Big Brother 2006-mainoksia!

Keskustelua liittyen Suomen toiseen Big Brotheriin.
vastarinta
Toukka
Viestit: 6
Liittynyt: 25 Elo 2006 01:49

Vanha BB-tiedote

Viesti Kirjoittaja vastarinta » 26 Elo 2006 13:05

Seuraava teksti oli mtv3:n tiedotteessa:

"Big Brother 2006 välähtää eetteriin entistä ehompana. Mukana yllättäviä käänteitä, jokaviikkoinen poisäänestys sekä jännitettävää jo ennen sarjan alkamista. Myös BB-talo on saanut uutta kuosia ylleen."

Varsin mielenkiintoista. Asiasta kuulin jossain vaiheessa huhua, mutta toteutuminen nähdään vasta bb:n käynnistyttyä.

Nyt tietysti tekee mieli tarttua sanamuotoihin ja kun tekstissä lukee että poisäänestys eikä häätöäänestys, voisi se tarkoittaa myös mallia jossa varsinaisen bb-talon vieressä/lähistöllä olisi toinen talo, johon nämä 'pois'äänestetyt menisisvät. Spekulaatiota kaikki.

Avatar
taku
Vaihtoasukas
Viestit: 308
Liittynyt: 21 Helmi 2005 14:29
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja taku » 26 Elo 2006 15:24

Tuo esittelytekstihän on jo aika vanha. Ja Presson artikkeli oli mielenkiintoinen. Onkohan makuuhuoneet vihdoin yhdistetty, kun nainen joutui nukkumaan miehen kanssa? Ja taloon ei ole tullut uutta poreallasta, vaan paljulla jatketaan.

Avatar
Tinttu
Pikkuveli
Viestit: 2463
Liittynyt: 28 Helmi 2005 20:16
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Tinttu » 26 Elo 2006 15:31

Mietin samaa kuin Takukin, lisäksi makkareissa voisi olla parisängyt?
The eyes can mislead, the smile can lie, but the shoes always tell the truth.

Runaway
Juonittelija
Viestit: 180
Liittynyt: 23 Elo 2006 20:11

Viesti Kirjoittaja Runaway » 26 Elo 2006 17:41

Oon kuulu vain pari bb mainosta, mutta mun mielestä ne on ideana ollu ihan hyviä. Muutenkin BB2006 näkyy katukuvassa, foorumeilla ja keskusteluissa ihan kaduilla hyvin, joten uskoisin että kauden keskimääräinen katsoja luku nousee.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 26 Elo 2006 18:15

Mainoksia tulee ihan kokoajan...
Hullukshan tässä tulee vielä ennen maanantaina...

:P

logik
Intruuderi
Viestit: 272
Liittynyt: 11 Heinä 2005 17:23
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja logik » 26 Elo 2006 20:47

Zaccheus kirjoitti:Lisäksi pikkuartikkelissa kerrotaan, että psykoterapeutti Teemu Ryhänen tulee nauhoitetuissa haastatteluissa kommentoimaan kilpailijoita ja talon tapahtumia muutaman kerran viikossa. Tämä siis BB Extrassa.
Tätä on odotettu ja toivottu!

Avatar
DiiD
Tapetti
Viestit: 32
Liittynyt: 09 Elo 2006 17:15

Viesti Kirjoittaja DiiD » 26 Elo 2006 20:59

Joka mainos katkolla tulee bb mainos ja radiostakin niitä tulee koko ajan. :)

Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 26 Elo 2006 22:23

Joo, mainostamiseen on tosiaankin satsattu oikein kunnolla kun joka puolella näkee mainoksia, mut ei ole enää kaaa aikaa....

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Elo 2006 01:04

Tuossa presson jutussa ( http://presso.kauppalehti.fi/p/l/i/lehti/pdf.jsp?oid=12 ) mainitaan ettei päiväkirjahuoneen tapahtumista saa puhua muiden kanssa... voi *#¤#¤#%#.

