Äänestysehdokkaat MTV3-kanavan yöchatissa

Keskustelua liittyen Suomen toiseen Big Brotheriin.
Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 22 Elo 2006 12:42

Jep. Tämän yön jälkeen tiedän sitten vihdoinkin, ketä äänestää. :D

Musta tuntui, että osa Niinan chattia katsoneista luuli, että sinne taloon äänestetään näistä kolmesta parasta chat-juontajaa. Tulishan Niinasta hyvä chat-höpöttäjä, joka vaan pulisee läpi yön, mutta nyt ei tod. olla hakemassa sellaista. Ei mulla oo mitään Niinaa vastaan muuten, mutta jotenkin on liian neutraali persoonallisuus juuri BB-taloon.

Itse äänestäisin nyt Kristaa, sillä Krista voisi tuoda myös vähän konfliktia taloon, ja jos ei, niin ainakin voisi kertoilla hauskoja juttuja Intiasta.

Viime vuonna Iina ajoi mua raivon partaalle, mutta näin jälkeenpäin ajatellen oli ehkä yksi parhaita BB-asukkeja juuri sen takia. Jos olisi äänestys siitä, kenet entisen BB-asukin haluaisit taloon, äänestäisin Iinaa... Joten jos Krista on joidenkin mielestä ärsyttävä, eikö sitä voisi myös pitää plussana?

Mutta odotanpa vielä tuon Sarin chatin ennen kännykkään tarttumista. :)

EDIT: Niin noilla chattia katsoneilla tarkoitan niitä, jotka sanoivat äänestäneensä/aikovansa äänestää, koska Niina on "ihanan rempseä" tai sillä on "ihana nauru" o_o

Tirlittan
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Elo 2006 20:18

Viesti Kirjoittaja Tirlittan » 22 Elo 2006 12:52

shirenu kirjoitti: Niin noilla chattia katsoneilla tarkoitan niitä, jotka sanoivat äänestäneensä/aikovansa äänestää, koska Niina on "ihanan rempseä" tai sillä on "ihana nauru" o_o
Mulla ainakin tuli vähän sellainen outo fiilis, että Niinan kaverit lähetteli sinne näitä viestejä. Oli sellaista sisäpiiriläppää, terveisiä Iso-D:lle, mitä mieltä olet siitä ja siitä inside-huumorista jne.

Kuuhullu
Diktaattori
Viestit: 4011
Liittynyt: 07 Elo 2006 10:22

Viesti Kirjoittaja Kuuhullu » 22 Elo 2006 12:53

Off topic

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 22 Elo 2006 13:20

Tirlittan kirjoitti: Mulla ainakin tuli vähän sellainen outo fiilis, että Niinan kaverit lähetteli sinne näitä viestejä. Oli sellaista sisäpiiriläppää, terveisiä Iso-D:lle, mitä mieltä olet siitä ja siitä inside-huumorista jne.
Oli siellä paljonkin Niinan kavereita, loppuyöstä kertoi että kaverit pitivät "kisakatsomoa" chatin aikana kun sen kavereilta tuli viesti.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 22 Elo 2006 21:15

Niina oli mielestäni tylsä ja mitäänsanomaton, jaksoin katsoa puolisen tuntia ja sit loppu mielenkiinto tyystin...

ei Niinaa taloon :evil:
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
Pikkuveli
Kuhnuri
Viestit: 63
Liittynyt: 29 Elo 2005 13:50

Viesti Kirjoittaja Pikkuveli » 23 Elo 2006 00:45

Nojoo, ehkä Niina vähän myötäili "sveitsi"-tyyliin tai jotain ainakin alku illasta. Itse petyin siihen, että olisin odottanut räväkämpää otetta. Oma suosikki on silti, vaikken puhelimeen tartukkaan. Krista sentään sanoo aika töksähtelevästi suoraan mitä on mieltä, mutta toisaalta välillä alko perumaan sanojaan myötäillen. Krista varmasti on inhokki, jos valitaan. BB1 Terhi ja IInan yhdistelmä. Niina vois olla sitten Bridget Jonesin ja Terhin yhdistelmä. Sari vaikuttaisi BB1 Hannan ja aidon Blondin yhdistelmältä :D.

Mielenkiintoista nähdä kohta Sari. Voin jopa yllättyä positiivisesti, koska en odota paljoa.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 23 Elo 2006 01:45

Sari = zZzZzZz.

