Mirka Rikman

Vastaa Viestiin
Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 30 Elo 2006 00:54

Sihijuoma(n) kirjoitti:Ja nyt riita poikki ja voita välliin.
-Sihi
voi Sihi, enhän minä koskaan riitele, pientä väittelyä vain :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 30 Elo 2006 00:54

Pöh, en riitele, mut kiitos vaan kurinpalautuksesta. :lol:

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Elo 2006 01:01

big.mac kirjoitti:
Sihijuoma(n) kirjoitti:Ja nyt riita poikki ja voita välliin.
-Sihi
voi Sihi, enhän minä koskaan riitele, pientä väittelyä vain :wink:
Ihan hyvä vaan, jos on värikästä keskustelua. Tylsäähän täällä olisi jos oltaisiin koko ajan samaa mieltä.

Mutta joo...erittäin off-topikkia.

Asiaan siis. :D Karin ärsyttävyys vähenee (tai sitä ei huomaa) kun noilla on viinaa. Muutkin osaavat/pystyvät silloin hölöttää..jne. Edit: Ai samperi tähän olikin Mirkasta. No samat sanat...;)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 30 Elo 2006 01:04

No toi oli nyt sellainen kielikuva. Ja off-topicit täytyy lopettaa johonkin.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Viesti Kirjoittaja realityfan » 30 Elo 2006 10:30

Tämä muija kannattaa pitää talossa. Itse jos asuisin tuollaisen kanssa päivänkin niin lähtisin vapaaehtoisesti pois!

Tämä täti aiheuttaa aivan varmasti draamaa jos vaan saa olla talossa.

Mutta voittajaksi hänestä ei ole!

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 30 Elo 2006 10:40

Aivan alussa tuli sellainen tunne, että talossa kaksi dominoivaa naarasta ( :D ). Mira ja Mirka.

Nyt vaikuttaa siltä, että Mirka on saavuttanut johtavan naaraan paikan. Veljeilemällä esimerkiksi urosten kanssa puhdistautumispaikalla.

Hanne on myös nostanut profiiliaan. Kolmas perintöprinsessa naaraiden välisessä taistelussa.

Avatar
adriana
Peitonheiluttaja
Viestit: 164
Liittynyt: 10 Elo 2006 10:56
Paikkakunta: Turku

Viesti Kirjoittaja adriana » 30 Elo 2006 14:49

big.mac kirjoitti:Kyllä olen mielestäni sellanen superihmistuntija ettei tarvitse kuin vähän katsella valokuvaa niin kyllä sen tietää...
:thumbsup Oikein!

Mä en kanssa jaksais Mirkan juttuja kuunnella, mutta toivon että mitä pidempään on talossa niin joku asukkaistakin kypsyy siihen ja saadaan jotain säpinää! Mirka vaikuttaa siltä, ettei ainakaan painele hiljasena nurkkaan jos sille avaudutaan. Koska hän on kuitenkin "toisen polven hesalainen ja jotkut varmaan ajattelee et niinku vau, vaikka hesalaisii inhotaanki kaikkialla muualla Suomessa!"

No hö. Ei kai se nyt noin mene?

Avatar
Tirkka
Isoveli
Viestit: 8346
Liittynyt: 13 Elo 2006 21:47
Paikkakunta: Uleåborg

Viesti Kirjoittaja Tirkka » 30 Elo 2006 17:29

Ainoa naisista joka ärsyttää tässä vaiheessa. Vaikuttaa suhteellisen ylimieliseltä ja rasittavalta persoonalta, jonka kanssa en henk. koht. tulisi toimeen pidemmän päälle. En silti halua häntä uloos ensimmäisenä koska hänessä on paljon enemmän viihdyttävää kuin vaikkapa Mikassa.

Ulkonäöllisesti pidän kyllä näkemästäni myös hänen kohdallaan. Ja jumal... miten isot tissit sillä on. :shock: Siitä tykkään vaikkei persoona kauheasti tässä vaiheessa tunnukaan miellyttävän. Jep, tissien perään olen kovastikin, myönnettävä on. :twisted:

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2006 22:57

En yhtään ihmettele, että tuo nainen on sinkku!!!!!

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 30 Elo 2006 23:05

Kuuhullu kirjoitti:En yhtään ihmettele, että tuo nainen on sinkku!!!!!
samaa mieltä.. näköjää vielä mitä enemmän alkaa olla humalassa ni sitä rasittavammaks ääniki ja koko olemus muuttuu, minun mielestäni

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 30 Elo 2006 23:08

Ja että se jaksaa mainita siitä, että irtisanoi itsensä molemmista työpaikoista ja nyt on äänestyksensä. Elämässä täytyy kai ottaa riskejä ja eiköhän se ollut hänen päätöksensä.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 30 Elo 2006 23:10

Mä kyllä toivoisin, et Mirka olis talossa vielä pitkään. Tää täti on aika tarpeeksi sekaisin, olis ainakin jotain seurattavaa. Selvinpäin hiukan ylimielinen, analyyttinen diiva. Kännissä ihan hulvattoman räävitön biach. Loves it!
Who is she? Where did you find her?

