6. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 19:39

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 20:04

19:59
Nabaz tökkii Nabazin innolla kaikki mahdolliset poreet päälle, mutta pettymys, muut juhlijat ohjeistavat että poreet kielletty.

Kuva

Kuva

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Syys 2022 20:08

Aiemmin:
DC1 klo 18.33

BB pyytää Jerryn ja Pirkan kertomaan valinnat juhliin
Ensimmäiseksi Sofia, koska hänellä on eniten juhla-asuja mukana, joten pääsee käyttämään niitä
Toisena Heidi, koska hänellä oli rankkaa joutua nimetyksi aiemmin, niin kaipaa piristystä
Kolmantena Nabaz, haluavat Sofialle kaverin juhliin
Viimeisenä Kirsi. Jerryllä oli kuulemma hyvät keskustelut voimailusta hänen kanssaan aiemmin, niin haluaa jatkaa niitä

Kovasti korostivat, että olisivat halunneet kaikki mukaan. Lopuksi vielä lisäsivät, että Sofialla ollut tiskinakki, niin kiva irtautua siitä välillä.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 20:30

Kuva

Avatar
realityfan
Taivaan iskä
Viestit: 4370
Liittynyt: 15 Elo 2005 19:37

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja realityfan » 09 Syys 2022 20:54

DC1: 20:53 Paljussa Pirkka, Nabaz, Heidi ja Sofia. Mukavaa jutustelua musiikista.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Syys 2022 21:03

DC2 klo 20.52 Kirsi ja Jerry jutustelevat pihalla ruokapöydän ääressä ensimmäisestä pelivaiheesta. Sitten puhe siirtyy juonitteluun. Jerry sanoo Kirsille, että hän on tällä hetkellä ainut kehen luottaa.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 21:13

20:55 DC2
Kirsi ja Jerry turisseet pitkään kaksistaan pöydän ääressä. Keskustelut kääntyy peliin.

Jerry kertoo että Rusulla on jotain ihan ihme omia voimafantasioita. Sillä on vittu typeriä juttuja, se luulee että se vois päästä esim. finaaliin juonittelematta ollenkaan. Ihan absurdeja juttuja, mitä ei tule ikinä tapahtumaan. Se on riski koska se peesaa tällä hetkellä Reeota, joka on kovin juonittelija.

Ai Reeo on kovin, kysyy Kirsi.

Mun mielestä, toteaa Jerry, jos sen liittoa saa heikennettyä mitenkään. Se oli pääsyy miksi otin Heidin tänne, jos saa siitä yhden, pois porukasta.



Kirsi kysyy, luuleetko että saat Pirkan ja Rusun eri puolille.

Jerry sanoo, Pirkka on mun mukana. Pirkka uskoo myös isoihin peliliikkeisiin. Se on ihan valmis heittämään Reeon, Miikan tai kenet vaan. Reeo voi olla vitun vaikea heittää ulos. Mutta Miikka esimerkiksi ensi talon äänestyksessä.

Kirsi sanoo, siihen mä olen valmis. Mä luulen että Rusu on häätöäänestyksessä, koska sille on annettu pisteitä. Mä en tajua miten, no okei on ollut vain yksi häätö, hän on vielä täällä. Jotenkin käsittämätön konsepti. Ehkä se on luotu tällaisella yleisellä puheella että hän on master mind. Ja mulla ei ole mitään kontaktia häneen, olen kuunnellut pari sovinistista läppää ja ollut silleen.

Kirsi jatkaa, okei, okei, tämä on hyvä koska näin heti Miikan naamasta kun kävelit sisään, se kävi tyyliin, jos en väärin muista, heittämässä yläfemmat, ja se oli silleen, tämä me saadaan följyyn. Niinkun susta.

Niin ne olettaa, sanoo Jerry, ne kaikki odottaa. Mä olen ihan valmis pudottamaan kumman vaan niistä, välittömästi. Koska sä olet ainut jonka peliliikkeisiin mä luotan. Mitä mä näin aikaisemmin niitä keskusteluita, teidän leiristä, niin sulla oli eittämättä fiksuin näkökulma. Kuka sä haluat niistä kolmesta, niin se on fine meille. Heidi pitää saada.

