6. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

6. päivä

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 00:43

00:15

Daiyanan ja Nabazin välillä taas jotain riitaa.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 01:53

01:34
Heidi, Reeo ja Ruzbah ovat jääneet hämärän sinisessä valossa kylpevään olohuoneeseen, muiden asukkaiden siirryttyä jo makuuhuoneeseen nukkumaan.

Pohtivat että Merve ja Laura ovat vähän kuin vapaata riistaa, jompikumpi. Heidi kertoo että Laura tykkää sekä hänestä että noista muista, Merve taas hakee vähän omaa paikkaansa. Reeon mukaan Merve voisi olla enempi se. Reeon mukaan pitää olla tosi tarkkana kenelle puhutaan mitään mistä ollaan mitään mieltä. Voidaan kusta että otetaan liian aikaisin ja liian syvälle. Ruzbeh pelkää että jos venailee liikaa niin jotkut muut ehtii alkaa värväilemään. Molemmat on alkanut tulla enemmän meidän porukkaan. Kirsiin ei Heidiltä löydy luottoa enää. Heidin mukaan on hyvä että heillä on tämä neljän porukka.

Riidasta ahdistunut Nabaz hiippailee peittonsa kanssa kolmikon seuraan.

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Syys 2022 10:35

DC2. Klo 10:35.

Asukkaille postia.
Siivouspäivä. Kirjeessä perus siivousohjeet.
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Syys 2022 10:52

DC1 aiemmin, klo 9:47 eteenpäin.

Big Brother kuuluttaa Lauralle olevan postia. Hän saa postilaatikosta avaimen jolla saa avattua häkin, jossa hänen matkalaukkunsa ovat.

Pari minuuttia tästä BB kuuluttaa Lauralle varastohuoneen olevan nyt auki. Laura kertoo Reeolle, että tietää hänen olleen kaiken takana. Reeo kertoo tekemästään valinnasta Lauralle ja kertoo, ettei tiennyt kenen laukku oli kyseessä. Laura sanoo arvanneensa Reeon olleen kaiken takana, kun huomasi eilen Reeon ilmeen värähtäneen heidän keskustellessaan. Reeo kertoo muillekkin miten homma meni. Lauran eilen illalla alkanut salatehtävä päätellä, miksi hänen laukkunsa ovat häkissä on siis onnistunut.
---
laura.jpeg
laura.jpeg (65.64 KiB) Katsottu 2563 kertaa
reeolaura.jpeg
reeolaura.jpeg (70.71 KiB) Katsottu 2563 kertaa
--
:trollface:

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Syys 2022 11:12

Siivouspäivä tosiaan menossa:
siivo.jpeg
siivo.jpeg (93.55 KiB) Katsottu 2516 kertaa
siivoo.jpeg
siivoo.jpeg (67.29 KiB) Katsottu 2516 kertaa
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 11:47

09:50 DC1
Laura on saanut laukkunsa.

Laura kertoo muille asukkaille että tässä on sellainen pikku tvisti, että kun nämä lähtee tuolta pois, niin sinne saa mennä joku tilalle. Reeo, voitko vittu painua sinne saakelin häkkiin, ja sulkea itsesi sinne (hymy huulilla).

Reeo (muka) hämmentyneenä, mitä?

Laura huvittuneena, mitä, mä tiedän. I know what you did.

Muut asukkaat ihmeissään.

Laura jatkaa, Reeo on hyvä ja menee viideksi päiväksi koppiin miettimään tekosiaan.

Miika tapailee, siis mikä se, tuliko sieltä siis joku tehtävä (Reeo kertoi viime yönä Miikalle tekemänsä laukkukällin).

Reeo kysyy, mistä sä sen tiesit.

Laura vastaa, kun mä eilen juttelin sulle. Ei sun oikeasti tarvitse mennä häkkiin.

Reeo sanoo, tiedätkö miten siinä oikeasti kävi. Mä tulin tätä kautta, tuossa oli mun laukku ja joku muu laukku. Mulla oli kymmenen sekuntia aikaa laittaa jompikumpi häkkiin. Sitten mä mietin että jos mä laitan omani ja se onkin joku feikkilaukku, niin sitten mä olen ilman niin, tiätsä.