Eli sama Idioottimainen sääntö on tänäkin vuonna... odotukset senkun painuilevat miinuksen puolelle jo. :(

Yamma
Toukka
Viestit: 13
Liittynyt: 12 Elo 2006 19:02
Paikkakunta: HKI

Viesti Kirjoittaja Yamma » 27 Elo 2006 08:01

Eikös tuo sääntö ole aika olennainen osa koko big brother formaattia. :shock: Ei sitä pidä mennäkkään muuttamaan. Päiväkirjahuoneen tuleekiin olla paikka jonka tapahtumista ei muut kilpailijat tiedä, kuin siellä käyneet... Siitä (epätietoisuudestahan) se draama sitten syntyy. :wink:

Avatar
Zaccheus
Nimetty
Viestit: 17
Liittynyt: 18 Syys 2005 16:00
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Zaccheus » 27 Elo 2006 08:56

Yamma kirjoitti:Eikös tuo sääntö ole aika olennainen osa koko big brother formaattia. :shock: Ei sitä pidä mennäkkään muuttamaan. Päiväkirjahuoneen tuleekiin olla paikka jonka tapahtumista ei muut kilpailijat tiedä, kuin siellä käyneet... Siitä (epätietoisuudestahan) se draama sitten syntyy. :wink:
Mä oon kyllä samaa mieltä siitähän se jännitys tylee kun BB kertoo jollekin jotain ja sitten se joutuu sitä yksin pureksimaan ja miettimään, että tietääkö muut jne. Kyllähän BB sitten voi antaa luvan jostain tietystä asiasta puhumisen jos se on tarpeellista.

Avatar
minttuli
Verokarhu
Viestit: 1172
Liittynyt: 07 Elo 2006 15:54
Paikkakunta: Kemi

Viesti Kirjoittaja minttuli » 27 Elo 2006 09:21

Zaccheus kirjoitti:
Yamma kirjoitti:Eikös tuo sääntö ole aika olennainen osa koko big brother formaattia. :shock: Ei sitä pidä mennäkkään muuttamaan. Päiväkirjahuoneen tuleekiin olla paikka jonka tapahtumista ei muut kilpailijat tiedä, kuin siellä käyneet... Siitä (epätietoisuudestahan) se draama sitten syntyy. :wink:
Mä oon kyllä samaa mieltä siitähän se jännitys tylee kun BB kertoo jollekin jotain ja sitten se joutuu sitä yksin pureksimaan ja miettimään, että tietääkö muut jne. Kyllähän BB sitten voi antaa luvan jostain tietystä asiasta puhumisen jos se on tarpeellista.
Minusta myös tuo päiväkirjahuone asioista puhuminen pitää olla kiellettyä, ja hyvin valvottua.

Niillähän sitä saadaan jännitteitä aikaan, jos ei muuten synny....
Isoveli voi ohjailla tapahtumien kulkua haluamaansa suuntaan...

Avatar
TSN
Kunniajäsen
Viestit: 2099
Liittynyt: 02 Maalis 2005 01:04

Viesti Kirjoittaja TSN » 27 Elo 2006 12:08

Yamma kirjoitti:Eikös tuo sääntö ole aika olennainen osa koko big brother formaattia. :shock: Ei sitä pidä mennäkkään muuttamaan. Päiväkirjahuoneen tuleekiin olla paikka jonka tapahtumista ei muut kilpailijat tiedä, kuin siellä käyneet... Siitä (epätietoisuudestahan) se draama sitten syntyy. :wink:
Jos Big Brother kysyy asukkaalta, mitä olet tehnyt tänään talossa niin eikö asukas sen jälkeen saisi kertoa myös muille asukkaille että kertoi juuri BB:lle että tehtiin paljon ruokaa?

Tietysti nimeämiset, salaiset tehtävät, ym BB:n erikseen määrittelemät salaiset jutut on kiellettyjä, mutta kaikesta muusta pitäisi olla vapaata puhua. Näin se on muissakin BB:issä maailmalla.

BB tietenkään ei saa muille asukkaille kertoa mitä pkhuoneessa on puhuttu, mutta asukkaan itse pitäisi halutessaan voida kertoa muille.

