Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Syys 2022 20:51

beebee21 kirjoitti:
23 Syys 2022 20:20
Jason S. kirjoitti:
23 Syys 2022 20:17
Voi elämä, jos ei tässä vaiheessa peliä tiedä ilman muiden neuvoa että mitä tehdä äänillä...
Kertoo aika paljon kyseisestä pelaajasta. Voisi lähteä sunnuntaina liuskaan.
Niinhän se kertoo ja kun vielä eivät edes tiedä, ketkä ovat sunnuntaina sohvalla. Aikaa olisi pohtia asiaa. Jotain huomionhakuisuutta toi on
a walking disaster

toncs
Julkkisasukas
Viestit: 483
Liittynyt: 04 Syys 2022 22:39

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja toncs » 23 Syys 2022 21:02

Augustus kirjoitti:
23 Syys 2022 19:21
DC1 19.05 Merve sekoaa laskuissa rahalippaalla. Eli teoreettisesti huijaa. Tästähän ei annettujen sääntöjen mukaan seurannut ostoksen menetystä, mutta....
Tuotantoa ei kiinnosta vaikka huomaisivatkin ja tuskin edes huomaavat, kun ketään ei tuotannossa edelleenkään kiinnosta.


kiitos siirrosta. mun moka. :thumbsup

puhuri2
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Syys 2022 23:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja puhuri2 » 23 Syys 2022 21:09

Kun kerran juonittelu on sallittu, niin pihalla istuva kolmikko voisi sopia heti samantien, että antavat ristiin 2 tai 1 pistettä Reeolle ja Miikalle.Saisivat varmasti molemmat häätöäänestykseen, kun muiden äänet hajoaisivat. Heille olisi tärkeätä hajottaa nykyiset liitot - muuta ei vaadittaisi.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Augustus » 23 Syys 2022 21:21

Vaikka tiedossa olikin asian laita, niin onhan tuo DC2 20:58 alkaen Reeon vakuuttelut itkevälle Heidille siitä, että ollaan vielä samassa liitossa aika ilkeää katsottavaa. Aiemmin illalla juuri nykyiselle porukalleen(Kirsi jne.) rehvakkaasti ilmoittanut kuinka Heidi tulisi laittaa hyppyyn.

E: DC2
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

puhuri2
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Syys 2022 23:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja puhuri2 » 23 Syys 2022 21:46

Sofia julistaa Nabazille ja Kirsille, että hän kuulee kaiken oven takaa! Nabaz kysyy, että mitä hän sitten kuuli, eikä Sofia osannut selittää mitään. Taas yksi klassikkokohtaus.... :)

puhuri2
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Syys 2022 23:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja puhuri2 » 23 Syys 2022 21:48

Tuula höpöttää ja höpöttää stream2:ssa... :) Voisiko BB komentaa hänet ja muut nukkumaan.

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 23 Syys 2022 21:54

Voi Tuula, päästä nyt sviittiläiset omaan rauhaansa, monologia pukkaa taas :roll:
:thumbsup

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja knocker » 23 Syys 2022 21:58

En ole sviittiä kyennyt seuraamaan, mutta onhan toi nyt todella töykeetä käytöstä häiritä toisten ostamaa iltaa
a walking disaster

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 23 Syys 2022 22:08

DC1 kuvaa Sallaa ja Millaa kylppärissä, DC2 Kirsiä ja Nabazia sviitissä (Tuula onneksi vihdoin lähti ja saivat oven lopulta kiinni). Aika pitkään jo menty näin, mitähän ne muut asukkaat touhuavat..?

Nimim. Huonekohtaisia kameroita edelleen ikävöivä

Edit. Heti tuli väkeä kylppäriin, ja nyt DC1 hyppäsi jo peräti keittiön puolelle. Vihdoin.
:thumbsup

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Syys 2022 22:13

Mingviini kirjoitti:
23 Syys 2022 22:08
Nimim. Huonekohtaisia kameroita edelleen ikävöivä
Olis edes se DC3. Tälläkin kaudella osa asukkaista jää pimentoon. Mä oon ottanu taktiikaksi tän et joko jommassa kummassa streamissa äänet päällä. Sit katon sitä mutetettua ja vaihtelen ääniä tilanteen mukaan. Oon todennu parhaimmaksi tyyliksi. Luurilla kattoessa toki sit joutuu tyytyyn siihen, et hyppii streamien välillä. Tätä oon tehny Nelosen aikana. BBViewer oli aikanaan kova.
--

