36. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 02 Loka 2006 11:17

Kouvola Indians, ihmisluoti Jani Raivio

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 02 Loka 2006 11:44

Mä oon aika pettynyt, erittäin homogeenistä porukkaa.

Lyylikki
Jööteri
Viestit: 1
Liittynyt: 02 Loka 2006 10:28
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Lyylikki » 02 Loka 2006 11:48

zilipippuri kirjoitti:Mä oon aika pettynyt, erittäin homogeenistä porukkaa.
Kyllä. Missä on selkeästi jotakin alakulttuuria edustavat ihmiset. Nyt olisi ollut mahdollisuus tuoda taloon punkkari, gootti, maahanmuuttaja tms.

Tai sitten joku ihan todella noita tyyppijä vanhempi ihminen. Jossain akselilla 40-50 vuotta.

Siinä on tietenkin se vaara, että tuommoinen tyyppi joutuisi sitten sekä talossa, että katselijoiden silmätikuksi. Vaikka haittaisiko sekään? Eikös tuonne olla juuri silmätikuiksi menty?

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 02 Loka 2006 11:51

Hohhoijaa... Tulis nyt viikkotehtävä...

JA saisivat oikeen kunnon bileet illalla...

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Viesti Kirjoittaja plop » 02 Loka 2006 11:52

Onkohan tolla Kakilla kaikki ihan hyvin?

Jotain rajaa noihin juttuihin.

marges
Kasmasiini
Viestit: 2
Liittynyt: 01 Syys 2006 15:54

Viesti Kirjoittaja marges » 02 Loka 2006 11:53

Sorella olis selkeesti sopinut tuohon uuden porukan jengiin. Harmi että just Sorella laitettiin taloon yksin uutena Heidin poiston jälkeen. Sorella ei olis isommassa porukassa joutunut silmätikuksi.

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Loka 2006 11:55

Lyylikki kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:Mä oon aika pettynyt, erittäin homogeenistä porukkaa.
Kyllä. Missä on selkeästi jotakin alakulttuuria edustavat ihmiset. Nyt olisi ollut mahdollisuus tuoda taloon punkkari, gootti, maahanmuuttaja tms.

Tai sitten joku ihan todella noita tyyppijä vanhempi ihminen. Jossain akselilla 40-50 vuotta.

Siinä on tietenkin se vaara, että tuommoinen tyyppi joutuisi sitten sekä talossa, että katselijoiden silmätikuksi. Vaikka haittaisiko sekään? Eikös tuonne olla juuri silmätikuiksi menty?
Joo mäkin olen erittäin pettynyt tähän porukan samanlaisuuteen. Kaikki on tyyliin 28 +-1 vuotta ja normaalivartaloisia ja normaalisti pukeutuvia. Mitä järkeä?!?! Sub petti kyllä nyt konservatiivisuudellaan pahemman kerran. Soraääniä eetteriin myös ohjelmien sisällössä :x

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 02 Loka 2006 12:06

Kari säkkiin, säkki kiinni ja järveen "virpomaan". Vittu. Tuo urpo ei ymmärrä olla hiljaa edes kymmentä sekuntia. Olisi ihan kiva taustalla kuulla uusienkin asukkaiden juttuja, mutta yhden ääni ja hihitys kaikuu koko ajan yli muiden niin ettei jaksa DC:tä päällä pitää. :roll:

(Onneksi juuri tällä hetkellä Kari ei ole paikalla.)

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 02 Loka 2006 12:10

Spencer kirjoitti:Kaki ja Mira ovat ottaneet uudet asukkaat parhaiten vastaan. Hanne, Jenni ja varsinkin Kaarlo huonoiten. Mutta sehän ei ole yllättävää, koska tämä HJK-jengi jo varmaan luuli, että tulevat olemaan varmasti finaalissa, mutta uudet asukkaat sotkivat täysin heidän suunnitelmansa ja hyvä niin... :D
Sulla on kyllä aika timmit vahvuudet Mira-laseissasi :wink: Itsestä on tuntunut, että Kaarlo ja Hanne on olleet tosi mukavia uusille ja aktiivisena jututtamassa. Toki Kaki on ottanut taas puheenjohtajan roolin.. Mira on myös ollut selvästi mielissään ja hyvä niin. Edelleenkään, ei ole mikään inhokki. Nyt kun Sorella lähti, ei mulla edes ole sellaisia. Tosin uusilla tytöillä on ihan hyvät saumat nousta tuohon asemaan.
lily kirjoitti:Mun mielestä Kaarlo on ottanut asukkaat yllättävänkin hyvin vastaan, tai uudet pojat ainakin. Odotin ensin, että Kaarlo ei puhuisi sanaakaan, kihisisi vain raivoissaan yksin jossain nurkassa. :lol:
Kaarloa pidetään kyllä täällä foorumilla aika erilaisena tyyppinä, verrattuna siihen millaisena itse hänet nään. Ollut jo pari viikkoa melko rennon oloinen ja tottakai mielissään kun tuli uusia jätkiä taloon, ei kovinkaan yllättävää.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Loka 2006 12:11

BB käski asukkaiden siirtyä sisätiloihin ja lukita ovet.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Loka 2006 12:16