Avatar
Swoon
Pääohjaaja
Viestit: 2257
Liittynyt: 09 Elo 2006 13:00

Viesti Kirjoittaja Swoon » 27 Elo 2006 15:16

Zaccheus kirjoitti: Mä oon kyllä samaa mieltä siitähän se jännitys tylee kun BB kertoo jollekin jotain ja sitten se joutuu sitä yksin pureksimaan ja miettimään, että tietääkö muut jne. Kyllähän BB sitten voi antaa luvan jostain tietystä asiasta puhumisen jos se on tarpeellista.
Musta sen pitäisi mennä just toistepäin, Eli BB voi kieltää jostain asiasta puhumisen, jos kokee sen tarpeelliseksi. Näin ei tapahdu samanlaisia idioottimaisia kömmähdyksiä kuin viime vuonna, tulee se Timon häätöäänestykseen joutuminen taas mieleen...

Naurettavaahan se oli.

Petri
Jumalan ruoska
Viestit: 8696
Liittynyt: 06 Elo 2006 21:56
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Petri » 27 Elo 2006 15:23

Tosin enemmän päiväkirjahuoneessa tapahtuu sellaista kiellettyä mistä muille ei saa puhua. Eli ennemmin niin päin että päälähtökohtana on puhumattomuus ja salaperäisyys - BB:hän voi toki antaa erikseen luvan puhua asioista muille...

Naurettavaa tai ei, mutta sääntörikkomus silti.

Avatar
Vormosa1
Mökkiläinen
Viestit: 239
Liittynyt: 04 Elo 2006 15:05
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja Vormosa1 » 27 Elo 2006 17:41

Petri kirjoitti:Tosin enemmän päiväkirjahuoneessa tapahtuu sellaista kiellettyä mistä muille ei saa puhua. Eli ennemmin niin päin että päälähtökohtana on puhumattomuus ja salaperäisyys - BB:hän voi toki antaa erikseen luvan puhua asioista muille...

Naurettavaa tai ei, mutta sääntörikkomus silti.
Ja BB:hän voi muuttaa sääntöjä tarvttessa, melkein mistä vaan.

Punde
Jumalan ruoska
Viestit: 15012
Liittynyt: 24 Tammi 2005 17:39
Paikkakunta: Chernarus

Viesti Kirjoittaja Punde » 27 Elo 2006 18:03

Petri kirjoitti:Tosin enemmän päiväkirjahuoneessa tapahtuu sellaista kiellettyä mistä muille ei saa puhua.
Enimmäkseen pk-huoneessa bb kyselee turhia, miten on päivä mennyt tai mitä mieltä olet pentistä yms. Onhan se sitten naurettavaa että rangaistaan jos tyyppi menee vaikkapa pirjolle sanomaan että haukkui penttiä bb:llekin.

Enkä ymmärrä logiikkaa siinäkään että jokaisesta näistä tyhjänpäiväisyyksistä pitäisi erikseen mainita että nyt tästä saa puhua. Ennemmin toisinpäin. Turhempaa sitä on 90% tapauksista sanoa että tämä on nyt sallittua, kuin että yhdessä tapauksessa kymmenestä kieltää asiasta puhumisen muiden kanssa.

Täydellisen loogista, miksi suomen pitäisi olla ilmeisesti ainut bb maailmassa jossa homma on täysin epäloogisesti toteutettu?

Friikki
Käpylehmätehtaan työntekijä
Viestit: 500
Liittynyt: 10 Elo 2006 12:09
Paikkakunta: Helsinki

Viesti Kirjoittaja Friikki » 27 Elo 2006 18:10

Tuo on erittäin mielenkiintoinen artikkeli, laittaa miettimään että pärjäisikö siellä itse.. tulin sellaseen tulokseen että en, en ole kovinkaan sosiaalinen ihminen, ellei ole jokin todella tuttu.

Mitenköhän olen aina luullut että presson Toimittajat on miehiä?

Avatar
jehkotar
Läyhääjä
Viestit: 124
Liittynyt: 25 Touko 2005 22:32
Paikkakunta: Rauma
Viesti:

Viesti Kirjoittaja jehkotar » 27 Elo 2006 21:54

Tuo presson artikkeli oli todella mielenkiintoinen. Ei todellakaan olisi minun paikkani... mutta mielenkiintoinen ja koukuttava katsoa :)

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “2006”