Hanne Talola

Vastaa Viestiin
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Marras 2006 07:26

Valitettavasti Hanne on nyt noussut täysin puskista voittotaisteluun mukaan. :shock: Asukas joka on ollut oikeastaan koko kauden aikana viihdyttävä ainoastaan nukkuessaan ei todellakaan ansaitse voittoa. Get Hanne Out!

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 18 Marras 2006 08:56

Spencer kirjoitti:Valitettavasti Hanne on nyt noussut täysin puskista voittotaisteluun mukaan. :shock: Asukas joka on ollut oikeastaan koko kauden aikana viihdyttävä ainoastaan nukkuessaan ei todellakaan ansaitse voittoa. Get Hanne Out!
No tämä on ihan sun henkilökohtainen mielipide. Itse oon diggaillut Hannesta (ja kokenut hänet "viihdyttävänä" asukkina..) alusta asti ja hän on vain parantanut loppua kohden, toisin kuin monet muut joilla on päinvastoin alkaneet hermot mennä ja kulissit kaatua :D

Go Hanne Go! ;)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 18 Marras 2006 13:45

Spencer kirjoitti:Valitettavasti Hanne on nyt noussut täysin puskista voittotaisteluun mukaan.
Tuosta en ole samaa mieltä. Hanne on ollut esillä alusta lähtien (paitsi ehkä koosteissa). Tilaa
hän on saanut päällepäsmäri-Miran lähdettyä kuin myös Jennin.

No, jokaisella meillä on suosikkimme ja inhokkimme.
Mielestäni Hanne on ollut vahva finalistisuosikki jopa ilman unisekoiluja ja biletysiltoja, jolloin Hanne tarjoaa paremman viihteen kuin muut asukkaat. Enkä taida olla ainoa.

Jos nyt asukkaiden "viihdearvoa" vertaillaan, niin mielestäni Hanne pesee 6-0 Sarin, vaikka hän on yksi suosikeistani myöskin. Sari on ainakin viime aikoina valjahtanut täysin.

Hanne on ihana :in love: Minun mielestäni tarpeeksi karismaattinen viedäkseen koko potin. Toisaalta ymmärrän, että valtaosaan suomalaisista iskee karityylinen alapäähuumori. EIkä tämä ollut henkilökohtaisesti kenellekään plazalaiselle.

Edit: Hanne voitti kyseisen äänestyksen prosentein 38,3.

Mira-fani
Toukka
Viestit: 7
Liittynyt: 18 Marras 2006 13:35

Viesti Kirjoittaja Mira-fani » 18 Marras 2006 13:50

Kuuhullu kirjoitti:
Jos nyt asukkaiden "viihdearvoa" vertaillaan, niin mielestäni Hanne pesee 6-0 Sarin
Sari on täysin epäaito. Ei osaa muuta kuin seksillä äänten kalastelun. Jos ihmisillä on arvot kohdallaan, äänestävät nyt sunnuntaina ulos Sarin ja Hannen voittoon 1.12.

Kylli
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 16 Loka 2006 23:48

Viesti Kirjoittaja Kylli » 18 Marras 2006 20:18

Spencer kirjoitti:Valitettavasti Hanne on nyt noussut täysin puskista voittotaisteluun mukaan. :shock: Asukas joka on ollut oikeastaan koko kauden aikana viihdyttävä ainoastaan nukkuessaan ei todellakaan ansaitse voittoa. Get Hanne Out!
Noh, kuten tuossa ylempänä jo sanottukin, toi on sun mielipide. Itse en nähnyt Mirassa mitään viihdyttävää.

Hannesta sen sijaan olen tykännyt ensimmäisestä päivästä lähtien ja 24/7:n kautta Hanne on ollut talolaisista viihdyttävin. Todella harmillista että Hanne on saanut vasta viimeaikoina koosteissa enemmän tilaa :(

Muhun iskee ihan täysillä Hannen iloisuus, ihanan persoonallinen nauru, leppoisuus, unijutut ja pk-huonekeskustelut sen tietyn isoveljen kanssa ;)
Erityisen otettu olin siitä, miten ihanasti Hanne lohdutti aina Jenniä kun Jennillä oli paha mieli. Niin hyvää ystävää saa hakea.

Hande on ehkä myös ainoa asukkaista joka on osallistunut jokaiseen viikkotehtävään täysillä (tietenkin omien kykyjensä rajoissa), narisematta ehkä kertaakaan siitä miten tylsä vk-tehtävä on. Palapeliviikkotehtävässä itselläni olisi ainakin mennyt hermot moneen otteeseen poikien valittamiseen, mutta Hanne tsemppasi tehtävän läpi ja oikeastaan se onnistui pitkälti Hannen ansiosta.

Muistatteko muuten yhtäkään tapausta jossa Hanne olisi oikeasti vetänyt herneet nekkuun, tai muutenkaan valittanut oikesti jostain tai suuttunut tosissaan? Hande olisi siis todellakin voittonsa ansainnut, sanotte mitä sanotte :wink:

(Tosin ei mulla Sarinkaan voittoa vastaan mitään olisi, pääasia että Kari tai Olli ei voita)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Marras 2006 20:50

Kylli kirjoitti:Muistatteko muuten yhtäkään tapausta jossa Hanne olisi oikeasti vetänyt herneet nekkuun, tai muutenkaan valittanut oikesti jostain tai suuttunut tosissaan?
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2 ... tml?472651

Tuo nyt tulee ensimmäisenä mieleen...

