18. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
som_bucketwhole
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 841
Liittynyt: 11 Syys 2006 14:59
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja som_bucketwhole » 14 Syys 2006 16:26

Viikkotehtävän palautekeskustelu pääpiirteittäin.

Henri: Kroisoksen osassa kuningas konjakki sekoitti pään. Anteeksipyynnöt. Slummilaisena ei mitään hirveen pahaa.
Jenni: Kolme päivää peliä takana. Henrin provosointi slummissa kohtuutonta.
Tatu: Henri oli hyvä tyranni, mutta nöyryyttämisessä mentiin yli.
Kari: Pitkä pinna, mutta nöyryyttäminen alkoi vituttaan.
Tatu ja Kaarlo: Me simputettiin ainoastaan kerran.
Henri: Paljun kansien siirto pois ja takaisin, palvelusta?
Kaarlo hermostuu tässä vaiheessa... "Ihan paskaa!"
Mira: Hannelle anteeksipyyntö valinnasta. Paha mieli, naama nurinpäin. Ei mitään henkilökohtaista. Ihan kivaa, mutta olisin voinut tsempata vähän enemmän. Viimeisenä iltana vähän säikähdin.
Kari: Jaksoit kuitenkin loppuun saakka tsempata.
Hanne: Slummissa tykkäsin hirveästi ja olin aika hyvä pulsu. Tokana iltana alkoi tehtävät ärsyttää. Kroisospuoli, alussa ihanaa. Sikakivaa. Jotain mustia aukkoja ja päätä särkee. Ehkä sellaista pientä sikailua, voisi käyttäytyä naisellisemmin. Mielestäni en tehnyt mitään simputusjuttuja.
Jenni: Pulsuna ekana päivänä rankkaa. Ei ollut ruokaa tarpeeksi. Muuten pulsuna omaksuin roolin ja tein tehtävät pilke silmäkulmassa. Kroisokseksi pääseminen tuli yllätyksenä. Ei ollut helppoa. Aluksi vaikea lähtöasetelma. En halunnut turhaa käskyttää. Jos joku on jostain loukkaantunut, pyydän anteeksi.
Mika: Mä en päässyt oleen pulsu. Otti päähän, ettei päässyt jutteleen. Ajattelin, että tehtävä on tärkein.
Sari: Ensimmäinen ilta kroisoksena. Pyydän anteeksi kaikkea typerää mitä olen käskenyt. Kun aamu valkeni oli tosi paha mieli. Olin vähällä luovuttaa, mutta onneksi pääsin pulsuksi. Toinen päivä, oli elämäni paskin. Mutta nyt kun ajattelee, niin hyvä mieli.
Tatu: Tykkäsin olla pulsu. Olin hyvä palvelija. Ainoa mikä harmitti pulsun elämässä, niin kroisosten psykologinen syyllistäminen. Kroisoksen elämä, mielestäni olin hyvä kroisos tiettyyn rajaan saakka. Varmaan käskytin kaikkein eniten. Lähinnä Henriä nakitin. Kroisoksen homma meni vähän yli, mutta ei ollut simputusta. Lopussa paloi hihat, kun aloin Kaarloa puolustaan. Pyydän anteeksi.
Henri: Ei kaunoja.
Tatu: Mulle saattaa käydä, että välillä kilahdan.
Kaarlo: Molemmilla puolilla oli ilo palvella. Kroisoksen rooli alkoi mennä jopa pelottavan hyvin. Nuoruuden uho.
Henri: Kuningas alkoholi tuli kuvaan mukaan...
Kaarlo: Olen eri mieltä. Mun mielestä Henri oli ainut joka sikaili.
