18. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 14:18

Big Brother käski asukkaiden kokoontua sohvalle...

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 14 Syys 2006 14:18

Jaahas. Nyt tuli käsky kokoontua sohvalle....

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 14:21

Asukkaat saivat postia... Asukkaat joutuvat arvioimaan omaa käytöstään tämän viikon aikana...

Nani
Työläinen
Viestit: 141
Liittynyt: 03 Loka 2005 12:45

Viesti Kirjoittaja Nani » 14 Syys 2006 14:22

Asukkaat pyydettiin kokoontumaan sohvalle ja varmaankin viikkotehtävän arviointi. Ja mahtaisko tulla samalla rangaistukset.

Postia saivat.

Keskustelua viikkotehtävästä. Jokainen vuorollaan kertoo kuinka on sujunut kroisoksena tai slummilaisena. Kun jokainen on kertonut omasta roolista niin sen jälkeen toiset saavat esittää kommentteja. Hena aloittaa.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 14:26

Jenni ei ainakaan näytä ymmärtävän, että kroisosten eilistä käytöstä kritisoidaan. Hän laittaa edelleen Henan piikkiin.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Syys 2006 14:28

Jennin tekopyhyys alkaa nyt mennä jo niin pitkälle, että ainakin oma v-käyräni on tämän asukkaan kohdalta pikkuhiljaa menossa kattoon.

Kaarlo puhuu mauttomuudesta. :shock:

edit: Kun tuota Kaarlon sepustusta kuunteli, niin vaikuttaa vahvasti siltä, ettei jätkällä ole minkäänlaista itsekritiikkiä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 14:30

Kaarlo ja Tatu ovat mielestään simputtaneet Henriä yhden kerran.

Sohvalla valitetaan siitä Tatun ja Kaarlon toimesta, että Henri ei punnertanut kunnolla. Syyttävät että hän teki naisten punnerruksia. Lisäksi Kaarlon mukaan heidän antamansa tehtävät olivat asiallisia muuten.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 14:34

Kyllä tuo Henakin on aika tekopyhä. Valittaa kun oli joutunut viideksi minuutiksi vahtimaan allasta ja kuitenkin itse oli aiemmin käskenyt slummilaiset puoleksi tunniksi vahtimaan, kun itse pelasi Mikan kanssa lentistä...

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Syys 2006 14:34

Petri kirjoitti:Sohvalla valitetaan siitä Tatun ja Kaarlon toimesta, että Henri ei punnertanut kunnolla. Syyttävät että hän teki naisten punnerruksia.
Henrihän teki naisten punnerruksia terassilla, mutta vasta siinä vaiheessa, kun hän oli ensin tehnyt 30 punnerrusta tekonurmella Tatun ja Kaarlon huutaessa ohjeita ja laskiessa 1, 1, 1, 1, 2, 2, 2, 2, 2...

Odotan innolla Kaarlon ja Tatun analyysia omasta toiminnastaan. Etenkin Kaarlon. Tatu näyttäisi jo hieman lieventäneen näkemyksiään.
Spencer kirjoitti:Kyllä tuo Henakin on aika tekopyhä. Valittaa kun oli joutunut viideksi minuutiksi vahtimaan allasta
Tyhjää allasta. Toisin sanoen siitä ei ollut kroisoksille mitään apua tai hyötyä.

edit: Miralle pisteet omasta selvityksestään, Hannekin puhuu pääasiasiassa ihan aiheesta (ei tosin muista kaikkea, mutta viittasi silti mahdolliseen sikailuun)

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 14:37

Hanne vetoaa muistamattomuuteensa eikä miellä itse tehneensä mitään pahaa.

Jenni myönsi avoimesti, että käytti Henriä liikaa tehtävissä, mutta ei omasta mielestään teettänyt mitään aiheetonsa. Henri myönsi tämän.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 14 Syys 2006 14:47

Petri kirjoitti:Hanne vetoaa muistamattomuuteensa eikä miellä itse tehneensä mitään pahaa.
Hannen puheenvuoro ottaa kovasti päähän.

