23. päivä

Keskustelua ja liveraportointia talon tapahtumista.
BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 26 Syys 2022 23:00

22:02 DC1: Lauran valtakunta, keittiö. Miikka leikkaa... vastapaistettua jotain (?) keittiösaarekkeen pöytätasolla. Lähiympäristössä myös Laura, Merve ja Nabaz. Aleksi ja Reeo ovat vielä saunomassa. Häkkiläiset ovat terassin puolella häkissään makuupusseissa ja saaneet sinne jo nukkumisluvan.

Laura toivoo kauppatehtävän päättyvän huomenna. Merve muistuttaa, että viime viikolla kesti kaksi yötä. Miikkakin arvelee, että olisi liian helppo 600 euroa, jos se olisi tässä.

(Sofia on aikaisemmin sanonut, ettei kestä ulkotehtävissä kuin muutaman tunnin. Paremman puolen asukkaat ovat arvelleet, että voi jopa luovuttaa.)

Merve: ”Hei, Sofia ei oo vielkään tullu!”
Miikka: ”Sitkee mimmi!”
(Joku sanoo jotain taustalla Sofiasta, mutta sanottu ei oikein kuulu.)
Merve (hymyillen): ”Oikeesti! Vau! Okei.”

22:03

Laura istuu jakkaralla lähellä keittiösaarekkeen tasoa. Veikkaa, että Mathiakselle tekee rankkaa, jos tehtävä kestää kaksi yötä. Merve komppaa.

Nabazin mielestä Mathias näytti olevan jo ihan loppu.

Laura (muita katsoen, säälittelevällä hymyllä ): ”Se ei enää puhunu... ees mitään!”
Merve (mervemäisesti hymyillen): ”Oikeesti? Aww... Voi ei!”
Laura: ”Ei meille ainakaan. Tai mulle ainakaan.”
Mervei: ”Hjoo.”

Nabaz: ”No mut sitten hän ei puhu!”
Laura vilkaisee Nabazia, vetää suupieltään vinoon.
Nabaz: ”This is a game!”

Merve tyrskähtää. Laura näyttää äkisti ryytyneemmältä.

Nabaz: ”You die, you die!”

Merve naurahtaa käheästi. Laura vie kätensä silmilleen. Hieraisee silmiään. Nousee tuoliltaan ja kurottautuu kyynärnojaan keittiötasoa vasten.

Laura (keittiötason toisella puolella leikkuulautaa ja leipäveistä käyttävälle Miikalle): ”Tää on ihan hirvee peli!”

Laura asettaa käsivartensa eteensä pöydälle ja painaa otsansa ja kasvonsa niitä vasten.

Miikka: ”Onks sulla jotenki... omantunnon... tuskat?”
Laura: ”O!”
Merve: ”Miks?”

Miikka: ”Mut mieti, et sul ois ne joka tapaukses.”
Laura: ”Nii ois.”
Merve: ”Ja mIstä sä oisit voinut tietää, et... niinku--”
Miikka: ”Nii-i.”
Merve: ”Ethän sä tienny koko asiasta ees mitään, et mitä tapahtuu?”

Laura ei vastaa mitään.

Merve: ”Ihan turhaa, oikeest!”
Miikka: ”Jep!”
Merve: ”Ihan turhaa!”
Miikka: ”Ja mä en sano tätä sen takii, et sä valitsit mut tonne--”
Merve: ”Jep!”
Miikka: ”--tiäks suojaan, vaan... sen takii, et joka tapaukses, tuolt ois ollut joku viisikko sun kans.”
Merve: ”Jep.”
Nabaz: ”Joo. Kyllä!”

22:04

Nabaz: ”Ja joskus me ole siellä!”
Miikka: ”Nii ollaan!”
Merve: ”Jep. Se... se on.”
Laura: ”Me ollaan kohta siellä...”
Miikka: ”Juu, mä veikkaan et yllättävän nopeesti...”

Päätyvät konsensukseen, että on otettava ilo irti omista hyvistä oloista niin kauan kuin niitä on tarjolla. Ei voi kuitenkaan tietää, kuinka kauan kenenkin matka kestää.

Merve: ”Nii! Et ilo irti vaan.”
Miikka: ”Niin kauan ku sitä o.”
Merve: ”Jep.”

Avatar
Paphiopedilum
Hyvän Mielen Olento
Viestit: 1382
Liittynyt: 16 Elo 2019 20:14

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja Paphiopedilum » 26 Syys 2022 23:04

22:54 DC1
Tämä on Big Brother. Laura, sviitti on nyt auki.

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

BrutalGentleman
Isoveli
Viestit: 5714
Liittynyt: 05 Marras 2009 05:26

Re: 24/7 Liveraportointi

Viesti Kirjoittaja BrutalGentleman » 27 Syys 2022 00:48

23:07 DC1: Keittiö. Saarekkeen ympärillä Nabaz, Miikka, Reeo, Laura, Merve ja Aleksi.