Dick_Solomon kirjoitti:
Spencer kirjoitti:Kaki ja Mira ovat ottaneet uudet asukkaat parhaiten vastaan. Hanne, Jenni ja varsinkin Kaarlo huonoiten. Mutta sehän ei ole yllättävää, koska tämä HJK-jengi jo varmaan luuli, että tulevat olemaan varmasti finaalissa, mutta uudet asukkaat sotkivat täysin heidän suunnitelmansa ja hyvä niin... :D
Sulla on kyllä aika timmit vahvuudet Mira-laseissasi :wink: Itsestä on tuntunut, että Kaarlo ja Hanne on olleet tosi mukavia uusille ja aktiivisena jututtamassa.
Hanne ja Kaarlohan olivat vanhoista asukkaista heti ensimmäisenä puhumassa paskaa terassilla kahdestaan uusista asukkaista. Ja varsinkin Kaarloa näytti selvästi vituttavan, että uusia asukkaita oli tullut taloon. Ja btw mulla ei ole mitään Mira-laseja, mutta sinulla vaikuttaa olevan aika vahvat Kaarlo-lasit... :wink:

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 02 Loka 2006 12:21

No ei ne nyt itseasiassa mitään paskaa puhuneet.. aika liioitteleva ilmaisu vähintään. Lähinnä pohtivat "uutta" tilannetta ja ainakin mun mielestä ihan ymmärrettävästi. Just vaikka sitä et kaikki alkaa ikäänkuin alusta ja uudet tyypit ei ehdi olla tuolla niin kauaa kuin he. Ei mitään sen kummempaa.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Loka 2006 12:29

Onkohan nimeämiset jo nyt käynnissä, kun BB kutsuu uusia asukkaita vuorotellen pk-huoneeseen...

Quutio
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 28 Elo 2006 10:08

Viesti Kirjoittaja Quutio » 02 Loka 2006 12:35

Spencer kirjoitti:Onkohan nimeämiset jo nyt käynnissä, kun BB kutsuu uusia asukkaita vuorotellen pk-huoneeseen...
Oliskohan mahdollista, että tän viikon nimeämiset meniskin niin, että vain uudet asukkaat nimeis?

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 02 Loka 2006 12:36

Spencer kirjoitti:Onkohan nimeämiset jo nyt käynnissä, kun BB kutsuu uusia asukkaita vuorotellen pk-huoneeseen...
Mietin samaa. Naurettavaa kyllä jos on. Muutenkin hölmö/epäreilu asetelma, että saavat nimetä, mutta heitä ei saa nimetä. Pitäis mun mielestä mennä eka viikko niin, että vaan vanhat nimee toisiaan ja sit normaaliin käytäntöön.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 02 Loka 2006 12:38

Noin paöjon uusia ...Minusta pitäs saada nimetä kaikkia ihan normaalisti, kun on noin paljon noita uusia, eihän ne nimeämiset kohdistu vain yhteen...

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 02 Loka 2006 12:38

Tuli noista nimeämisistä vielä mieleen, että entä jos se suuri yllätys onkin se, että vain uudet asukkaat nimeävät ja eniten ääniä saanut asukas häädetään talosta heti suoraan ilman katsojaäänestystä...

Quutio
Kyttääjä
Viestit: 73
Liittynyt: 28 Elo 2006 10:08

Viesti Kirjoittaja Quutio » 02 Loka 2006 12:49

Joka toinen sana v*ttu, v*ttu mitä sitten...

MissBB
Kesä-Esa
Viestit: 43
Liittynyt: 01 Loka 2006 19:37
Paikkakunta: Kerava

Viesti Kirjoittaja MissBB » 02 Loka 2006 13:05

Tässä aamun tuijottanut noita ihan järkyttyneenä. Mistä noi tyypit on revitty, tuli ekana mieleen. Onkohan toi kasviruoka juttu jotain piikittelyä vanhoille että oikein kaksin kappalein :keineahnung: Musta on ylipäätään tökeetä että uusia tulee, jos ne voi voittaa. Eihän ne kestä koko aikaa niinkuin idea olisi. Kai tähän tottuu mut nyt tuntuu et maku meni. Toivottavasti BB nyt hieman selkeyttäis tota tilannetta ettei tarviis spekuloida Mutta ei se sitä tee :lol: Viikkotehtävä vois tulla jo....

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 02 Loka 2006 13:17

No tällä kertaa kasvissyöjät ovat ainakin innolla laittamassa ruokaa.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 02 Loka 2006 13:23

Hedgehog kirjoitti:No tällä kertaa kasvissyöjät ovat ainakin innolla laittamassa ruokaa.
Toisin kuin edellinen kasvissyöjä. :wink:
Who is she? Where did you find her?

sally
Pääohjaaja
Viestit: 2347
Liittynyt: 25 Syys 2006 17:40

Viesti Kirjoittaja sally » 02 Loka 2006 13:26

Hedgehog kirjoitti:No tällä kertaa kasvissyöjät ovat ainakin innolla laittamassa ruokaa.
aamulla kun uudet mimmit ilmoitti ett on kasvissyöjiä, Hannen ilme oli silleen "jaaaaahas....." :lol:

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”