Ville Poutiainen

Keskustelua kauden asukkaista yhdessä ja erikseen. Sometilit, klassikkoheitot, horoskoopit ja kuin kaksi marjaa.

Mielipiteesi asukkaasta?

Äänestys päättyi 01 Tammi 2022 17:05

5 - Suosikki
4
2%
4
29
16%
3
29
16%
2
48
26%
1
49
26%
0 - Inhokki
27
15%
 
Ääniä yhteensä: 186

Pölperö
Nimetty
Viestit: 16
Liittynyt: 20 Syys 2021 01:27

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Pölperö » 03 Marras 2021 19:10

Villestä kertoi kaiken jo hänen ekan illan juttunsa "Kerran ku oltiin työmatkalla... tai no en mä ollu mut kaveri oli..."

Ritsräts
Läyhääjä
Viestit: 128
Liittynyt: 10 Syys 2020 23:46

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Ritsräts » 07 Marras 2021 16:57

Villen ongelma on se, että mulla ei oo mitään käsitystä millainen tyyppi Ville oikeasti on. Mielipide asioista tuntuu muuttuvan sitä mukaan, että kenen kanssa hän röökipaikalla jauhaa. Muut asukkaat vetää Villeä kuin pässiä narussa.
1. Sami 2. Lasse 3. Jasmiina

kyylä
Tuotantoassistentti
Viestit: 59
Liittynyt: 26 Elo 2020 14:40

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja kyylä » 07 Marras 2021 22:30

Edelleenkin sapettaa, että tämä roikkuu tuolla mukana. Olisi pitänyt häätää jo aikoja sitten.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 07 Marras 2021 22:40

kyylä kirjoitti:
07 Marras 2021 22:30
Edelleenkin sapettaa, että tämä roikkuu tuolla mukana. Olisi pitänyt häätää jo aikoja sitten.
Kyllä! Pystyykö joku kertomaan, mikä tässä Villessä viehättää, kun jatkoon pääsi. Voihan se toki myös olla, et Ville faneja ei täällä ole, mut kysympä nyt silti. Itse en vaan käsitä. Ei niitä faneja taatusti montaa ole, mutta joku siellä äänestää.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 07 Marras 2021 22:42

Luulenpa että Ville painuu Melodyn lähdettyä entistäkin näkymättömämmäksi.

Tai ehkä olen väärässä ja Ville iskee ensi viikolla sellaiset setit tiskiin että pois alta. Parempi olisi, sillä muuten on todennäköisesti seuraava lähtijä.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 07 Marras 2021 22:43

LuckyTheFox kirjoitti:
07 Marras 2021 22:42
Tai ehkä olen väärässä ja Ville iskee ensi viikolla sellaiset setit tiskiin että pois alta. Parempi olisi, sillä muuten on todennäköisesti seuraava lähtijä.
Tämän kyllä haluaisin nähdä, mutta vahva veikkaus on, että ei tule tapahtumaan [smilie=a_tongue.gif]
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 07 Marras 2021 22:48

Ville on kyllä melkoisen turha tuolla. Talon turhin asukki.
Tehtävissä loistaa välillä. Varsinkin kun pitää esittää jotain.
Ensiviikolla jos esittää matkaopasta kuin Olli ennen vanhaan niin voin nostaa pisteitä.
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Augustus » 08 Marras 2021 13:34

Erillisen tehtävän ja kokinroolin siinä tehtävässä se vaati, mutta nyt vihdoin viikolla 10 ensimmäistä kertaa saan todistaa Villeä hellan ääressä tekemässä ruokaa porukalle. Ei hän kovin aktiivinen ole ollut muissakaan arkirutiinien hoitamisessa. Vai onko kaikessa hiljaisuudessa siivoillut jne?
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
Evalds
Jumalan ruoska
Viestit: 9418
Liittynyt: 02 Syys 2008 22:35

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Evalds » 08 Marras 2021 16:58

Nyt on tarjolla sankarin viittaa, opasrooli on hyvä jos osaa heittäytyä, mutta osaako tää?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 08 Marras 2021 18:01

