30. Päivä

Kaikki liveketjut arkistoituna.
Lukittu
Avatar
ressu
Peitonheiluttaja
Viestit: 171
Liittynyt: 28 Elo 2006 22:15
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja ressu » 26 Syys 2006 22:03

enpä usko et bb:ssä niin hyvin menee että pitää oikeen yrittää saada asukkaita tylsistymään ja pysymään aloillaan ettei vaan tuu liikaa viihdettä :) mutta.. en osaa mitään syytä ite keksiä
Hanne: "Mä niin toivoisin, et asiat ois toisin"
Olli: "Shhhh"

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 26 Syys 2006 22:27

Sorella kertoi juuri ulkona itkeneensä Miran ja Jennin suihkuriitaa. Mites se olikaan, hän ei tainnut olla silloin talossa? Kyseinen tapahtuma oli samana sunnuntai-aamuna kun Sorella tuli taloon. Hänhän ei saisi puhua näistä asioista.

Edit: Sorella myös tarjoutui tulemaan Karin seuraksi poikien makuuhuoneeseen. Kari kuitenkin torjui tarjouksen aika selvästi "mä pärjään yksin".

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Sihi » 26 Syys 2006 22:33

Pöh ja pah...pääsevät sitten (ehkä) huomenna kauppaan ja ostavat keittoa...ja mulla on iltavuorosta-aamuun meno, eli en voi seurata ainakaan hirveen myöhään!!! Rutkun rutkun ja niin edelleen..... :roll:

Tulis nyt edes jotain viikkotehtävään liittyvää kivaa......
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 26 Syys 2006 22:41

Mira avautuu saunassa Henristä Karille.

sadetanssi.
Nevahööd
Viestit: 28
Liittynyt: 08 Syys 2006 17:39

Viesti Kirjoittaja sadetanssi. » 26 Syys 2006 23:03

Petri kirjoitti: Edit: Sorella myös tarjoutui tulemaan Karin seuraksi poikien makuuhuoneeseen. Kari kuitenkin torjui tarjouksen aika selvästi "mä pärjään yksin".
Kari ei halua ottaa riskiä, että mokaa Sorellan kanssa. :D

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 26 Syys 2006 23:09

Mira ja Sorella keskustelevat. Mira on sitä mieltä, että hän ei itse olisi pystynyt suhtautumaan torstain tapahtumiin yhtä hyvin kuin Sorella, "tai enhän mä tiiä mitä sä ajattelet". Miran mielestä on käsittämätöntä, että jotkut asukkaat eivät kykene asettumaan Sorellan asemaan ja ajattelemaan, että Sorellalle tapahtunut olisikin tapahtunut itselle. Sorella ihmettelee, miten Mira voi olla ainoa asukas, joka tajuaa asioita.

Mira puhuu kuin papupata. Tämä ajaisi Kaarlon hulluuteen. :wink: Mira pitää Karia hyvänä tyyppinä Karin jutuista huolimatta, Saria pidättyväisenä (eikä usko Sarin olevan yhtä pidättyväinen talon ulkopuolelle).

Avatar
Dick_Solomon
Verokarhu
Viestit: 1198
Liittynyt: 20 Syys 2006 01:25
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Dick_Solomon » 26 Syys 2006 23:49

Tomi Metsäketo on ollut Soleron ystävien luona jatkoilla :shock:

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 26 Syys 2006 23:56

Dick_Solomon kirjoitti:Tomi Metsäketo on ollut Soleron ystävien luona jatkoilla :shock:
Ja hällä olis kuulemma niin paljon julkkismiehistä juoruja ettei oo tosi... Hmm, onkohan Sorella sittenkään sitä mitä hän antaa ymmärtää..?
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Avatar
Anikos
Peitonheiluttaja
Viestit: 174
Liittynyt: 07 Elo 2006 14:57
Paikkakunta: Nurmoo
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Anikos » 27 Syys 2006 00:06

Big Mother kirjoitti:
Anikos kirjoitti:Ja hällä olis kuulemma niin paljon julkkismiehistä juoruja ettei oo tosi... Hmm, onkohan Sorella sittenkään sitä mitä hän antaa ymmärtää..?
Mitä tarkoitat?
Sitä mitä Saristakin oletetaan hänen ulkonäön perusteella. :wink:
OUT: Ande, Niko
IN: Johan

