Mira Kansanniva

Vastaa Viestiin
Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 31 Elo 2006 10:10

Metrin mittainen, ja sellainen joka onnistuu tekemään 90 asteen kulman. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Elo 2006 10:18

Big Mother kirjoitti:Metrin mittainen, ja sellainen joka onnistuu tekemään 90 asteen kulman. :roll:
:D

Ja, Heikille, varsinkaan sun ei kannata lukea subbarin tai esim. suomi24:sen kaltaisia keskustelupalstoja. Eikä juuri monen muunkaan. ;)

Tosin on aivan varma, että Mirasta ja muista asukeista vedetään vaikka minkälaista juttua. Kannattaa siis tottua siihen.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 31 Elo 2006 10:30

Kannattaa muutenkin olla varovainen kertomisissasi, saat vielä Seiskan kimppuusi hakemaan kohupaljastuksia.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 31 Elo 2006 10:30

Edelleenkin olen aika tyrmistynyt siitä, että Mira on puhunut henkilökohtaisista asioistamme kaikelle kansalle. Siis en ehkä suoranaisesti tyrmistynyt, vaan äärimmäisen vihainen tästä asiasta. Jotkut asiat vaan ovat HENKILÖKOHTAISIA, eikä ole tarkoitettu muiden ihmisten kuultaviksi. Miran avautuminen suhteestamme ja sen ongelmista/tapahtumista loukkasi minua aika lailla.
:cry:

Eipä sillä väliä jos kukaan ei tuntisi minua, mutta kun tuntee. En mikään superjulkkis ole, mutta julkisuudessa mukana ollut kuitenkin. Toimittajat soittavat minulle kyllä heti, jos jotain radikaalia tapahtuu...

Eli Seiska ja sen toimittajat ovat tuttua juttua, minulta on kuitenkin turha hakea kohupaljastuksia, toistaiseksi. Katsotaan miten paljon Mira vielä avautuu. Kyllä minulta juttuja piisaisi, katsotaan kuinka sietämättömäksi minun kannaltani asia kehittyy. Vuoroin vieraissa käydään... Toivottavasti Miraa ei jälkeenpäin kaduta avautumiset.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Elo 2006 10:41

Heikki kirjoitti:Edelleenkin olen aika tyrmistynyt siitä, että Mira on puhunut henkilökohtaisista asioistamme kaikelle kansalle. Siis en ehkä suoranaisesti tyrmistynyt, vaan äärimmäisen vihainen tästä asiasta. Jotkut asiat vaan ovat HENKILÖKOHTAISIA, eikä ole tarkoitettu muiden ihmisten kuultaviksi. Miran avautuminen suhteestamme ja sen ongelmista/tapahtumista loukkasi minua aika lailla.
:cry:

Eipä sillä väliä jos kukaan ei tuntisi minua, mutta kun tuntee. En mikään superjulkkis ole, mutta julkisuudessa mukana ollut kuitenkin. Toimittajat soittavat minulle kyllä heti, jos jotain radikaalia tapahtuu...

Eli Seiska ja sen toimittajat ovat tuttua juttua, minulta on kuitenkin turha hakea kohupaljastuksia, toistaiseksi. Katsotaan miten paljon Mira vielä avautuu. Kyllä minulta juttuja piisaisi, katsotaan kuinka sietämättömäksi minun kannaltani asia kehittyy. Vuoroin vieraissa käydään... Toivottavasti Miraa ei jälkeenpäin kaduta avautumiset.
Kyllä tuo valitettavasti on juuri sellainen paikka, jossa kiveäkään ei jää kääntämättä. Mitä pidempään menee, sitä varmemmin saattaa jotkut kiusalliset asiat voivat levitä. Ja täällä (ja etenkin muualla) ne kyllä huomataan ja niitä repostellaan.

Mirahan puhui sinusta erittäin lämpimään sävyyn, kuten muut ovat jo kirjoitelleet. Sinänsä en ymmärrä tota sun vihjauksia vastapaljastuksista. Ja varsinkin, jos teidän jatko ei ole täysin selvä. Ei siis kannattaisi alkaa polttamaan siltoja...