Siis siinä ei ollut kun mun ja sun kamat, kysyy laura.

Mun ja sun, vastaa Reeo, eikä siinä lukenut kenen. Siis, en mä tiennyt ketä tulee. Ja mä olen jo muutaman kerran käynyt tuolla sitä vinkumassa, sulle.

Voi kiitos kovin ystävällisyydestä, vastaa Laura. Silloinhan sä pistit ne pöksyt heti mun käteen.

Arvaa oliko vähän, sanoo Reeo, tiätsä. Mistä sä tiesit että se olin minä. Sä päättelit sen vaan vai.

Niin, vastaa Laura, sun ilme värähti eilen.

Aika kova, aika kova, sanoo Reeo taputtaen Lauraa olalle.

Reeo kertoo muille asukkaille, mulla oli kymmenen sekuntia aikaa kun mä tulin tuota kautta, joko oma laukku tai jonkun toisen laukku. Siinä viisi, neljä, no mä laitan jonkun toisen laukun, enkä mä tiedä onko se joku feikkilaukku esimerkiksi, Jos mä laitan omani sinne, sitten mä olen täällä ja.

Saitko sä valita sen laukun, kysyy Sofia.

Reeo kertoo, eikun siinä oli kaksi laukkua, mun ja joku muu musta matkalaukku, ja sitten mä heitin sen sinne.

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 12:15

11:59 DC1
Kirsi, Laura ja Reeo nojailevat Keittiössä, miettivät kenelle Sofia laittaisi tiskinakin jos voisi.

Reeo veikkaa että Miikka.

Se voi olla, vastaa Laura, Miika ei siitä välttämättä kovin paljoa ruikuttaisi kuitenkaan.

Ei yhtään, tokaisee Reeo.

Miikahan on kunnon kodinhengetär, toteaa Kirsi. Se vaan tiskaisi tuossa.

Kaura ehdottaa, Merve tai Daiyana. Tai minä tai sinä (Kirsi). Jaa mutta sulla on jo kylmä suihku.

Reeo sanoo, en mä usko että se heittäisi niistä jotka häärää tuossa keittiössä muutenkin. En mä usko että se niille heittäisi.

Laura vastaa, mäkin vaan häärään noiden astioiden kanssa, en uskalla niihin ruokiin edes mennä koskemaan.

Reeo sanoo, toivottavasti nyt saadaan tuo kone käyttöön, se voisi olla yksi pieni. Tuossa on ihan hirveä homma, kaksitoista syö kolmeen kertaan.

Viides päivä kun se tiskaa, toteaa Laura, joka päivä jotkut kolmet neljät tiskit (päätään puistellen).

Laura menee kysymään Sofialta.

Sofia vastaa että varmaan Nabaz, koska hän on tähän halunnut (Nabaz Sofian seurana). En nyt usko että meidän pitää täällä koko kaksitoista viikkoa tiskata. Mulla menee kaikki jutut ohi täällä kun mä olen ollut tiskaamassa.

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Syys 2022 12:20

DC1. Klo 12:15.

Asukkaille postia. Odottaessaan lupaa avata kirjeen, talossa alkaa soimaan karnevaaliteemainen musiikki.

Asukkaille tarjotaan "puhtitunteja." Aina kun asukkaat kuulevat äsken kuulemansa musiikin, tulee asukkaiden valmistautua liikuntahetkeen ja siirtyä pihalle heille osoitetuille paikoille.
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 12:23

12:17
Postia.

Tivolimusiikki soi, saavat luvan avata kirjekuoren. Porukkaa jännittää Merven avatessa kuorta.

Asukkaat, liikunta on tärkeä osa hyvinvointia ja tasapainoista elämää myös Big Brother talossa. Jotta kiusaus makoiluun ei kävisi liian suureksi, haluan kannustaa teitä keräämään itsenne virtaa tarjoamalla teille puhtitunteja.

