Ruzbeh Mohsenchian

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Sometilit, klassikkoheitot, horoskoopit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2023 09:34

5 - Suosikki
17
12%
4
14
10%
3
29
21%
2
33
24%
1
30
22%
0 - Inhokki
16
12%
 
Ääniä yhteensä: 139

Avatar
Kadi<3
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 511
Liittynyt: 30 Elo 2007 02:38

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Kadi<3 » 06 Syys 2022 00:53

Ei viihdy selkeästikään isossa ryhmässä. Kertoi siitä juuri Heidin ja Reeon kesken. Vaikuttaa ihan symppikseltä ja luulen, että parantaa sitä mukaa, kun ehkä kovaäänisimmät häädetään. 4/5.

Avatar
Poa
Television orja
Viestit: 776
Liittynyt: 29 Elo 2009 00:22

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Poa » 06 Syys 2022 11:58

Minun mielenkiintoni häntä kohtaan on nousussa, vaikuttaa aika monikerroksiselta tyypiltä. Vähän turhan ronskia kieltä mun makuuni kyllä välillä käyttää.

Sambalaya
Työläinen
Viestit: 153
Liittynyt: 03 Syys 2019 22:51

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Sambalaya » 06 Syys 2022 12:13

Koosteessa oli Rusulla läppä "Saa nähä ketä pistän tikarilla ja ketä jollain pehmeämmällä". Kertoo varmasti kaiken olennaisen hänen pelitaktiikasta... 😅

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja knocker » 06 Syys 2022 22:30

Pudotin nollaan. Kiero paskiainen
a walking disaster

ImmI
Mökkiläinen
Viestit: 222
Liittynyt: 05 Syys 2019 19:43
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja ImmI » 06 Syys 2022 22:52

3 pojoa, ainakin löytyy älykkyyttä. Ei kovin sosiaalinen mutta tsekataan...

toncs
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 04 Syys 2022 22:39

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja toncs » 06 Syys 2022 23:11

ImmI kirjoitti:
06 Syys 2022 22:52
3 pojoa, ainakin löytyy älykkyyttä. Ei kovin sosiaalinen mutta tsekataan...
Tietynlaista älykkyyttä ehkä, mutta kokemuksen puute kostautuu tälle ja isosti.

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Wendla » 07 Syys 2022 06:29

knocker kirjoitti:
06 Syys 2022 22:30
Pudotin nollaan. Kiero paskiainen
Miksi kiero? Kiinnostaisi tietää olenko missannut jotain.

barkovian
Läyhääjä
Viestit: 125
Liittynyt: 23 Loka 2021 02:49

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja barkovian » 09 Syys 2022 02:22

DC1 01:15 Reeo kyselee vitsaillen keittiössä Rusben yövalvomisesta. Haluaako jättää verkkokalvoille kuvan että on päällikkönä viimeisenä jalkeilla.
Rusbeh: "Ei mut kato yleensä just noi pärjänny pitkään jotka jääny tieks... katokku tätä katsoo myös oma yöporukka" (naurua)
Reeo: "Joo Joo Oot sää kans viisas.. mitä sä sit duunaat täällä?" (naurua)
Rusbeh: "No sä näät sit - mä oon tullu vittu yksin viihdyttämään kameroita" (naurua)

Onko näin röyhkeää kameroille esittäjää ennen nähty? Veis kyllä fiiliksen formaatista, jos asukkaat ýleisesti puhuisi avoimesti katsojien tietoisesta viihdyttämisestä pärjätäkseen "kisassa" (vihaan kisa sanaa BB:een yhteydessä..). Vaikkakin verhoisi sen huumorin taakse. Joku roti sentään :td
Lempparit :tu : 13-Jori, 19-Krisu, 19-Ville, 20-Joel, 20-Julia, 20-Timo, 22-Reeo

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 09 Syys 2022 21:25

Huumorimies olikin juonittelumies. Pitäisi olla hyväksyttävä piirre tällä kaudella, mutta vanhoista kaavoista on vaikea päästä irti.

Jotenkin sellainen tunne että Rusbe vielä kompastuu omaan nokkeluuteensa. Sitä odotellessa...

Nyymi
Finalisti
Viestit: 682
Liittynyt: 04 Syys 2020 00:34
Viesti:

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Nyymi » 09 Syys 2022 22:28

Annoin alkuun nelosen, koska se esittelyvideo oli hauska ja uskon, että kun väki vähenee niin hänen menonsa paranee.
Analyysinyymi :eye: Motto: Voin olla väärässäkin.
Lemppariasukkaita: Krisu19, Kevin19, Tupu19, Andte14, Nimo14, Jonathan14, Niko Saarinen, Sauli Koskinen, Kristiina20, Joel20, Nina Mikkonen VIP21,
Jassu, Aki ja Melody 2021. Mathias 2022.

