13. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

13. päivä

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 01:09

00:13 DC2
Reeo ja Ruzbeh kaksistaan keittiössä.

Reeo sanoo, nyt kun se meni voittamaan tuon skaban, mä olen liekitellyt tietylle porukalle että siinä on aika kova kilpailija. Sen voisi heittää nyt vege keskiviikkona.

Rubez vain myhäilee vastaukseksi.

Reeo jatkaa, jos se alkaa voittamaan skaboja, sitä ei saa ikinä pois. Nyt olisi yksi mahdollisuus. Mervehän nyt ei sitä äänestä.

Mulle on ihan sama, sanoo Ruzbeh, miten sille käy. Mutta en tiedä mitä tuolla neuvotteluhuoneessa on käyty.

Reeo toteaa, niin, mutta ei se näytä että se ainakaan meidän suuntaan on kallellaan jos hän noin kauan on neuvotellut.

Ruzbeh miettii, en tiedä onko ne pelkästään neuvotellet siellä. Siinä meni niin kauan.

Suudellut, nauraa Reeo.

00:19
Heidi, Reeo ja Ruzbeh kolmistaan.

Reeo ottaa taas Aleksin puheenaiheeksi. Heidi kertoo puhuneensa Merven kanssa kahdestaan.

Heidi sanoo, mä puhuin sille että jos hän haluaa olla meidän kanssa. Merve sanoi että jos me halutaan Aleksi ulos niin ei hän sitten.

Reeo tokaisee, no ei kun se on ihan rakastunut siihen.

Heidi jatkaa, sitten mä sanoin että Merve, tai siis Merve saa puhuttua Aleksin tavallaan meille, se on vaan parempi meille. Että meillä on enemmän porukkaa. Mä sanoin Mervelle, että ei me haluta Aleksia ulos, jos sä saat sen puhuttua meille. Niin se on vaan win win.

Reeo nyökkäilee, jos se tulee meille. Se on kyllä ihan tervetullut sitten.

Heidi laskee, sitten meillä on jo Rusu, Miika ja Merve, jotka kaikki tulee juttuun Aleksin kansaa. Mun mielestä se on hyvä jos Merve on silleen, että haluaa olla meidän kanssa, sitten meillä on Aleksi siinä kanssa. Koska Merve ei halua Aleksia ulos, ja se on kiva Mervellekin, kun on joku tuollainen ihminen. Musta tuntuu että Merve on ollut niin yksin täällä.

Kolmikko tulee hetkeksi häirityksi.

Heidi jatkaa, kyllä mäkin tulen hyvin juttuun ton kanssa. Musta tuntuu että kun se on niin uusi asukas, sillä on vaan vaikeata. Musta on hyvä että se tulee niin hyvin Rusun kanssa juttuun. Ja sitten kun se on niin saatanan vahva kaikessa. Senkin takia se olisi hyvä jos se olisi meillä, koska se voittaa.

Totta kai, sanoo Reeo, mutta mä en näe sitä uhkana missään muissa kuin noissa fyysisissä hommissa. Ei se mua sillä tavalla pelota. Jos se alkaisi pelata mua vastaan niin sitten se vähän harmittaa.

Heidi sanoo, mutta jos se saadaan meidän leiriin niin sitten ei pelaa.

Reeo toteaa, se on ihan tervetullut meille mun puolesta, ei siinä ole mitään. Sitten me nimenomaan ollaan entistä vahvempia, aika monta osa-aluetta. Me voitetaan kaikki skabat jos me ei itse ryssitä. Jos miettii että se tulee meille niin tämähän on ihan meidän kulkua sitten.

Ja sitten meillä on Merve, muistuttaa Heidi, meillä on aika hyvin, niin kun.

Meillä on todella hyvin, myöntää Reeo, jos se suostu.

Heidi kertoo, äsken kun tuossa juttelin Merven kanssa niin, kyllä mulle tuli sellainen olo että kyllä se. Ja hän puhui itsekin että hän voi puhua Aleksille. Kyllä mulle tuli ihan sellainen olo että se on ihan messissä. Ainakin toivottavasti, koska me tarvitsemme ihmisiä.

