Heidi Einsbor

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Sometilit, klassikkoheitot, horoskoopit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2023 09:30

5 - Suosikki
63
34%
4
38
21%
3
24
13%
2
17
9%
1
21
11%
0 - Inhokki
20
11%
 
Ääniä yhteensä: 183

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Loka 2022 09:33

knocker kirjoitti:
17 Loka 2022 23:43
Mun on todella vaikea kuunnella näitä keskusteluja Heidistä. Laurakin Heidille tärkeä, miksi mennään näin alas?
Minusta tuossa oli myös ihan hyviä pointteja / pohdintaa. Selän takana puhuminen on aina ikävää kuunneltavaa kohdistuu se keneen vaan, mutta esim. Lauran pohdinta siitä, että onko Laura lopulta Heidille pelkkä pelinappula, on ihan järkevääkin pohdintaa. Kun ei tuolla kukaan oikein tiedä toisten motiiveja tällaisella pelikaudella.

En itse usko, että Heidi on mikään kivenkova pelaaja, joka miettii kaikki sanansa / talosuhteensa pelistrategian kannalta, mutta joistakin se voi siltä tuolla tuntua, enkä ala myöskään sitä kritisoimaan.

Mitä esim. Mian kommenttiin pepsipörriäisestä (tms.) tulee, niin se on taas sitä yläasteikäisten selän takana puhumista, johon ihmiset sortuu helposti tuollaisessa ringissä ja se ainakin tästä katsojasta tuntuu aina ikävältä, oli kohteena kuka tahansa. Todennäköisesti tuossakin Mia koitti olla vaan hauska, mutta tuo ei oikein mene vitsistä/läpästä kuin silloin, jos Heidi olisi itse ollut tossa paikalla.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 18 Loka 2022 11:20

[smilie=a_doh.gif] Yliksellä joku oli kirjoittanut Heidin nimeämisperusteet Milenalle. Näistä ei käy ilmi Milenan esittämät väitteet "paskasta" tai "tyhmästä" pelaamisesta:
- se käytti ihan samoja sanoja
- se oli ihan eri tyttö päiväkirjahuonessa, se oli siis niin eri tyttö, se oli ihan eri tyttö, mut oikeesti se oli niin eri tyttö
- se sano et mä oon paska pelaaja
- se sano mua tyhmäks
- se sano et mä oon surkee pelaaja
- se on kirjottanu sen twiitin mä tiiän nyt

"
>(14.10. kuudes viikko) Yhden pisteen annan Milenalle, siitä syystä että hän on myös nyt itse myöntänyt sen ettei hän oikein tiiä missä hän pelaa, et hän pelaa omaa peliä, ja hän mulle myöns tossa viime viikolla että hän on kuunnellut kaikkia niinkun suuntaan jos toiseen, eri liittoja, joten hän on erittäin epäluotettava eikä hän ainakaan niinkun minun liitossani ole

>(7.10. viides viikko)Yhden nimeämispisteen annan Milenalle, ja hänelle annan siitä syystä et mä en oikein vieläkään saa kiinni siitä että miten hän pelaa täällä, ja hän on niinkun erittäin epäluotettava ainakin mulle, koska me ei olla puhuttu mistään pelistä ja mitä mä nyt oon kuullu muilta niin hän vähän seilaa, niin koen että hän ei ole ainakaan liittolainen

>(30.9. neljäs viikko) Multa lähtee kaksi pistettä Milenalle, siitä syystä että häneen ei kyllä pysty luottaa, hän seilaa vähän joka paikassa eikä hänellä oikein oo sellasta selkeetä liittoumaa mihinkään suuntaan. Milenasta tekee epäluotettavan sen, sen että hän pyrkii olemaan liitossa niinkun jokaisen kanssa tai ainakin tällasen kuvan mä oon saanu. Ja sit ku hän niinkun, mul on ainaki semmonen olo että hän koettaa hyvin estää myös keskusteluita niin et hän on aina paikalla

Milenan saamassa twiitissä luki:
<Ärsyttävää, miten Milena yrität tunkea joka keskusteluun

Miten helvetissä noista Heidin sanomisista saadaan väännettyä noita Milenan tänään suoltamia juttuja? Jokainen juttu myös toistetaan vähintään 25 kertaa monelle eri ihmiselle.