Harmi. Ei ärsytä yhtään, mutta eipä toisaalta kiinnostakaan yhtään. Kukahan nää ehdokkaat on valinnu, veikkaan semmoista joka ei tiedä bb:stä mitään...

EDIT: on kyllä näistä bb-chateistä viihdyttävin, mutta valitettavasti väärästä syystä :) naurattaa hervottomasti kun viestittelijät kiusaavat saria sen tyhmyyden takia, lähettelevät helppoja yleistietokysymyksiä mihin lapsikin osaisi vastata ja sari-rukalla ei ole useinmiten hajuakaan.. mahtavaa :twisted:

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 23 Elo 2006 04:02

Selvisi chatista että kaikki kolme ehdokasta ovat perjantaiaamuna Huomenta Suomessa haastateltavina.

Avatar
jyrtam
Merirosvo
Viestit: 1290
Liittynyt: 12 Loka 2005 05:18
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jyrtam » 23 Elo 2006 05:00

Punde kirjoitti:

EDIT: on kyllä näistä bb-chateistä viihdyttävin, mutta valitettavasti väärästä syystä :) naurattaa hervottomasti kun viestittelijät kiusaavat saria sen tyhmyyden takia, lähettelevät helppoja yleistietokysymyksiä mihin lapsikin osaisi vastata ja sari-rukalla ei ole useinmiten hajuakaan.. mahtavaa :twisted:

Sari on Suomen Jade (BBUK3).

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 23 Elo 2006 07:48

Itse en ole näitä yöchatteja nähnyt, mutta ehkä sittenkin kallistun Niinasta Sarin suuntaan. Bimboja ei ole koskaan liikaa ja hänen tyhmyytensä voisi olla ihan viihdyttävää seurattavaa.

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Elo 2006 08:27

Chateista en katsonut muuta kuin Niinaa puolisen tuntia ja sen perusteella kuten aikaisemmin kirjoitin "Ei Niinaa Taloon!"

Krista (vaikutelma haastiksista ja kotisivuilta) vaikuttaa oikeasti älykkäältä ja humaanilta nuorelta naiselta jolla voisi olla paljon annettavaa ohjelmalle, riippuen kuitenkin miten mimmi jaksaisi Talossa paineet, suljetussa tilassa olemisen yms. En kuitenkaan ihan suoralta kädeltä uskoisi hänen saavan Talossa suosituimman tytön titteliä, jostain kumman syystä hänestä huokuu luotettavan ystävän ja kuuntelijan karmaa...

Sarista en osaa sanoa juuri mitään, luultavasti olisi hauska tahattomalla tavalla, olisikohan hänestä Heleniksi (BBUK2) "hauska, viaton, vähän tyhmä blondi, joka kuitenkin on vastustamattoman viehättävä..."
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Yamma
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 12 Elo 2006 19:02
Paikkakunta: HKI

Viesti Kirjoittaja Yamma » 23 Elo 2006 10:02

Aikas flegmaattinen vahanukke toi Sari. :lol:
"Kai mä olisin ehkä ihan mielenkiintoinen"... Hieman erillainen itsensä markkinointitapa, kuin Niinalla. :lol:
Pikkukaupungin natiseva äänineen perusbimbo kuiteskin erottuu (=ärsyttää) ainaskin näistä kolmesta BB-tyrkystä eniten "edukseen".
Jos olisin valitsemassa itselleni kaveriseuraa, niin tekisin valinnan toki Kristan ja Niinan välillä. Big brotheriin silti laittaisin "Perttumaisen aidon" Sarin (Vaikken Perttua siedäkkään).
Talossa tulee luultavasti taas olemaaan tungokseksi asti niitä "ihan kivoja ja sosiaalisesti lahjakkaita" tyyppejä...Sari olisi "jotain aivan muuta". :wink:

Tirlittan
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Elo 2006 20:18

Viesti Kirjoittaja Tirlittan » 23 Elo 2006 10:32

Ihme kyllä jaksoin seurata Saria vähän pidempään kuin Niinaa. Ihan siitä syystä, että Saria piinattiin just näillä Tony Blair/Nato-kysymyksillä...

