Jani Kyllönen

Vastaa Viestiin
matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Jani Kyllönen

Viesti Kirjoittaja matami » 23 Syys 2005 16:46

Jani BBplazan haastattelussa http://www.bbplaza.net/janihaast.htm
-Oh my god...

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 23 Syys 2005 17:22

Kiva haastattelu, Jani vaikuttaa oikein järkevältä yksilöltä. Kiitokset!
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 23 Syys 2005 18:50

On kyllä mahtava tyyppi, mä niin repeilin noita britti BB-kommentteja :mrgreen:
-Oh my god...

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 24 Syys 2005 07:12

Kerrassaan sujuvaa tekstiä, matamilta. Jatkossa toivottavasti myös muilta pudonneilta.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 02 Elo 2007 14:34

Näin Janin tänään kaupungilla (siis Helsingissä). Ei ollut ulkoisesti muuttunut juuri yhtään.
Mulla alkoi jostain kumman syystä heti soimaan päässä: "Jani oli kääntäjä Helsingistä, tiesi juttuja vaikka mistä......." :lol:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 03 Elo 2007 10:42

Sihijuoma(n) kirjoitti:Näin Janin tänään kaupungilla (siis Helsingissä). Ei ollut ulkoisesti muuttunut juuri yhtään.
Mulla alkoi jostain kumman syystä heti soimaan päässä: "Jani oli kääntäjä Helsingistä, tiesi juttuja vaikka mistä......." :lol:
Hehe ... Taidat olla Antitepe fani!!!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 03 Elo 2007 14:42

Jeah!!! :wink:
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja James » 03 Marras 2008 21:28

Minä pidin Janista. Eikös se jotain jonglööri temppujakin tehnyt talossa? Lähti talosta aivan liian aikaisin. Kävi vain todella huono säkä kun ekassa häätöäänestyksessä vastassa oli Perttu. Vaadin, että Jani on mukana BB:ssä jos joku All Stars-tyyppinen BB Suomessa järjestetään.

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 03 Marras 2008 22:46

Olisi voinut olla hyvinkin loistava asukas jos olisi saanut olla talossa vähän kauemmin. Kuitenkin vaikutti henkilöltä joka olisi kypsynyt jossain vaiheessa elämäänsä BB:ssä ja lähtenyt itse, jos ei olisi pudonnut äänestyksessä.

EDIT: En myöskään usko että lähtisi enää mukaan BB:hen tai mihinkään muuhunkaan julkisuuteen.
Totuus on tuolla ulkona.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja acryl » 17 Joulu 2008 12:31

James kirjoitti:Minä pidin Janista. Eikös se jotain jonglööri temppujakin tehnyt talossa? Lähti talosta aivan liian aikaisin. Kävi vain todella huono säkä kun ekassa häätöäänestyksessä vastassa oli Perttu. Vaadin, että Jani on mukana BB:ssä jos joku All Stars-tyyppinen BB Suomessa järjestetään.
All-Stars voitaiskin järjestää juuri näille heti alussa pudonneilla. Sit päästäis näkemaan, mitä he todellisuudessa olisivat olleet...!!!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 20 Maalis 2010 15:42

Mitähän tälle janille nykyään kuuluu.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 20 Maalis 2010 16:09

jesperfan78 kirjoitti:Mitähän tälle janille nykyään kuuluu.
Niinpä. Olisi ihan kiva kuulla kaikkien entisten asukkien kuulumiset. Tulis vaikka jokin erikois-jakso jossa nähtäisiin missä he ovat nyt.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Petri » 20 Maalis 2010 17:47

Edelleenkin toimii kääntäjänä. :)

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja James » 20 Maalis 2010 22:18

Jason S. kirjoitti:Olisi ihan kiva kuulla kaikkien entisten asukkien kuulumiset. Tulis vaikka jokin erikois-jakso jossa nähtäisiin missä he ovat nyt.
Onneksi on paljon sellaisiakin asukkaita, jotka ei paljon julkisuudessa ole viihtynyt BB:n jälkeen. Jani oli minusta ihan hyvä asukas, mutta sattui vain huonolla säkällä kuningasta vastaan äänestykseen ja joutui kotiin. Hyvä homma että Janikin BB:n jälkeen vetäytyi julkisuudesta eikä ole koko ajan kertomassa medialle elämänsä käännekohdista :)

Jos on hyvä asukas niin minun mielestä sen "maineen" voi osittain pilata sitten sillä, että roikkuu julkisuudessa kaikin mahdollisin keinoin kuten esim. jotkut Henna, Antti ja Sauli. Nämä vain esimerkkeinä, ei ne nyt niin suosikkeja talossakaan olleet.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 21 Maalis 2010 01:22

James, ei pahalla mutta sivuhuomautuksena, olen lukenut tuon saman "joutui kuningasta vastaan"- tyylisen tekstin jo kolme kertaa. En moiti siitä, tulipahan vaan mieleen.

Ja se on totta ettei jäänyt väkisin julkisuuteen, ja tämähän on vain positiivista.