Aina kun kuulette oheisen tunnusmusiikin, tehtävänänne on valmistautua liikunta hetkeen. Tämänkertainen puhtitunti järjestetään ulkona. Pukekaa tarvittava vaatetus yleenne ja siirtykää ulos osoitetulle paikalle .

Terveisin, Big Brother.

PS. Pistäkää töpinäksi.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 12:32

Pihalta löytyy mm. nimetyt juomapullot. Asukkaat iloisia kun ei tarvitse enää käyttää laseja, ei tule tiskiä, Sofia pääsee helpommalla.

Osa asukkaista avaa ja alkaa mutustelemaan proteiinipatukoita.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 12:40

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Skygge » 09 Syys 2022 14:01

DC1. Klo 14:00

Pirkka tuli taloon.
:trollface:

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 14:06

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 14:26

Pirkka tuli taloon.

Pirkka höpöttää jännittyneen oloisen varsin nopeaan tahtiin. Kertoo katsoneensa 24/7 ja muistaa nimetkin melkein kaikki, kertoo kuitenkin ettei siitä voi luoda lopullista mielipidettä ihmisistä. Miikasta hämmentävää kun tietää heidän nimet. Pirkan turkulaisuus herättää hilpeyttä.

Pirkka on hakenut aiemminkin. Pirkka kertoo että saa puhua näkemistään tapahtumista talossa, mutta ei esim. pk-huoneesta tai mitä mieltä asukkaista ollaan ulkona. Pirkka ei ole karanteenin takia nähnyt parin viime päivän tapahtumia.

Pirkka ei ollut hakenut viime vuonna taloon, koska lapsi oli kuukauden ikäinen. Kehuu asukkaita, nuoleskelematta heittämällä ihanin porukka mitä on ollut uusia kausia. On tyytyväinen ettei mennyt viime vuoden taloon.

Pirkan mukaan talo näyttää ruudussa isommalta kuin todellisuudessa. Vitsailee että itsensä kohdalla sama. Kertoo kuorsaavansa ja puhuvansa unissaan, mutta saa tökkiä. Kertoo olevansa yöpöllö, eli voi mennä vähän myöhemmin nukkumaan.

Nabaz kyselee miltä tuntuu olla täällä kun pieni lapsi kotona. Pirkasta tuntuu hullulta, mutta kun saivat lapsen, he olivat että eivät vain keskity perhe-elämään, hän tuli osaksi perhettä ja jos heillä haaveita tai unelmia, niin pannana ne toimivaan. Elämä ei vain perhe-elämää.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 14:35

14:30
Jerry tuli taloon.

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Syys 2022 15:04

DC1 klo 14.55 Merve tulee sisältä pihalle ja ilmoittaa asukkaille kuningatar Elisabetin poismenosta. Jerry kertoi asiasta asukkaille tätä ennen kamerassa 2
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
knocker
Jumalan ruoska
Viestit: 15204
Liittynyt: 12 Loka 2009 16:27
Paikkakunta: Espoo

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja knocker » 09 Syys 2022 15:29

15:13 DC2 Sofia kertoo Nabazille, että juuri valittu Englannin pääministeri (Jerry kertoi asiasta) on transfoobikko. On peloissaan siitä, otetaanko nyt takapakkia. Truss on kuulema sanonut, että transnainen ei ole nainen
a walking disaster

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 17:15

17:13
Uusien asukkaiden ensiateria talossa.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 17:44

17:42
Asukkaat komennettu sohville.

BB toivottaa Pirkan ja Jerryn tervetulleiksi taloon.

Tänään tulossa tervetuliaisjuhlat, Pirkan ja Jerryn kunniaksi.

BB määrää Pirkan ja Jerryn siirtymään neuvotteluhuoneeseen, valitsemaan ketkä neljä asukasta saavat osallistua juhlaan.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 19:00

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 19:32

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 19:35

19:30
Ellan lisäksi Sofia tuntee aiempien kausien asukkaista Krisun, jonka synttäreillä Sofia oli keväällä. Ellan kaudelta monia, koska ollut heidän kanssa bilettämässä.

Joel on Jerryn vanha työkaveri.

Kirsi tuntee Kevinin, olivat töissä yhdessä.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”