Evalds kirjoitti:
08 Marras 2021 16:58
Nyt on tarjolla sankarin viittaa, opasrooli on hyvä jos osaa heittäytyä, mutta osaako tää?
Tuskin. On varmaan semmoinen perus mukava aspa, mut luulen, et se jää siihen. Ehkä tää keittiöpäivä ei oo kaikista otollisinta olla roolissa. Katsellaan vielä. Ainakaan mulla ei oo odotukset korkeella. Ei taideta saada Alejandron kaltaista viihdettä ainakaan tästä kaverista. Toivon, että olen väärässä.
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Augustus » 09 Marras 2021 12:36

DC1 12:27 kirjeessä lukee Villen olevan tänään keittiössä. Oho, kylläpäs oli Villen skaalalla lähes ennennäkemättömän voimakas, aito ja pidättelemätön "Vittu!" yhdistettynä käden kopautukseen pöytään turhautusmisreaktio Villeltä, kun Anssi luki keittiöroolista.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Marras 2021 13:08

Augustus kirjoitti:
09 Marras 2021 12:36
DC1 12:27 kirjeessä lukee Villen olevan tänään keittiössä. Oho, kylläpäs oli Villen skaalalla lähes ennennäkemättömän voimakas, aito ja pidättelemätön "Vittu!" yhdistettynä käden kopautukseen pöytään turhautusmisreaktio Villeltä, kun Anssi luki keittiöroolista.
Jep! Jospa nähtäisiin tänään erilaista Villeä lieden ääressä [smilie=a_teeth.gif]
Laura vie, muut vikisee!

naviga
Sala-asukas
Viestit: 393
Liittynyt: 15 Syys 2019 22:01

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja naviga » 09 Marras 2021 13:10

ramasee kirjoitti:
08 Marras 2021 18:01
Evalds kirjoitti:
08 Marras 2021 16:58
Nyt on tarjolla sankarin viittaa, opasrooli on hyvä jos osaa heittäytyä, mutta osaako tää?
Tuskin. On varmaan semmoinen perus mukava aspa, mut luulen, et se jää siihen. Ehkä tää keittiöpäivä ei oo kaikista otollisinta olla roolissa. Katsellaan vielä. Ainakaan mulla ei oo odotukset korkeella. Ei taideta saada Alejandron kaltaista viihdettä ainakaan tästä kaverista. Toivon, että olen väärässä.
Ei ole ikävä kyllä Villestä Alejandron manttelinperijäksi, ei vaikka yrittäisi. Ollin heittäytymiskyky oli aivan omaa luokkaansa..... ei tuolla taida olla oikein ketään (ei edes Pekka mantteleineen), joka vastaavaan kykenisi. Harmi kyllä, sellaista todella tarvitsisi tässä tehtävässä.
Voit olla siitä varma, mitään en mä takas anna
Sekuntiikaan enää kerää, meikäläinen ei itke perään
- Aivan paska reissu! :banana

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 09 Marras 2021 13:15

naviga kirjoitti:
09 Marras 2021 13:10
Ei ole ikävä kyllä Villestä Alejandron manttelinperijäksi, ei vaikka yrittäisi. Ollin heittäytymiskyky oli aivan omaa luokkaansa..... ei tuolla taida olla oikein ketään (ei edes Pekka mantteleineen), joka vastaavaan kykenisi. Harmi kyllä, sellaista todella tarvitsisi tässä tehtävässä.
Älä muuta viserrä! Olli oli kyllä aivan uskomattoman hyvä! Keittiössä ehkä vähän vaikea saada kunnon roolia päälle, (toisaalta Aki oli aivan mainio siinä Pekan ja Akin tehtävässä) mutta annetaan edelleen Villelle mahdollisuus loistaa varsinkin illan tanssi työpajassa yhdessä Taavin kanssa. Ville veti ainakin sen arkusta saadun tanssitehtävän kunnialla läpi, niin luulen, että tämä on aivan soppeli tehtävä Villelle.
Laura vie, muut vikisee!

RealPlayer
Kolhoosin johtaja
Viestit: 2182
Liittynyt: 25 Elo 2010 04:14

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja RealPlayer » 14 Marras 2021 01:41

Ihan symppis ja kiva persoona mutta kun bb-talon asukkaana ajatellaan niin ei ihmeemmin erotu.

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Marras 2021 22:42

Kylläpä alkoi niin taas sapettamaan toi Villen reaktio, kun selvisi häädöstä.. Luulenkohan olevansa kovaakin valuuttaa ulkomaailmassa..
Laura vie, muut vikisee!