Avatar
Kierrekaneli
Tuotannon kätyri
Viestit: 572
Liittynyt: 15 Syys 2020 20:13

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Kierrekaneli » 10 Syys 2022 10:44

Rusu on mun ristiriita.
Tykkään ja en tykkää samoista syistä. Kieroilee ja juonii, mutta sitten myös ilkeilee ja on inhottava.

Jos selviää näistä äänestyksistä, voi pärjätä pitkälle. Mutta todennäköisesti ei pääse puolta väliä pidemmälle. Ei vaikka liittoutuisi.

mortuis
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 26 Huhti 2021 21:36

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja mortuis » 11 Syys 2022 08:09

Viime yönä jäi esittämään kameroille ns. hauskaa miestä. Viimeiset mahikset vaikuttaa äänestäjiin.

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Evalds » 11 Syys 2022 10:42

mortuis kirjoitti:
11 Syys 2022 08:09
Viime yönä jäi esittämään kameroille ns. hauskaa miestä. Viimeiset mahikset vaikuttaa äänestäjiin.
Näin teki, ei oikein uponnut, ohan näitä nähty aiemminkin.

Avatar
Naga Queen
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 17 Syys 2020 22:54

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Naga Queen » 11 Syys 2022 11:44

Sympaattinen ensivaikutelma on kyllä valunut pikavauhtia viemäriin tämän russukan kohdalla. Harmi.

Keskenkasvuinen juonittelija lienee ihan hyvä luonnehdinta. Todella tympeät yksinesiintymiset kameralle eivät pisteitä ainakaan nosta.
".. vai kylpeekö hän yktsin?"

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Wendla » 11 Syys 2022 18:47

Minkähänlaisissa tilanteissa Rusu on juonitellut ja millä tavoin? Ei ole sattunut 24/7:sta ainakaan vielä kertaakaan kohdalle.

Lisäys: tai siis tuosta Kirsi + Heidi jutusta olen kuullut (sanonut Kirsille antavansa Heidille äänen, jos Kirsi ei anna hälle) mutta onko muita tilanteita?

Avatar
Naga Queen
Tuotantoassistentti
Viestit: 55
Liittynyt: 17 Syys 2020 22:54

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Naga Queen » 12 Syys 2022 01:31

^Tähän viittasin. Tuntuu niin kovasti yrittävän pelata, että oon valmis uhraamaan kaverinsa heti, jos oma nahka sillä pelastuisi.

Yrittää ihan hirveästi olla katsojien suosiossa, mutta ei tunnu antavan itsestään mitään aitoa. Kokee olevansa hauska.

Tämä yhdistettynä tuohon yliyrittävään ja laskelmoituun tapaan "pelata" saa ainakin täällä karvat pystyyn.
".. vai kylpeekö hän yktsin?"

Avatar
Wendla
BB-talon päällikkö
Viestit: 1974
Liittynyt: 16 Syys 2019 08:32

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja Wendla » 12 Syys 2022 07:11

Naga Queen kirjoitti:
12 Syys 2022 01:31
^Tähän viittasin. Tuntuu niin kovasti yrittävän pelata, että oon valmis uhraamaan kaverinsa heti, jos oma nahka sillä pelastuisi.

Yrittää ihan hirveästi olla katsojien suosiossa, mutta ei tunnu antavan itsestään mitään aitoa. Kokee olevansa hauska.

Tämä yhdistettynä tuohon yliyrittävään ja laskelmoituun tapaan "pelata" saa ainakin täällä karvat pystyyn.
Kiitos tarkennuksesta.

Hieman harmittaa, että en ole nähnyt kyseistä Heidi + Kirsi tilannetta, olen vain lukenut täältä. Jos siis olen täältä lukemani oikein ymmärtänyt, niin Rusu oli sanonut Kirsille, että antaa Heidille pisteen, jos Kirsi ei anna Rusulle. Kirsi oli kertonut nämä Rusun sanat Heidille. Rusu oli itkenyt puhuessaan Heidin kanssa tästä ja sanonut Heidille, että oli yrittänyt sekoittaa Kirsin porukan pakkaa ja nimeämispisteiden jakoa sanomalla Kirsille noin, mutta on oikeasti edelleen Heidin messissä.

