Mia Reijonen

Vastaa Viestiin
Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 30 Loka 2006 09:50

Mole kirjoitti:Mia on alkanut ärsyttämään toden teolla. Siinä on jotain piiloaggressiivista ja toisaalta tuntuu olevan yliherkkä monelle asialle (en tarkoita sitä Kakin ääliökommenttia). Minusta BB-talo ei ole oikea paikka Mialle, varsinkin kun tämä "rokkimimmi" tuntuu tarjoavan lähinnä tylsää AOR-tyylistä liluttelua.
Sama täällä :evil: Yliherkkä Mia tosiaan on ja talo ei todellakaan ole Mialle oikea paikka. Kehuskeli Marille, että jos hän lähtee, talosta jää puuttumaan rokkimimmi jolla on monta ässää hihassaan. Ollut jo neljä viikkoa talossa, viides nyt alkanut ja edelleen samanlainen, väritön persoona, joka jaksaa jauhaa samoja asioita päivästä toiseen :roll: Ketä jaksaa kiinnostaa Mian isä, tai hänen monet ulkomaanmatkat? Kaikki tietää, että Mian isä ja veli sekä sisko ovat kuuluisia julkisuudenhenkilöitä, mutta pitääkö niistä leuhkia jatkuvasti? Mia, ulos!
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 30 Loka 2006 09:53

Siru84 kirjoitti:
Mole kirjoitti:Mia on alkanut ärsyttämään toden teolla. Siinä on jotain piiloaggressiivista ja toisaalta tuntuu olevan yliherkkä monelle asialle (en tarkoita sitä Kakin ääliökommenttia). Minusta BB-talo ei ole oikea paikka Mialle, varsinkin kun tämä "rokkimimmi" tuntuu tarjoavan lähinnä tylsää AOR-tyylistä liluttelua.
Sama täällä :evil: Yliherkkä Mia tosiaan on ja talo ei todellakaan ole Mialle oikea paikka. Kehuskeli Marille, että jos hän lähtee, talosta jää puuttumaan rokkimimmi jolla on monta ässää hihassaan. Ollut jo neljä viikkoa talossa, viides nyt alkanut ja edelleen samanlainen, väritön persoona, joka jaksaa jauhaa samoja asioita päivästä toiseen :roll: Ketä jaksaa kiinnostaa Mian isä, tai hänen monet ulkomaanmatkat? Kaikki tietää, että Mian isä ja veli sekä sisko ovat kuuluisia julkisuudenhenkilöitä, mutta pitääkö niistä leuhkia jatkuvasti? Mia, ulos!
Minua ainakin kiinnostaa ulkomaanmatkat...mielelläni kuulisin asukkaiden matkoista enemmänkin. Mielestäni matkatarinat ovat paljon mielenkiintoisempia kuin vaikkapa meikkaus tai hiustenlaitto.

Talossa myös esim. Jaakko ja Jani ovat kertoneet paljon matkoistaan, miksi heitä ei pidetä leuhkoina?

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 30 Loka 2006 09:54

Siru84 kirjoitti:Ketä jaksaa kiinnostaa Mian isä, tai hänen monet ulkomaanmatkat? Kaikki tietää, että Mian isä ja veli sekä sisko ovat kuuluisia julkisuudenhenkilöitä, mutta pitääkö niistä leuhkia jatkuvasti? Mia, ulos!
Ööö... Muita asukkaita? Olli ainakin oli innoissaan kuullessaan Waldon olevan Mian veli. Ja ei se Mia nyt niillä ole jatkuvasti leuhkinut. Nehän olivat olleet jo 2 viikkoa talossa, ennen kuin muille asukkaille selvisi Mian perhesuhteet. Leuhka olisi kertonut sen jo ensimmäisenä päivänä. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Loka 2006 10:12

mä luulen että siru84:ää vaiiiin vaivaa kademieli :wink:

minusta Mia on kohtuullisen mielenkiintoinen henkilö... mielenkiintoisin etten sanoisi...
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 30 Loka 2006 10:15

big.mac kirjoitti:mä luulen että siru84:ää vaiiiin vaivaa kademieli :wink:
Se selittäisi sen miten neljässä viikossa Stadin slangi muuttuikin jenkki slangiksi. Ja on kuitenkin ärsyttävää. :roll:
Who is she? Where did you find her?

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 31 Loka 2006 14:55

propsit mialle, että lunasti sen mitä niin kovasti halusikin eli koskemattomuuden. go mia go. Toivottavasti se vielä rentoutuis muutenkin tuolla talossa, että näyttäis enemmän itsestään kuin ne satunnaiset jutut.

Kaappikello
Tapetti
Viestit: 33
Liittynyt: 20 Syys 2006 16:56

Viesti Kirjoittaja Kaappikello » 31 Loka 2006 14:57

Palatakseni vielä tuohon Kakin sanomiseen.

Miahan oli tuota juttua kertoessaan todella coolina ja hymyillen eikä tosiaan mitenkään vakavaan äänensävyyn. Minua ainakin häiritsi tapa, jolla Mia tuota kertoi ja sitten veti herneet nenään.