Todellakin, toteaa Reeo, se on ihan selvä. Mutta tähän ei kannata ottaa yhtään sellaista epävarmaa, joka voi sitten luikahtaa tuonne. Jos tulee, niin sitten on oikeasti.

Heidi vastaa, sen takia Merve on musta hyvä koska Merve tulee niin hyvin juttuun sen kanssa.

Joo joo, myöntää Reeo, kyllä kyllä.

Korjasin pari Kirsiä Heidiksi / Rink

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 10:14

DC2. Klo 10:11.

Big Brother kuuluttaa asukkaille olevan siivouspäivä. Nabaz oli jo ennen kuulutusta pyyhkimässä pölyjä.
siivou.jpeg
siivou.jpeg (63.71 KiB) Katsottu 2653 kertaa
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 12:30

12:25
Postia. Mia lukee.

Asukkaat, uni on tärkeää, terveytemme kannalta välttämätöntä. Jossain tilanteissa nukkuminen on kuitenkin hyvin epäkohteliasta, vaarallista, tai jopa kiellettyä.

Sofia, pidät ilmeisesti päiväunista. On harmillista että päätit vaihtaa yhteisen kokemuksen ystävien seurassa päiväuniin. Tästä hetkestä lähtien pistät unimaskin silmillesi aina kun kuulet merkkiäänen. Saat nostaa unimaskin silmiltäsi kun Big Brother kuuluttaa nimesi.

Terveisin, Big Brother

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 12:38

12:28 DC1
BB soittaa taloon kuorsausääntä, tarkoittaa että Sofian pitää laittaa maski silmilleen.

Sofia saa heti perään kuulutuksen sääntöjen rikkomisesta kun ei laittanut maskia kunnolla silmilleen. Voi perse sanoo Sofia, en mä pysty tällaista pitään, mua ahdistaa. Mutta laittaa kuitenkin maskin asianmukaisesti silmilleen.

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 12:48

12:37 DC1
BB: Sofia, ole hyvä. Sofia saa luvan ottaa maskin pois silmiltään.

Kirsi alkaa selittämään muille ihmissusipelin sääntöjä (eli "vanha kunnon" murhaajanakin tunnettu peli).

12:54
Peli alkaa, Kirsi toimii pelinjohtajana.

13:20
BB soittaa kuorsausta taloon, eli Sofian pitää taas laittaa maski paikoilleen. Tosin Sofialla oli se jo valmiina, koska on ihmissusipelin nukkumisvaiheessa.

13:22
Peli keskeytyy, koska postia. Asukkaat siirtyvät keittiöön, Sofia sipsuttaa muiden mukana maski silmillään, Aleksin avustamana.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 13:23

DC1. Klo 13:23.

Asukkaille postia.

Klo 13:28.

Asukkaat saavat odottelun jälkeen avata kirjeen.

Sääntösulkeiset jatkuvat. Saatte tehtäväksenne kitkeä pienemmänkin tottelemattomuuden pois riveistänne. Tutkikaa ja neuvotelkaa, kuka on joukostanne suurin sääntörikkuri. Asukas jonka katsotte pahimmaksi sääntörikkojaksi perii Nabazin, Merven ja Kirsin haasteet. Näin ollen sääntörikkoja huolehtii talon tiskeistä, käy ainoastaan kylmässä suihkussa ja toimii jääkaapin vartijana.

Seuraukset astuvat voimaan välittömästi ja päättyvät kunnes toisin ilmoitetaan. Teillä on 15 minuuttia aikaa muodostaa asiasta yhteinen päätös.

Klo 13:34.

Neuvottelujen jälkeen päätyvät Heidiin hänen suostumuksellaan. Sanoi, että tietää rikkoneensa sääntöjä.
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 14:02