Kylli
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 16 Loka 2006 23:48

Viesti Kirjoittaja Kylli » 18 Marras 2006 21:00

[/quote]
http://bb.subtv.fi/subnetti/bigbrother2 ... tml?472651

Tuo nyt tulee ensimmäisenä mieleen...[/quote]

-Hannen mielestä talossa ei muutenkaan kaikki asiat olleet kunnossa ja nainen ihmetteli, miksi niitä piti vielä hankaloittaa.
-Jenni ja Hanne ihmettelivät asukkaiden jakautumista kahteen ryhmään.
-Ihan aivan käsittämätöntä, et se tääl puhuu toista ja sit se puhuu meille tuol toista, Hanne mietti kuulemaansa.
-Mulla muuttu käsitys taas ihan, Hanne ihmetteli Miran käyttäytymistä.
-Hanne ja Sari kertoivat olevansa asiasta ihan kysymysmerkkeinä. Hanne yritti rauhoitella raivoavaa ja käsillään huitovaa Kaarloa.
-Nyt tää menee niin ämmämäiseksi touhuksi, Hanne kommentoi.

Ei Hanne noissa kovin suuttuneelta vaikuta, vaan lähinnä vaikuttaa olevan hämillään talossa vallitsevasta ilmapiiristä :o

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Marras 2006 21:04

Kylli kirjoitti:Ei Hanne noissa kovin suuttuneelta vaikuta, vaan lähinnä vaikuttaa olevan hämillään talossa vallitsevasta ilmapiiristä :o
Kyllä Hanne oli ihan oikeasti suuttunut. Mä näin tuon episodin livenä...

Kylli
Toukka
Viestit: 11
Liittynyt: 16 Loka 2006 23:48

Viesti Kirjoittaja Kylli » 18 Marras 2006 21:13

Spencer kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Ei Hanne noissa kovin suuttuneelta vaikuta, vaan lähinnä vaikuttaa olevan hämillään talossa vallitsevasta ilmapiiristä :o
Kyllä Hanne oli ihan oikeasti suuttunut. Mä näin tuon episodin livenä...
Kyllä mäkin näin. Hanne ei huutanut, eikä vihoitellut asiasta myöhemmin, kuten ehkä joku asiasta oikeasti suuttunut olisi saattanut tehdä. Siksi en laske tuota suuttumiseksi.

Sitä paitsi, tossa tapauksessa olisi todellakin ollut aihetta suuttua.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 18 Marras 2006 21:13

Spencer kirjoitti:
Kylli kirjoitti:Ei Hanne noissa kovin suuttuneelta vaikuta, vaan lähinnä vaikuttaa olevan hämillään talossa vallitsevasta ilmapiiristä :o
Kyllä Hanne oli ihan oikeasti suuttunut. Mä näin tuon episodin livenä...
Vahvistan. Hanne oli äänessä jopa enemmän kuin Jenni ja komppasi Kaarloa kuin parastakin totuudenpuhujaa. Hanne itse muistaakseni nimitti Miraa mm. ilkeäksi, kieroksi ja manipuloivaksi psykopaatiksi. Eiköhän tuosta tapauksesta ole live-ketjussa lisää. Hande oli enemmän kuin suuttunut.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 18 Marras 2006 21:29

Ai suuttuminen on kielletty, ei saa voittaa jos on joskus talossa suuttunut ;).
Kukaan muukaan tuolla ei ole missään vaiheessa osoittanut hermostumisen merkkejä, hyi hyi Hanne! :lol:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 18 Marras 2006 21:30

Oliks Hanne oikeesti suuttunut? :shock: Miksei sitä oo poistettu vielä talosta?
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 18 Marras 2006 21:32

Dick_Solomon kirjoitti:Oliks Hanne oikeesti suuttunut? :shock: Miksei sitä oo poistettu vielä talosta?
Juu, kauhean uhkaavaa ja väkivaltaista! :roll:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 18 Marras 2006 21:37

zilipippuri kirjoitti:Ai suuttuminen on kielletty, ei saa voittaa jos on joskus talossa suuttunut ;).
Kylli kysyi kysymyksen ja mä vastasin. En ole todellakaan väittänyt, että ei saisi voittaa jos on joskus suuttunut... :roll:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 18 Marras 2006 21:43

Juu ei mitään henk.koht. Spencer :)!

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 18 Marras 2006 22:48

Mahtuuko hiekkalaatikolle vielä mukaan leikkimään? :D

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 18 Marras 2006 23:12

Tietysti mahtuu ;)..

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 19 Marras 2006 09:25

Sihi on jo tulossa :wink:
Kuva

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 19 Marras 2006 10:47

Boost kirjoitti:Sihi on jo tulossa :wink:
Aijaa??? :wink: Mistäs sä mun tulemiset tiedät. :wink:

Hanne on kyllä järjestänyt puheenaiheita viimeaikoina ihan kiitettävästi. Tylsäähän tämä loppukausi olisi jos emme voisi seurailla vääntöä Olpan kanssa.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 19 Marras 2006 11:02

Sihijuoma(n) kirjoitti: Aijaa??? :wink: Mistäs sä mun tulemiset tiedät. :wink:
Sullahan on tapana puuttua näihin liiallisiin hiekkalaatikko leikkeihin. :wink:
Kuva

Avatar
Maligne
Jebou
Viestit: 2612
Liittynyt: 18 Marras 2006 19:25

Viesti Kirjoittaja Maligne » 19 Marras 2006 11:08

En kyllä olisi uskonut, että Hanne nousisi loppukaudesta näin näkyvään rooliin.

Avatar
MJK
Käsikirjoittaja
Viestit: 975
Liittynyt: 07 Elo 2006 13:55
Paikkakunta: Lappi

Viesti Kirjoittaja MJK » 19 Marras 2006 11:22

Viimeyönnä on taas Subin sivujen mukaan tapahtunut Ollin ja Hannen välillä jotain. Myönsipä Hansukin että olisi jo pannut Ollia jos kala ei olisi ollut mukana kuvioissa.
Kuva

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”