47. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 13 Loka 2006 23:31

Tytöt turisevat makkarissa kynttilänvalossa.
Eivät näköjään ihan nukkumassa ole, mutta sängyissänsä loikovat.
Mitäs poikien puolella tapahtuu?

Eikö Sarille ja Jaakolle viini uponnut ;)?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Loka 2006 23:32

Sari kertoi, että hän on 19-vuotiaana seurustellut yli kymmenen vuotta vanhemman miehen kanssa... Hanne on kuulemma aivan shokissa. :)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Loka 2006 23:47

zilipippuri kirjoitti:Kuinkas monetta kertaa Mira kertoo tuota hänen ja Heikin lovestorya :roll: ?
Mira kertoo tuon jutun taas, koska Jenni, Hanne ja Piritta eivät olleet vielä kuulleet sitä ja halusivat kuulla sen...

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 13 Loka 2006 23:49

Mira kerto, että ei mennyt kauheen kauan ennen kuin ne harrasti ensimmäisen kerran seksiä. Hmm.. Mielenkiintoista. Pitiköhän mun tietää tää? Piti kai :D

"Mutta, mä en viitti kertoo niitä tässä. Se ihminen on hyvä ihminen. Se varmaan katuu niitä juttuja, mitä on tehnyt. Ne on meidän kahden välisii.. Se on salannut multa kaikenlaista". Ja taas alko vuoto. "Mulle tuli sellanen olo, että mä oon halpa, että mua ei niinku kunnioitettu ollenkaa".

Eiks nää kuultu viimeks tossa tunti pari sitten?

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 13 Loka 2006 23:51

"Mä en kyllä oikein haluais puhua tästä, mutta...."
ja monologi jatkuu... kohta on viimeisetkin luurangot kaivettu kaapista...

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 14 Loka 2006 00:04

Jenni yritti tuoda tulitikkuaskissa jotain nappeja ja askissa luki itsekirjoitettuna: "Esiintymisjännitykseen". Olikohan resepti oikein omalle nimelle :)

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 14 Loka 2006 00:06

Mä tajusin just tässä mikä mua Mirassa eniten ärsyttää.. Toi sen puhumisen jatkuva tilittävä sävy. Se se on.

Ja Sari puhuu taas asioista joita ei varmasti saisi puhua: "Kun meidät kolme (taloon äänestettävää) julkistettiin, pälä pälä..

Edit: Myös järkyttävän teennäiselle toi musta kuulostaa: "VOI HERRAN JUMALA..! Vitsi kun te katotte näitä jaksoja myöhemmin niin te tunnette mua (siis Miraa) kohtaan sellasta myötähäpeää.. Miks mä en voi pitää sitä suutani kiinni.."

You´re right there Murray!
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 14 Loka 2006 00:10

zilipippuri kirjoitti: (Vieläpä kun olivat ennen Miran lähtöä sopineet, ettei Mira puhu Heikistä..)
Sopivat vai? :lol:

Mira: "Miks mä en pidä sitä leipäläpeeni ummessa?! Kun te katotte myöhemmin niitä jaksoja, te koette niin hirveetä myötähäpeää, voi helvetti!"


Mira ja Sari pelästyttivät pojat ihan kunnolla hyökkäämällä huoneeseen ja kiljumalla :)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”