43. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 09 Loka 2006 22:14

Huusiko hanne"irma" äsken, että MIRA veitkä mun kaljan?

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 09 Loka 2006 22:15

Pedro laittaa turisteille roiskeläppiä.

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 09 Loka 2006 22:17

ammiina kirjoitti:Huusiko hanne"irma" äsken, että MIRA veitkä mun kaljan?
En rekisteröinyt, mut sehän on "Miranda", et kai sitä voi Miraks kutsuu? Onhan Sarinkin roolihahmo "Sarppa". En jotenkin usko, et tän tehtävän onnistuminen on noin pienestä kiinni, ainakin tehtävänannossa oli et asenteesta kiinni.
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 09 Loka 2006 22:18

JimmyMoonJam kirjoitti:Ja mä en kestä ton Janin hölinää..... Onneks se ei enää hoe vittua joka kolmantena sanana, mikä lie teennäinen vaihe sekin oli?
Miksi siinä mitään teennäistä olisi ollut? Kiroilukielto alkoi jossain vaiheessa, ehkäpä sen takia janinkin kiroilu loppunu.. vai mitäbä luuuulet? :)

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 09 Loka 2006 22:23

Vitsi mä posahdan joka kerta, kun Gustav on kuvissa.. :lol: Sit kun se vielä heiluttelee noita viiksiään.

Irma: "Miten mä nää mun kannut survon johonkin pieneen toppiin!?"

Huh-huh, ihan parhautta.

ps. Jaakon "roolihahmo" on kyllä uskomaton.. Luulen koko ajan, et joku uusi tyyppi tullut taloon kun ei tajua että sehän on Jaakko! :roll:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
ammiina
Sala-asukas
Viestit: 397
Liittynyt: 01 Loka 2006 20:03

Viesti Kirjoittaja ammiina » 09 Loka 2006 23:13

onko kukaan kiinnittänyt huomiota, että pystyykö nimeämispäivän inhokit /suosikit mittarin perusteella vetää johtopäätöksiä, ketkä olisivat äänestyksessä?


Porukat menossa JO nukkumaan. AIka surkeaa menoa rantalomalla :(

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 09 Loka 2006 23:17

Punde kirjoitti:
JimmyMoonJam kirjoitti:Ja mä en kestä ton Janin hölinää..... Onneks se ei enää hoe vittua joka kolmantena sanana, mikä lie teennäinen vaihe sekin oli?
Miksi siinä mitään teennäistä olisi ollut? Kiroilukielto alkoi jossain vaiheessa, ehkäpä sen takia janinkin kiroilu loppunu.. vai mitäbä luuuulet? :)
No mua alko ensimmäisestä puolituntisesta lähtien ottamaan se tyyppi päähän ja mielipide ei ole siitä muuttunut. Yksi syy oli se jatkuva aivan älytön kiroileminen, mikä vaikutti olleen juurtunut tyyppiin todella syvälle. Ja nyt se ei kiroile yht'äkkiä sanallakaan. Hämmentävää :) Mitäpä luuulet, miksi se kiroilukielto tuli ;)

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Loka 2006 23:24

No ei haittaa että billeet loppu......huomenna vois olla enemmän keittoa kun mulla on sopivasti vapaapäivä keskiviikkona niin voi nukkua pitkään. :wink: :D
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 09 Loka 2006 23:28

JimmyMoonJam kirjoitti:Yksi syy oli se jatkuva aivan älytön kiroileminen, mikä vaikutti olleen juurtunut tyyppiin todella syvälle. Ja nyt se ei kiroile yht'äkkiä sanallakaan. Hämmentävää :)
No kiroilussa on kyllä sekin, että seura tekee (todellakin) kaltaisekseen. Sanoihan se Kalenkin tyttöystävä, ettei mies kiroile juuri ollenkaan kotioloissa. Tuolla vaan lähti alusta saakka sellainen vaihde päälle, liekkö sitten tietynlaista kilpailua siinäkin? Voimasanoilla höystettynähän oma juttu on tunnetusti paljon (tai siis ihan v******!) kovempi kuin sen toisen kaverin :roll:
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Viesti Kirjoittaja plop » 09 Loka 2006 23:33