13:28
Aleksi kysyy kenelle on tullut eniten kuulutuksia sääntörikkeistä. Heidikin kysyy kuinka monta on tullut kullekin, alkavat laskemaan. Mia sanoo että kaikista rikkeistä ei aina kuuluteta. Monikin asukkaista ilmoittaa rikkoneensa. Tuula ilmoittaa että voi hyvällä uhrautua, sanoo haluavansa ylittää rajoja, haluaa mennä kylmään suihkuun vaikka ei halua … Kirsi sanoo että mutta kun Tuula ei ole rikkonut sääntöjä. Miika ilmoittaa olevansa valmis ottamaan ennen Tuulaa sen. Heidi kertoo saaneensa nimeltä mainiten kolme kuulutusta, ja ehkä ryhmissäkin. Jerrykin sanoo voivansa ottaa ennen kuin Tuula. Myös Sofia ilmoittautuu vapaaehtoiseksi, mutta Nabaz toteaa että ei pysty tiskaamaan silmät peitettynä. Tuula edelleen halukas, mutta muut ei suostu. Miettivät että Heidi, Miika tai Jerry. Nabaz kertoo voivansa tiskata, mutta ei pysty kylmään suihkuun. Tovin keskusteltuaan päätyvät Heidiin, joka sanoo voivansa ottaa sen.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 14:17

14:00 DC2
Jerry ja Merve jutelleet Reeosta. Jerry kertoi että Reeo oli kutsunut Merve vapaamatkustajaksi, koska ei kuulu mihinkään liittoon, vaikka sanonut että ei ole liittoja, ristiriitaista yms. Sofia köllähtää heidän seuraksi.

Oven vierestä putoaa teipillä seinässä kiinni oleva kaapelikouru, Sofia kysäisee mitä täällä tapahtuu. Jerry rientää korjaamaan tilannetta, kutsuu Soffen avuksi, saavat kourun paikalleen. Jerry menee pk-huoneeseen ilmoittamaan asiasta.

Kuva

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 15:13

DC1&2. Klo 15:11.

Talossa chillailaan. Ennen kuin kamera siirtyi makuuhuoneeseen, näytettiin pihaa, jossa Kirsi ja Laura olivat/ovat puhumassa pelitaktiikoista.
sofia.jpeg
sofia.jpeg (57.65 KiB) Katsottu 1986 kertaa
merve.jpeg
merve.jpeg (92.89 KiB) Katsottu 1986 kertaa
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 15:20

15:08 DC1
BB soittaa kuorsausta taloon, Sofian aika laittaa maski silmilleen.

Sofia asettelee maskia ja toteaa, tässä voi ottaa tirsat sitten. Asettelee itsensä mukavaan makuasentoon sohvalle. Voi ottaa nopeat päikkärit, heittää Jerry. Voi pitää luvan kanssa silmiä kiinni, sanoo Reeo. Ei vaan, auki ne on siellä alla. Niin on, myöntää Sofia, mä näen Reeon koko ajan. BB kuuluttaa Sofialle että tämä rikkoo sääntöjä. Häh, ihmettelee Sofia, mulle sanottiin että pitää olla näin. Reeo toteaa, mutta ei ehkä tuossa asennossa. Signaali on ehkä että menit nukkumaan. Mä näen sut, sanoo Sofia, mä olen hereillä. BB kuuluttaa, Sofia, oletko aivan varma. Sofia selittää olevansa ja nostaa maskin silmiltään. Muut huomauttavat asiasta ja Sofia asettelee maskin takaisin. Reeon mielestä signaali on edelleen nukkumisasento. BB soittaa kaiuttimista ”trööt” summerin. Ylös kehottavat muut. Sofia nousee ja kysyy, onko tämä hyvä. BB: ”bling”.

Kuva

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 15:51

DC2. Klo 15:50.

Nabaz alkoi laittamaan Tuulan tukkaa. Puhuvat kampaamo-alasta.
tuulanabbe.jpeg
tuulanabbe.jpeg (71.75 KiB) Katsottu 1855 kertaa
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 16:20

14:13 DC2
Aleksi ja Merve vetäytyvät makuuhuoneen suojaan jutustelemaan kaksistaan. Merve aiemmin luvannut kertoa miksi ei pitäisi luottaa Roomaan. aika on nyt.