"

Milena veti itsensä ämmäporukassa alaspäin suuntautuvaan negatiivisia tunteita ruokkivaan tuplakierteeseen. Esim. twiitistä hän muodostettua aivan väärän kuvan, kun Kuronen hieman vihjasi. Samaten paskasta pelaamisesta mukamas Heidin sanomana; sana 'huono pelaaminen' mainitsi Nabbe sekä Kuronen.

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Loka 2022 12:57

rahikainen kirjoitti:
18 Loka 2022 11:20
Yliksellä joku oli kirjoittanut Heidin nimeämisperusteet Milenalle. Näistä ei käy ilmi Milenan esittämät väitteet "paskasta" tai "tyhmästä" pelaamisesta.
No ei suoraan, mutta rivien välistä on tulkittavissa, jos sellaisen tulkinnan haluaa tehdä.

Heidin talossaoloon tuo Milenan märehtiminen ei haavaa tee, itse asiassa vaan todennäköisesti kasvattaa suosiota. Ymmärrän kyllä, että Heidin ei varmaan ole kauhean kiva olla tuolla ottamassa tuota kaikkea syyttelyä vastaan, mutta Milena ei oikein näytä siltä, että olisi heti lopettamassakaan.

Vaikea tilanne. Jos nämä ovat niitä tilanteita, joita tällä kauden teemalla haettiin, niin oi voi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja knocker » 18 Loka 2022 13:35

Mitä Heidi oikeasti sanoi ja mitä Milena sanoo Heidin sanoneen

https://twitter.com/vanha_kettu/status/ ... 5343005696
a walking disaster

Avatar
Zygerö
Tohtori
Viestit: 8329
Liittynyt: 15 Syys 2009 15:22

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja Zygerö » 18 Loka 2022 13:53

knocker kirjoitti:
18 Loka 2022 13:35
Mitä Heidi oikeasti sanoi ja mitä Milena sanoo Heidin sanoneen
Oi voi. Vannoo vielä käsi sydämellä. Toivottavasti nuo muut nyt tajuais edes hieman kyseenalaistaa noita sanomisia ja ottamaan huomioon sen, että noissa voi olla vähän Milena-lisää.

Heidin syyt nimeämisille ovat olleet koko ajan aika lailla samat, eli että ei voi luottaa Milenaan, koska Milena seilaa liittoutumien välillä, eikä pelistrategiasta näin ollen oikein ota selvää. Tuon voi hyvin kiihtymyksen vallassa tulkita niin, että Heidi kritisoi Milenan pelityyliä (kuten jollain tasolla tekikin), mutta meneehän tuo nyt hieman yli, että käsi sydämellä vakuutetaan, että Heidi on sanonut Milenan pelityyliä paskaksi.
"You mustn't fight the elephant. You mustn't fight anybody. War is a very silly way to behave you know." -Dr. Snuggles

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 18 Loka 2022 13:54

knocker kirjoitti:
18 Loka 2022 13:35
Mitä Heidi oikeasti sanoi ja mitä Milena sanoo Heidin sanoneen

https://twitter.com/vanha_kettu/status/ ... 5343005696
Tuossahan nuo Milenan tärkeimmät käärmeilyt tuli hyvin esille. Esim. sanaa "ärsyttävä" ei Heidi käyttänyt nimeämisessä. Ärsyttävä -sana oli siinä twiitissä ja tämähän kuuluu Merven vakiosanontoihin. Merve oli tietysti heti ilmoittamassa, että asia on nyt selvä, kuka twiitin kirjoitti. Mervehän sen twiitin tosiasiassa on kirjoittanut.

