Minna Kyrkkö

Vastaa Viestiin
Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Minna Kyrkkö

Viesti Kirjoittaja David Mills » 19 Syys 2005 15:43

Minna jännittää eniten, että rikkoo sääntöjä. Riskinottokyky puuttuu pahasti. Nyt, kun edessä on uusi viikkotehtävä hän on varovaisin eikä uskalla oikein laittaa kunnon panoksia. Hyvä luonteenpiirre elämässä mutta bb-talossa haluaisin nähdä kunnon jännitystäkin.

Sintuura
Heikoilla hangilla
Viestit: 85
Liittynyt: 08 Syys 2005 10:44

Viesti Kirjoittaja Sintuura » 20 Syys 2005 09:03

Eilen kun tuli Daily totesin, että Minna on tällä hetkellä pahiten riippuvainen omasta ryhmästään (Antti, Iina, Hanna ja Timo). Mika tulee toimeen kaikkien kanssa, ja muut tytöt vat pakosta eriytyneet omaksi porukakseen.

Hanna luulee nyt hengaavansa parhaimman kaverinsa Iinan kanssa, jonka mieltä sekoittaa Antti enemmän kuin Minna arvaakaan. Timosta ja Hannasta nyt ei ole mihinkään, mutta Minna hengaa näiden kanssa, jottei jäisi yksin... Tämän porukan sisäinen suhde ja Minnan rooli talossa saattaa muuttua, kun Iina ja Antti pariutuvat tai katkeroituvat toisilleen (mikä on Iinan v-mäisen elämäntyylin mukaan hyvin mahdollista), Hanna tai Timo huomaa olevansa äänestyksessä....

Minnan on aika ottaa erilainen rooli talossa tai katsojat kyllästyvät häneen.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 20 Syys 2005 09:07

Luulen että seuraava nimeäminen tai joku muu ristiriitatilanne voi laukaista Minnassakin muutoksen. Kuinkahan äippä reagoi jos joku "ulkopuolinen" uhkaisi hänen "lapsiaan"?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 20 Syys 2005 10:24

(Linkki liittyy tiistain tapahtumiin, nähdään ehkä keskiviikon Dailyssä..)

http://bigbrother-1.saunalahti.fi/subne ... tml?393231

Nyt kun muutenkin on ruvennut Minna ärsyttämään, niin tuollainen uutinen on omiaan lisäämään ärsytystä. Hus pois tommoset. Saa puolestani lähteä itse, jos korvataan jollain toisella (eikä tämäkään ole välttämätöntä).

Anteeksi jos joku suuttuu, tunnekuohuni syntyi ehkä puolessa minuutissa :)
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 20 Syys 2005 13:29

Sorry, piti vähän sörkkiä varoituksella tuota viestiä :lol: Niin ei tule keltään sanomista.
Noin muutoin palaan astialle himpun myöhemmin, illan jakson jälkeen. Pitää miettiä hetki....
-Oh my god...

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 20 Syys 2005 17:14

Minulla keittää jo korvista yli, että Minna jaksaa mainita jatkuvasti ikänsä. Hitsi vie, tekee hallaa meille samanikäisille. Itse en ainakaan pidä nuoria aikuisia ihmisiä yhtään itseäni lapsellisempina. Ikä kun ei tee kestään aikuisempaa, vaan käytös ja asioihin suhtautuminen. Toivottavasti ei nimetessään enää sano ketään lapselliseksi, sillä hommalla ei ole mitään uskottavuutta.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2005 17:56

Minua on alkanut myös Minna pikku hiljaa ärsyttämään. Itkee lähes päivittäin jostain asiasta ja käyttää "niinku"-sanaa häiritsevän paljon puheessaan. Ja varsinkin se ärsyttää, että hän miettii jo talosta vapaaehtoisesti lähtemistä. Moni ihminen olisi varmasti valmis antamaan melkein mitä tahansa päästäkseen Big Brotheriin niin en ymmärrä, että luovuttaminen käy edes Minnalla mielessä. Minna on kuitenkin tiennyt, että talossa voi joutua mahdollisesti olemaan jopa 3 kuukautta erossa perheestään ja jos kolmen viikon jälkeen on jo kova ikävä kotiin, niin ei olisi minun mielestä Minnan pitänyt edes hakea Big Brotheriin.