Ohoh. Nabaz ikävöi(?) Diayanaa. Saattoi tosin olla vitsi heitto. Kirsi ja Nabaz jauhaa niin paljon kaikkea, etten pysy ihan kärryillä.
:trollface:

puhuri2
Nevahööd
Viestit: 29
Liittynyt: 10 Syys 2022 23:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja puhuri2 » 23 Syys 2022 22:14

Mingviini kirjoitti:
23 Syys 2022 22:08
Nimim. Huonekohtaisia kameroita edelleen ikävöivä
^Tämä! On selvää, että BB-talon asukkaiden muodostama porukka jakaantuu useinkin useampaan kuin kahteen porukkaan. Tämän ovat tienneet BB-tuottajat aina, mutta viimeisten muutaman vuoden aikana siitä ei ole välitetty vähääkään. Kaksi "Directors Cutia" ei tietenkään riitä kolmeen tai useampaan "kohtaukseen". Nykyinen tarjonta vielä riittää siihen, että itse hankin 24/7:n, mutta on tässä purnattavaa taas.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Syys 2022 22:22

Käyttikö Merve liikaa itseruskettavaa vai mitä? :D Asukkailla ainakin hauskaa.
:trollface:

Avatar
Mingviini
Tuottaja
Viestit: 1116
Liittynyt: 05 Syys 2019 05:04

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Mingviini » 23 Syys 2022 22:25

Skygge kirjoitti:
23 Syys 2022 22:22
Käyttikö Merve liikaa itseruskettavaa vai mitä? :D Asukkailla ainakin hauskaa.
Kyllä, voi apua :lol: :lol:

Edit. Ja sama hupsis Nabazillakin
:thumbsup

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Syys 2022 22:32

Tulee mieleen lapsuuden ajat, kun nuohooja kävi hoitamassa takan hormit kuntoon. :lol:

Käyttääkö noi tota itseruskettavaa edes oikein? Ite en noista tiedä yhtään.

edit. Salla ja Karvan puhelee DC2:ssa. Täytyy alkaa kuunteleen kunnolla. Mut ainakin asukaskemioista ovat puhuneet sen ajan, mitä minuutin verran oon ehtinyt kuuntelemaan.
:trollface:

Avatar
SilentJimbo
Julkkisasukas
Viestit: 460
Liittynyt: 03 Syys 2019 15:27

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja SilentJimbo » 23 Syys 2022 22:36

puhuri2 kirjoitti:
23 Syys 2022 21:09
Kun kerran juonittelu on sallittu, niin pihalla istuva kolmikko voisi sopia heti samantien, että antavat ristiin 2 tai 1 pistettä Reeolle ja Miikalle.Saisivat varmasti molemmat häätöäänestykseen, kun muiden äänet hajoaisivat. Heille olisi tärkeätä hajottaa nykyiset liitot - muuta ei vaadittaisi.
Kyllä Kirsti ja Naba pitää saada ennemmin erilleen...
Avasin 24/7 ja katoin mikä blackfacefesti siellä on menossa, mut se olikin itserusketusta...
Harvinaisen typerää toikin tuohu imho

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Skygge » 23 Syys 2022 22:40

SilentJimbo kirjoitti:
23 Syys 2022 22:36
Avasin 24/7 ja katoin mikä blackfacefesti siellä on menossa, mut se olikin itserusketusta...
Harvinaisen typerää toikin tuohu imho
On kyllä väsynyttä menoa, pakko myöntää.

Ja just kun rupesin DC2 kattomaan tota Karvanin ja Sallan keskustelua, ni eiköhän sinne Aleksi ja Sofia tule sekaan. :madone: Toivottavasti lähtevät äkkiä pois. Haluisin et noi pääsis jatkaan keskusteluaan.

edit. Toivottavasti Salla pelaa tätä jatkossakin hyvin. Oli fiksua tehdä tää liike, et uusien pitää pitää yhtä.

edit2. Onks tää BB-talo nyt niinkuin siinä Pekka ja Pätkä leffassa, jonka nimeä ei saa missään mainita? :roll: Lassehan sai Halloween(?) bileiden kasvomaalauksestaan noottia BB:ltä. Et mitenköhän nyt. :roll:
:trollface:

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 23 Syys 2022 23:53

"Mummo" on käpytellyt vaikka kuinka kauana ilman mikkiä ja jutellut, BB ei huomauta!
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Avatar
Hidioot
Kesä-Esa
Viestit: 49
Liittynyt: 12 Syys 2019 01:25

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Hidioot » 24 Syys 2022 00:15

puhuri2 kirjoitti:
23 Syys 2022 21:46
Sofia julistaa Nabazille ja Kirsille, että hän kuulee kaiken oven takaa! Nabaz kysyy, että mitä hän sitten kuuli, eikä Sofia osannut selittää mitään. Taas yksi klassikkokohtaus.... :)

Olisiko sulla tähän aikaleimaa ja kameraa kertoa? :)

/Edit. Olisi siis kiva jos kaikki merkkas ajan ja kameran viestin alkuun :Love:
Mun mielestä ennen täällä käytettiin aina aikaleimaa ja mainittiin kamera, jotta pääsisi kaikki katsomaan tilanteen mistä puhutaan.
Täällä nyt paljon kommentteja joissa lukee esim vain: "Voi tota Tuulaa!" :keineahnung:
Niin olisi ihan kiva aina tietää, että mitä tapahtunut. Tai sitten tosiaan se aika ja kamera.
Kaikki kun ei kato aina lives, niin ei voi tietää mihin aikaan tapahtunut.

Plus että tän Plazan kommenttien ajat ei oo oikeessa. Ja vaikka olisikin niin ei voi tietää onko kirjoittaja ollu silloin lives, kun viesti kirjoitettu.\
:lets dance: :in love: Reeo, Miikka
:tu [smilie=a_chuckle.gif] Salla, Sofia, Mia, Heidi
:jkmatami: [smilie=thefinger.gif] Milena, Laura, Kirsi, Jerry, Aleksi, Merve, Tuula, Nabbe

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Skygge » 24 Syys 2022 00:34

Hidioot kirjoitti:
24 Syys 2022 00:15

/Edit. Olisi siis kiva jos kaikki merkkas ajan ja kameran viestin alkuun :Love:
Mun mielestä ennen täällä käytettiin aina aikaleimaa ja mainittiin kamera, jotta pääsisi kaikki katsomaan tilanteen mistä puhutaan.
Täällä nyt paljon kommentteja joissa lukee esim vain: "Voi tota Tuulaa!" :keineahnung:
Niin olisi ihan kiva aina tietää, että mitä tapahtunut. Tai sitten tosiaan se aika ja kamera.
Kaikki kun ei kato aina lives, niin ei voi tietää mihin aikaan tapahtunut.

Plus että tän Plazan kommenttien ajat ei oo oikeessa. Ja vaikka olisikin niin ei voi tietää onko kirjoittaja ollu silloin lives, kun viesti kirjoitettu.\
Mä käytän omissa raportointi ketjuun laittamissani raporteissani aina samaa vanhaa kavaa et "DC1. Klo xx:xx" jos juttu vaihtuu toiseen feediin ni sit kerron sen. Olen todennut ite sen fiksuksi systeemiksi. Tästä oon monesti täälläkin sanonut, et joku johdonmukaisuus näiden raporttien ja feedien kanssa ois hyvä. Jos ei muuta. Vapaa tyyli.

Täällä kommentti ketjussa juttu on vähän eri. Täällä on keskustelua tapahtumista. Ite pyrin mainitsemaan ajan ja feedin täälläkin, jos muistan. Mutta tää on tosiaan vaan keskusteluketju, että keskustelu on vapaampaa. Oishan se ihan hauska, et porukka muistais joten kuten ajan, jos joku haluu kattoo, jos ei rapsa ketjussa oo juttua. Mut tää on tämmöstä. Keskusteluketju ja rapsa ketju erikseen.

Täällä ois kyllä paljon porukkaa jotka vois raportointi ketjuunki kirjottaa juttui. Esim. Minä teen välillä raporttiketjuun selonteon hetkestä ja kommenttien kera sit tänne.