...
Kaarlo: Aloitan pulsun hommasta. Toivoin aluksi tehtävää annettaessa, että pääsisin pulsuksi. Tehtävä oli kuitenkin paljon rajatumpi mitä kuvittelin. Illalla törkeen hauskaa. Yllätyin, kuinka pian yhteinen tavoite (viikkotehtävän onnistuminen) sumeni. Palvelijana olin huono.
Sari: Sä olit hyvä.
Kaarlo: Pulsun puolelta ei anneksi pyydeltävää. En ikinä pyytele anteeksi. Kroisospuoli, kun tiesin että Hanne valitsee, arvasin heti että pääsen. Aluksi väsytti, enkä osannut käskyttää. Sitten pikakelataan. Huutamisjuttu, halusin näyttää, mutta kännin piikkiin en laita mitään. En periaatteessa olisi halunnut käskyttää, paitsi Henriä. En pyydä anteeksi, pyydän anteeksi...
Tatu: Sitten provosoitiin toisia Kaarlon kanssa.
Kaarlo: Sanottiin että teeppäs källejä. Tatu ei ymmärtänyt, että se oli källi kun kävin Henriä.
Henri: Kaarlo oli varmaan ainut joka huomasi että on tsoukki. Kaikki muut säikähti. Silloin toivoin, että lyöt ja häivyt talosta.
Tatu: Mua alkoi vituttaan...
Kaarlo: Eläessäni en ole lyönyt edes pikkuveljeäni!
Henri: Selvinpäinkö hermostuisit voileivästä noin paljon?
Tunteet kuumenee... kinastelua.
Kaarlo: Pyydän anteeksi Isoveljeltä. Ei ole ketään vastaan mitään.
Henri: Tämä on peliä ja tätä haetaan...
Jenni: Sitäkö sä Henri aina teet mitä haetaan?
Yleistä kinastelua siitä oliko Kaarlo tosissaan vai ei.
Jenni: Eilinen oli väkivallasta kaukana. Jokainen (tarkoittaa Henriä) voi kattoa itseään peilistä.
Kaarlo: Liikuttuu kuinka hyvin tulee toimeen yleisesti ottaen.
Kari: No niin, viimeiset solmut aukaistaan. Erittäin loistava viikkotehtävä. Tästä saatiin nimenomaan konflikteja. Jokainen voi katsoa peiliin, miten tehtiin tästä näin helvetin vaikeaa.
Pultsaritiimi oli enemmistönä hyvää meininkiä. Kroisoksista Mika ei antanut sadistisia tehtäviä ja yritti rauhoitella Henriä. Mutta Henrin hommat vain jatkui ja se alkoi vituttaan, mutta se on nyt käsitelty.
Kun vaihtui roolit. Uudet kroisokset alkoi antamaan takaisin. Tehtävät ei ehkä olleet niin pahoja, mutta menitte nimityksillä henkilökohtaisuuksiin...
Henri: Minä olen tottunut. Mulle oli ihan sama.
Kari: Jenni ja Hanne muuttuivat alkoholista, vaikka edellisenä iltana olitte toista puhuneet.
Hanne: Alusta asti oli niin paha mieli ja Miraa kävi sääliksi.
Mira: Häiritsi, että te ette puuttuneet Kaarlon ja Tatun käskyttämiseen.
Jenni: Meillä oli Hannen kanssa kaksin kivaa, enkä kiinnittänyt huomiota poikien tekemisiin...
Kari: Tunnen pahaa syyllisyttä, kun psyykkasin heikointa lenkkiä (Saria) Mutta se on onneksi nuotiolla jo purettu. Se oli taktista peliä. Pyydän anteeksi kaikkia... tämä oli viikkotehtävä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 16:39

