46. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 12 Loka 2006 21:28

Ainakin Mira, Kari, Sari, Jani ja Olli puhuvat sohvalla strippiklubeista, ym klubeista..

Sari nättinä nyt kun ei ole meikannut.

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 12 Loka 2006 21:37

JimmyMoonJam kirjoitti:Jaakon todetessa, että lammas uppoaa veteen, koska sillä ei ole persuksissa sulkijalihasta lainkaan, Mira väittää, että lammas uppoaa vedessä, koska sen turkki tulee niin painavaksi. :lol:

Mira, tuleeks kaloistaki painavia vedessä, kun niiden suomut kastuu? :lol:
Ei se lammas nyt varsinaisesti uppoa mutta et varmaan tosissasi vertausta kalaan heittänyt.. ei se villamäärä nyt ihan helpoksi lampaan etenemistä vedessä tee.

Sulkijalihaspöpötys on legendaa.

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Loka 2006 21:43

Kaki puhui TAAS Mika Murasesta... Nyt asukkaat puhuvat mm. jostakin poliisin tappajasta ja Sanna Sillanpäästä.

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 12 Loka 2006 21:48

Spencer kirjoitti:Kaki puhuu TAAS Mika Murasesta...
Samoja juttuja mitä Kari on kertonut aiemminkin, mutta kertoo ne nyt uudestaan uusille asukkaille. :wink:

On se kyllä paljon Murasesta puhunut. Liekö tehnyt Kakiin vaikutuksen?

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Loka 2006 21:52

Mole kirjoitti:
Spencer kirjoitti:Kaki puhuu TAAS Mika Murasesta...
Samoja juttuja mitä Kari on kertonut aiemminkin, mutta kertoo ne nyt uudestaan uusille asukkaille. :wink:?
Kertaus on opintojen äiti. :wink:

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 12 Loka 2006 22:12

Ilmeisesti kaikki asukkaat ovat nyt nukkumassa...

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 12 Loka 2006 22:32

Voi tylsyys. Ois ollu kiva katsella tässä töiden jälkeen jonkun aikaa, mutta eipä se ihme et noita pikkasen väsyttää, joten suotakoon se heille anteeksi ;)
Mikä se sellanen Dillinger mega on?

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 12 Loka 2006 22:36

Halkatla kirjoitti:Ei se lammas nyt varsinaisesti uppoa mutta et varmaan tosissasi vertausta kalaan heittänyt.. ei se villamäärä nyt ihan helpoksi lampaan etenemistä vedessä tee.
Kun vesi kiinnittyy objektin pintaan se ei muuta objektia mystisesti painavammaksi vedessä. Kosketuksissa oleva vesi ei ole painavampaa kuin vesi sen ympärillä. Vesi on vettä. Sinällään Mira oli tosin 'oikeassa', sillä keventävän ilman irrotessa, paino normalisoituu. Pohjaan se vesi ei vie mitään. Oma paino vie.

JimmyMoonJam
Vaihtoasukas
Viestit: 345
Liittynyt: 04 Loka 2006 01:43

Viesti Kirjoittaja JimmyMoonJam » 12 Loka 2006 22:59

Nyt en muista luinko tämän täältä vai kuulinko itse 24/7:stä, mutta Kaki heitti jossain välissä Ollin naureskellessa näkemälleen pissareissulleen, että "Teen siitä näytönsäästäjän, missä Olli käy kusella ja palaa sänkyyn, yhä uudestaan" (tjsp.). :lol:

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 12 Loka 2006 23:05

Mitä se Kakki siitä Murasesta heittää? Mä oon onnistunut missaamaan.

Onneks ei tänään tarvii kattoo BB:a, koska kaikki olivat jo nukkumassa kun avasin 24/7:n ;).
Aamupäivällä oli aika hilpeää katsella pahoimvoivia lentomatkustajia, hihih.

Avatar
Halkatla
Kyttääjä
Viestit: 71
Liittynyt: 02 Loka 2006 23:28

Viesti Kirjoittaja Halkatla » 13 Loka 2006 00:42

JimmyMoonJam kirjoitti:
Halkatla kirjoitti:Ei se lammas nyt varsinaisesti uppoa mutta et varmaan tosissasi vertausta kalaan heittänyt.. ei se villamäärä nyt ihan helpoksi lampaan etenemistä vedessä tee.
Kun vesi kiinnittyy objektin pintaan se ei muuta objektia mystisesti painavammaksi vedessä. Kosketuksissa oleva vesi ei ole painavampaa kuin vesi sen ympärillä. Vesi on vettä. Sinällään Mira oli tosin 'oikeassa', sillä keventävän ilman irrotessa, paino normalisoituu. Pohjaan se vesi ei vie mitään. Oma paino vie.
Mä voisin kuvitella, ettei keskustelua niin analyyttisessa mielessä käyty :D Mutta en siihen sen enempää ota kantaa kun en ole itse kuullut. Maalaisjärkisesti ajatellen kuitenkin täydessä villassa olevan lampaan ajatteleminen vedessä ei nyt ehkä ihan vastaa muunlaista nylkyturkkista eläintä samassa tilanteessa. Vähän kuin uisi itse levälautan keskellä.

Kumpi sitten on hölmömpi väite lampaan uppoamisen syyksi, a) sillä ei ole sulkijalihasta b) sen villa painaa, no, en mä oikein keksi miksi vain väite b on tapetilla. ;)

Avatar
Spencer
Ylläpitäjä
Viestit: 19499
Liittynyt: 22 Elo 2005 18:08

Viesti Kirjoittaja Spencer » 13 Loka 2006 07:53

zilipippuri kirjoitti:Mitä se Kakki siitä Murasesta heittää? Mä oon onnistunut missaamaan.
Kaki vaan kertoo, että miten se Muranen tappoi kolme ihmistä jne. Ihme kun olet onnistunut missaamaan, kun Kaki on tosiaan puhunut Murasesta jo monta kertaa. Varmaankin Muranen on sitten tehnyt Kakiin jostain syystä todella suuren vaikutuksen.

Avatar
zilipippuri
Taivaan iskä
Viestit: 4476
Liittynyt: 25 Elo 2006 18:55

Viesti Kirjoittaja zilipippuri » 13 Loka 2006 12:17

Spencer kirjoitti:
zilipippuri kirjoitti:Mitä se Kakki siitä Murasesta heittää? Mä oon onnistunut missaamaan.
Kaki vaan kertoo, että miten se Muranen tappoi kolme ihmistä jne. Ihme kun olet onnistunut missaamaan, kun Kaki on tosiaan puhunut Murasesta jo monta kertaa. Varmaankin Muranen on sitten tehnyt Kakiin jostain syystä todella suuren vaikutuksen.
Ok, thanks.
Kyllä kai "kaikki" sen Murasen muistavat, mutta että sitä täytyy jatkuvasti muistella.. :roll:
Mä oon varmaan oppinut noraamaan Kakin jutut niin täysin, etten ole huomannut noita Muras-juttujakaan ;).

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”