Merve sanoo, Reeo ja Rusu tuli aiemmin juttelemaan toissa iltana, pyysivät että liittyisin kanssa niiden kängiin. Totta kai sen takia kun ne tajusi varmaan että noita toisia on paljon enemmän. Pakko alkaa värväämään siihen porukkaa, varsinkin jos säkin olet sanonut että et halua siihen. Mä esitin vähän silleen että olen mukana. Mä en ole oikeasti mutta ne luulee niin. Ne alkoi heti sanelemaan tästä sunnuntain nimeämisistä, että ketä äänestetään. No, Tuula joo, miehistä sinä tai Jerry. Mä olin että en äänestä Aleksia, otetaan mieluummin Jerry.
Merve selittää Rooman kertoneen syyksi miksi Aleksi, ruokajuttua ja ahneutta …
Merve jatkaa, Reeo kunnon hullun kiilto silmissä katsoi mua, että joo joo, tästä ei sitten puhuta. Tuli vittu sellainen ole että kuin se olisi joku vitun mafiapomo. Määräili selkeästi sitä että kenelle annetaan pisteet. Tuli vielä seuraavana päivänä katsomaan silleen silmiin (Merve näyttää tuimaa katsetta), kaksi pistettä Tuulalle, yksi piste Jerrylle. Mä olin silleen joo joo, vaikka en aio äänestää Jerryä. Mä olen Jerryn puolella.

En määkään, sanoo Aleksi, enkä Tuulaakaan.

Merve jatkaa, no Tuulalle mä annoin yhden pisteen. Toisista syistä.

Voiko niistä muka puhua nyt, ihmettelee Aleksi.

Merve lyö kädet silmilleen, potkii jaloillaan ja toteaa, ei ei, ei kun en antanut, kun siis viime viikolla.

Aaaa aaah, naurahtaa Aleksi, siis viime viikolla. Niin niin, viime viikolla.

Merve jatkaa, mä en puhu näistä tämän viikon nimeämisistä koska niistä ei saa puhua. Viime viikolla mä annoin. Nyt mä puhun tästä nimeämistä edeltävästä ajasta. Ennen nimeämisiä Reeo tuli vielä varmistamaan multa sitä että annathan sitten näin ja näin nämä pisteet. Mä sanoin joo joo, ja sitten se otti yhtäkkiä Laurankin siihen mukaan, että säkin annat näille pisteet. Laurakin oli siinä silleen että joo, okei. Me oltiin siinä niin kun mukana. Mä menin vielä varmistamaan ennen nimeämisiä niiltä että ettehän te meinaa antaa Aleksille pisteitä. Ne sanoi että ei aio, ainoastaan sen takia että keskiviikolle pitää säästää joku helppo.

Aleksi toteaa, mä arvasin että tuo on niiden.

Merve jatkaa, mä sanoin etten aio silloinkaan äänestää. Ne oli silleen, anna parempi ehdotus. Mutta siihen tuli joku ja se keskustelu loppui siihen. Mutta Rusu oli ihan yhtä mukana siinä.



Aleksi sanoo, mä toivon, vaikka sä tykkäät Miikasta.

En tykkää enää, toteaa Merve, mun mielipide on muuttunut.

Okei, sanoo Aleksi, mä tykkään ihmisenä. Mutta mä luotan suhun ja Miaan kaikista eniten täällä, jostain syystä.

Se on ihan hyvä, sanoo Merve, mäkin luotan intuitioon aika paljon. Näistä ihmisistä mä siis oikeasti vaan tiedän.

Ne kenestä mä tykkään tosi paljon, jatkaa Aleksi, te olette ne mulle.

Aleksi ja Merve kertovat että eivät petä, viihtyvät toistensa seurassa, tykkäävät toisistaan ja haluavat olla samalla puolella jne.

Merve jatkaa, mä esitän niille että olen niiden puolella, sen takia että pystyn vähän vaikuttamaan. Jos mä ja Laura jäädään kiinni siitä että, mehän tullaan jäämään kiinni tästä että me ollaan kusetettu niitä, jos häädössä ei ole Tuula ja Jerry. Koska ne laskee pisteitä. Mä ja Laura leikitään että me mukamas totellaan niitä ja tehdään mitä ne haluaa ja ollaan niiden kanssa kimpassa. Tämä on tavallaan tapa jolla ne ei myöskään nimeä mua siihen, jos ne ei saa tietää.

Aleksi sanoo, mutta sen tietää jos ensi keskiviikkona on vaikka mä ja Reeo, se vähän riippuu teistä.