Avatar
EvaK
Työläinen
Viestit: 147
Liittynyt: 23 Elo 2006 12:33

Viesti Kirjoittaja EvaK » 30 Elo 2006 23:11

Ihme esitystä musta Mirkan osalta siellä saunan lauteilla: Catfighttii muka vielä tulossa - kunhan bousaili päissään yleisölle...

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 30 Elo 2006 23:13

Juu oli se mun mielestä kanssa aika outoa... Mitä ne muuten tuoksutteli sieltä Arin niskasta? Jätti Tatun ihan yksin :cry:

Quutio
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 28 Elo 2006 10:08

Viesti Kirjoittaja Quutio » 30 Elo 2006 23:19

En tiedä, mikä on ilmiön nimi, mutta Mirkan kohdalla on tapahtunut se, että se ei voi oikeastaan tehdä enää mitään, etteikö joku valita siitä. Sama tapahtui nettifoorumeissa viime kaudella Minnan ja Iinan kohdalla.

Toivottavasti Mirka ei tule lukemaan näitä nettikeskusteluita, koska tyttö ei tunnu kuitenkaan niin vahvalta henkisesti, että voisi ohittaa olankohautuksella, että kaikki tekemiset muka nyt niin ärsyttää kaikkia. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Mirkassa ei ole mitään vikaa, vaan erittäin hauska tyyppi.

Ja kyllähän varmaan itse kutakin harmittaisi tilanne, että saattaa joutua lähtemään talosta ja BB:n takia piti lähteä molemmista töistä ja kaikki pitää aloittaa alusta. Miksei tuosta asiasta sitten saisi ääneen mainita, vaikka muutamaan kertaankin eri ihmisille?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Elo 2006 00:18

Quutio kirjoitti:En tiedä, mikä on ilmiön nimi, mutta Mirkan kohdalla on tapahtunut se, että se ei voi oikeastaan tehdä enää mitään, etteikö joku valita siitä. Sama tapahtui nettifoorumeissa viime kaudella Minnan ja Iinan kohdalla.

Toivottavasti Mirka ei tule lukemaan näitä nettikeskusteluita, koska tyttö ei tunnu kuitenkaan niin vahvalta henkisesti, että voisi ohittaa olankohautuksella, että kaikki tekemiset muka nyt niin ärsyttää kaikkia. Edelleenkin olen sitä mieltä, että Mirkassa ei ole mitään vikaa, vaan erittäin hauska tyyppi.

Ja kyllähän varmaan itse kutakin harmittaisi tilanne, että saattaa joutua lähtemään talosta ja BB:n takia piti lähteä molemmista töistä ja kaikki pitää aloittaa alusta. Miksei tuosta asiasta sitten saisi ääneen mainita, vaikka muutamaan kertaankin eri ihmisille?
Voit olla oikeassa. Tällä hetkellä ainakin Mirkan puheista kuultaa erittäin huono itsetunto.

Sain alussa vaikutelman erittäin vahvasta nuorehkosta naisesta.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 31 Elo 2006 00:19

Mirka on BB:n kannalta todellinen mahdollisuus. Villi kortti, joka pitäisi katsoa eikä poistaa pakasta. Hän on jossain normaaliuden ja eksentrisyyden välimaastossa, ei liian normaali mutta toisaalta ei myöskään liian eksentrinen. Lisäksi hän on vieläpä konfliktiherkkä, sen hän osoitti jo ensimmäisenä iltana. Ensimmäisenä iltana!

Olen todella todella todella pettynyt, jos Mirka häädetään heti alussa. En vain voi käsittää, mitä katsojat ohjelmalta oikein haluavat, jos Mirkan kaltainen ristiriitaisempi tai vastahankaisempi asukas häädetään. Ikään kuin tässä käsiteltäisiin räjähteitä ja kaikkein herkimmin räjähtävät aineet siirrettäisiin heti sivuun ns. varmuuden vuoksi. Mutta miksi? Eikö jonkin asukkaan häilyvyys ole formaatin yksi suurimmista voimista? Totisesti haluaisin nähdä, mihin kaikkeen Mirka BB-talossa asuessaan pystyy. Voi olla, ettei mihinkään, mutta kaikki merkit on olemassa, että Mirkasta voisi tulla ikimuistoinen BB-asukas. Vaikea kuvitella, että Mirka osoittautuisi tylsäksi kuin liitu. Hän kykenee myös vakavampiin keskusteluihin (ainakin selvin päin) ja hänen mielipiteitään on ihan mielenkiintoista kuunnella.

Tuen Big Brother-formaattia ja aion antaa Mirkalle kaksi plus-ääntä, kävi miten kävi. Ehkä Mirka ei sentään ole kotikatsomoiden suosikki, mutta en silti usko, että äänestyksestä tulisi pelkkää läpihuutojuttua.

(Mirka ottaa taas vaihteeksi esimerkin ja taas puhuu, kuka talon miehistä luovuttaa hänelle spermaa. Tällä kertaa se on Ari. :wink: )

"Voisinks mä vaihtaa nimeni Pekaks, vaikka mul ei ois penistä?"