Joo, kyllä huomenna täytyy sitten olla baari auki koko yön ja viinaa riittämiin, jotta tähän hommaan saadaan mielenkiintoa.
Kello ei ole vielä mitään ja noi jo nukkuu. Ei näin.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Loka 2006 23:38

Tonne lomakohteeseen täytyis saada tiskoteekki. Vaikka olkkariin.
Ulos taas BB vois tuoda hiekkaa, rantatuoleja ja päivänvarjoja. Tehtävä talolaisille olis maata 3 tuntia (muka) aurinkoa ottaen ja jutellen. Rantalentistä voisivat myös pelata!!!!!
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 09 Loka 2006 23:47

V-sanan hokeminen on kieltämättä jossain määrin tarttuvaa ja mielialastakin kiinni. Itse ajoin takaa sitä, että janilla oli tietynlainen tyyli tuoda itsensä esille ja yksi tapa oli nimenomaan se kiroileminen. Siksi pidin sitä 'teennäisenä'. Nythän poika on kuitenkin pehmopuheinen ;) Oli miten oli, oon ihan tyytyväinen, että sillä on rooli NYT päällä :P


On kyllä aika surkeeta, että menivät jo nyt nukkumaan. Eivät ehkä jaksaneet enää pitää yllä roolejaan? Kukapa tollaisessa seurassa viihtyisikään :D

Talon asukkailla on vähän tapana tehdä tehtävistä itselleen liian vaikeita. Miettii Hannenkin roolia, niin mahtaa sitä torstaina jo itseäänkin kypsyttää, kun ei ole pystynyt puhumaan normaalisti moneen päivään. Katsojien kannalta toki hyvä juttu.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 09 Loka 2006 23:50

Jani tiskaa, muut nukkuu......huikea meno. :o
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Hedgehog
Jebou
Viestit: 2705
Liittynyt: 29 Elo 2006 16:17

Viesti Kirjoittaja Hedgehog » 09 Loka 2006 23:56

No eihän sitä kukaan ensimmäisenä iltana raskaan lentomatkan jälkeen jaksa kauheasti riehua. Huomenna se loma vasta oikeasti alkaa.

mimmi
Työläinen
Viestit: 155
Liittynyt: 12 Syys 2005 17:37

Viesti Kirjoittaja mimmi » 10 Loka 2006 11:04

Esittelikö Kaki siis itsensä Pertuksi vai Petteriksi? Oliko tuo Pertuksi esitteleminen väärinkäsitys, kun jatkon perusteella Kaki esittää ternimaito-Petteriä.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 10 Loka 2006 11:13

mimmi kirjoitti:Esittelikö Kaki siis itsensä Pertuksi vai Petteriksi? Oliko tuo Pertuksi esitteleminen väärinkäsitys, kun jatkon perusteella Kaki esittää ternimaito-Petteriä.
Kaki esitteli itsensä Pertuksi ja hän myy termiitinmaitokapseleita. :)

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 10 Loka 2006 11:14

mimmi kirjoitti:Esittelikö Kaki siis itsensä Pertuksi vai Petteriksi? Oliko tuo Pertuksi esitteleminen väärinkäsitys, kun jatkon perusteella Kaki esittää ternimaito-Petteriä.
Esitteli itsensä Pertuksi, mutta voi kutsua Petskuksi. Myy termiitinmaito, ei ternimaitoa. Suuret on luulot Kakkilla itsestään. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 10 Loka 2006 11:38

Onhan Kari nimittänyt itseään Pertuksi myös ensiesittelyn jälkeen. Viimeksi kymmenen minuuttia sitten.

Ei kovin fiksu veto taktisesti. Tai muutenkaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”