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 27 Syys 2006 00:08

Anikos kirjoitti:Sitä mitä Saristakin oletetaan hänen ulkonäön perusteella. :wink:
Minä en voi tietää mitä ihmiset ajattelevat Sarista hänen ulkonäkönsä perusteella. Jokaisella on kai oma mielipiteensä.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Perttu
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 26 Syys 2006 15:21

Viesti Kirjoittaja Perttu » 27 Syys 2006 00:09

Anikos kirjoitti:
Dick_Solomon kirjoitti:Hmm, onkohan Sorella sittenkään sitä mitä hän antaa ymmärtää..?
Kyllähän Sorella antaa ymmärtää... :wink:

Aliisa
Toukka
Viestit: 14
Liittynyt: 26 Syys 2006 01:08

Viesti Kirjoittaja Aliisa » 27 Syys 2006 00:25

Olikohan taas vaan jotain Subbarin keskustelupalstan omia juttuja, vai sanoiko Sorella oikeasti Miralle aiemmin pelkäävänsä nukkua, koska esim. Kaki saattaa tulla ahdistelemaan? Ja oli kuulemma toivonut saavansa oman huoneen tai jotain.

Mietin vaan, jos hän kerta itse jopa tarjoutui Kakin seuraksi poikien huoneeseen koisimaan, niin vähän on ristiriidassa taas jutut.

Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 27 Syys 2006 00:27

Aliisa kirjoitti:Olikohan taas vaan jotain Subbarin keskustelupalstan omia juttuja, vai sanoiko Sorella oikeasti Miralle aiemmin pelkäävänsä nukkua, koska esim. Kaki saattaa tulla ahdistelemaan? Ja oli kuulemma toivonut saavansa oman huoneen tai jotain.

Mietin vaan, jos hän kerta itse jopa tarjoutui Kakin seuraksi poikien huoneeseen koisimaan, niin vähän on ristiriidassa taas jutut.
Taitaa olla SubTv:n foorumin omia juttuja? Itse en ole tuollaista kuullut. Luulisi, että siitä olisi täälläkin puhuttu.
Who is she? Where did you find her?

Avatar
Mole
Jumalan ruoska
Viestit: 7946
Liittynyt: 15 Elo 2005 20:30

Viesti Kirjoittaja Mole » 27 Syys 2006 00:29

Horella yrittää pelata suosikit yksitellen pois? :evil:

ULOS!

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 27 Syys 2006 01:03

Aliisa kirjoitti:sanoiko Sorella oikeasti Miralle aiemmin pelkäävänsä nukkua, koska esim. Kaki saattaa tulla ahdistelemaan? Ja oli kuulemma toivonut saavansa oman huoneen tai jotain.
En ole katsonut, mitä Subin palstalla on kirjoitettu, mutta kyllä Sorella tällaisia puhui. "Uskaltaako poikien makuuhuoneessa nukkua", "mitä jos joku muukin saa päähänsä unissaan tehdä jotain" tms. Jotain tuollaista. Asiayhteydessä ainakin minulle jäi epäselväksi viittasiko Sorella sanalla "unissaan" (saattoi hyvinkin olla jokin muu sana/ilmaus, mutta joka tapauksessa jäi epäselväksi) itseensä vai ahdistelijaan. Tämän hän sanoi pari minuuttia ennen kuin raportoin tässä ketjussa Miran ja Sorellan keskustelusta makuuhuoneessa. Kuulemani perusteella on vaikea sanoa, oliko tämä Sorellalta vain joutilasta/hajamielistä spekulointia vai akuutteja pelkoja. Esim. maininta omasta huoneesta oli lähinnä huokaistu jälkiajatus.

Kieltämättä minulla kävi jo hetken mielessä, että Sorberella alkaa seota. Sillä asian täytyy painaa hänen mieltään todella paljon, jos hänellä on pelkotiloja. Muutenkin Sorellan tunteet tuntuvat tällä hetkellä vaihtelevan rajusti tunnista toiseen, esim. juuri tällä hetkellä hän vaikuttaa todella hyväntuuliselta. Psykologilla pohdittavaa.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 27 Syys 2006 16:46