Mut tälläst tää on. Ei raportointi oo pakollista. Kyllähän se harmittaa itteekin, et jotku menee ohi. Mut siihen nyt on jopa 24/7 katsojana tottunut. [smilie=a_tongue.gif]
:trollface:

Avatar
Hidioot
Kesä-Esa
Viestit: 49
Liittynyt: 12 Syys 2019 01:25

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Hidioot » 24 Syys 2022 00:43

Skygge kirjoitti:
24 Syys 2022 00:34
Hidioot kirjoitti:
24 Syys 2022 00:15

/Edit. Olisi siis kiva jos kaikki merkkas ajan ja kameran viestin alkuun :Love:
Mun mielestä ennen täällä käytettiin aina aikaleimaa ja mainittiin kamera, jotta pääsisi kaikki katsomaan tilanteen mistä puhutaan.
Täällä nyt paljon kommentteja joissa lukee esim vain: "Voi tota Tuulaa!" :keineahnung:
Niin olisi ihan kiva aina tietää, että mitä tapahtunut.
Mä käytän omissa raportointi ketjuun laittamissani raporteissani aina samaa vanhaa kavaa et "DC1. Klo xx:xx" jos juttu vaihtuu toiseen feediin ni sit kerron sen. Olen todennut ite sen fiksuksi systeemiksi. Tästä oon monesti täälläkin sanonut, et joku johdonmukaisuus näiden raporttien ja feedien kanssa ois hyvä.

Täällä kommentti ketjussa juttu on vähän eri. Täällä on keskustelua tapahtumista. Ite pyrin mainitsemaan ajan ja feedin täälläkin, jos muistan. Mutta tää on tosiaan vaan keskusteluketju, että keskustelu on vapaampaa. Oishan se ihan hauska, et porukka muistais joten kuten ajan, jos joku haluu kattoo, jos ei rapsa ketjussa oo juttua.
Vähän lyhensin quote kun siitä tullut palautetta.

Mutta joo tiedän että tämä on keskusteluketju, mutta on vaikeaa osallistua jos ei tiedä mistä puhutaan.
"Voi tota Tuulaa!" Niin eihän tästä voi tietää mistä keskustellaan.
Ja sulla onkin aina hyvin leimat, mutta niin monelta puuttuu.
Mä katon 247 aina molemmat kamerat sekä illan realityn, että mulla olisi paljonkin raportoitavaa, mutta en ole viitsinyt alkaa kirjoittaa, kun katon niin paljon myöhässä, koska katon molemmat kamerat.

P.s. Pystytkö lisää tai pyytää @verena92 lisäämään loppuviikon inhokki/suosikki äänestykseen Sallan? Kun hän puuttuu sieltä enkä jostain syystä pysty lähettää viestejä kenellekään.

Sori tosi paha ot, voi poistaa tietty, mutta jos saisi Sallan ensin äänestykseen niin pääsis äänestää inhokkii. [smilie=a_cool.gif]
:Love:
:lets dance: :in love: Reeo, Miikka
:tu [smilie=a_chuckle.gif] Salla, Sofia, Mia, Heidi
:jkmatami: [smilie=thefinger.gif] Milena, Laura, Kirsi, Jerry, Aleksi, Merve, Tuula, Nabbe

Avatar
rink
Ylläpitäjä
Viestit: 5728
Liittynyt: 28 Elo 2006 15:08

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja rink » 24 Syys 2022 02:28

Siirretään tekniset kysymykset osioon viewforum.php?f=2. Vastailen siellä teknisiin kysymyksiin. Edit: Tai ei tähän jäänytkään pahemmin siirrettävää :D , kun viesteissä oli muutakin kuin teknistä. Mutta tekniset huomautukset, kyselyt mieluummin tänne jatkossa: viewtopic.php?f=2&p=792934#p792934.

Jarmali
Merirosvo
Viestit: 1292
Liittynyt: 07 Syys 2020 16:58

Re: Keskustelua livetapahtumista - Viikko 3

Viesti Kirjoittaja Jarmali » 24 Syys 2022 02:48

Anteeksi kun kysyn, mutta miten Nabas pääsi häädöstä pois? "Uudet" ottivat häätökisasta Kirsin suoraan häätöön ja kisan voittanut otti Merven mukaansa ja poistivat Aleksin ja Heidin... Nabas kuitenkin oli kisaamassa, missä vaiheessa ja kuka, miten otti Nabasin pois häädöstä?

Tämä mennyt minulta täysin ohi.
Jarmalina täällä ja muualla BB-palstoilla jo vuodesta 2005 :)

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”