Avatar
LuckyTheFox
Big Brother
Viestit: 5210
Liittynyt: 28 Elo 2009 23:47

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja LuckyTheFox » 14 Marras 2021 22:44

Niin vain jäi Anssikin taakse kun Villen fanit pistivät kännykät laulamaan. Onko Ville sittenkin se musta hevonen, jollaiseksi häntä alkukaudesta uumoilin?

Joku arveli Jasmiinan fanien pommittavan ääniä Villelle ja tässä voi olla vinha perä. Naisasukkaiden kato voi muutenkin hyvin sataa Villen laariin, koska viikko viikolta talossa on vähemmän vaihtoehtoja heille, joita talon äijäkööri ei säväytä. Jos Jassu tipahtaa ja finaalissa on pelkkiä miehiä, voi Ville olla kovakin luu.

Avatar
Augustus
Merirosvo
Viestit: 1286
Liittynyt: 06 Kesä 2009 17:34

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Augustus » 14 Marras 2021 22:47

Villen ilakointi oli tänään jopa ällöttävämpää katsottavaa kuin Minnan palatessa taloon.
Rooma - ikuinen kaupunkiko?

Avatar
ramasee
Jumalan ruoska
Viestit: 8322
Liittynyt: 21 Marras 2010 21:42
Paikkakunta: Oulu

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja ramasee » 14 Marras 2021 23:05

LuckyTheFox kirjoitti:
14 Marras 2021 22:44
Niin vain jäi Anssikin taakse kun Villen fanit pistivät kännykät laulamaan. Onko Ville sittenkin se musta hevonen, jollaiseksi häntä alkukaudesta uumoilin?

Joku arveli Jasmiinan fanien pommittavan ääniä Villelle ja tässä voi olla vinha perä. Naisasukkaiden kato voi muutenkin hyvin sataa Villen laariin, koska viikko viikolta talossa on vähemmän vaihtoehtoja heille, joita talon äijäkööri ei säväytä. Jos Jassu tipahtaa ja finaalissa on pelkkiä miehiä, voi Ville olla kovakin luu.
Ei taida olla. Musta aadeehoovee heitti tuolla Nimeämiset ja häädöt ketjussa hyvin, että ehkä porukka äänesti sen takia, että saadaan Sami tai Anssi pihalle. Itse jotenkin uskon tuohon eniten. Mä en myöskään jaksa uskoa, että jonkun toisen asukkaan fani äänestäisi jotain vain sen takia, että suosikki sais pidettyä kamunsa talossa. En tiiä, ehkä näillä äänestäjillä on sitä ylimääräistä laittaa näihin, mut ite en äänestäis pelkästään tuon takia.
Laura vie, muut vikisee!

uunittaja
Kuhnuri
Viestit: 65
Liittynyt: 07 Syys 2019 12:00

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja uunittaja » 17 Marras 2021 21:46

Hieno tankotanssi Hermanni. :veski:

Hyvää kotimatkaa.

Avatar
Sihi
Sala-asukas
Viestit: 10643
Liittynyt: 04 Helmi 2005 14:10
Paikkakunta: Helsinki

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Sihi » 17 Marras 2021 22:17

Ville oli todella mukava ja miellyttävä asukas, mutta jotain oleellista jäi kuitenkin puuttumaan.
Yllättävän pitkälle pääsi, mutta luulen että asukkaatkin pitivät kivana ja harmittomana.
Loppupisteet 2
"No v*ttu vedä ittes vaikka hirteen tuol v*tun PK-huoneessa, tee jotain v*ttu et sut muistetaan."
-Niko Saarinen-

Avatar
Skygge
Big Brother
Viestit: 5783
Liittynyt: 05 Loka 2010 14:11
Paikkakunta: Tampere

Re: Ville Poutiainen

Viesti Kirjoittaja Skygge » 17 Marras 2021 22:20

Ville oli mulle kauden turhin asukas. Ei herättänyt pitkään aikaan mitään tunteita. Vaikutti siltä, että aina kun näkyi kamerassa, oli röökillä. Alkuun oletin, että Villessä on potentiaalia. Mutta nopeasti kävi ilmi, että sitä ei ole. Mukava tyyppi, mutta aika väritön.

Loppuarvosana: 1.
:trollface:

Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Asukkaat”