Liittynyt: 28 Syys 2008 22:13

Re: Koukussa

Viesti Kirjoittaja Möllerö » 11 Marras 2008 23:50

Hyvä kolumni oli tämä viimeisin kirjoitus, en vielä ehtinyt lukemaan muita
mutta tuossa oli lopussa hyvin selvitetty mistä on tämän vuoden BB tehty.
Eli liittolaisista on kova pula talossa ja niitä haetaan vaikka ei niin henkilöstä
pidettäisikään. Mutta siinähän käy yleensä niin niinkuin Che:lle myös kävi että
sitä saa mitä tilaa. :mrgreen:
SUOSIKIT : Valto, Terttu, Oiva
INHOKIT : Launo, Nuutti, Aarne

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Kolumnit”