Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Avatar
Rantsu
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 02 Marras 2007 01:23

Viesti Kirjoittaja Rantsu » 02 Marras 2007 01:38

Mira oli paras.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 13 Marras 2007 12:51

mä oon löytänyt mirassa ja kadissa yhteneväisyyksiä. Molemmat ärsyttää mua niin paljo, että se on jo epätodellista, ottaen huomioon että molemmat olen "tavannut" vain 24/7:n välityksellä.

:evil: puistatuksia :evil:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 05 Helmi 2008 18:41

Hymy kirjoitti: Kuinka monen kanssa "sillai"?


BB-Mira: Alle 30

Big Brotherin toiselta tuotantokaudelta tutuksi tullut Mira Kansanniva tykkää myös tytöistä. Nainen on kuitenkin hankkinut vaakamambo kokemuksia enemmän miesten kanssa kuin oman sukupuolensa. Miran mielestä seksi on parhainta silloin, kun kaksi ihmistä rakastaa toisiaan.
Miran ensimmäinen seksikokemus tapahtui 15-vuotiaana silloisen poikaystävän kanssa, jota Mira muistelee lämmöllä. Liian nuorena aloitettu seksin harrastaminen voi Miran mielestä kuitenkin johtaa vallan väärinkäyttöön.
- Painostuksesta tapahtunut seksi liian nuorena on kaikkein huonoin kokemukseni, Mira muistelee.
Tuoksut, katse ja sanat saavat Miran syttymään. - Totaalisena erotiikantappajana taas toimivat rumat alusvaatteet, Mira nauraa alapään asioista.
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja Spencer » 27 Marras 2008 22:05

Uusimmassa Seiskassa on pieni juttu Mirasta Muotipoliisi-palstalla. En meinannut tunnistaa Miraa. Hän on leikannut hiuksensa lyhyeksi ja näyttää muutenkin aika sexyltä.. :)
Seiska kirjoitti: Muotipoliisi iski NRJ: Fashion Awards -gaalassa

Ihanan värikäs!

Vuoden 2006 Big Brotherista tuttu Mira Kansanniva oli illan värikkäimpiä pukeutujia. Miran pirteä lyhyt tukka, näyttävä tatuointi ja upea pallomekko valloittivat muotipoliisin.

Arvosana: 9½
Parhaat asukkaat: 1. Aleisha 2. Nikki (1982-2021 RIP) 3. Paul 4. Dick 5. Charlotte

Parhaat kaudet: 1. BBAU7 2. BBUK9 3. BBUS8 4. BBAU4 5. BBCAN4

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 30 Marras 2008 18:03

Häpeähän se olisi, jos vaatemyyjä ei osaisi pukeutua näyttävästi.
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
Realcowboy
Big Brother
Viestit: 5314
Liittynyt: 04 Loka 2007 15:31
Paikkakunta: Avlägsen by i förra Portas.

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja Realcowboy » 06 Joulu 2008 23:39

Iltalehti, 29.11.2008, s. 55.
"En turvautunut pikavippeihin."
"BB-talossa kaksi vuotta sitten asunut myyjä Mira Kangasniva putosi kahden ja puolen kuukauden jälkeen.
-Otin kilpailua varten vapaata työpaikastani Stockmannilta reilun kolme kuukautta ja mietin tarkkaan rahatilanteeni. Panin säästöni likoon ja vielä 300 euron suuruisen veronpalautuksenkin, sillä BB-palkkio on pieni, ja siitä menevät vielä verot.
-Vaihdoin BB-ajaksi myös puhelinliittymäni. Vakuutusmaksut hoidin, mutta ruokaan ja iltamenoihin ei mennyt BB-kuukausina rahaa.
Kotiuduttuaan kisasta Mira joutui miettimään, mistä saisi rahaa. Pikavippeihin hän ei turvautunut, vaan kuristi menojaan.
-Pääsin toisen BB-kilpailijan kanssa yhden lehden maksamalle matkalle, mutta ei sellaisella tienaa."
Niko Saarinen ja Aki Manninen ne yhteen soppii.