Avatar
minna
Kunniajäsen
Viestit: 3988
Liittynyt: 25 Tammi 2005 13:45
Paikkakunta: Kotka

Viesti Kirjoittaja minna » 20 Syys 2005 22:20

Spencer kirjoitti:Minua on alkanut myös Minna pikku hiljaa ärsyttämään. Itkee lähes päivittäin jostain asiasta ja käyttää "niinku"-sanaa häiritsevän paljon puheessaan. Ja varsinkin se ärsyttää, että hän miettii jo talosta vapaaehtoisesti lähtemistä. Moni ihminen olisi varmasti valmis antamaan melkein mitä tahansa päästäkseen Big Brotheriin niin en ymmärrä, että luovuttaminen käy edes Minnalla mielessä. Minna on kuitenkin tiennyt, että talossa voi joutua mahdollisesti olemaan jopa 3 kuukautta erossa perheestään ja jos kolmen viikon jälkeen on jo kova ikävä kotiin, niin ei olisi minun mielestä Minnan pitänyt edes hakea Big Brotheriin.
Tästä nyt tavallaan melkein turha syytellä että tahtoo lähteä pois. Ei sitä näin ulkoa voi tietää, että millaista talossa tulisi olemaan. Varmaan vähän erilainen käsitys täällä kuin siellä. Parempi lähteä sitten pois jossei kestä olla siellä. Minä ainankin mielummin toivon jonkun henkilön poistuvan kuin valittavan olostaan kokoajan.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 20 Syys 2005 23:12

Noita fiiliksiä taatusti tulee ja menee kaikille. Olis melkoinen yli-ihminen, jos ei tulis eteen sekin päivä, että haluais luovuttaa. Kertoihan Perttukin BB:lle, että ei jaksais jne. Miksi siihen ei takerruta samaan tyyliin?

Pitäisin Minnaa melko epäinhimillisenä, jos EI ikävöisi lapsiaan ja miestään. Itselläni tulisi lapsiani ikävä jo vuorokauden jälkeen ja varmasti miestäkin ajan mittaan, melko pian.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 20 Syys 2005 23:58

mimmi kirjoitti:Noita fiiliksiä taatusti tulee ja menee kaikille. Olis melkoinen yli-ihminen, jos ei tulis eteen sekin päivä, että haluais luovuttaa. Kertoihan Perttukin BB:lle, että ei jaksais jne. Miksi siihen ei takerruta samaan tyyliin?

Pitäisin Minnaa melko epäinhimillisenä, jos EI ikävöisi lapsiaan ja miestään. Itselläni tulisi lapsiani ikävä jo vuorokauden jälkeen ja varmasti miestäkin ajan mittaan, melko pian.
En ole missään nimessä väittänytkään, että lapsia ei saisi ikävöidä. Kaikilla kilpailijoilla on varmasti jo pieni koti-ikävä ja niin pitääkin olla. Mun mielestä ei vain pitäisi luovuttaa, kun kuitenkin Big Brotheriin ei ihan jokainen pääse.. Mutta jos Minna haluaa luovuttaa niin parempihan se on sitten luovuttaa kuin valittaa olostaan kokoajan. En kuitenkaan usko, että Minna on luovuttamassa.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Syys 2005 07:22

Tuohon vielä lisänä sellainen että on varmaan ihan eri juttu ikävöidä lapsiaan kuin vaikka kavereitaan. Minna tietysti tiesi mihin lähti, mutta eihän se siihen ikävään auta.

Luulen että nyt kun tilanne talossa alkaa kiristyä, tulee ehkä mietittyä että onko tämä kaikki nyt todella sen arvoista että on erossa rakkaistaan näin pitkän ajan. Voi olla että Minna aistii TTK-klubista lähtevät vibat ja tuo keittiöjuttu ei varmasti auta asiaa. En tiedä että saiko Minna tietää Hannalta sitä Isoveljen sanoneen että asukkaat olivat valittaneet Minnan tavasta hoitaa ruoka-asiat, jos näin on, niin kyllähän se varmasti harmittaisi. Ja ennenkaikkea pistäisi miettimään että kuka on valittanut.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 21 Syys 2005 08:33

Subin palstalta luin juuri:

Minnalla esiintyy allergia ollessaan eläinten lähellä. Onko teistä kukaan eläimille allerginen? Mielestäni Minnan allergia esiintyy hyvin oudolla tavalla, sillä oma poikani on hyvin voimakkaasti eläimille allerginen. Ei se ihan noin mene ainakaan meillä, että oireet tulevat silloin kun on eläimen lähellä ja häipyvät kun menee kauemmaksi. En sitten tiedä, onko jollain toisella toisin. Kyllä siihen riittää, että samassa huoneistossa on eläimiä tai vaikka porukkaa, joilla on eläimiä kotona ja oireet kestävät pitkään vaikka aiheuttaja häipyisikin.