Jenni sai vähän pisteitä takaisin.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Syys 2006 14:49

Jenniltä asiallinen itseanalyysi, tunnusti juoksuttaneensa Henriä enemmän kuin muita. Henan mielestä Jenni oli asiallinen kroisos. (Tosin Jenni tylytti ja alisti Henaa sanallisesti, mutta toisaalta Jenni oli ex-slummilaisista koko ilta huomioiden ehkä se asiallisimmin käyttäytynyt.)

Jännän iso aihe se kiimaisen elefanttin näytteleminen muuten. Mika muistaakseni osallistui ohjeistukseen kyseisen simputuksen aikana, mutta kaiken kaikkiaan hän pystyi pitäytymään kohtuuden rajoissa. Mika saa osakseen kehuja kaikilta. Mira otti esiin olemattomat välinsä Mikan kanssa, hyvä juttu, katsotaan miten jatkuu. Kaki neuvoo: "Menkää peiton alle ja antakaa rakkauden puhua."

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 14 Syys 2006 14:51

Äh, nyt jää puolet näkemättä (varsinkin Kaarlo!) kun pitää mennä yliopistolle... -.-"

EDIT: Niin siis, pliis kertokaa mitä sanovat :D

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Syys 2006 14:56

Sari pyytää anteeksi ensimmäisen illan humaltunutta kroisoskäytöstään. "Elämäni paskin päivä se toinen päivä (kroisoksena)"... Jenni ihkuttaa Saria. :wink:

Tatun vuoro. "Mä olin hyvä pulsu, mä tykkäsin olla pulsu." Tatua harmittaa, että pulsutouhu meni psykologiseksi sodankäynniksi ja viikkotehtävän luonne unohtui mielestä. (Toisin sanoen meni henkilökohtaisemmaksi.) "Must mä olin hyvä kroisos... tiettyyn rajaan saakka." "Mä varmasti käskytin kaikkein eniten kroisoksista." "Lähinnä sit Henriä nakitti. Ja liikaa sit loppupeleissä nakittikin." "Jossain vaiheessa se kroisoksen homma meni yli." Pyytää anteeksi öistä tulistumistaan. "Mä oon tommone, saatan kavereille vähän kilahtaa." Tatu onnistui pesemään kasvojaan jonkin verran.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 15:01

Tatu sanoi, että hän oli hyvä kroisos tiettyyn rajaan saakka ja että hän käskytti varmasti kaikista eniten slummilaisia...

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 15:02

Tatu analysoi tehneensä pulsun tehtävät hyvin ja myöntää syyllistäneensä rikkaita pulsun asemassa. Myöntää avoimesti tehneensä sen väärin, koska se ei kuulunut hänen mielestään tehtävän luonteeseen.

Tatu oli omasta mielestään hyvä kroisos tiettyyn rajaan saakka. Ei käskyttänyt Karia ja Miraa, koska ne olivat hänen pulsukavereitaan. Myönsi käskyttäneensä liikaa Henriä ja että tehtävä meni överiksi. Tatu ei miellä annettuja tehtäviä simputukseksi.

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 14 Syys 2006 15:05

Henri summasi hyvin molempien kroisosten ääliötouhut. Selvinpäin meni ihan hyvin, humalassa lähti hanskasta.

Mutta Kaarlo alkoi jo inistä vastaan.

edit: Kaarlon vuoro. Innostui aluksi pulsuteemasta, mutta tehtävä olikin rajatumpi kuin Kaarlo oli ajatellut ja alkoi ottaa päähän. Kaarlo kerää pisteitä slummikavereiltaan. "Tehtävän kannalta se yhteistunne oli huono juttu, me vastaan noi." "Sumeni se tavoite, se on yhteinen se tavoite." "Mun mielestä mä olin aivan paska palvelee." (Sari heltyy ja kehuu Kaarlon palvelustaitoja.)