Mun mielestä Sari ei ole kakkos-Perttu eikä kakkos-Jade. Näillä molemmilla oli hyvä ulosanti, kun taas Sarilla ei todellakaan. Mua melkein harmittaa, että ihan varmasti moni ihminen äänestää Saria ihan siksi, että saataisiin tyhmä blondi taloon. Mun mielestä se on jotenkin väärin... (vaikka ei kai tässä oikeudenmukaisuudesta olekaan kyse vaan viihteestä)

Ja, tässä yks pointti. Muuten olisi ihan sama, vaikka taloon äänestettäisiinkin tuollainen kuin Sari. Mutta hei oikeasti: Mun mielest tuolla kilpailijoissa on yksi aivan helmi, joka varmasti olisi hyvä talossa. Menisi ikään kuin "hukkaan", jos Sarin puolesta vitsailijat jyräävät äänilläään. Voitte aikaisemmista viesteistäni varmaan päätellä, kenen hyväks olen alkanut liputtaa tässä ehdokkaisiin "tutustuttuani" :)

Ongelma taitaa olla siinä, että ne jotka ovat sitä mieltä, että Krista olisi paras, ovat myös niitä, jotka lisäävät loppuun "mutta en äänestä ketään". Ja sitten taas kaiken maailman "tissit taloon" -kannattajat lähettää hulluna viestiä Sarin puolesta.

(voi mikä kannatuspuhe tästä tuli. Mutta olen niin järkyttynyt tuosta Sarista...)

EDIT: Olin vähän liian jyrkästi kuvannut Saria, korjasin heti perään. Ei saa haukkua noin toisia tuntemattomia ihmisiä, hyi minua!

Avatar
big.mac
Alejandro
Viestit: 1898
Liittynyt: 08 Elo 2005 13:37
Paikkakunta: helsinki

Viesti Kirjoittaja big.mac » 23 Elo 2006 12:13

^^^juu hyi sinua Tirlittan... ei saa haukkua... :roll: mutta kritisoida rakentavassa mielessä tietenkin :lol:

ja täähän on tietenkin taas tätä että yks tykkää ja toinen inhoo ja yritä siinä sit olla... varmaa on kuitenkin on että jokainen ehdokas veisi henkilökemiaa Talossa johonkin suuntaan... Krista saattais olla tasainen ja tasaannuttava toveri, ehkä vähän tylsä mahdollisesti siis mun mielestä... Niina varmasti herättäisi kaikenlaisia (negaa ja positiivist) tunteita kanssa-asukkaissaan (kuinka nopeasti se alkais ärsyttää kaikkia kuten Antti S)... Sari saattaisi tuoda Taloon hyvinkin positiivisia viboja kuten mahdollisesti myös negatiivisia (varsinkin muissa naisissa)... Mielestäni on ihan turha tässä jeesustella ja analysoida ja vatvoa kuka Taloon, koska kaikilla olis kuitenkin jonkinlaista annettavaa... vai onko kuitenkaan... voih, tää on taas tää DILEMMA
the BITCH is back!

May the FORCE be with YOU!
Kuva

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 23 Elo 2006 13:48

Mulla oli niin hillitön päänsärky etten katsellut Saria edes tuntia. Mutta tosi sulkeutuneelta vaikutti. Sen takia mua ei oikeastaan haittaisi, jos Sari pääsisi taloon, kuitenkin toiset asukit ovat sellaista sosiaalista tyyppiä ja Sari tois vähän vaihtelua. (Oikeastaan oon itsekin ujo, ja ois kiva nähdä, miten sellainen toimii talossa...)

MUTTA, Tirlittan on varmaan onnellinen kuullessaan, että juuri äänestin Kristaa o/ Kyllä musta Krista on nyt ehdottomasti mielenkiintoisin ehdokas tuonne taloon. Mutta juu, taitaa käydä niin, ettei Krista sinne pääse :/

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 23 Elo 2006 13:53

Nyt "kaiken " nähneenä Krista vetää kyllä huikeesti pidemmän korren kun muut...

Sarjis
Toukka
Viestit: 10
Liittynyt: 23 Elo 2006 13:46

Viesti Kirjoittaja Sarjis » 23 Elo 2006 13:55

Minä katsoin Kristan ja Niinan chatteja vähän, ja heistä Krista on suosikki. Saria en jaksanut eilen katsoa, mutta kommentit täällä ovat vähän pettymys. Toivoin, että Sarissa olis ollut enemmän kuin päälle päin näytti (siis muutakin kuin vain tyhmä blondi) mutta näiden viestien perusteella ei näytä siltä. What you see is what you get.

Eipä taida täältä sitten ääniä mennä kenellekään. Ei jaksa kukaan innostaa niin, että äänestäisin.