Tuossahan eläinpöly kulkee huoneistossa jatkuvasti porukan mukana, eli allergian aiheuttajat ovat sisällä yhtä kuin ulkona. Lisäksi ei pojalla oireet niinkään ulkona ilmene vaikka siellä eläimiä olisikin lähelläkin, vaan nimenomaan enemmän sisätiloissa. Lääkkeet helpottavat oloa tilapäisesti jonkin verran, mutta eivät täysin poista sitä aivastelua. Minusta on outoa, että oireet tulevat vain silloin kun eläimet ovat lähellä. Voin olla väärässä, meillä vain se ei mene noin. Kyllä minä uskon, että on oikeasti allerginen, mutta tuossa ilmenemistavassa lienee pientä liioittelua mukana.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Syys 2005 09:02

Itse allergisena voin sanoa että oudolta kuulostaa. Voin olla itsekin eläinten lähellä ulkona melkoisen hyvin, tosin taputtelu sun muu on parasta jättää sikseen sielläkin. Sisätiloissa selviän muutaman tunnin, sitten alkaa nuha, silmien ärsytys ja hengenahdistus.

Varmasti Minnalla on allergia, mutta luulen että tässä on enemmänkin kyse siitä että häntä riepoo nyt useampikin asia, eikä hän pidä viikkotehtävästä.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 21 Syys 2005 10:31

Olenkohan mä tulkinnut väärin, mutta musta tuntuu, että BB on aloittanut Minnan kiusaamisen? Tuo keittiöhomma tietysti on aika selkeä, lisäksi muistelisin vastikään lukeneeni jotain sellaista, että BB oli suhtautunut Minnan päiväkirjahuoneen tilityksiin tylysti. Kyllähän BB ohjailee porukkaa (esim. nyt yrittää vahvistaa ja tuoda esille Terhin, Tiinan ja Cathyn yhteiseloa), mutta onko samalla menossa Minnaan kohdistuva hiillostus?

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Syys 2005 10:54

Kyllä minusta ainakin vaikuttaa siltä. Olisi kyllä kiva nähdä muidenkin kuin Minnan ja Iinan hiillostusta, menee muuten vähän epäreiluksi tämä touhu. Vaihteeksi voisi kiusata vaikka Timoa tai miksei Lintsiä ja Anttiakin.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

dal
Intruuderi
Viestit: 252
Liittynyt: 05 Touko 2005 16:39
Paikkakunta: Lahti, Finland

Viesti Kirjoittaja dal » 21 Syys 2005 11:03

Onko Spencerillä omakohtaisia kokemuksia miehen/naisen/lapsien ikävöinnistä? Mikäli ei, niin siinä tapauksessa ymmärrän kommenttisi täysin. Varmasti jokaisella tulee tuolla ikävä läheisiä ihmisiä. Kavereita ikävöidään tosin aivan eri tavalla kuin vaikkapa omia lapsia. Ihan normaaliksi lukisin voimakkaankin ikävöinnin. Ikävöinti ei itseäni ärsytä, mutta tuo nyt esiintullut jatkuva marina ja narina ärsyttää yli kaiken.

Huomaa muuten aika selvästi, mitä Minna on tottunut kotonaan tekemään. Minnaa ahdistaa yli kaiken se, ettei hän saakaan nyt olla keittiössä hääräämässä ja ohjailemassa muita. Tällä keittiökiellolla Minnalta viedään yksi hänen suurimmista valteistaan talossa. Ja Minna tietää tämän itsekin.

En olisi yhtään yllättynyt vaikka Minna perustelisi nimeämisiään lapsellisuudella. Jotenkin vaan tuntuu, että Minna ei osaa suhtautua talon nuorimpiin (esimerkiksi Perttuun) kuin kavereihin vaan pitää heitä enemmän kuin lapsinaan (ja lapsethan luonnollisesti ovat lapsellisia).
Oli tullut selväksi ettei asiasta selvittäisi puhumalla.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 21 Syys 2005 11:06

Sellainen spekulaatio vielä ilmaan, että jos Minna jatkaa itkeskelyä ja marinaa niin hän saattaa löytää itsensä äänestyksestä. Siinähän on helppo perustelukin muille kilpailijoille, "Minna on ollut niin onneton ja ikävöinyt lapsiaan niin kovasti, siksi kaksi pistettä hänelle".
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 21 Syys 2005 12:32

Vaikka mä tavallaan Minnasta edelleen tykkäänkin, alkaa Minnankin ongelmaksi muodostua se, että hänestäkin pitäisi alkaa paljastua jotain uusia piirteitä, muuten alkaa mennä tylsäksi.