Merve toteaa, Reeo tulee tippumaan jos joutuu siihen seuraavan viikon. Jos se joutuu pudotusuhan alle, niin se tippuu, se on varma juttu. Sen takia mä ajattelin että esitän siihen asti kun se joutuu siihen. Mä leikin muka mukana ja se ei myöskään nimeä Lauraa tai mua siihen putoamisuhan alle.



Merve sanoo, voittokilpailun voitto, jos sen voittaa Reeo ja Tuula, eihän Tuula pärjää Reeolle, kun Reeo on siellä hullun kiilto silmissä ja selittää jonkun hyvän teoriaan miksi nämä pitää saada. Se valehtelee silmät päästään siitä että minä ja sinä ja kaikki ollaan puhuttu täyttä paskaa. Tai että oltaisiin haukuttu Tuulaa, me halutaan Tuula ulos. Sen takia se on ihan vitun tärkeätä mitä tahansa se ensi keskiviikko onkaan, että reeo ei voita.

Aleksi sanoo, Miikakin on paha.

Merve jatkaa, joo joo, jompikumpi pitää saada pois. Mutta vittu jos ne kaksi voittaisi, se olisi ihan vitun paha.



Jatkavat vielä hyvän tovin samasta aiheesta.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 18:05

DC1. Klo 18:05.

Milena tuli taloon. Suoraan pihalle.
milena.jpeg
milena.jpeg (76.82 KiB) Katsottu 1568 kertaa
--
Klo 18:07.

Mathias perään.
mathias.jpeg
mathias.jpeg (82.75 KiB) Katsottu 1542 kertaa
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 18:06

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 18:16

18:09 DC1

Sanovat että ovat tulleet pelaamaan, ainakin vähän. Milena miettii että uudet ne haluaa pihalle. Mathias mietti samaa. Milena sanoo että pitäisikö miettiä lähteä muiden uusien kanssa. Mathiaksen mielestä team Rooma yrittää manipuloida kaikkia, Milena komppaa, todellakin.

Mathias sanoo että jos saisivat hyvän porukan kasaan jolla voisi alkaa purkamaan Rooman imperiumia. Pystytään äänestämään super helposti ja tuhoamaan sitä. Milena toteaa että tuolla on varmaan monta jotka haluaa kanssa.

Milena heittää että vaihtavat toisilleen tietoa, Mathias samalla linjalla. Milena toteaa, näillä niin kovat sidokset ettei voida mennä vaan että moro, mä tulin Rooman liittoon. Tai aamukerhoon. Pakko keksiä jotain.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 18:26

18:22
Asukkaat on päästetty pihalle, kuntoilukatoksen lasitus erottaa vanhat asukkaat tulokkaista.

Tämä on Big Brother. Milena ja Mathias, tänään vietetään tervetuloajuhlaanne. Juomat ovat kylmässä ja sauna lämpenee, kunhan ensin poljette sen lämpimäksi.

Kuva

Kuva

Kuva

Herttaässä
Risteilyisäntä/-emäntä
Viestit: 809
Liittynyt: 15 Maalis 2021 17:12

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Herttaässä » 16 Syys 2022 18:27

DC 1 18.24
BB ilmoitti että sauna lämpee kunhan Milena ja mathias polkee sen lämpimäksi.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 18:35

18:30

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 19:25

DC1. Klo 19:23.
bileet.jpeg
bileet.jpeg (99.63 KiB) Katsottu 1320 kertaa
--

Kirje perään:

Tehtävänne on nauttia illasta. Tänään ei tarvitse juonia tai liittoutua. Nauttikaa illasta.
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 16 Syys 2022 19:25

19:22 DC1

Kuva

19:26 DC1

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 20:48

DC1&2. Klo 20:34
vesiii.jpeg
vesiii.jpeg (86.16 KiB) Katsottu 1141 kertaa
allumerv.jpeg
allumerv.jpeg (61.49 KiB) Katsottu 1136 kertaa
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 16 Syys 2022 22:38

DC1&2. Klo 23:26

Bileet jatkuu. Porukkaa paljussa ja iloisina.

Raportoijalla on striimit mutella. Ei siis muuta. Anteeksi siitä.

----
palju.jpeg
palju.jpeg (59 KiB) Katsottu 1117 kertaa
:trollface:

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”