SubTv :n BB2 sivut

Keskustelua liittyen Suomen toiseen Big Brotheriin.
Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

SubTv :n BB2 sivut

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Elo 2006 15:03

Täällä odotan jo innolla millaiselta tulevat sivut näyttää ja ennenkaikkea milloin ne paukahtaa ruutuun...
Siis eikös olekkin näin , että valitut kilpailijat ovat eristyksessä / valvottuna hotellissa jo tästä illasta lähtien?

Sivut voisivat ainakin tällä oletuksella avautua tänä iltana ja paljastaa uuden talon salat ja pääsisi tutustumaan se sisustukseen ja hienouksiin...

Avatar
Analson
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 30 Elo 2005 17:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Analson » 27 Elo 2006 15:10

Kyllähän nuo kilpailijat ovat jo "eristyksissä". Niin, en usko, että tuota taloa vielä paljastetaan tänä iltana, mutta saa nähdä.
Se on maku asia, sano mäyrä kun muniansa nuoli.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 27 Elo 2006 15:19

Huomenna, huomenna luulen. Jaksakaahan nyt odottaa, yksi yö vaan :P

Mä näin joskus toissa yönä unta BB talon uudesta sisustuksesta, en kyl paljoo muista. Harmi, voisin valaista visioitani.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Elo 2006 15:20

Big Brother sivusto avataan huomenna 28.8.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Elo 2006 18:38

Onkohan joku vielä niin viisas , jotta osaa sanoa ...

Milloin 24/7 - nettiä voi alkaa ostaa?

Avatar
Analson
Tapetti
Viestit: 30
Liittynyt: 30 Elo 2005 17:41
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja Analson » 27 Elo 2006 18:51

minttuli kirjoitti:Onkohan joku vielä niin viisas , jotta osaa sanoa ...

Milloin 24/7 - nettiä voi alkaa ostaa?
Tuotahan on täällä kirottu jo pitkään. Todenäköisesti sen voi ostaa vasta huomenna, kenties samaan aikaan kun sivut avautuvat kunnolla? Kuka tietää. Mutta ongelmahan on nyt se, että JOS nettitv:n voi ostaa huomenna kovin myöhään, voi olla, että palvelu ruuhkautuu. Ja sitten ei näekkään alkua livenä..
Se on maku asia, sano mäyrä kun muniansa nuoli.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Elo 2006 18:53

Analson kirjoitti:
minttuli kirjoitti:Onkohan joku vielä niin viisas , jotta osaa sanoa ...

Milloin 24/7 - nettiä voi alkaa ostaa?
Tuotahan on täällä kirottu jo pitkään. Todenäköisesti sen voi ostaa vasta huomenna, kenties samaan aikaan kun sivut avautuvat kunnolla? Kuka tietää. Mutta ongelmahan on nyt se, että JOS nettitv:n voi ostaa huomenna kovin myöhään, voi olla, että palvelu ruuhkautuu. Ja sitten ei näekkään alkua livenä..
Juuripa tämän takia asiaa kyselenkin...
Täällä tuntuu moni tietävän melko paljon ko. asioista... :wink:

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Elo 2006 19:32

Big Brother-saitti avautuu kun ohjelman ensimmäinen kilpailija astuu sisään taloon. Sivulla esitellään kilpailijat erittäin monipuolisesti ja kerrotaan mm. heidän taustoistaan, itse talo - sen kaikki huoneet sekä virtuaalisesti että sanoin ja kuvin.Sivulta löytyy myös mm. tunneittain päivittyvät uutiset, live kamerat ja videoklipit, kuvagalleria, huonekalujen ja muiden talon tavaroiden esittelysivut, kilpailuja sekä keskustelut ja chat.

Tuollaista tietoa löytyi Spotista.

Itseäni ehkä hieman häiritsee viime vuoden tyyli esitellä kaikki talon esineet ihan vatkauskulhosta mittalusikkaan saakka. Samoin tuo chat herättää hieman ennakkoluuloja - millainenhan peelolandia siiä tulee.

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 27 Elo 2006 19:38

Sonera taitaa olla BB:n sponsorina tänä vuonna..
.. PK- Huonehan oli punainen..