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 31 Elo 2006 10:50

Heikki kirjoitti:Eli Seiska ja sen toimittajat ovat tuttua juttua, minulta on kuitenkin turha hakea kohupaljastuksia, toistaiseksi. Katsotaan miten paljon Mira vielä avautuu. Kyllä minulta juttuja piisaisi, katsotaan kuinka sietämättömäksi minun kannaltani asia kehittyy. Vuoroin vieraissa käydään... Toivottavasti Miraa ei jälkeenpäin kaduta avautumiset.
Tämä tulee olemaan viimeinen kommenttini näin henkilökohtaisiin asioihin, mutta neuvoni on:
Älä lähde tuolle linjalle, jos todellakin vielä rakastat kyseistä ihmistä. Ja älä tee noin hätiköityjä johtopäätöksiä, koska minunkin mielestäni Mira puhui sinusta lämpivään sävyyn. BB on formaattina sensaatiohakuinen, älä ala sen takia hajoilemaan.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 31 Elo 2006 10:58

pitäisiköhän perustaa ihan Heikki-thread, missä hän itkeä menetettyä rakkauttaan, niin täällä voitaisiin keskittyä Miraan Talossa :wink:

sen vain sanon; Ei toista voi koskaan tuntea läpikotaisin ja aina me peittelemme toisiltamme jotain. Vaikka kuinka Heikki väittäisi tuntevansa Miran ja luulisi tietävänsä esim. ettei Miralla olisi ollut tyttöjen välisiä kauniita juttuja, niin silti se on vain hänen tuntemuksensa asiasta... :roll:

Mira on tämän hetken ehdoton suosikkini ja mennee varmaan pitkälle
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Heikki
Kuhnuri
Viestit: 69
Liittynyt: 14 Elo 2006 02:38
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Heikki » 31 Elo 2006 10:58

Tarkoitin vaan sillä, että Mira puhui minusta nimellä ja kertoili henkilökohtaisia asioita, esim. tuon sähköpostiasian ja muuta suhteeseemme liittyvää. Minusta ne eivät kuulu muille.

Mihinkään sotaan en todellakaan aio lähteä Miraa vastaan, vaan olen erittäin loukkaantunut em. asioiden puhumisesta yleisesti ja minun nimelläni.
Edellinen viestini oli ehkä voimakas ensireaktio asiaan. Vihaisena ei pitäisi ikinä kirjoittaa mitään mihinkään.

Asia olisi ollut toinen jos olisi puhunut esim. niin, että "eräs exäni teki niin ja näin.." ja "tällaista on tapahtunut elämäni aikana..". Nyt asiat on kuitenkin kohdistettu minuun, nimelläni. Tiedän/tiesin että kiviä ei jää kääntämättä, mutta Mirankin pitäisi se tietää ettei kaikkea tarvitse hölistä ulos, vaikka miten mieli tekisi.

Todellakin jatkomme on epäselvä.. Katsotaan mitä tapahtuu kun Mira joskus tulee ulos. Toivottavasti pysyy talossa mahdollisimman pitkään, tuossa naisessa jos jossain on voittaja-ainesta.

Edit: En mä mitään menetettyä rakkautta itke, itsehän aikanaan lähdin suhteesta. Niinkuin huomaatte Miran jutuista, hän puhuu minusta aika paljon - lähiaikoina vaan hieman liikaa.


Over and Out. Nyt ei enempää tästä aiheesta. Piste.

shadow
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 28 Elo 2006 19:39
Paikkakunta: kotka

Viesti Kirjoittaja shadow » 31 Elo 2006 13:38

Mira oli alussa minusta ärsyttävä mutta on antanut itsestään ihan uuden puolen! Ei hän suosikkini noista naisista ole mutta mukavimmasta päästä kuitenkin!

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 31 Elo 2006 14:06

Voitaisiinko mene perustaa Heikki-ketju :hahaha:
Jokainen talossa asuva saa AINA kritiikkiä osakseen, sellaista ei kukaan voi välttää. Eikä kritiikiltä säästy läheisetkään.. Itse jonkinverran julkisuudessa olleena tiedän tämän "raadollisen" julkkis-maailman menon..
Näin Heikki kommentoit itse, ja silti "itket" asiaa. Kyllähän sinun pitäisi tietää lopputulos varsinkin julkisuudessa olleena ja jos olet aiemmin formaatia seurannut.

Miran puheista en nyt saanut yhtään negatiivista kuvaa sinusta Heikki. Meillä on kaikilla omat suhteemme ja härdellimme, eikä Miran ihmissuhdekeskustelu mielestäni vaikuttanut sinuun negatiivisesti. Enempikin ihmettelen miksi juokset täällä puolustelemassa, ettei Mira ole Bi. tms.
Se on kai katsojillekin 'yksi ja lysti'!?