Avatar
James
BB-talon ylijumala
Viestit: 4826
Liittynyt: 31 Elo 2008 18:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja James » 21 Maalis 2010 12:44

Jason S. kirjoitti:James, ei pahalla mutta sivuhuomautuksena, olen lukenut tuon saman "joutui kuningasta vastaan"- tyylisen tekstin jo kolme kertaa. En moiti siitä, tulipahan vaan mieleen.
Huomasin tuon itsekin kun viestin julkaisin, mutta fakta mikä fakta :lol:

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 24 Maalis 2010 17:23

Savon Sanomien juttu Janista reilun vuoden takaa.
www.savonsanomat.fi/viihde/viihdeuutiset/ kirjoitti: Poika sinä olet tähti
18.2.2009 0:00 (Päivitetty 18.2.2009 0:00)
Jaana Hiltunen

Kuva
Jani Kyllönen makasi tiistaiaamun sohvalla. Kipeenä, niin kipeenä. Ja nyt se seisoo Savon Sanomien studiossa, hikoilee kuumetta ulos. Kuvaaja kannustaa ärisemään.

- Olen katunut tänne tulemista ensihetkestä alkaen, Kyllönen sanoo.

Ja nauraa. Kaikkea sitä...

- On tää vaan niin jumalattoman kummallista.

Jani "Fakiiri" Kyllönen on suht normaali suomalainen mies. Sillä erotuksella, että kilpaili Suomen ensimmäisessä Big Brotherissa. Ja putosi ensimmäisenä.

- Kolme ja puoli vuotta oon siitä nyt saanut kuulla.

Helsingistä Kuopioon puoli vuotta sitten muuttanut mies on saanut tuta poikain välisen kiintymyksen. Kyllösen kaverit, radiotoimittaja Petri Julkunen ja ravintolan vuoropäällikkö Mika Kilpeläinen tahtovat tehdä Fakiirista tähden. Tarina kertoo, että kaksikko on julistanut mahtipontisesti Fakiirin ilosanomaa esimerkiksi kuopiolaisessa baariympäristössä.

Ja toki miehet ovat kunnioittaneet kaveriaan tekemällä Fakiirin fanitukselle sivuston Facebookiin.

- Ne laittoi sen sinne viime syksynä. Ai kysyivätkö luvan? Mitäs arvelisit...


Hetken mielijohteita
Fakiiri Kyllönen työskentelee tv- ja elokuvatekstien kääntäjänä. Se on ihan kivaa hommaa. Kyllönen harrastaa jonglöörausta ja valokuvausta.

Hän asuu yksin ja on 36-vuotias. Hän käyttää usein sanoja "hetken mielijohteesta". Niin tapahtui Kuopioon muuttokin.

- Kämppä oli rempassa ja olin Kuopiossa kavereiden luona, kun kuulin, että asunto menee alta. Samalla reissulla kävin katsomassa Kauppakadulta asuntoa. Se oli siinä. Asun täällä ainakin vielä vuoden.

Kyllösen lempiväri on musta tai punainen. Luonne puhelias, ihmisistä tykkäävä ja kärttyisä. Kengännumero on 42.

Haaveita hänellä ei ole. Ja jos Kyllöselle antaisi nyt kymppitonnin, ei se tietäisi, mitä tekisi. Ehkä jotain viihde-elektroniikkaa ostaisi tai jotain.

Niin. Jani Kyllönen on perusjamppa.

- Ja jos mun kaverit saavat elämäänsä sisältöä sillä tavalla, että keskittävät energiansa minuun, olkoon niin. Mutta voishan ne jotain harrastuksia alkaa itelleen keksiä. Tämä on niiiin vaivaannuttavaa.


BB-kuittailu vähenee
Kyllönen sanoo, että ei ole kaivannut BB-ajan kaltaista julkisuutta. Silloin Seiska tarjosi kuukausipalkan kokoista summaa kodin oven avaamisesta. Suosikissa BB-Jani kertoi kasvattaneensa viikset.

- Riitauduin yhden toimittajan kanssa, kun se alkoi soitella mun kavereille kesken niiden työpäivän. Vaikka osasin varautua parin viikon pseudojulkisuuteen, silti se oli tosi raadollista.

Raadollisempaa on vain se, että vieläkin, vuosien jälkeen, joku muistaa Kyllösen kasvot.

- Se on paha. En ottanut sitä ollenkaan huomioon. Nyt on tehty Julkusen ja Kilpeläisen kanssa sellainen diili, että kun osallistun niiden järjestämään hommaan, ne lupaavat mainita minun BB-taustastani vain kerran kuukaudessa. Sillä on nimittäin varmasti ollut vaikutuksensa, että porukka on alkanut tunnistaa mua.

Savon Sanomien haastatteluun Kyllönen sanoo lupautuneensa kovan kuumeen vaikutuksen alaisena.

- Nyt, kun flunssalääkkeet alkavat tepsiä, asteikolla yhestä kymppiin kaduttaa vitosen arvosta. Ja jos joku oikeesti lukee tämän jutun loppuun asti, on täysi mysteeri, millainen mahtaa olla Savon Sanomien lukijakunta, Kyllönen sanoo, heittää rotsin niskaan, lampsii ulos kirpakkaan Kuopioon. Ja nauraa. Kaikkea sitä...

Fakiiri Kyllösen kuvapäiväkirja osoitteessa www.janikyllonen.com.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
jesperfan78
Asukaskokelas
Viestit: 107
Liittynyt: 23 Tammi 2010 19:07

Re: Jani

Viesti Kirjoittaja jesperfan78 » 25 Maalis 2010 21:49


Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Jani - puuttuvat viestit

Viesti Kirjoittaja Spencer » 17 Kesä 2011 14:58

Linkki vanhan foorumin ketjuun: Jani

Kaikki ennen 19.9.2005 kirjoitetut viestit jäivät aikoinaan wanhalle foorumille. Viestejä ei voi enää siirtää tänne, joten on turvauduttava hätäratkaisuun.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”