Terassilla jatkuu edelleen asioiden puiminen. Kroisoksista Hanne, Jenni, Kaarlo ja Tatu tuntuvat edelleen olevan kovasti omaa puoltaan...

Avatar
MasterBaiter
Intruuderi
Viestit: 289
Liittynyt: 09 Elo 2006 10:41

Viesti Kirjoittaja MasterBaiter » 14 Syys 2006 16:41

Petri kirjoitti:Terassilla jatkuu edelleen asioiden puiminen. Kroisoksista Hanne, Jenni, Kaarlo ja Tatu tuntuvat edelleen olevan kovasti omaa puoltaan...
Voi kun ne tuotannossa nyt tajuaisivat laittaa kaikista kilpailijoista pahimmista törkeyksistä koosteen kaikkien katsottavaksi tuonne talon telluun. Saisivat vähän perspektiiviä asioihin.

Avatar
David Mills
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2177
Liittynyt: 29 Elo 2005 17:51

Viesti Kirjoittaja David Mills » 14 Syys 2006 16:45

Hah, täällä te puhutte väkivallasta ja siitä kuinka Tatu heitti voileivän Henriä päin. Väkivaltaa voileivällä! :D

Hedgehog(?), olen samaa mieltä, että Kaarlo&Tatu vs. Henri olivat tasavertaisia. Aivan tyypillistä känniläisten uhoa ja vittuuntumista toisiinsa. Itse näin Kaarlon uhoamisen osittain tsoukkina, vaikka kieltämättä en koko iltaa katsonut ja enkä alkuasetelmia siten tiedä tarkkaan. Rankkaria perään ja toivottavasti Henriä ei häädetä. Tästä saadaan vielä maukas nahina pystyyn.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 14 Syys 2006 16:49

David Mills kirjoitti:Hah, täällä te puhutte väkivallasta ja siitä kuinka Tatu heitti voileivän Henriä päin. Väkivaltaa voileivällä! :D
Näinpä juuri. Taas täällä hiukan ylireagoidaan, mutta syntyypähän keskustelua. :D Tatun niskalenkki Mankista toisissa bileissä on väkivaltaista, jos sen sellaiseksi haluaisi tulkita, voileivänheitto ei.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 14 Syys 2006 17:05

Tuosta talolaisten "purkupalaverista" vielä.

Minusta Kari, Tatu, Jenni, Mika ja Mira selvisivät hyvin tuosta tilanteesta.

Tatu myönsi virheensä ja pyyteli anteeksi.

Hanne ei myöntänyt tehneensä mitään väärin. Ei pyydellyt anteeksi, vaikka minusta lietsoi Kalea/Tatua simputuksessa. Lisäksi itse katson, että nimenomaan Hanne olisi voinut olla se, joka olisi voinut viheltää liian pitkälle menneen pelin poikki. Hanne mainitsi kyllä, ettei ihan kaikkea muista humalatilan vuoksi.

Henalta ja Kalelta paloi tuossa keskustelussa pinna.

Henan osalta ymmärrän kyllä, että hän oli täydessä puolustustilanteessa. Hena pyyteli anteeksi ja myönsi tehneensä virheitä, niin kroisoksena kuin spurguna. Ei silti hänellä oli kyllä aihettakin pyydellä anteeksi.

Kale ei pyydellyt kunnolla anteeksi ("ei koskaan pyydä", "pyytää", "ei koskaan pyydä", "pyytää"), vaikka olisi jo pelkästään sillä perusteella voinut kun jotkut naisista kertoivat pelästyneensä.

Kari summasi keskustelun ja tapahtumat erittäin hyvin. Välikommentteja muilta tuli tosin vähän liikaakin. Kari oli todennäköisesti monelle spurgulle hyvinkin tärkeä henkinen apu. (=Mira, Sari, Heidi ja ehkä nämä urootkin...)

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 14 Syys 2006 17:14

Mikähän homma siellä on nyt menossa? Porukka laukkaa päiväkirjahuoneessa... :?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 17:26

minttuli kirjoitti:Mikähän homma siellä on nyt menossa? Porukka laukkaa päiväkirjahuoneessa... :?
Varmaan käyvät vain tekemässä sen fiilismittari systeemin...

sickboxing
Asukaskokelas
Viestit: 119
Liittynyt: 28 Elo 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja sickboxing » 14 Syys 2006 17:26

Aaah, nautinnollista jos ne on jopa jotain "tapellutkin" siellä. :) Pakko katsoo öö perjantaina vai tänää daily?

Heidin häätö oli ihan turha ja samoin ois ihan perseestä jos Kaarlo ja/tai Tatu häädettäisiin. Siis Kaarlo ja Tatu pitää just nyt pitää mukana kun ovat räjähdysalttiita. :) Oikeastaan nyt en osaa edes sanoa kenet haluaisin ulos? En ainakaan Henriä, koska hänkin on sellainen love to hate, samoin Kari ja ilmeisesti Hannekin on ollut aika v-mäinen eilen? Mut joo Hannesta haluaisin eroon.

Joku uhkailu ja pla pla ei oo mitään ihmeellistä ja kai nyt kaikkia on känniset uhkaillu eikä sitä tarvitse niin tosissaan ottaa. Väkivaltaa ei kuitenkaan tapahtunu niin kyl ne voi jäädä taloon, jää lisää jännitettävää. :) Turha sit vinkuu et yhy lisää tapahtumii taloon jos kaikki kivat potkitaan aina ulos. :(

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 14 Syys 2006 17:51

Kiitos yhteenvedoista :D

Aiemmin mulla ei oikeastaan ollut inhokkia (kun Heidi lähti) - nyt mulla on ainakin 3, Kaarlo ykkösenä. On se jännää miten yhdessä illassa voi kaikki muuttua...

