5. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 08 Syys 2022 23:51

23:31 DC1

Asukkaat kerääntyneet olkkariin. Pelaavat peliä jossa heitetään oletus jostain asukkaasta, ja muut yrittävät arvata kenestä kyse. Kiertävä esine on hiuskiinnepurkki, joka oikean arvauksen jälkeen päätyy oletuksen kohteena olevalle henkilölle.

Laura sanoo, mä annan tämän ihmiselle jolla on jotain tekemistä mun matkalaukkujen kanssa, miksi ne on häkissä. Laura ei edes odota muiden arvailua, vaan käy viskaamassa hiuskiinteen suoraan Miikalle.

Miika naureskelee ja sanoo että tykkää tuosta vihaisesta katseesta. Se on hyvä.

Kuva

Kuva

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 09 Syys 2022 00:04

23:50 DC1

Laura kaataa keittiössä teetä kuppiinsa, Reeo tulee paikalle hakemaan talouspaperia.

Laura kysyy Reeolta, onko Miika sanonut mitään, onko sillä tekemistä mun matkalaukkujen kanssa.

Ei ole, vastaa Reeo.

Ei ole sanonut vai ei ole, kysyy Laura.

Reeo tarkentaa, siis ei ole sanonut mitään. Epäilet sä sitä?

Laura hymähtää myöntävästi, koska se ottaa sen useammin puheeksi kuin kukaan muu.

Reeo ihmettelee, miten sulle on tullut tietoa niistä laukuista?

Laura vastaa, no sitä että ne on siellä häkissä. Ei mulle ole sanottu mitään syytä miksi ne on juuri mun tavarat siellä. Eikä mulle ole edes sanottu milloin mä saan ne takaisin. Alkaa vituttaa se (vähän itkuisen näköisenä).

Reeo kysyy, oletsä kysynyt niistä?

Laura nojaa hyvän tovin käsiinsä, niiskuttaa ja huokaisee syvään. Laura supisee, se oli äsken silleen että Lauralla on salatehtävä niistä vaatteista. Se on toinen tai kolmas kerta kun se sanoo tolleen, että onko sillä joku salatehtävä.

Reeo tokaisee, tämä on vaikea homma.

Laura jatkaa, tietenkin jos sillä on joku salatehtävä, tuskin se sullekaan on mitään sanonut.

Ei sillä mitään salatehtävää ole, sanoo Reeo.

Silmiään pyyhkivä Laura sanoo, olisi kiva tietää miksi ne on siellä. Saisi ne joskus poiskin sieltä. Kenen persettä mun pitää nuolla. tai missä sitten se avain on millä se häkin saa auki.

Reeo vastaa, ei sun mitään persettä tarvitse nuolla, sua vaan koetellaan. Se on ihan selkeä homma, en tiedä voiko siitä tulla joku palkinto tulossa.

Ai siitä että ne on viikon tuolla, kysyy Laura? Ne on koko mun BB taipaleen tuolla häkissä.

Muista että tämä on peli, ohjeistaa Reeo, siinä on joku syy miksi ne on siellä. Se selviää sulle.

Teetä ryystäävä Reeo lupaa mennä kysymään siitä.

Laura tokaisee, sittenhän se ei mitään epäile.

No katotaan, huikkaa Reeo takaisin niiskuttavalle ja silmiään pyyhkivälle Lauralle.

Kuva

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”