Ja nyt päästään aiheeseen: Kaarlo kroisoksena. "Aluks en osannu yhtään käskyttää ketään enkä lopussakaan." "Se huutamisjuttu oli semmonen, et mä halusin näyttää teille, että mä oon tuohtunut." "Koko ajan ihan tasan tarkkaan tiesi mitä tekee. Ei ollut mitään viinan kanssa tekemistä." "Mä en ois halunnu käskyttää, ainoo et mä olin Henrille sillai koska sitä halusin käskyttää." "Ei menny kännin piikkiin. Se on vaan toi kilpailuvietti." Kaarlo kertoo räyhäämiskällistään. Henri ja Mira ei ihan suostu nielemään selitystä vitsistä. Ja Kaarlo alkaa syyttää Henriä. Ja samoin Tatu alkaa syyttää Henriä, että Hena yritti saada heidät kilahtamaan. Jenni puolustaa Kaarloa: "Kolmen päivän rasitus takana." Kaarlo haukkuu Henaa lapselliseksi ja syyttää, ettei Henri tehnyt mitään tehtäviä hyviä. Hena: "Idiootti. Lapsi mikä lapsi."

Kaarlo pyytää anteeksi Isoveljeltä.

Henri sanoo, että juuri tätä viikkotehtävällä haettiin. Jenni alkaa inistä Henrille: "Eli sää annat joka kerta [Big Brotherille, tuotannolle] sitä mitä haetaan."

Kaarlolla ei näköjään ole mitään tajua siitä, miten tökerösti hän käyttäytyi koko loppuillan. Vielä enemmän ihmettelen, miksi Jenni ja Hanne tuntuvat palvovan Kaarloa, vaikka tyyppi oli eilen täysi mulkku.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 15:18

Kaarlo kertoo halunneensa alusta saakka pulsujen puolelle. Kuitenkin kun tehtävä alkoi, hän pettyi tehtävään ja se alkoi ottaa häntä päähän. Patjan menettäminen oli myös "syönyt miestä". Sai kuitenkin fiiliksen takaisin ja pulsun elämä loppujen lopuksi hänen mielestään hienoa. Omasta mielestään Kaarlo oli huono palvelemaan kroisoksia ja sai sairaan lapsellisia tehtäviä Henalta.

Kaarlo sai kroisoksena hyvän fiiliksen. Kehui heidän saamiaan ruokia ja että tuli syötyä liikaa. Hänen mukaansa ei osannut käskyttää ketään. Kalen mukaan kroisoksilla oli hauska ilta. Hänen mukaansa lopun huutaminen ja uhkaaminen oli edelleen vitsiä. Hän ei myöskään laita mitään kännin piikkiin - viittaa pikemminkin väsymykseen. Kaarlo vetoaa siihen, että hänen piti tehdä källejä. Räyhääminen kuului siis hänen mielestään källeihin.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 14 Syys 2006 15:21

Hena haukkui Kaarloa idiootiksi... :)

Avatar
lily
Heikoilla hangilla
Viestit: 89
Liittynyt: 28 Elo 2006 17:53

Viesti Kirjoittaja lily » 14 Syys 2006 15:21

Noiden ilmeistä voi lukea paljon. Jenni ja Hanne hihittelee ihan typeränä Kaarlon selitykselle, Miraa ja Henriä ei naurata tippaakaan. Aika tiukkaa kommenttia tulee Kaarlolta Henrille ja toisin päin.

Kaarlon pisteet on mun silmissä laskenut ihan nolliin.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 14 Syys 2006 15:22

Kaarlo jatkaa vaahtoamista. Hänen mukaansa Henri ei tehnyt mitään tehtäviä illalla kunnolla. Hän hermostui taas aiheesta. Jälleen sanaharkka samasta aiheesta.

Kaarlo perustelee edelleen väsymystä syynä hänen tekemisiinsä eilisiltana.

Avatar
lily
Heikoilla hangilla
Viestit: 89
Liittynyt: 28 Elo 2006 17:53

Viesti Kirjoittaja lily » 14 Syys 2006 15:24

Jenni puolustaa Kaarloa itku silmässä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”