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 31 Elo 2006 00:38

rink kirjoitti:Tällä hetkellä ainakin Mirkan puheista kuultaa erittäin huono itsetunto.
Tjaa, en ole ihan samaa mieltä. Esimerkkejä? Jokaisella ihmisellä kun on epävarmuutensa eikä se itsessään tarkoita huonoa itsetuntoa. Mielestäni huono itsetunto (erittäin huonosta puhumattakaan) johtaa suuriin ongelmiin ja aika lailla erilaiseen asenteeseen kuin Mirkalla. Olen pitkään ollut sitä mieltä, että 'alhainen itsetunto' on muutenkin ylikäytetty käsite, joka tuntuu asiayhteyksistään pääteltynä useimmiten sisältävän suurimman osan tavallisista ihmisistä, ja loput sitten vain peittelevät huonoa itsetuntoaan. :wink:

Vähän niin kuin se, että nykyään lapsille joissain maissa syötetään hirveät määrät psyykelääkkeitä, vaikka kyse ei ole oikeista psykiatrisista häiriöistä vaan ihmisenä olemisesta ja kasvamisesta.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 31 Elo 2006 00:44

Mirkan pisteet nousi mun silmissä tuota vakavampaa keskustelua seuratessa. Ymmärrän enemmän sen käyttäytymistä, kun kuulen että on ollut täydellisyyteen pyrkivä hikipinko koko kouluelämänsä. Oli miten ärsyttävä tyyppi tahansa, täytyy nostaa hattua, että Mirka nyt yrittää muuntaa elämänsä suuntaa ottamalla jopa sellaisen riskin, että osallistuu Big Brotheriin. On takuulla opiskellut BB:a niin paljon kuin mahdollista ennen osallistumista, mutta tästä kisasta ei voi saada kymppiä millään valmistautumisella, ja Mirka itsekin varmaan tiedostaa ton. Rohkea teko häneltä osallistua kisaan, jossa hänellä on kuitenkin hyvin vähän valtaa.

Ja en tiiä. Jotenkin vaan tunnen sympatiaa häntä kohtaan, kun hänellä on huonohko itsetunto, ongelmia hyvän miehen löytämisessä ja on jokseenkin sekaisin päästään. Ei todellakaan pidä itseään täydellisenä, kuten Mirka-haterit varmaan väittäisivät.

Että juu. Kyllä mä vielä pitäisin Mirkan pelissä.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 31 Elo 2006 00:45

Quutio kirjoitti:En tiedä, mikä on ilmiön nimi, mutta Mirkan kohdalla on tapahtunut se, että se ei voi oikeastaan tehdä enää mitään, etteikö joku valita siitä. Sama tapahtui nettifoorumeissa viime kaudella Minnan ja Iinan kohdalla.
Viime vuonna ilmiö noiden kahden kohdalla tapahtui paljon myöhemmin, ainakin muistaakseni. Enkä edes haluaisi verrata mirkaa noihin kahteen, koska mirka on noin tuhat kertaa mielenkiintoisempi kuin iina ja minna yhteensä.

Tokihan mirkasta nopeasti tuli iina2, sitten miina, ja sitten vinkumiina. Mutta vanhoihin asukkeihin vertaaminen onkin normaalia, vaikka yhtenäisyydet olisivat vain kovin pinnallisia (sama ääni kuin iinalla, lievästi samaa snobin ainesta. kontrollifriikki kuten minna.)

Silti mirka on näitä edellisvuoden tyyppejä moninkertaisesti lupaavampi ja mielenkiintoisempi, ärsyttävämpikin ehkä monen mielestä. :)

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 31 Elo 2006 00:59

shirenu kirjoitti:On takuulla opiskellut BB:a niin paljon kuin mahdollista ennen osallistumista, mutta tästä kisasta ei voi saada kymppiä millään valmistautumisella, ja Mirka itsekin varmaan tiedostaa ton.
Jos näin olisi, että Mirka on opiskellut Big Brotheria -- ja miksei olisi -- voisimme päätellä, ettei Mirkalla ole kykyä tarkastella itseään ulkopuolelta/objektiivisesti. Hänhän teki jo ensimmäisten tuntien aikana monta räikeää virhettä talossa säilymisen kannalta (mm. esitti vaatimuksia, äkäili keittiössä, tuomitsi Karin harrastuksen).

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 31 Elo 2006 01:09

silmä kirjoitti: Jos näin olisi, että Mirka on opiskellut Big Brotheria -- ja miksei olisi -- voisimme päätellä, ettei Mirkalla ole kykyä tarkastella itseään ulkopuolelta/objektiivisesti. Hänhän teki jo ensimmäisten tuntien aikana monta räikeää virhettä talossa säilymisen kannalta (mm. esitti vaatimuksia, äkäili keittiössä, tuomitsi Karin harrastuksen).
Totta, mutta en usko, että monella olisi tuollaista kykyä muutenkaan... :O Ainahan sitä vasta jälkeenpäin tajuaa, että "tota ei ois ehkä kannattanut tehdä/sanoa"... Jos tajuaa lainkaan :lol:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”