Avatar
julmia
Päivystävä meribiologi
Viestit: 645
Liittynyt: 11 Syys 2006 03:06

Viesti Kirjoittaja julmia » 14 Syys 2006 18:49

hei jotain rajaa tuohon kakin ihannointiin. sehän yritti ihan kympillä antaa kuvaa että on ohjaillut koko hommaa alusta asti, paitsi tietty tämä "väkivalta"episodi ei tietenkään ollu kakin syy.

mutta muuten se väitti ihan pokalla että HÄN ITSE psyykkasi ja provosoi ja antoi hiljaisia ohjeita ja ohjaili tilanteen kulkua.

NAURETTAVAA, jäbällä ei oo mitään psykologista silmää vaikka ite niin luulee, tollasilla väittämillä sai taas muutaman talolaisen ärsyyntymään päsmäröintiinsä :x

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 19:32

Palaako talo? Vai mistä tuo savu tulee?

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 14 Syys 2006 19:32

Tulipaloa pukkaa BB-talon kyljessä. Mitähän lie polttavat...

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 14 Syys 2006 19:33

Talo tulessa?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 19:33

BB käski asukkaiden siirtyä välittömästi sisälle...

Avatar
Brand
Guru
Viestit: 3481
Liittynyt: 14 Heinä 2006 15:17

Viesti Kirjoittaja Brand » 14 Syys 2006 19:38

112-info 14.09.2006 19:31:33 Espoo tulipalo muu: pieni

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 19:43

Big Brother ilmoitti, että tilanne on hallinnassa.

nettikatsomo
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 08 Elo 2006 21:35

Viesti Kirjoittaja nettikatsomo » 14 Syys 2006 19:44

Mole kirjoitti:Talo tulessa?
Juuri ilmoitus että tilanne hallinnassa.

Tuli palo kamerakäytävän takana suunilleen saunan takana pihalta katsottuna. Piha täyttyi aikas hyvin savusta, mutta nyt sekin näyttänee hälvenevän.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 14 Syys 2006 19:57

Nyt asukkaat pääsivät jo ulos. Nähtävästi palo on jo sammutettu.
Sisälläkin kuuluu olevan ilmastoinnit täysillä kun humisee niin paljon.

nettikatsomo
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 08 Elo 2006 21:35

Viesti Kirjoittaja nettikatsomo » 14 Syys 2006 20:03

Jos kaikkialla talossa on savua kunnolla, niin se viittaa siihen että tuli on ollut irti jossain päin kamerakäytävää ja sen lähistöllä. Tässä onkin sitten se seikka että miten asukkaat pelastetaan jos siellä on tulipalo, koska taloa ympäröin kamerakäytävä. Eli jopa häätökäytävä on osa kamerakäytävä.

Asukkaiden jutuista päätellen vieläkin kytee jossain.

EDIT:
Joku roskalava paloi ja sitä on siirretty hieman kauemmaksi talosta. Mistään sapotaasista ei ole kyse. Joten ei hätää.

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 14 Syys 2006 20:05

Onhan siinä pihalla se iso ovi joka johtaa suoraan ulos. Varmasti sitä kautta pääsee helposti ulos vaikka kamerakäytävät olisi tulessa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 20:07

- Se ei ite tehny mitään kunnolla, sanottiin et tee ees yks juttu kunnolla, mut ei, Kaarlo tokaisi tuohtuneena viitaten Henriin slummilaisena. - Ja sit kaikki muistaa vaan sen, että mä oon kerran sanonu jotain rumasti!

- Se apina ite tuolla kyykytti ihan naamat ja makas ku joku vanha äijä. Ja sit meikäläinen on väkivaltainen ja luonnevikanen vaimonhakkaaja, ja mä oon vasta 22, Kaarlo tilitti Tatulle.

Me oltiin juhlatuulella, Kaarlo jatkoi. - Se ei ollu mitään, pekkä masentunu läski, joka makas tossa ja käskytti meitä.

- Mä oon niin kyllästyny, että ihan mitä vaan sattuu, niin aina mä oon syyllinen, Kaarloa kiukutti. – Mun ei tarvii ku olla paikallani, mies manaili ja kertoi asian olleen niin jo kouluaikoina.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”