Sitä paitsi kerroit, että ihmettelet tms. "ettetkö olisi pystynyt tyydyttämään tarpeita". Minä olen BI-seksuaali, ja vaikka erosin ex-siipastani (jolla oli vaikea hyväksyä asia; itsetuntoa asia?) ei siinä ollut kyse siitä etteikö hän olisi tyydyttämään pystynyt. :D

Okei, OFF TOPIC, mutta silti pieniä ajatuksiani.

Mira pärjännee pitkälle ja toivottavasti näin käy. Joskus "pölöpölö" on mahdotonta, mutta ei lainkaan niin raivostuttavalla tavalla kuin Mirkan... Tykkään hänestä kyllä!!!

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 31 Elo 2006 14:16

Mira kertoilee vielä Heikistä lisää. Mies on ollut Mr Finland - kisoissa ja Heikki on myös tullut tutuksi Siwan mainosten "bodarina". :P Muutakin tarinaa Heikistä irtoaa koko ajan.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 31 Elo 2006 14:18

Oliko "Mieti sitä" -ohjelmassa kivaa keväällä, Heikki..."Poser"?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 31 Elo 2006 14:20

Heikki on Siwa-mainosten mies. Harmi, nyt kun en osaa ottaa kyseistä mainosta. Anyway Off-topiciksi menee rankasti taas... :D

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 31 Elo 2006 14:25

Muistaakseni viime vuonna kilpailijat puhuivat "jaanoista ja jaakoista", kun eivät halunneet nimetä tuttujaan ulkomaailmasta. Mira on valinnut toisen linjan.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 31 Elo 2006 14:34

David Mills kirjoitti:Muistaakseni viime vuonna kilpailijat puhuivat "jaanoista ja jaakoista", kun eivät halunneet nimetä tuttujaan ulkomaailmasta. Mira on valinnut toisen linjan.
Muistaakseni Mira kilpaileekin tänä vuonna, eikä viime vuonna. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 31 Elo 2006 14:34

No en ois kiinnittänyt huomiota koko ex-puheeseen ellei tämä ex olisi itse postittanut tänne. Tekee tilanteen vähän tahattoman koomiseksi...

Ei kannattais asukkien tuttujen/sukulaisten kommentoida millään palstalla mitään, mun mielestä :?


Ja muuten, Miralla on ihan parhaita ilmeitä :D

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 31 Elo 2006 14:41

Vaikutti siltä, että Mira yritti ensin vihjailla asukeille ketä ex-oli. Mutta kun muut eivät meinanneet vihjeistä tajuta sanoi hän suorempaa.

Mira ei varmaan ottanut huomioon, että täällä ollaan kyllä korvat tarkkana ja ilman tuota suorempaa vihjaustakin oltaisiin Heikin identiteetti saatu selville.

Lisäksi aikaa myöten Seiska ja muut vastaavat lehdet (tai joku netissä) olisi kuitenkin selvittänyt asian.
Olisi siis joka tapauksessa ollut väistämätöntä...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 31 Elo 2006 14:47

Mira on noussut mun selkeäksi ykkössuosikiksi..Todella iloinen ja positiivinen tyttö. Puhuu paljon, mutta kuuntelee myös muita, eikä puhu toisten päälle. Toivottavasti pääsee pitkälle...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 31 Elo 2006 14:58

shirenu kirjoitti:Ei kannattais asukkien tuttujen/sukulaisten kommentoida millään palstalla mitään, mun mielestä :?
Mä olen eri mieltä. Ja mä toivon, että muidenkin kuin Miran kaverit/sukulaiset kommentoisivat täällä... :wink:

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 31 Elo 2006 14:58

Kuuhullu kirjoitti:Heikki on Siwa-mainosten mies. Harmi, nyt kun en osaa ottaa kyseistä mainosta. Anyway Off-topiciksi menee rankasti taas... :D
Kun kaikkia kuitenkin kiinnostaa, niin tässä kait tuo Heikki on..

Eka
Toka

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 31 Elo 2006 15:08

Keskustellaan tässä ketjussa nyt kuitenkin enimmäkseen Mirasta. Jos joku haluaa Heikistä, tai muista asukkaiden ystävistä keskustella niin saa tehdä ketjun Yleiseen keskusteluun.

Minni
Tapetti
Viestit: 31
Liittynyt: 03 Elo 2006 20:11

Viesti Kirjoittaja Minni » 31 Elo 2006 16:04

Argh.

"Luonnonjugurttikin ois käyny."
"Jee, raejuustoo."

Eikä oo ekat vastaavat kommentit Miralta. Mä en jaksa sen hiilarijuttuja.. Muuten ihan kivan olonen.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”