silmä kirjoitti:
Aliisa kirjoitti:sanoiko Sorella oikeasti Miralle aiemmin pelkäävänsä nukkua, koska esim. Kaki saattaa tulla ahdistelemaan? Ja oli kuulemma toivonut saavansa oman huoneen tai jotain.
En ole katsonut, mitä Subin palstalla on kirjoitettu, mutta kyllä Sorella tällaisia puhui. "Uskaltaako poikien makuuhuoneessa nukkua", "mitä jos joku muukin saa päähänsä unissaan tehdä jotain" tms. Jotain tuollaista. Asiayhteydessä ainakin minulle jäi epäselväksi viittasiko Sorella sanalla "unissaan" (saattoi hyvinkin olla jokin muu sana/ilmaus, mutta joka tapauksessa jäi epäselväksi) itseensä vai ahdistelijaan. Tämän hän sanoi pari minuuttia ennen kuin raportoin tässä ketjussa Miran ja Sorellan keskustelusta makuuhuoneessa. Kuulemani perusteella on vaikea sanoa, oliko tämä Sorellalta vain joutilasta/hajamielistä spekulointia vai akuutteja pelkoja. Esim. maininta omasta huoneesta oli lähinnä huokaistu jälkiajatus.

Kieltämättä minulla kävi jo hetken mielessä, että Sorberella alkaa seota. Sillä asian täytyy painaa hänen mieltään todella paljon, jos hänellä on pelkotiloja. Muutenkin Sorellan tunteet tuntuvat tällä hetkellä vaihtelevan rajusti tunnista toiseen, esim. juuri tällä hetkellä hän vaikuttaa todella hyväntuuliselta. Psykologilla pohdittavaa.
Sinä vaiheessa kun selvisi, että Kaki nukkuu yksin Sorellahan ehdotti että hän voisi muuttaa miesten huoneeseen. Kaki sanoi, että hän pystyy nukkumaan yksinkin.

Ja tuossa tilanteessa oli siis kaikki jäljellä olevat talolaiset läsnä. (tapahtuikohan Mikan lähdön yhteydessä?) Vähän kyllä ihmettelin miten Sorella tuollaista vaihtoehtoa edes ajattelee..?!

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 27 Syys 2006 16:50

Jos se olisi sittenkin sellainen näyttelijä?
Ja asia paljastettaisiin maanantaina >.<

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 27 Syys 2006 16:56

Friikki kirjoitti:Jos se olisi sittenkin sellainen näyttelijä?
Ja asia paljastettaisiin maanantaina >.<
No enpä tiedä. Epäilen vaan, että silmän havainto liittyy tuohon - ilmeisesti aikasempaan keskusteluun. Sorellan ehdotukseen tai sääliin siitä, kun Kaki rukka joutuu nukkumaan yksin. :shock: :D

Avatar
silmä
BB-talon ylijumala
Viestit: 4521
Liittynyt: 28 Elo 2005 22:46

Viesti Kirjoittaja silmä » 27 Syys 2006 17:06

rink kirjoitti:Epäilen vaan, että silmän havainto liittyy tuohon - ilmeisesti aikasempaan keskusteluun. Sorellan ehdotukseen tai sääliin siitä, kun Kaki rukka joutuu nukkumaan yksin. :shock: :D
Emmätajuaenäämitääntästäketjusta. Mitätenytvieläsekoilette. :? :wink:

Varmuuden vuoksi vielä totean, että keskustelu, johon viittasin, käytiin Sorellan ja Miran välillä Taivaassa. Muita ei ollut paikalla. Ei myöskään DC.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Viesti Kirjoittaja rink » 27 Syys 2006 17:10

silmä kirjoitti:
rink kirjoitti:Epäilen vaan, että silmän havainto liittyy tuohon - ilmeisesti aikasempaan keskusteluun. Sorellan ehdotukseen tai sääliin siitä, kun Kaki rukka joutuu nukkumaan yksin. :shock: :D
Emmätajuaenäämitääntästäketjusta. Mitätenytvieläsekoilette. :? :wink:
Varmuuden vuoksi vielä totean, että keskustelu, johon viittasin, käytiin Sorellan ja Miran välillä Taivaassa. Muita ei ollut paikalla. Ei myöskään DC.
Sitä vaan, että se Sorellan ja Miran välinen keskustelu liittyi tuohon aiemmin tapahtuneeseen Sorellan "ehdotukseen".

Edit: Sain siis sen käsityksen, että tarkoitit Sorellalla olevan pelkotiloja tai että spekulointi liittyisi jotenkin surullisen kuuluisaan torstaihin. Eipä se tosin ihan suoraan näkynyt, kun tämä Kakille - ajattele nyt Kakille - tällaista ehdotti. Ei tietenkään sitä, että nukkuisi samassa sängyssä, mutta...

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7 -arkisto”