Todella ikävää on Milenan, Merven ja Mian valehtelu ja pahansuopaisuus Heidiä kohtaan. Ei pelaamista ja juonittelua saa tällä tavalla tehdä.

seenda
Kasmasiini
Viestit: 4
Liittynyt: 11 Loka 2008 17:37

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja seenda » 19 Loka 2022 12:13

Tää Heidi tuntuu itselle vaan siltä, niin kuin Reeo olis napannut kilpailuhenkisen, mutta vielä vähän epävarman lukioikäisen tyttärensä mukaan juonittelukaveriksi ja kokemaan tää juttu, vähän rohkaistumaan ja hommaamaan voitto jommalle kummalle.

kronos
Television orja
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Elo 2020 09:24

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja kronos » 19 Loka 2022 17:17

knocker kirjoitti:
18 Loka 2022 13:35
Mitä Heidi oikeasti sanoi ja mitä Milena sanoo Heidin sanoneen

https://twitter.com/vanha_kettu/status/ ... 5343005696
Haha, hieman on värittynyt tuo todellisuus Milenalla...Enemmän tämä tosiaan kertoo Milenasta kuin Heidistä...Milana on heikolla itsetunnolla varustettu ja se saa näitä voimakkaita puolustus reaktioita aikaan...tyypillinen kiusaajatyyppi siis...valitettavasti Heidi vain joutunut kohteeksi tässä...

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja knocker » 19 Loka 2022 18:13

a walking disaster

Avatar
rahikainen
Mökkiläinen
Viestit: 220
Liittynyt: 06 Syys 2009 01:09

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja rahikainen » 19 Loka 2022 19:06

seenda kirjoitti:
19 Loka 2022 12:13
Tää Heidi tuntuu itselle vaan siltä, niin kuin Reeo olis napannut kilpailuhenkisen, mutta vielä vähän epävarman lukioikäisen tyttärensä mukaan juonittelukaveriksi ja kokemaan tää juttu, vähän rohkaistumaan ja hommaamaan voitto jommalle kummalle.
No ei ole. Etkö seuraa 24/7:aa. Varsinkaan keskusteluja pikkutunneilla?

kronos
Television orja
Viestit: 768
Liittynyt: 26 Elo 2020 09:24

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja kronos » 20 Loka 2022 06:27

On kyllä rohkeä tyttö tämä Heidi...ei tästä tällä kertaa muuta...

Avatar
Bella Chi
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 30 Elo 2010 14:05

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja Bella Chi » 20 Loka 2022 08:19

Kohutwiittikieltä lainatakseni ÄRSYTTÄÄ ihan superpaljon. Toitottaa joka käänteessä pelaamista, pelaamista ja vielä kerran pelaamista, ja sitä, miten pelin ei saa antaa mennä tunteisiin. Ei suo rahtuakaan empatiaa, jos muut joutuvat ulos tai jäävät ilman läheisten viestejä, vaan hieroo omaa tyytyväisyyttään toisten naamaan. Koska tämähän on vaan peliä, hei! Mutta sitten kun pelin käänteet keikahtavat itselle epäsuotuisampaan asentoon, niin yhtäkkiä ollaankin niin kovin tunteella eläviä.

Kauden ainoa inhokki.

chamomile
Juontaja
Viestit: 1019
Liittynyt: 27 Elo 2012 17:42

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja chamomile » 20 Loka 2022 10:31

Heidistä tulis hyvä lastenohjelmien juontaja. Hienosti vetivät Tuulan kanssa aamun showta.

Avatar
hansu
Tuottaja
Viestit: 1104
Liittynyt: 03 Marras 2007 17:59

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja hansu » 20 Loka 2022 11:07

Tämän kauppatehtävän myötä on tullut näkyville, että Heidi on todella monipuolinen kyky. [smilie=a_goodjob.gif]
Hän ei ole pelkkä "tasapainotaitaja".

