Petyin (uusiin) asukkaisiin

Keskustelua liittyen Suomen toiseen Big Brotheriin.
Big Mother
Diktaattori
Viestit: 4143
Liittynyt: 28 Elo 2006 05:27
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Big Mother » 11 Loka 2006 14:08

Siru84 kirjoitti:Niin vuosia sitten Mia oli Seiskassa ja nyt uusimmassa Seiskassakin :wink:
Minäkin taidan olla julkkis, kun olen ollut 2 kertaa paikallislehdessä, 3 kertaa radiossa ja kerran televisiossa. Ei nimikirjoituksia, pyydän. :roll:
Who is she? Where did you find her?

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 11 Loka 2006 16:01

Big Mother kirjoitti:
Siru84 kirjoitti:Niin vuosia sitten Mia oli Seiskassa ja nyt uusimmassa Seiskassakin :wink:
Minäkin taidan olla julkkis, kun olen ollut 2 kertaa paikallislehdessä, 3 kertaa radiossa ja kerran televisiossa. Ei nimikirjoituksia, pyydän. :roll:
hei Julkkis, join the club... Aamulehdessä, Hesarissa, Turun Sanomissa, Salon Seudun Sanomissa, TV:ssä, esiintynyt elokuvassa (1 kerran) ja mainoksissa (2 kertaa) ja radiossa valtakunnan verkossa... :wink:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 11 Loka 2006 16:56

Petri kirjoitti:Ainakin Big Brotherin katsojaluvuissa on käynyt toisin päin kuin Suomen Robinsonissa. Tämän kauden BB:n katsojaluvut ovat kymmeniä prosentteja parempia kuin viime kaudella. Siinä mielessä tilanne lupaa hyvää, koska tänä vuonna porukka on mielestäni huomattavasti värikkäämpää kuin viime vuonna.
Samaa mieltä olen, että tänä vuonna on porukka onneksi ollut parempaa ja mielenkiintoista kuin viime vuonna. Mutta tuo Subin asenne ohjelman tekoon on todella huono. Miksi pitää "varoa" ja yrittää tarkoituksella etsiä kiltimpiä ja rauhallisempia ihmisiä ensimmäiseen/ensimmäisiin tuotantokausiin. Voihan käydä niin, että ohjelmaa ei jostain syystä enää koskaan tehdäkään lisää esim. huonot katsojaluvut, sponsoreiden puute tai mikä tahansa muu syy. Mielestäni pitäisi heti tehdä kaikki niin hyvin kuin pystyy eikä odottaa vuosia, että "saadaan" ottaa ohjelmaan mielenkiintoisimmat ihmiset.

Avatar
Pikkuveli
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 29 Elo 2005 13:50

Viesti Kirjoittaja Pikkuveli » 11 Loka 2006 22:58

Tällä hetkellä ainakin olen pettynyt. Ehkä tämä 7. viikko on tämmöinen hankala viikko ja käännekohta. Sitä on jotenkin alitajuisesti uusia asukkaita vastaan. Ei oikein haluaisi tutustua ja tykästyä niihin. Jotenkin tuntuu vielä siltä, että tämä ei ole ohi menevä tunne.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 12 Loka 2006 15:17

Itsekkin olen päässyt julkisuuteen pari kertaa ;P

- Kerran Lauantaivekkarissa, jopa puolialastomana ;>
- Joku "Lasten Linnan Juhlat", Uutisissa näkyi parilla kanavalla.. Joskus 2. Luokalla
- Hesarissa esiinnyn eräässä kuvassa

Joten, Olenko julkkis? :)

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 15 Loka 2006 15:49

Itse myönnän pettyneeni. Olli on potentiaalisin keskentulleista. Piritta on yksinkertaisesti tylsä, samoin kuin Jaakko. Janista ei oikein ota selvää, sen sijaan Mia saattaisi aiheuttaa jotain talossa.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2006”