On käyty koko porukalla tutkimassa äskettäin avautunutta Laura-päällikön sviittiä. Laura on ilmoittanut, että vain päällikkö saa koskea sviitissä tarjolla oleviin juomiin, ruokiin ja naposteltaviin, kuten esimerkiksi (alkoholittomaan) skumppaan, pähkinöihin, kanaan, kahviin tai proteiinijuomiin. Mutta muuten sisäruokinnassa olevat asukkaat saavat sinne vapaasti tulla ja siellä jopa päällikön kanssa nukkua; ainakin ne, jotka päällikön petiin mahtuvat.

Nukkumaanmeno onkin alkanut tässä vaiheessa iltaa tuntua asukkaista jo houkuttelevalta ajatukselta.

BB: ”Tämä... on Big Brother. Saatte mennä nukkumaan!”

Aleksi yrittää loitsia myös valoja pois, mutta taika ei Isoonveljeen tepsi.

Laura lähtee kohti tavallista makuuhuonetta. Palaa sieltä naurahdellen ja pehmopandaansa vatsaansa vasten puristaen.

Reeo (hymyillen): ”Saiks sä valita yhen unikaverin?”
Laura (naurahtaen): ”Saahan... sinne saa tulla kaikki vaikka nukkumaan!”
Merve (hymyillen): ”Mennäänks kaikki?”

Reeo ja Nabaz antavat muiden mennä. Nabaz toteaa, että Lauran sviittiin ei kuitenkaan oikeasti mahdu montaa ihmistä nukkumaan. Kolme, neljä korkeintaan.

Merve vitsailee, että kerrankin saisi läheisyyttä. Esittää, kuinka kaikki nukkuisivat siellä tiiviissä viekkuhalauksessa. Reeo kuitenkin pitää päänsä.

20:08

Laura (Merveä katsoen): ”Haluutsä tulla sinne?”
Merve (vienosti): ”Voin mä tulla...”

Laura toteaa, ettei varmaan enää osaa edes nukkua yksin.

Reeo ehdottaa, että Aleksi voisi myös mennä. Menisi tyttöjen väliin. Tämä kelpaa Mervelle, jeps!

Reeo (virnuillen): ”Jeps!”
Laura (sviitissä näkemistään proteiinijuomista haaveillen): ”Mä kyl imen sieltä kaikki proteiinit!”
Aleksi: ”Niin imetkin!”
Reeo (naurahtaen): ”Älä... ihan kaikkia! Mutta ota nyt se mitä hyllyssä on!”

Laura puhkeaa nauramaan. Läimäyttää Reeoa pandallaan.

Reeo (hykertäen): ”Hähähähähähää! Voi jestas!”
Laura (virnistäen, good game -tyyliin): ”Tsaijaijaijaijai! Se oli kyllä tarjottimella.”

Laura lähtee sviittiä kohti.

Reeo (Mervelle toistaen): ”Se imee kaikki proteiinit...”
Merve (hymyillen): ”Kyl mä tajusin... nää imemisjutut!”
Reeo: ”Olipa niin suoraa läppää, et--”
Merve: ”Et sä tunne nyt mua yhtään!”
Reeo: ”--oli pakko vähä loiventaa...”
Merve: ”Niih”
Reeo (Lauraa imitoiden): ”Mä imen kyllä kaikki proteiinit sieltä!”
Miikka: ”Njoo.”

Miikka (virnuillen): ”Kuule, Aleksi varmaan tarjoutuis, mikäli--”
Aleksi: ”Hammaspesu... vai?”
Miikka: ”... niin.”
Reeo (myhäillen): ”No, onneks Aleksi ei vielä ymmärtäny!”

Reeo nostaa kahvimukin huulilleen, siemaisee kahvia.

Merve (Aleksia vilkaisten, hymyillen): ”Eih...”
Aleksi: ”Ai siis mitä?”

Reeo tuo äkkiä kahvikupin alas, puuskahtaa nenän kautta.

Merve (Reeolle ja Miikalle merkitsevästi hymyillen, alta kulmien vilkuillen): ”Aleksin äiti... katsoo tätä!” (nyökäyttää päätään merkitsevästi)

Aleksilta ja Miikalta menee pokka. Tyrskähtävät kumpikin vuorollaan kähisevään naurahdukseen. Reeo hymyilee.

Reeo (Aleksille, virnuillen): ”Oikeestiko sun äiti kattoo ku sä kiehnäät viides... no ei... kymmenes mimmis kiinni?”
Aleksi: ”Niin, mun äiti on tälleen...” (röyhistää paljasta rintaansa, läiskii sitä pari kertaa, ojentaa käden napakasti sormet ojossa tuuletukseen) ”Mun poika!”
Merve (muille hymyillen): ”My boy!

Muut naurahtelevat.

Reeo esittää, että Aleksin äiti huutelee telkkarin ääressä pojalleen neuvoja ja pitää tilastoa peliliikkeistä ja piirtelee kaavioita eri mimmien kanssa vietetystä ajasta.

Aleksi (nyökytellen): ”Äiti on noin! Äiti on noin!”
Reeo (Aleksin äitiä imitoiden): ”Sä viihdyit tän kanssa selkeesti eniten; kokonaisaika 3 h 28 min!

Lukittu

Palaa sivulle “Live 24/7”