Heidi Aspegren

Vastaa Viestiin
Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 06 Syys 2006 10:49

Eilen ensimmäistä kertaa alkoi tosiaan ahdistaa tuo "tiätsä, tiäksä, niinku" puhe Heidillä. Ennen eilisiltaa ei se ollut niin minua häirinnyt, mutta nyt kyllä häiritsi. Tuli vähän samanlainen tunne kuin jos kuuntelee suomenruotsalaisten mongerrus- ja tankkausruotsia. Tulee ahdistava olo, puhe ei tunnu etenevän ja on uskomattoman rumankuuloista.

Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 06 Syys 2006 10:57

ruotsista en tiiä mutta saman huomasin kanssa eilen että oli pakko hokee sitä "niinku"a.. ei varmaan kukaan voinu olla huomaamatta.. ja eihä nyt ehkä tollasen takia saa tuomita ihmistä rasittavaks kusipääks mutta minkäs sille voi jos ei ehkä jaksa kuunnella tollasta samalla tavalla ku "normaalia" puhetta! varmaan sama jos täällä ihmiset ei tykkää siitä että mä en kirjota kieliopillisesti oikein :)

Avatar
cicena
Intruuderi
Viestit: 278
Liittynyt: 29 Maalis 2005 22:48
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja cicena » 06 Syys 2006 13:45

Siirsin keskustelun suomenruotsista Yleistä keskustelua BB:n ulkopuolelta -osioon. Jatkakaa.

-cice
"Just dunking my custard creams in this hot and juicy tea"

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 06 Syys 2006 15:22

Heidi haluaisi jonku talossa olevan kanssa jotain säpinää myös itse. Sarille vinkkasi Mikan vinkkauksista, tiedä sitten. Musta jotenkin tuntuu että Heidi on vähän Kaarlon perään.
Kuva

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 06 Syys 2006 15:24

Heidin löytää välillä Karin sylistä.. Mutta Karillahan on noita naisia sylisää jokainen päivä.. Tuskin Kari kummiskaan olisi Heidin tuleva ihastus.. Aika erinlaisia ihmisiä ovat.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Syys 2006 15:51

Boost kirjoitti:Heidi haluaisi jonku talossa olevan kanssa jotain säpinää myös itse. Sarille vinkkasi Mikan vinkkauksista, tiedä sitten. Musta jotenkin tuntuu että Heidi on vähän Kaarlon perään.
Eikö Heidi todennut Sarille olevan "ihan hyvä", ettei talossa ole ketään hänelle sopivaa, vaikka hän ennen taloon menemistä oli vähän ajatellut, josko jotain voisi tulla ja olla?

Tietysti tässä ehtii tapahtua vielä vaikka mitä. Tiiviissä ryhmässä eläminen paisuttaa tunteita ja hämärtää perspektiiviä...

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Syys 2006 20:47

Heidi on sitten poikaystävänsä kanssa sopineet että heidi valehtelee tuottajille olevansa sinkku.

Vai että semmoista peliä, pidän kyllä kieroilusta bb-talossa, mutta en pidä jos kieroilemalla ja valehtelemalla päästään bb-taloon.

Voivoi pikku porkkanablondia...

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 06 Syys 2006 21:06

Punde kirjoitti:Heidi on sitten poikaystävänsä kanssa sopineet että heidi valehtelee tuottajille olevansa sinkku.

Vai että semmoista peliä, pidän kyllä kieroilusta bb-talossa, mutta en pidä jos kieroilemalla ja valehtelemalla päästään bb-taloon.

Voivoi pikku porkkanablondia...
Mistäs tämmöinen juoru? Isovelihän vois heittää suoraan pihalle! :x
Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Syys 2006 21:16

Siellä se sarille avautui, subin sivuilla uutisissakin mainitaan asiasta.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 06 Syys 2006 21:21

Punde kirjoitti:Siellä se sarille avautui, subin sivuilla uutisissakin mainitaan asiasta.
Mä olen tullut sokeaksi, en löydä kyseistä uutista ollenkaan.
Kuva

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 06 Syys 2006 21:31

Boost kirjoitti:
Punde kirjoitti:Siellä se sarille avautui, subin sivuilla uutisissakin mainitaan asiasta.
Mä olen tullut sokeaksi, en löydä kyseistä uutista ollenkaan.
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2 ... tml?467511

Jonsu
Juonittelija
Viestit: 181
Liittynyt: 06 Syys 2006 21:31

Viesti Kirjoittaja Jonsu » 06 Syys 2006 21:51

Heidi vaikuttaa ihan mukavalta persoonalta.
En ihan äkkiä häntä pois häätäisi.
Kengistä Heidi ainakin näyttää pitävän :)
Heidi on ihan hyvä, mutta ei kuulu suosikkeihini.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 06 Syys 2006 22:21

Suoraa tämä ainakin on luvannut laukomaan mielipiteitään, mutta vielä en ole kuullut juuri mitään. Tällä hetkellä purkaa tuntojaan Jennille tyttöjen sängyssä. Tiedäks te!