Avatar
Virtanen
VIP-vieras
Viestit: 882
Liittynyt: 05 Elo 2005 12:40

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja Virtanen » 20 Loka 2022 14:31

Heidi nostaa osakkeitaan. Pitää muistaa, että hän on hyvin nuori. Elämänkokemuksen puutteesta huolimatta Heidi porskuttaa hyvin talossa ja selvinnyt ehjin nahoin muutamista tiukoista tilanteista.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja knocker » 20 Loka 2022 23:49

a walking disaster

jannek85
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 16 Loka 2022 22:06

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja jannek85 » 22 Loka 2022 00:02

Bella Chi kirjoitti:
20 Loka 2022 08:19
Kohutwiittikieltä lainatakseni ÄRSYTTÄÄ ihan superpaljon. Toitottaa joka käänteessä pelaamista, pelaamista ja vielä kerran pelaamista, ja sitä, miten pelin ei saa antaa mennä tunteisiin. Ei suo rahtuakaan empatiaa, jos muut joutuvat ulos tai jäävät ilman läheisten viestejä, vaan hieroo omaa tyytyväisyyttään toisten naamaan. Koska tämähän on vaan peliä, hei! Mutta sitten kun pelin käänteet keikahtavat itselle epäsuotuisampaan asentoon, niin yhtäkkiä ollaankin niin kovin tunteella eläviä.

Kauden ainoa inhokki.
Tämä on vain peliä, ei saa mennä tunteisiin taisi unohtua myös Reeolta ja Miikalta, kun itse sähläsivät valehäädön. Ei pitäis alkaa sopimaan mitään tasapelejä ja luottaa, että Laura saa saneltua muille naisille miten äänestetään. Eikä edes odottaneet Lauran varmistusta asiasta, ennenkuin lähtivät tätä suunnitelmaa toteuttamaan.

Mutta Heidistä, voisi sanoa tämän kauden onnekkaimmaksi asukkaaksi. Voittaa toki paljon kilpailuja ja voitot ovat osuneet sen verran sopivasti, että saanut itsensä poissa häädöstä. Ja nyt taas valehäädön turvin turvassa sunnuntain häädöstä. Olisi ihan mielenkiintoista nähdä onko hänellä kuinka paljon äänestäjiä ulkomaailmassa.

fordsierra
Sveitsi
Viestit: 95
Liittynyt: 04 Joulu 2011 18:31

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja fordsierra » 22 Loka 2022 10:57

Nuori ihminen, tosi rohkea heittäytyjä viikkotehtävissä, oli häkissäkin, mutta kun voittaa kilpailuja joutuu ulos jossain vaiheessa. Harmittaa kun häntä kiusataan jatkuvasti. Hieman Heidin mieliala alentunut alkukaudesta , johtunee kaikesta kokemastaan, huomaan, harmi, nyt psykologia taloon.

Avatar
Jason S.
Vastaava tuottaja
Viestit: 3776
Liittynyt: 18 Elo 2009 16:26

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja Jason S. » 22 Loka 2022 22:51

Koosteessa on tullut jo useamman kerran ilmi pitkin kautta että joidenkin mielestä Heidi on Reeon ja Miikan pelinappula. Onko kukaan sanonut tätä Heidille itselleen?
Viimeksi muokannut Jacobus, 22 Loka 2022 22:58. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Syy: Siirretty liven keskusteluketjusta.

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 7

Viesti Kirjoittaja knocker » 22 Loka 2022 22:59

Jason S. kirjoitti:
22 Loka 2022 22:51
Koosteessa on tullut jo useamman kerran ilmi pitkin kautta että joidenkin mielestä Heidi on Reeon ja Miikan pelinappula. Onko kukaan sanonut tätä Heidille itselleen?
On. Monestikin, muttei Heidiin tollanen mene
a walking disaster

marse
Sveitsi
Viestit: 92
Liittynyt: 22 Loka 2022 16:32

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja marse » 22 Loka 2022 23:04

Tiedä oikein itsekään mitä ajatella Heidistä, mutta saaa jatkuvasti kyllä kuraa niskaa, surullista katsoa...

jannek85
Häädetty
Viestit: 20
Liittynyt: 16 Loka 2022 22:06

Re: Heidi Einsbor

Viesti Kirjoittaja jannek85 » 22 Loka 2022 23:16

Vaikka minulla on kauden aikana mennyt maku Heidistä, niin olisi mahtava nähdä, kun Heidi olisi muuttunut valehäädön aikana ja ottaisi johtajan paikan Reeolta. Heidihän se voittaa kilpailuja, sekä hänellä on paljon paremmat suhteet moneen asukkaaseen. Olisi mahtava muutos Heidissä, ettei menisi aina Reeon perässä.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”