Kaki heitti tuohon ihan vaarattoman kommentin ja Mia sitten päätti hetken päästä vetää "aha.. vedänki herneet neniin".

Edit: Ja ihan huikea suhtautuminen viikkotehtävään ja omaan joukkueeseen Mialta. Miksi tuollainen henkilö on edes hakenut tähän ohjelmaan? No, helppohan se on koskemattomuus kaulassa vaikka istua sohvalla koko tehtävä.

Onneksi tästä stadilaisesta päästään eroon heti reilun viikon päästä sunnuntaina Miran lähdön jälkeen.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 31 Loka 2006 14:59

Mä olen ihan samaa mieltä Sirun kanssa. Osaa olla kyllä niin ärsyttävä ihminen. Kaikkia ei vain voi miellyttää.
Kuva

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 31 Loka 2006 15:09

Kaappikello kirjoitti:Minua ainakin häiritsi tapa, jolla Mia tuota kertoi ja sitten veti herneet nenään. Kaki heitti tuohon ihan vaarattoman kommentin ja Mia sitten päätti hetken päästä vetää "aha.. vedänki herneet neniin".
Aika fanilasit saa olla päässä, jos alkaa puolustaa Karin sanomisia kyseisessä tilanteessa. Kai tuollaisesta nyt on syytäkin loukkaantua, kun kyseessä on sentään Mialle itselleen sattunut ja häntä järkyttänyt tapahtuma. Vähättely ja kyseenalaistaminen Karin taholta oli tökeröä käytöstä unohtamatta ilkeää loppukommenttia (Miralle).

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 31 Loka 2006 16:42

Tuosta Mian tarinasta vielä... Olen ollut huomaavinani että Mialla on taipumus kertoa näitä itselleen rankempiakin juttuja "coolisti ja hymyillen", Mia mielestäni jossain vaiheessa sanoikin (puhuessaan isänsä kuolemasta muistaakseni) että hän kertoo tämän jutun tällä tavalla (siis coolisti), koska muulla tavalla sen kertominen on liian vaikeaa. Menee kyökkipsykologian puolelle, mutta ehkä tuo on vain tapa jolla Mia puhuu itselleen vaikeista asioista. Eli tavallaan pitää tunteensa kontrollissa. Tai jotain.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 31 Loka 2006 17:07

Jotenkin kummasti Mia on saanut alusta asti mun sympatiat puolelleen. Varmaan sillä, että heti alettiin nälvimään pottunenästä, oli jotain vaikutusta asiaan... Mia ei kuitenkaan omasta mielestäni ole mitenkään ruma, ja hänen kroppansa tatuointeja lukuunottamatta on parhaita talossa, ellei paras. Mutta tarpeeksi ulkonäöstä...

Harmittaa, ettei Mian ehdotuksia kuunnella. Mia on aina silloin tällöin halunnut jotain aktiviteettia taloon, mutta nämä laiskimukset mieluummin röhnöttävät sohvalla :? (Kritiikki koskee tasa-arvoisesti kaikkia, samat henkilöt myös kieltäytyivät Sorellan ehdotuksesta pelata Twisteriä) Miaa voi kai kritisoida siitä, ettei ole vielä kunnolla "repäissyt", mutta toisaalta aika vaikeaa repäistä, jos ympäristö ei sitä tunnu sallivan. Se, auttaako Jennin lähteminen, nähdään varmaan tässä viikon aikana. Kritisoisin varmaan Miaa siitä, ettei ehkä aina hae tukea toisilta niin paljon kuin voisi. Pelkäisikö valittavansa liikaa? Mia kuitenkin näyttää sulkevan paljon surua/vihaa sisälleen ja näyttää tuntevan, ettei voi purkaa sitä millään tavalla. Jos Mia hyödyntäisi päiväkirjahuonetta tai löytäisi talosta asukin, joka tarjoaisi kuuntelevan korvan, niin tilanne voisi helpottua. Ei vain tunteiden purkamisen kannalta, mutta avautuminen auttaisi ystävänkin löytämisessä. Mutta tämä on kaikki puhdasta spekulointia...

Mia saa multa aivan täydet pojot eilisestä tanssikilpailusta. Tyyli oli hyvä ja jatkui niin energisenä kuin mahdollista loppuun asti. Näytti myös, että tytöllä on henkistä kanttia, vaikka tyttö säikkyykin helposti. Kyllä siinäkin alkaa mennä pää sekasin kun tanssii noin kauan sokkona, vaan Miapa vei silti potin kotiin.