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Elo 2006 19:44

Friikki kirjoitti:Sonera taitaa olla BB:n sponsorina tänä vuonna..
.. PK- Huonehan oli punainen..
Jaa..
En ajatellut asiaa...
Mutta minusta 3. kilpailijan esittelyvideon tekstipuoli toi mieleen juurikin samasen Soneran.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 27 Elo 2006 19:54

Innolla odottelen noita sivuja. Ei millään malttaisi odottaa ketkä ovat tämän vuoden asukkaat. Olisipa siellä joku tuttu tai edes puolituttu niin mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan lisääntyisi vielä enemmän.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Elo 2006 19:56

Haastatteluiden tausta on liian tummanpunainen ollakseen Soneran punainen. :)

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 27 Elo 2006 20:03

gemini kirjoitti:Olisipa siellä joku tuttu tai edes puolituttu niin mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan lisääntyisi vielä enemmän.
Oon miettiny tätä skenaariota että sinne joku tuttu olisi valittu. Toivottavasti näin ei tule ainakaan minun kohdalla käymään, tulisi jotenkin liian pervo olo jos niitä kattelisi 24/7 :shock: En oikeesti tiedä kykenisinkö siihen.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Elo 2006 20:07

Swoon kirjoitti:
gemini kirjoitti:Olisipa siellä joku tuttu tai edes puolituttu niin mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan lisääntyisi vielä enemmän.
Oon miettiny tätä skenaariota että sinne joku tuttu olisi valittu. Toivottavasti näin ei tule ainakaan minun kohdalla käymään, tulisi jotenkin liian pervo olo jos niitä kattelisi 24/7 :shock: En oikeesti tiedä kykenisinkö siihen.
:shock: En muuten minäkään!!! :shock:
Pitäs äkkiä äänestää se sieltä pois... :lol:

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 27 Elo 2006 20:09

minttuli kirjoitti:
Swoon kirjoitti:
gemini kirjoitti:Olisipa siellä joku tuttu tai edes puolituttu niin mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan lisääntyisi vielä enemmän.
Oon miettiny tätä skenaariota että sinne joku tuttu olisi valittu. Toivottavasti näin ei tule ainakaan minun kohdalla käymään, tulisi jotenkin liian pervo olo jos niitä kattelisi 24/7 :shock: En oikeesti tiedä kykenisinkö siihen.
:shock: En muuten minäkään!!! :shock:
Pitäs äkkiä äänestää se sieltä pois... :lol:
Niin mut sitten tulis vaan paha mieli jos sitä kauheesti herjattais ja muuta. :cry:

:lol:

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Elo 2006 20:17

Swoon kirjoitti:
minttuli kirjoitti:
Swoon kirjoitti:
gemini kirjoitti:Olisipa siellä joku tuttu tai edes puolituttu niin mielenkiintoni ohjelmaa kohtaan lisääntyisi vielä enemmän.
Oon miettiny tätä skenaariota että sinne joku tuttu olisi valittu. Toivottavasti näin ei tule ainakaan minun kohdalla käymään, tulisi jotenkin liian pervo olo jos niitä kattelisi 24/7 :shock: En oikeesti tiedä kykenisinkö siihen.
:shock: En muuten minäkään!!! :shock:
Pitäs äkkiä äänestää se sieltä pois... :lol:
Niin mut sitten tulis vaan paha mieli jos sitä kauheesti herjattais ja muuta. :cry:

:lol:
No kukapa siellä ei saisi osakseen paljon pahan puhujia...
Kuuluu kai ihmisluontoon , että kaikesta pitää kaivaa ikävät asiat esille ... vaikka väkisin keksimällä.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Elo 2006 20:30

Jos haluaa muistella menneitä, linkistä löytyy viime vuoden Suomen BB:n sivusto.

http://www.subtv.fi/subnetti/bigbrother/

Avatar
plop
Isä Pernoo
Viestit: 3281
Liittynyt: 27 Elo 2006 21:43

Viesti Kirjoittaja plop » 27 Elo 2006 21:48

Pitää muuten alkaa miettimään, onks joku kaveri suunnitellu jotain epämäärästä matkaa viime päivinä .. tai onks joku työkaveri ottanu lomaa töistä.

Aika pelottavaa :D

Avatar
jehkotar
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jehkotar » 27 Elo 2006 21:49

täällä kanssa yksi, joka malttamattoman odottaa sivujen aukeamista, 24/7 ostomahdollisuuttaa... no onneksi tänään on ollut kiirettä ja huomennakin, joten ei ehdi liikoja suremaan, ettei vielä näy ja kuulu... :lol:

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 28 Elo 2006 11:28

Big Brotherin nettisivut aukeavat tänään maanantaina illalla, kun ensimmäinen kilpailija on saapumassa talolle. Ensimmäisen illan tapahtumia voit seurata suorana näillä nettisivuilla ja 24/7-palvelussamme.


Kääk...

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 28 Elo 2006 12:19

Mutta miten muistaisin, että viime vuonna sivut olivat auki ennen iltaa? Vieläkään vaan en tajua, mikseivät laita jo nettiliveä myyntiin :(

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 28 Elo 2006 12:21

Kuuhullu kirjoitti:Mutta miten muistaisin, että viime vuonna sivut olivat auki ennen iltaa? Vieläkään vaan en tajua, mikseivät laita jo nettiliveä myyntiin :(
Minusta oli kans...
Olin kyllä mielestäni taloon jo tutustunut, ennen kun kilpailijoita päästettiin sinne...
Jos en nyt ihan väärin muista...

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2006”