Olinkohan ymmärtänyt oikein? Nyt vain mietityttää, että miten uskottava tuo Rusun selitys Heidille on? Vaikeaa arvioida, kun ei ole nähnyt itse tilanteita.

Lisäys: vai sopikohan ne siis Kirsin kanssa, että molemmat antaa nimeämispisteen Heidille?

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja rink » 12 Syys 2022 18:08

Mielestäni Rusu on muihin asukkeihin verrattuna "epärehellisin" pelaaja. Heidi on ollut otollista maaperää saada lisää ääniä omien etujensa ajamiseen. Onneksi Heidi on saanut lisää tietoa Rusun pelaamisesta. Heidi ei taida enää luottaa Rusuun.

Talossahan Rusua on pidetty "mastermindina" taktikointiin/juonitteluun liittyen. Kuitenkin varsin kömpelöä pelaamista tyypiltä, näin ulkoa päin katsottuna.

Oikeastaan viimeinen pisara oli muutaman päivän takaiset itkemiset (epäilen, että itki enemmän sitä, että jäi kiinni epärehellisestä pelaamisesta ja että omat suunnitelmat tuli julki jne.) ja esittäminen kameroille.

Rusu ansaitsee yhden pisteen. Voihan tuota pelisekoilua vielä katsella, joskin muuten lähes tapettia.

puhuri2
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Syys 2022 23:04

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja puhuri2 » 12 Syys 2022 20:31

Olisi kiva saada jostain tarkat taltioinnit, minkälaisia shakkipelejä ovat pelanneet. Rusu on nyt talon shakkimestari, mutta olisi mielenkiintoista tietää, minkätasoinen pelaaja hän on noin yleisemmin.
Hyvin hiljainen kaveri, taitaa arastella. Yhteys Heidiin voi poikia jotain mielenkiintoista pitemmällä tähtäimellä, joten en halua, että kovin äkkiä poistetaan.

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Ruzbeh

Viesti Kirjoittaja rink » 14 Syys 2022 08:45

puhuri2 kirjoitti:
12 Syys 2022 20:31
Olisi kiva saada jostain tarkat taltioinnit, minkälaisia shakkipelejä ovat pelanneet. Rusu on nyt talon shakkimestari, mutta olisi mielenkiintoista tietää, minkätasoinen pelaaja hän on noin yleisemmin.
Hyvin hiljainen kaveri, taitaa arastella. Yhteys Heidiin voi poikia jotain mielenkiintoista pitemmällä tähtäimellä, joten en halua, että kovin äkkiä poistetaan.
Seurasin yhden shakkipelin alkua jonkin aikaa. Tuo peli oli sellainen, että Rusu joutui neuvomaan vastusjaansa. Hänen neuvojensa perusteella osaa ainakin avausteorioita ja pystyi opastamaan vastustajaa yleisillä strategisilla "teemoilla". Itselle jäi siis kuva, että osaa pelata vähintäänkin kohtuullisesti ja että olisi pelanut paljon. (kuitenkin jossain oli, että olisi jonkun pelin hävinyt. Epäilen, että tahalleen.)

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Ruzbeh Mohsenchian

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 14 Syys 2022 10:38

Todella hauska esittelyvideo lupasi meille 2020-luvun Kakia. Ei tullut sellaista. Tuli tapetti. Ulos.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ruzbeh Mohsenchian

Viesti Kirjoittaja Skygge » 15 Syys 2022 22:33

Ruzbehissa on alkanut pikku hiljaa ärsyttämään ajoittainen ruutuajan kalastelu. Ensimmäinen kerta, kun mulle nousi pieni ärsytys tästä, oli se ilta kun itkeskeli. Juu, todennäköisesti oli oikeasti pahoillaan. Mutta sen jälkeinen pellejen silmien ja valojen välkkyminen vähän särähti ja niiden kanssa "leikkiminen." Tämänkin jälkeen välillä on ollut hetkiä, jolloin en ole voinut olla huomaamatta, että nyt haetaan ruutuaikaa. Toki voin olla väärässä, mutta tämmöisen kuvan olen itse saanut. Tuskin olen ainoa?

Ruzbehista muutenkin olen saanut näistä puheliaimmista asukkaista vähiten irti. Tuntuu, että 90% ajasta kun Ruzbeh on ruudussa, niin keskustelun aihe on taktikoinnissa. Muista olen sentään saanut jotain muutakin irti.

Pysykööt nyt kuitenkin toistaiseksi kahdessa pisteessä.
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”