Mian puhetyyli on mulle aivan samantekevä :D

Mulle Mia on vaikuttanut nöyrältä mutta kunnianhimoiselta tytöltä, ja ihanaa että Miran tavoin oikeasti haluaa pysyä talossa, eikä hoe sitä "täällä vain 50 000 euron takia" hommaa. Vaikuttaa naiselta, jolla kova ulkokuori, mutta sisällä herkkä tyttö. Sinänsä mielenkiintoinen tapaus, muttei valitettavasti kovin viihdyttävä vielä. Nautin tosin Mian yhteenotoista Karin kanssa o/

Avatar
Siru84
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1363
Liittynyt: 23 Syys 2006 16:36
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Siru84 » 01 Marras 2006 13:26

Mia ansaitsi kyllä koskemattomuuden, koska niin kauan tanssi :roll: Hyvin Mia veti loppuun asti ja jalat vispasivat tottumuksesta vielä jälkeenpäinkin.. voihh..

Kun Mia sai tietää olevansa poikaporukassa viikkotehtävän ajan, hän istahti sohvalle istumaan ja näytti siltä, että alkaa ihan kohta itkeä. Musta Mia vaikuttaa kolmikymppiseltä teiniltä, joka istuu sohvannurkalla ja marisee eikä ota asiaa huumorilla. Ei tuollaisella asenteella mitään saa aikaan jos on heti suupielet väärinpäin kun ei päässyt tyttöjen kanssa! :evil:
BB 2021 suosikit: Jasmiina, Lasse, Taavi, Samir ja Anssi (Aki Jasmiinan kanssa)
BB-2021 inhokit: Pekka, Sami ja Melody

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 01 Marras 2006 21:50

Minulla meni eilen ohi melkein koko BB, miten kauan Mia oikein tanssi?

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 01 Marras 2006 21:54

Tuittupää kirjoitti:Minulla meni eilen ohi melkein koko BB, miten kauan Mia oikein tanssi?
Muistaakseni n.7h
Kuva

Avatar
Tuittupää
Tehtäväryhmän vetäjä
Viestit: 932
Liittynyt: 19 Loka 2006 19:10
Paikkakunta: Pohjois Satakunta

Viesti Kirjoittaja Tuittupää » 01 Marras 2006 21:56

Kyllä oli sit todellakin voittonsa ansainnut!

Avatar
RedMal
Pihatonttu
Viestit: 1459
Liittynyt: 01 Marras 2006 15:27
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja RedMal » 02 Marras 2006 12:14

Mia ei meinannut itkeä sen takia, kun joutui yleisesti miesten kanssa, vaan koska kaki oli joukkueessa.

Mia on Miran jälkeen talon paras asukas!

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 03 Marras 2006 03:07

Mia tuli takaisin taloon tutkimusten jälkeen :welcome

Hieno uutinen että mia on ok ja voi jatkaa peliä.. pakko siteerata tähän erästä tyyppiä joka ei välttämättä halua nimimerkkiään julki, mian puolustaminen on melkeinpä rikos nykyää ;) :

"mun mielestä se on ihme että mia ei oo yleisön suosikki. siitä ei pidetä talossa, se on aktiivinen ja osaa näyttää tunteensa. eli vähän niinku mira ilman minäminäminä-läppää ja selkäänpuukotuksia"

Olisiko mia yhtä suosittu kuin mira, jos olisi ollut alusta asti talossa? Mia ei toki tarvitse sääliääniä kuten mira, mutta joku tässä nyt mättää. Jos mira on AITO, niin mikäs mia sitten on? Heittopussi kai...

T: Miafani.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 03 Marras 2006 06:53

Täälläkin kannustetaan Miaa!

Sääli että Mia on melko varmasti mukana taas ensi viikon äänestyksessä. :(
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 03 Marras 2006 07:47

Jäljellä olevista asukkaista Mia on yksi kolmesta suosikistani. Vaikka ei voittoon yltäisi, niin mielellään hänet näkisin viimeiselläkin viikolla talossa.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Karin
Uimavalvoja
Viestit: 441
Liittynyt: 21 Loka 2006 01:39

Viesti Kirjoittaja Karin » 03 Marras 2006 07:50

Mia on korkealla myös mun suosikkilistalla! Miassa on minusta alusta asti ollut potentiaalia kehittyä mielenkiintoiseksi asukkaaksi, mutta valitettavasti jäi sitten "potentiaalikuoppaan" pitkäksi aikaa. Toivottavasti Mia saa jatkossa enemmän tilaa. Hän vaikuttaa ihmiseltä, joka ei väkisin ala itselleen tilaa tekemään vaan vetäytyy.

Olen myös iloinen, että Mia on kunnossa ja voi jatkaa peliä. Tylsää se oliskin ollut, jos taas yksi asukas olisi joutunut jättämään talon muuten kuin äänestyksen kautta.
"Isoveljellä on tuhat silmää ja tuhat korvaa."
Vanha viidakon sanonta

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 03 Marras 2006 08:05

Minä olen alusta alkaen pitänyt Miasta... hän on jännittävä ja erikoinen ihminen johon tutustuisin mielelläni myös "in a real life"... hän ei vain ole pannu Talossa parastaan ja jäänyt hieman taustalle
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 03 Marras 2006 08:32

Alusta asti olen tykännyt Miasta, kiva, ettei hänellä ollut mitään vakavampaa sairastumista.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”