Avatar
acryl
Isä Pernoo
Viestit: 3299
Liittynyt: 26 Loka 2008 08:58

Re:

Viesti Kirjoittaja acryl » 18 Joulu 2008 12:34

Rantsu kirjoitti:Mira oli paras.
Mä en löytänyt Mirassa mitään perusteuja tällaisille väittämille. Mikä hänestä teki niin hyvän?!
Mua ei sykähdyttänyt millään tavalla, tavallinen tytön tyllerö!!
Syöpi hauki sammakonkin selän suuren uituansa,
naipi mies pahankin vaimon viikon ilman oltuansa.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 18 Joulu 2008 17:16

Mira oli vahvatahtoinen nainen.

Minä pidin.

rauskuman
Vastaava tuottaja
Viestit: 3636
Liittynyt: 09 Syys 2008 01:31

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja rauskuman » 10 Syys 2009 02:06

Jos tulisi BB-Allstars, niin Mira ehdottomasti mukaan! :thumbsup

Avatar
ff
Isoveli
Viestit: 7286
Liittynyt: 07 Marras 2007 03:05
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja ff » 06 Loka 2009 01:31

Ihmeen kauan se selvisi häädöistä. Ei saanut läheistä kaveria oikein kenestäkään talossa ollessaan. Ja lähes kaikki taisivat antaa nimeämispisteitä. Koosteiden perusteella oli ärsyttävä ja laiska viikkotehtävien suhteen. Johtuiko vkotehtävien vähäinen panos sitten olevinaan siitä, että Jenni otti liikaa roolia niissä?
Eeppinen debyytti: Girls' Generation (소녀시대) – 다시 만난 세계 (Into The New World) (Live 2013)
-----
1. Esa A (BB5) 2. Elisabet (BB6) 3. Niko (BB3/BB6) 4. Kristiina (BB11) 5. Tuija (BB5)

nallenassu
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 06 Joulu 2007 23:58

Mira -ketju

Viesti Kirjoittaja nallenassu » 26 Marras 2009 23:46

Yritin etsiskellä täältä plazalta mira-aiheista ketjua, mutta en löytänyt sellaista :/

Joten päätinpäs itse aloittaa sellaisen.

Miksi Mira oli niin suosittu/vihattu? Miksi hän aiheutti niin suurta hysteriaa esimerkiksi tällä palstalla? Onko hän yksi parhaista/pahimmista asukkaista kautta aikojen?

Mielestäni Mira oli juuri sellainen asukas, joita esimerkiksi tämä kausi olisi toivonut. Miralla oli suuri joukko faneja ja vihaajia. Hän siis herätti tunteita jokaisessa.

Toivoisitko Miran olevan mukana Allstars-bb:ssä?

Toivottavasti tämä ketju saavuttaisi suuren suosion :P

Ps. Oon seurannu tätä palstaa jo monta vuotta, mutta en ikinä ole intoutunu hirveesti keskustelemaan vaikka jäsen olen ollutkin :P

Kuva

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja Mole » 26 Marras 2009 23:54

Muistan vieläkin elävästi kun Miran silloinen bodaripoikaystävä lähetteli itselleni tuohtuneena yv:tä kun olin "dissannut" Miraa. Käytti muuten viesteissään useampaankin otteeseen "daa" -sanaa/sanontaa, mikä myöskin huvitti suuresti.

nallenassu
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 06 Joulu 2007 23:58

Re: Mira

Viesti Kirjoittaja nallenassu » 27 Marras 2009 00:00

Ainut kerta kun olen meinannut heittää teeveen ikkunasta oli, kun Mira äänestettiin pois, ja toinen oli, kun hän ei päässyt takasin. Niin suurta hysteriaa oli tuolloin ilmassa :D

Avatar
TangataManu
VIP-vieras
Viestit: 883
Liittynyt: 29 Elo 2011 20:28

Re: Mira Kansanniva

Viesti Kirjoittaja TangataManu » 20 Syys 2012 19:38

Mira on löytänyt elämänsä miehen, jonka kanssa on keväällä muuttamassa Espanjaan, tietää päivän Iltalehti. BB:täkin on nainen näköjään seurannut, Irina ja Markus suosikkeja tämän vuoden porukasta.
Izan gabe eman dezakegun gauza bakarra da zoriona. – The only thing we can give without having is happiness.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”