Avatar
Jaake
Kunniajäsen
Viestit: 1429
Liittynyt: 24 Tammi 2005 21:50
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Jaake » 06 Syys 2006 22:22

Nyt kyllä laski Heidin pisteet todella rajusti tuon sinkkujupakan jälkeen. Toivottavasti BB heittää ulos hänet tuon valehtelun vuoksi.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 06 Syys 2006 22:29

Heidi näytti olevan niin tyytyväinen ja täynnä itseään kun paljastettiin, ketkä ovat äänestyksessä. Luulee varmaan olevansa tosi suosittu ku selvis ekasta äänestyksestä. Mun tänhetkinen inhokkini, sanoisin miksi mutta olisi niin ilkeää tekstiä etten edes uskois sen tulleen suustani (tai sormistani).

Avatar
Mari A
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 27 Heinä 2006 21:03
Paikkakunta: Kehä III:n ulkopuolinen Villilän Erämaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari A » 06 Syys 2006 22:35

Heidi kerää itselleen omia klikkejä - Jenniä ja Saria - aika viisaasti valittu, koska Sari ja Jenni eivät ole olleet häätöuhan alla. On kerännyt viimeistään Mirkan häädöstä alkaen. Ja keskustelu jatkuu makkarissa koko ajan... evvk :roll:

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 06 Syys 2006 23:18

Mari A kirjoitti:Ja keskustelu jatkuu makkarissa koko ajan... evvk :roll:
Minua tuo keskustelu sen sijaan kiinnostaa, sillä se osoittaa, että siellä talossa on muunkinlaisia ihmisiä kuin vitsin- ja tarinankertojat. On ilahduttavaa kuunnella Heidin sekavaa selitystä ja ärsyyntyneisyyttä. Niin uskomatonta kuin se onkin, mutta tuo Heidin ja Jennin tilitys on balsamia korville kaiken sen jälkeen, mitä on viikon kuunnellut. Ehkä tässä talossa sittenkin on vastavoimia myös äänekkäälle alapäävitsijengille.

Sinkkuhuijauksesta kuitenkin paljon miinusta Heidille. Pyrkyriys... :thumbsdown

Avatar
Mari A
Vaihtoasukas
Viestit: 332
Liittynyt: 27 Heinä 2006 21:03
Paikkakunta: Kehä III:n ulkopuolinen Villilän Erämaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mari A » 07 Syys 2006 00:19

Keskusteluohjelmia tulee ihan riittävästi tv:stä - ohjelman jälkeen Heidistä tulee varmaan vakiokommentaattori, jolta kysytään mielipiteitä ihan mistä vaan... :wink: Olisi varmaan pitänyt lisätä, ettei juuri tänään jaksa kiinnostaa :wink: koska keskusteluista voi toki saada sisältöä talon asukkaista irti vitsailua enemmän, olet aivan oikeassa. Mutta jos menee vollaamisen ja halailun puolelle, niin sitten on jo surkuhupaisaa tyttöjen laskuhumalaa. Mutta ei tänään - en jaksa syventyä tänään keskusteluun, vaikka välillä 24/7:ssä kameraa vaihdankin, kun muualla talossa menee överiksi.

Tapetti
Juontaja
Viestit: 1002
Liittynyt: 02 Syys 2005 20:54
Paikkakunta: Rantaviivan vieressä

Viesti Kirjoittaja Tapetti » 07 Syys 2006 08:01

Viime vuonna joidenkin mielestä tällainen seläntakana puhuminen oli mielenkiintoinen, eripuraa aiheuttavaa ja mielenkiintoinen henkilö :roll: mutta ilmeisesti Heidillä ei ole oikeaa katsetta ja ääntä.

Memmu
Tapetti
Viestit: 36
Liittynyt: 03 Syys 2006 18:22

Viesti Kirjoittaja Memmu » 07 Syys 2006 08:48

Tapetti kirjoitti:Viime vuonna joidenkin mielestä tällainen seläntakana puhuminen oli mielenkiintoinen, eripuraa aiheuttavaa ja mielenkiintoinen henkilö :roll: mutta ilmeisesti Heidillä ei ole oikeaa katsetta ja ääntä.
Tästä vois olla erimieltä. Itse en hyvällä katsonut viime vuoden jaskan pauhamista, enkä katso sitä hyvällä tänäkään vuonna.
Muutenkin alkaa ihmetyttämään tuo Heidin tarve saada talosta joku bestis itselleen jonka kanssa voi puhua muista selän takana. Ensin Sari ja nyt Jenni.
Paras kommentti tähän mennessä on Heidin suusta "sanon asiat yleensä suoraan".
Juupa juu :roll:

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 07 Syys 2006 09:36

Heidi vaikuttaa (yllättävää!) musta vähän kiinnostavammalta kuin viime viikolla, ehkä se johtuu siitä että Barbilla alkaa palaa pinna. Toivottavasti tekee jotain muutakin asialle kuin keskustelee makkarissa tyttöfrendien kanssa.
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 07 Syys 2006 09:38

Mä sanon niinku yleensä asiat sillee niinku suoraan tai siis silleen et en mä silleen niinku osaa teeskennellä tai siis sillee niinku et sanon kyl sit niinku selän takana tai sillee niinku sit parhaalle niinku kaverille tai sillee samanlaiselle kilpailijalle tai siis niinku et ku niinku ollaan siis samanlaisii tai siis ku niin ollaan tai siis niinku et.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”