Kirsi sanoo, joo Heidi, juuri Laura kysyi, mitä biiffiä teillä on ollut, miksi sä olet laittanut sen häätöäänestykseen. Mä olin silleen että ainut peruste oli että mä en ole puhunut hänen kanssa. Mun on helppo tavallaan.

Jerry toteaa, mä voin ottaa Heidin, meidän kannattaa jakaa yhteistyö tässä.

Sä voit ottaa hänet, toteaa Heidi, itse asiassa Nabbe on hoitanut häntä, puhunut siitä että mua ei pitisi heittää.

Me olen ollut tässä Nabben kanssa tekemisissä, sanoo Jerry, mä uskon että Nabbe tulee olemaan mun kanssa samalla aaltopituudella. Mä uskon että minä ja Nabbe pystytään hoitamaan Heidi. Mä en halua Nabbelle ilmoittaa kuinka paljon mä pelaan täällä, se kammoksuu vähän tuota pelaamista.

Samoin Sofia, kertoo Kirsi, se ei tykkää yhtään. Sofia on maailman kultaisin ihminen.

Mä voin sanoa, vastaa Jerry, se on yksi vitun älykkäimpiä täällä talossa, yksi fiksuimpia. Se on ihan vitun skarppi.

On on, myöntää Kirsi. Jos Sofia on mulle silleen mä en halua puhua, tiäksä sitä mitä mä teen, mä olen vaan silleen all respect. Mä mietin myös Daiyanaa, koska tulee se että mä olen hyvää pataa Daiyanan kanssa, mutta näitä ei voi laittaa, uskalla laittaa samaan tilaan koska mä en jaksa sitä että jengi huutaa täällä toisilleen. Se on todella raskasta.

Jerry jatkaa, jos me saadaan nämä kuusi, meillä on sata prosenttisesti Tuula, se on niin kun Nabben bf:ä. Jos meillä on seitsemän, me tarvitaan vain yksi.

On on, helposti, sanoo kirsi, mä käy yhden keskustelun Lauran kanssa, ja se on siinä. Laurahan on kanssa ollut turhautunut, koska se on ihan mitä helvettiä täällä tapahtuu.

Ei puhuta kenellekään näistä keskusteluista, sanoo Jerry. Meidän pitää katsoa tämä seuraava häätöäänestys, ja sitten palataan tähän keskusteluun. Ok?

Heidi vastaa, ok.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 22:01

21:58
Juhlijat kävivät pk-huoneessa. Vain 12 sänkyä, eli kaikille ei ole sänkyä. Saivat tehtäväkseen valta yksi joka ei saa nukkua makuuhuoneessa. Juhlaporukasta ei saanut valita. Valittu nukkuu eritysjärjestelyissä ja valituksi tuli Ruzbeh. Eivät tiedä mitä nämä erikoisjärjestelyt ovat.

BB ilmoittaa Ruzbehille että varastohuone on auki. Sieltä löytyy ilmapatja.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 22:08

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 22:21

Sauna kahva kuumenee. Sofia hihkaisee, ai vittu toi on kuuma. Pirkka pahoittelee ettei älynyt kertoa, poltti jo itsekin näppinsä. Iso Veljen trollaus, toteaa Pirkka.

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 22:44

22:42
Patterien vaihto.

Samalla varastohuoneesta löytyy lisää juomaa. Merve huokaisee, ei vittu morjes. Tuula toteaa, me ei nukuta siis moneen tuntiin, tämä alkaa kohta kirpasemaan.

22:47
Saunassa Kirsi toteaa että ilmeisesti he ei saa mennä nukkumaan ennen kuin meillä on bileet ohi. Sofia sanoo, juodaan nuo yhdet juotavat tuosta ja ollaan tuolla ja sitten käydään pesulla ja sitten (näyttää käsillä nukkumista). Se olisi eriasia jos saataisiin jokainen 12 siideriä, sitten olisi vähän eri tunnelma. Mutta kyllähän täällä bileitä toivottavasti tulee vielä.

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 23:15

23:14
BB kuulutti että saavat mennä nukkumaan.

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”