Isoveli pistää kyllä lusikkaansa soppaan niin maan mainiosti näillä jutuillaan, pakkohan tuota kuviota on sekoittaa, jotta saadaan tunnetta esiin. Mitenkäs se Ray melskasikaan "Me ollaan jotain v---n marsuja!" (tai se koe-eläin suomentajan mukaan). Tää on just tätä härnäämistä. Se kyllä vaan ottaa päähän, että kohteena on jatkuvasti Iina ja Minna. Tosin heidän kauttaa se taitaa olla helpointa. On vaikea keksiä helpompaa kuin Minnan keittiöön pääsyn estäminen. Tietenkin voisi aina kieltää tupakanpolton pariksi päiväksi tms. jäynää, mutta se ei sekoittaisi talon roolitusta.
-Oh my god...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 21 Syys 2005 13:25

dal kirjoitti:Onko Spencerillä omakohtaisia kokemuksia miehen/naisen/lapsien ikävöinnistä? Mikäli ei, niin siinä tapauksessa ymmärrän kommenttisi täysin. Varmasti jokaisella tulee tuolla ikävä läheisiä ihmisiä. Kavereita ikävöidään tosin aivan eri tavalla kuin vaikkapa omia lapsia. Ihan normaaliksi lukisin voimakkaankin ikävöinnin. Ikävöinti ei itseäni ärsytä, mutta tuo nyt esiintullut jatkuva marina ja narina ärsyttää yli kaiken.
Jos dal haluat tietää niin kyllä on. Olenko edelleenkään väittänyt, että ei saisi tulla ikävä läheisiä ihmisiä? Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että Minnalla on ikävä lapsiaan, kun se on aivan normaalia ja sehän vasta outoa olisi jos Minnalla ei olisi ikävä lapsiaan. Huhhuh kun jotkut osaa ymmärtää mun kirjoitukset täysin väärin.
Pointtina minulla oli se, että Big Brother on kuitenkin "once in a lifetime"-kokemus ja kun sinne on päässyt niin ei pitäisi kovin helpolla luovuttaa. Ja tätä keskustelua on turha jatkaa, kun Minna ei ole vielä luovuttanut ja en usko, että luovuttaakaan..

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 22 Syys 2005 09:59

Ihminen voi ikävöidä lapsiaa, ystäviään, äitiään, kissaansa tai vaikka sohvapöytäänsä ja minusta sillä ei ole eroa sillä jos jokin asia tekee surulliseksi ei aihe tee sitä surua huonommaksi... Jos Minna ikävöikin niin se kuuluu ihmisluonteeseen ja se että ihminen uskaltaa näyttää tunteensa on kunnioitettavaa. muuten olen Minnasta tällä hetkellä sitä mieltä että ymmärrän hyvin miksi Tiinaa ärsyttää Minna... Minna on jokseenkin tylsä ja "kaveeraa" vain Iinan ja Antin kanssa. Halaukset paimenvuorossa oli musta aika teennäisiä :roll: vaan saatanhan minä olla ihan väärässäkin.
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

matami
Kunniajäsen
Viestit: 582
Liittynyt: 31 Tammi 2005 13:30

Viesti Kirjoittaja matami » 22 Syys 2005 13:07

Toisaalta paimenvuorossa Minna ja Tiina ovat puhuneet heitä yhdistävästä asiasta, eli juuri tuosta ikävästä omiensa luo. Varmasti on ollut helpottavaa puhua tunteistaan jokun sellaisen kanssa, joka niitä omia tuntoja ymmärtää. Ei se heistä ylimpiä ystäviä tee, mutta silti...
-Oh my god...

shainie
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 24 Elo 2005 14:16

vieläkin minnasta...

Viesti Kirjoittaja shainie » 23 Syys 2005 11:43

ois se yhtä helvettiä olla ton minnan kanssa samassa työpaikassa! En kestäis ensinnäkään hetkeekään sen tommosta pomottamista. Se tyyli millä sen tekee on aivan järkkyä. Yrittää olla muka niin mukava ja ihana, mutta läpi paistaa mikä ämmä se oikeesti on. Sääliks käy sen työ"kavereita". Ja tossa kun on seuraillu sen mustasukkasuutta iinasta ja antista, ei voi olla miettimättä miten bitch se on, kun sen omat lapset alkaa joskus seurustella. Johan on niiden seurustelusta kateellinen. Vaikuttaa hyvin omistushaluiselta ja itsekeskeiseltä koko henkilö.

Nyt nauttii niin tosta siivouspomottamisesta, että ihan. Iina on jotenkin siitä vaivautunut, että joutuu vuorollaan nyt pomottaa, mutta minna senkun vaan nauttii, kun pääsee toisia kunnolla pomottaa. En kestä kattoo huomenna ollenkaan netti tv:tä, kun minna pääsee valloilleen keittiöön. Ottaa sen taas ihan omakseen. Antas nyt ihmeessä muidenkin siellä touhuta ja jättäs arvostelematta toisten keitoksia.

Eli, todettakoon taas tähän, että minna äkkiä äänestykseen ja pois talosta! :twisted:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”