Avatar
shirenu
Uimavalvoja
Viestit: 443
Liittynyt: 16 Syys 2005 23:24
Viesti:

Viesti Kirjoittaja shirenu » 23 Elo 2006 14:02

Edes yksi euro Kristan puolesta? :D :D

OK ehkei pitäisi alkaa kerjätä... :lol:

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 23 Elo 2006 14:42

Niin, äänestääkö sitä vähiten pahinta vai ollako äänestämättä laisinkaan. Nää on mun tuntemukset nähtyani kaikkien ehdokkaiden tsätit (tosin ainoastaan Kristan katsoin lähes loppuun, Saria vaan about puol tuntia, voi herranjestas miten sulkeutunut tosiaan...). Jos päädyn äänestämään niin luultavasti syön sanani ja äänestään sittenkin Kristaa, josta muuten aivan takuulla tulisi inhokki jos päätyisi asukkaaksi. Oikeastaan mua hieman hirvittää miten Sarin pää kestää jos se tän äänestyksen voittaa, eilenkin tuntui että kauheeta kamppailua kävi koko ajan itsensä kanssa että sai edes jotain sanottua. Miten sitten talossa? Noh, kattoo nyt. Joko Krista tai ei kukaan.

Tirlittan
Toukka
Viestit: 9
Liittynyt: 14 Elo 2006 20:18

Viesti Kirjoittaja Tirlittan » 23 Elo 2006 16:46

Hei huomaatteko miten mieletöntä tämä on, oon ihan riemuissaan! BB:ssä ihanaa on just se, että alkaa tykkäämään jostain ihmisestä ihan s-i-k-a-n-a ja vihata jotain toista. Näin on käynyt jo ainakin mulle, jee jee ja Krista taloon! :D

Hui, mitenköhän mulle käy kun BB OIKEASTI alkaa, jos nyt jo alan fanittaa :D

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 23 Elo 2006 16:49

Summa summarum - itse en ajatellut äänestää lainkaan tässä vaiheessa. Kukaan ehdokkaista ei mielestäni suoranaisesti sovi taloon, joten pitää sitten olla sen vähiten epäsopivan kannalla.

EDIT: Subin sivuilta bongattua

Big Brother -äänestysehdokkaat ovat verkkovieraina näillä nettisivuilla perjantaina 25.8. klo 17.00-18.30 seuraavasti:

Krista klo 17.00-17.30

Niina klo 17.30-18.00

Sari klo 18.00-18.30

Lisätietoja kysymysten lähettämisestä kilpailijoille löydät perjantaihin mennessä näiltä sivuilta.

Avatar
gemini
Pähkinäpörriäinen
Viestit: 1580
Liittynyt: 31 Tammi 2005 18:38
Paikkakunta: Maa

Viesti Kirjoittaja gemini » 23 Elo 2006 20:18

Nyt on sitten myös Sarin chatti katsottuna. Etukäteen siis ennen näitä chatteja pidin eniten Niinasta, jonkin verran myös Sarista ja vähiten Kristasta. Kuitenkin Krista onnistui chatissa selkeästi Niinaa ja Saria paremmin. Hän tuntui mielenkiintoiselta, kun taas Sari oli hyvin hiljainen ja sisäänpäinkääntynyt ja tätä ounastelinkin häneltä. Niinasta taas odotin paljon enemmän, että hän puhuisi ja olisi vilkas ja aktiivinen. Hän oli kuitenkin melko "saamaton". Sari osoitti olevansa yhtä tyhmä ellei tyhmempikin kuin odotin ja myös tosi hiljainen. Olisiko hänestä iloa ja mielenkiintoa taloon? Vaikutti siltä, ettei mene heti mukaan kaikkiin tempauksiin, vaan on varautunut aluksi. Toisaalta Sarin junttius ja yleistiedon puute toisi taloon varmasti kivoja hetkiä. Kuitenkin vaikuttaa nyt siltä, että moni äänestää Saria tissien ja kauniiden kasvojen perusteella.

Itse taidan kuitenkin vaihtaa nyt mielipidettäni ja nostaa Kristan ykkössuosikikseni. Hän yllätti minut positiivisesti chatissa ja ehkä sittenkin saisi eniten mielenkiintoa taloon. Ei vaikuttanut ollenkaan varautuneelta ja sulkeutuneelta.

No joka tapauksessa tuskin äänestän ketään, kun ei kukaan kuitenkaan ole ylitse muiden ja rahaakin säästyy kun jättää äänestämisen muille.

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2006”